Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Priporočene objave

Objavljeno
pred 34 minutami, thumper pravi:

ne, mojo ima sam g. Mass. Tale je F, s celim oklepom. Moja je bila S

154131_114846708584890_8320707_n.jpg.94bf90af10776f5947db33824eb80743.jpg

Je pa tole hudo fin motorček, ni za 2 osebi, oziroma po prostoru je, vzmetenje bo pa bolj zibajoče, če ga ne upgrejdaš.

Objavljeno
pred 38 minutami, DAMI34 pravi:

malce pomaga servisna (če je naš moped seveda) vsaj za letni interval določit. Novejši imajo pa itak onlajn beleženje. Pa serviserja se potem lahko tudi povpraša. Ja vem, se da tudi to ponarediti.

Definitivno pa mi je 10 let star moped, najmanj sumljiv, če ma 14 jurjev (torej dodatno preverjanje ne škodi). Pa še star je :P

 

najmanj sumljiv ali najbolj sumljiv? :)

Objavljeno
pred 1 minuto, motozajebant pravi:

najmanj sumljiv ali najbolj sumljiv? :)

zelo sumljiv, ampak besedna zveza "najmanj sumljiv" pomeni najmanj to, če ne še več. 10 let star moped pač potrebuje več kontrole ob nakupu. Leto star pa naklepanih 30 jurjev veliko manj, tak je še v garanciji.

Moj KTM ima blizu 60, star bo cca 4 leta, pa če ga prideš pogledat in da ga očistim v detajle bo izgledal kot nov. Šele, ko vzameš očala pa gledaš po feltni se vidijo pikice kamenčkov, diski so še brez prask, gumic na tački nima, da bi preveril obrabljenost, torej ti ostane samo še servisna in povprašat serviserja.

Pa da ne bom delal krivice: da so tudi lastniki, ki naredijo 2 jurja na leto.

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Pa da ne bom delal krivice: da so tudi lastniki, ki naredijo 2 jurja na leto.

seveda da so, ampak ne 80 % motorjev, ki se oglašujejo na avtonetu ;) 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

seveda da so, ampak ne 80 % motorjev, ki se oglašujejo na avtonetu ;) 

al pa ja..prodajajo taki, ki ne rabijo, torej se ne vozijo iz tega sledi, da ima 10 let star moped 20kkm :P

 

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

al pa ja..prodajajo taki, ki ne rabijo, torej se ne vozijo iz tega sledi, da ima 10 let star moped 20kkm :P

 

redki motorji so, ki imajo več kot 20-25 kkm ;) 

itak je meni vseeno, ampak jezi me, da slepijo kupce in tisti, ki imajo res malo kilometrov so oškodovani zaradi sleparjev, ki zbijajo kilometre ... štekaš poanto :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, a79 pravi:

A bo babyboom?  Tracerka je lepa..

Ugodna klima za nakup novih mopedov...

 

Kar se pa tiče km... Tudi kupci najraje kupujejo mopede k imajo manj km, kot pa z nekaj več realnimi km in znano celo zgodovino. 

Objavljeno
pred eno uro, maus pravi:

redki motorji so, ki imajo več kot 20-25 kkm ;) 

itak je meni vseeno, ampak jezi me, da slepijo kupce in tisti, ki imajo res malo kilometrov so oškodovani zaradi sleparjev, ki zbijajo kilometre ... štekaš poanto :P

 

štekam, zato sem pa napisal, da mi je tak moped sumljiv. A na ušesih sediš? :P

Ne moremo pa kar povprek obsodit prodajalca, da kilometre zbija. Zato je servisna, zato je online evidenca, že tehnični vpisuje stanje kmjev. 

Tako da previdnost v takem primeru ni odveč.

Fajn je vedeti ali videti evidenco:

-kdaj je in če je bil menjan verižni set

-obraba diskov je tudi pokazatelj

kdaj so bile menjane ploščice, baterija itd. So računi servisa?

