Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Senna

Priporočene objave

pred eno uro, Thundercat pravi:

Nehte se kregat pa mi raje en motpr za do 5000 eur najte.....? vem da bo šrot od motorja, sam jebi ga...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15013310  

tega kupi..za 2588 ga bo dal - itak piše da gre u maloro..oz na bmflo..

drugače pa tole.. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14834111

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, motozajebant pravi:

tole je zbodlo... torej, če kupi nekdo 5-10k eur vreden motor, misli, da drži boga za jajca? torej, motorji do 10k so šroti? a joj, kaj dela ulica..... 

sej vem, da ni bilo meni namenjeno, a vseeno :)

6 al 20 kek vedno se da uzivat na maximalno in ne nisem tako mislil

pred 9 urami, Snečer pravi:

7. ima tudi izjemo. dejansko dobiš za 7+ jurjev boga i batine :)

al bi rad spet prijatelja izdal :)

 

Za 7 dobi$ z 900. Kot si reku bog i batina. Skoraj novega. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

6 al 20 kek vedno se da uzivat na maximalno in ne nisem tako mislil

Za 7 dobi$ z 900. Kot si reku bog i batina. Skoraj novega. :)

Verjamem da nisi, a prebralo se je tako :)

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

9.ps. vse BMW si lahko vtaknete nekam, ga ni mopetka zame :P

Malo debelejše podplate pa bo šlo...   :)

Popravljeno . Popravil Joker
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Joker pravi:

Malo debelejše podplate pa bo šlo...   :)

Šalamala xr900 je zame . brez podplatov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, motozajebant pravi:

Verjamem da nisi, a prebralo se je tako :)

šrot, stara kišta cca10 let, brez kakršnekoli elektronske podpore, za katerega odkartaš v bistvu veliko več kot je vreden (cene rabljenim se kar naenkrat po nekaj letih ustavijo, oziroma se spuščajo mnogo bolj počasi kot na začetku), ogromno vložiš v vzdrževanje (namreč ne trošijo mopeda samo kmji, tudi starost ga, pravzaprav moped, ki je hitro naredil velik kmjev je manj utrujen/iztrošen kot moped ki ima iste kmje pa več let)

-še vedno se najbolj splača kupovat mopede višjega cenovnega ranga (pa ne samo višjega, v bistvu vse, le znesek pri višji ceni bolj pade, pa načeloma so bolj opremljeni z vsemi elektronskimi pritiklinami, ter boljšp kvaliteto komponent), stare tja do 3-4 leta. Takrat moped največ izgubi in ti kot kupec največ pridobiš.

Upam, da se sedaj bolje bere :P

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

šrot, stara kišta cca10 let, brez kakršnekoli elektronske podpore, za katerega odkartaš v bistvu veliko več kot je vreden (cene rabljenim se kar naenkrat po nekaj letih ustavijo, oziroma se spuščajo mnogo bolj počasi kot na začetku), ogromno vložiš v vzdrževanje (namreč ne trošijo mopeda samo kmji, tudi starost ga, pravzaprav moped, ki je hitro naredil velik kmjev je manj utrujen/iztrošen kot moped ki ima iste kmje pa več let)

-še vedno se najbolj splača kupovat mopede višjega cenovnega ranga (pa ne samo višjega, v bistvu vse, le znesek pri višji ceni bolj pade, pa načeloma so bolj opremljeni z vsemi elektronskimi pritiklinami, ter boljšp kvaliteto komponent), stare tja do 3-4 leta. Takrat moped največ izgubi in ti kot kupec največ pridobiš.

Upam, da se sedaj bolje bere :P

 

 

 

Ej, ne vem... jaz sem rekel, da dam za motor 5500EUR in niti centa več... kupil točno za 5500, 3 leta starega :) 

Verjamem, da bom lih tko fajn užival, kot bi na kakšni GSki (ali kaj podobnega).

Je pa res, da ko pridem na OMW oz kam pred kafić, nam največji frajer, ker mam samo 58KM in ni premium motor... ampak, mene to boli Qrac... kupil sem ga zase in za svojo dušo in lasten gušt. 