Sem skoraj 100% da bi na takem sumljivem motorju, ki ima tako malo kmjev in zbite kilometre kmalu našel kako napako.

Recimo vsi motorji imajo vsaj po 2 leti garancije. Najmanj v tistem času, če si hotel obdržati garancijo si moral 1x letno na pooblaščen servis. V servisni je zabeležen datum in stanje kmjev. Če ni bil na servisu, obrneš in greš domov :P Če je v enem letu naredil 10 jurjev, naslednjih 9 let pa samo še 4 jurje, tudi verjetno nekaj ne štima.

Recimo primer tele jamahe 2009:

35 jurjev sem naredil jaz v 2,5 letih

še 7 kolega v naslednjih 2 letih

potem je stala pri dveh trgovcih. (tudi vem kateri Moto fortuna in Rmoto +1 lastnik vmes)

Sedaj ima 50kkm (11 let stara) in jo ima spet znanec iz Renč.

154131_114846708584890_8320707_n.jpg.94bf90af10776f5947db33824eb80743.jpg

 

Matematika:

pri meni 17 jurjev na leto nekje

pri kolegu 3,5/leto

povprečje pa 5 jurjev na leto, verjetno je pa kar kako leto ali več prebila pri trgovcih. Sporna/vprašljiva je samo cifra, koliko je dejansko naredil še en lastnik vmes. (pa tudi ta ni, ker ga sedanji kupec osebno pozna) krog sklenjen. Kmji realni. Od vseh mojih mopedov zadnjih nekaj let ima najstarejši najmanj kmjev pa največ lastnikov :P

 

tule je cvetni izbor vseh, ki imajo več kot 50.000km na anetu...nekaj se pa vseeno dobi:

več kot 50 jurjev oz 750ccm dalje

Objavljeno
pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

štekam, zato sem pa napisal, da mi je tak moped sumljiv. A na ušesih sediš? :P

Tudi, če sedim na ušesih, berem z očmi :ras:

jaz imam prav in kot sem napisal, drži kot pribito :jezik: 

 

Objavljeno
33 minutes ago, DAMI34 said:

naslednjih 9 let pa samo še 4 jurje, tudi verjetno nekaj ne štima.

Ma kaj pa vem, kaj štima, in kaj ne. V klapi ki se poznamo/družimo pač od osnovne šole, ima motorje 15-16 ljudi. Za 10 njih dam roko u ogenj, de niso nardili jurja. trije, k se ful vozjo in so tahuj bajkerji,  niso nardili 4000. Ko sm avgusta enmu odgovoru, de nism lih kej dost na motorju, sam ene 6000 do zdej, se je tipu pivo zaletelo, dobesedno! KAŠNIH 6 JURJEV????? LETOS????? Tip le letos prodal FZ6, prvi lastnik, 25000km, in ima zdej pod rjuhco lepga , opicanjenega, čistega FZ8. 1500km mu je že orenk sezona. 

https://motosvet.com/vin/search?vin=ZD4PS00415S000472

tole je graf moje Capone. Predlani sm jo kupil s 35kkm. Zdaj jih ima 57. Par let je bla parkirana. Ker človeka poznam, pač vem, da je blo to res. Če si nagnjen k teoriijam zarote....pa lahk sfantaziraš svašta.....

 

Ne vem. Se mi zdi, de grem do Vikija. 

Objavljeno
pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ne vem. Se mi zdi, de grem do Vikija. 

tis žiu kaskader s 6000 km/leto :P 

ne it, k sm ti fouš :ras: 

Objavljeno
pred 28 minutami, maus pravi:

Tudi, če sedim na ušesih, berem z očmi :ras:

jaz imam prav in kot sem napisal, drži kot pribito :jezik: 

 

drži drži, pa moje tut drži kar sem napisal :P

 

Objavljeno
pred 31 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ma kaj pa vem, kaj štima, in kaj ne. V klapi ki se poznamo/družimo pač od osnovne šole, ima motorje 15-16 ljudi. Za 10 njih dam roko u ogenj, de niso nardili jurja. trije, k se ful vozjo in so tahuj bajkerji,  niso nardili 4000. Ko sm avgusta enmu odgovoru, de nism lih kej dost na motorju, sam ene 6000 do zdej, se je tipu pivo zaletelo, dobesedno! KAŠNIH 6 JURJEV????? LETOS????? Tip le letos prodal FZ6, prvi lastnik, 25000km, in ima zdej pod rjuhco lepga , opicanjenega, čistega FZ8. 1500km mu je že orenk sezona. 

https://motosvet.com/vin/search?vin=ZD4PS00415S000472

tole je graf moje Capone. Predlani sm jo kupil s 35kkm. Zdaj jih ima 57. Par let je bla parkirana. Ker človeka poznam, pač vem, da je blo to res. Če si nagnjen k teoriijam zarote....pa lahk sfantaziraš svašta.....

 

Ne vem. Se mi zdi, de grem do Vikija. 

točno o tem sem pisal, in s pojavom socialnih omrežij, je veliko lažje preveriti zgodovino in dobiti lastnike.

 

Zato je pametno preveriti in ker verjetno motorji z manj kmjev stanejo nekoliko več, je fajn preveriti še vse ostalo, saj je je lahko razlika ogromna in motor bolj iztrošen, če te nategnejo.

Tudi ti si za tvojega Caponeja preveril in ker človeka poznaš, veš da je bil parkiran.

Ampak na pamet, na slepo pa ne bom verjel da dela samo 2 jurja letno. 

ps. dobra povezava na vin številko, sem celo pozabil da obstaja.

Objavljeno
1 hour ago, maus said:

tis žiu kaskader s 6000 km/leto :P 

 

In to avgusta!!!!

 

1 hour ago, maus said:

ne it, k sm ti fouš

Prou.  Ne bom sou.  bom su raj domol!!

 


 

 

9F7A2C0A-1DFB-4B14-83F6-E7C2293879D8.jpeg

Objavljeno

niti malo lažje ni dobit realnih podatkov čeprav se vse vnaša v sistem. pooblaščenci jih ne izdajo in se izgovarjajo na varstvo podatkov. Itaq jim bol paše da se ti nategneš, naslednjič boš pa mogoče kupil pri njih da neboš spet reskiral in se še enkrat nategnil. Govorim glede avtov pa dvomim da je pri motorjih kaj drugače. Ta mesec sem kupoval avto pa čeprav sem imel VIN in poslikano ter sprintano servisno knjigo noben ni hotel niti potrditi če je servisna pravilna kaj šele izdati kakeršnihkoli drugih podatkov. Poznam več ljudi z popolnoma istimi izkušnjami, pooblaščenci enostavno nebodo izdali servisnih podatkov dokler avto ni pisan nate, takrat pa je že prepozno.

Objavljeno
pred 4 urami, motozajebant pravi:

Kako bi človek lahko preveril te kilometre? Se sploh da? Ker skoraj ga ni motorja na netu, ki bi imel več kot 20k km :) (malo karikirano seveda)

Če je slovenski, ViN številka.  Če je uvožen pa ni tega luksuza, sploh ne če je Italijanski motor. Tam je teksas.

Vidiš tudi po obrabi, sploh ketna se vidi ali je original ali je zamenjana (original členi)

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

Tip le letos prodal FZ6, prvi lastnik, 25000km, in ima zdej pod rjuhco lepga , opicanjenega, čistega FZ8. 1500km mu

 

Še zdej mu zamerim, ker mi ni povedal, da jo prodaja. Takega motorja ne dobiš nikjer , razen direkt iz salona.

  • Haha 1
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

točno o tem sem pisal, in s pojavom socialnih omrežij, je veliko lažje preveriti zgodovino in dobiti lastnike.

 

 

To je res. Pogledaš po FB, kaj lastniki pišejo, predvsem pa vidiš njihov vpogled v to, kako doživlja motor. Če vidiš kako objavlja slike kako puca motor vsako soboto si na dobri poti.

Objavljeno
Pravkar, Thundercat pravi:

To je res. Pogledaš po FB, kaj lastniki pišejo, predvsem pa vidiš njihov vpogled v to, kako doživlja motor. Če vidiš kako objavlja slike kako puca motor vsako soboto si na dobri poti.

vprašaš v tritisoč grupah MOTORISTI na FB čigav je ta moped bil, kdo so bili lastniki, pa hitro dobiš odgovore

ps. samo čist in lep moped je ta pravi :P

 

Objavljeno

Izbire na avto.net je ogromno. Se pa le-ta hudo zoža ko si določiš recimo dejavnik Slovenski lastnik. 80% materiala na  avto.net je trenutno uvoženega. Kar mogoče ni slabo, sam moraš pri sebi razčistit. Sploh s starimi stereotipi o zbivanju kilometrov vsemu kar je uvoženo.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15042916&display=Yamaha FZ1 FAZER FZ-1 FAZER

Ta recimo. Dost realna cena glede na letnik in opremo. Ogromno opreme, malo km. Sam kaj ko je Italianski.

 

Objavljeno
41 minutes ago, Thundercat said:

Vidiš tudi po obrabi, sploh ketna se vidi ali je original ali je zamenjana (original členi)

 

Kako to mislis? Original cleni?

Objavljeno
pred 30 minutami, Kugelschreiber pravi:
 

Kako to mislis? Original cleni?

Če je cela je original, če ima o/x ring je menjana ponavadi.

Objavljeno

Okili tele "fame" italianskih motociklov, ne razumem lih najbolje. Jest sm imel motor, ki je bil pripeljan iz IT. Pa je bil čist OK. Uvozil ga je Motohit. Nisem kupil od njega, ampak od naslednjega lastnika.

Res je preprodajalcem ni lih za zaupat, motorje kupujejo na dražbah. Ni pa čist vse šrot kar imajo. Če je pa kdo uvozil v lastni režiji, pa sploh ni panike, tud če je italijanski.

Motorji niso paradajz, k se pokvar po parih dneh. Večinoma delajo, če so vsaj malo vzdrževani. Problematične so razne "specialke". Tam mora pa biti vzdrževanje tip top. Teli japonski motorji za širši trg, pa prenesejo marsikatero "zlorabo".

Tko, zdej pa klicat pa ogledvat...se bo že kakšen najdu....

 

Objavljeno

Ja, v Italiji je previjanje kilometrov dosti dosti manj priljubljen šport, kot pri nas. 

Objavljeno
pred 6 urami, Thundercat pravi:

Če je slovenski, ViN številka.  Če je uvožen pa ni tega luksuza, sploh ne če je Italijanski motor. Tam je teksas.

Vidiš tudi po obrabi, sploh ketna se vidi ali je original ali je zamenjana (original členi)

Še zdej mu zamerim, ker mi ni povedal, da jo prodaja. Takega motorja ne dobiš nikjer , razen direkt iz salona.

pebi nimate pojma o pojmu "manipulacija kilometrov" .. 

dejansko se lahko zmanipulira kilometre tako , da je po 4 letih na števcu in v servisni knjižici 40000 , dejansko pa 200000km..

pa štima v servisni in na tehničnih tistih 40000km.. ni pa enaka obraba..

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

vprašaš v tritisoč grupah MOTORISTI na FB čigav je ta moped bil, kdo so bili lastniki, pa hitro dobiš odgovore

ps. samo čist in lep moped je ta pravi :P

 

vpraš za mojga na fb pa d vidimo..

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, Thundercat pravi:

Če je cela je original, če ima o/x ring je menjana ponavadi.

kaj naj bo strgana da bo original? res pa ne vem , kako ločiti originalno verigo od nadomestne.. ajd razloži prosim..a

Popravljeno . Popravil thumper

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!