Sem pa tudi sam imel staro kišto 10 let, pa mi je blo prov vrhunsko z njo... in, ko se preselim v kučico, ga spet kupim (za lasten gušt, moj sanjski motor). Sam da bo takrat že vsaj 20 let stara, hehe 

 

Vse se da, samo prioritete so pomembne. Ni pa nič narobe oz ne obsojam te, če želiš imeti ti (ali kdorkoli drug) nov motor, 150+ KM, itd. Pač, preprosto, tvoje želje, tvoj denar, radiš šta hočeš...simple ko pasuljčič :) in bistvo je, da si na koncu z nakupom SREČEN! vse ostalo ni pomembno :) 

 

kar se pa tiče rabljenih... bom jaz manj zgubil po treh letih, kot ti... ampak, specifična znamka, nov motor (hitreje izgubi na vrednosti), ipd. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, motozajebant pravi:

Je pa res, da ko pridem na OMW oz kam pred kafić, nam največji frajer, ker mam samo 58KM in ni premium motor... ampak, mene to boli Qrac... kupil sem ga zase in za svojo dušo in lasten gušt. 

se ki men prisedeš "kao" da sva dobra prijatla, zoveš kafu .. in bodo mislili, da maš drugače doma hud stroj :P 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

se ki men prisedeš "kao" da sva dobra prijatla, zoveš kafu .. in bodo mislili, da maš drugače doma hud stroj :P 

Ce lahko k tebi prisedem, niti hudga stroja ne rabim... k si ti tolk hud stroj ? kolk koštaš rabljen? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti si sedaj naredil optimalen nakup, tako kot sem zgoraj zapisal, 3-4 leta star moped (pač v rangu, kot si si ga določil)

Mene ni nikol brigalo s čim pridem pred bife, tudi z 250ccm skuterjem pridem...in pijem kavo in se zabavam. Upam, da tudi tebe ne.

če si se mel tok fajn prej s staro kišto, bi lahko spet nabavil staro kišto :P al si hotel nekaj več? Obstaja razlika med prej in sedaj? Pa pazi, s prvo kišto smo bili vsi nadvse zadovoljni, potem pa apetiti zrastejo. Ker pa nostalgija obstaja, lej jaz bi spet mel JAWO350, ampak ne za se resno vozit, za 1x letno na kufe

Četudi bi me obsojal, se ne sekiram, pr men je tako: ima se može se, nema se glumi se (pa makar na apn6) :D 

Saj o padcu cen sem pisal. Še najmanj izgubijo modeli, ki so novi tja do nekih 10kek, modeli, ki nimajo vsako leto novih pritiklin in fejsliftinga, modeli, ki imajo širši krog kupcev itd..

 

 

pred 17 minutami, motozajebant pravi:

Ce lahko k tebi prisedem, niti hudga stroja ne rabim... k si ti tolk hud stroj ? kolk koštaš rabljen? ?

nemu se cena že dviguje...

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

ti si sedaj naredil optimalen nakup, tako kot sem zgoraj zapisal, 3-4 leta star moped (pač v rangu, kot si si ga določil)

Mene ni nikol brigalo s čim pridem pred bife, tudi z 250ccm skuterjem pridem...in pijem kavo in se zabavam. Upam, da tudi tebe ne.

če si se mel tok fajn prej s staro kišto, bi lahko spet nabavil staro kišto :P al si hotel nekaj več? Obstaja razlika med prej in sedaj? Pa pazi, s prvo kišto smo bili vsi nadvse zadovoljni, potem pa apetiti zrastejo. Ler pa nostalgija obstaja, lej jaz bi spet mel JAWO350, ampaik ne za se resno vozit, za 1x letno na kufe

Četudi bi me obsojal, se ne sekiram, pr men je tako: ima se može se, nema se glumi se (pa makar na apn6) :D 

Saj o padcu cen sem pisal. Še najmanj izgubijo modeli, ki so novi tja do nekih 10kek, modeli, ki nimajo vsako leto novih pritiklin in fejsliftinga, modeli, ki imajo širši krog kupcev itd..

 

 

nemu se cena že dviguje...

Sem bil na temu, da kupim FZ6... ampak, glede na to, da so cene teh rabljenih motorjev v nulo pretirane, sem se odlocil dodati se nekaj kinte in kupiti malo novejšr.... 

Verjemi, da men pa res dol visi, kaj ulica pravi... kupil s svojim denarjem...solarne pare :)

eh, nobenega jaz ne obsojam, hvala bogu da smo si različni, k drgac bi bli vsi tolk zgarani pa stari k @maus ?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motozajebant pravi:

eh, nobenega jaz ne obsojam, hvala bogu da smo si različni, k drgac bi bli vsi tolk zgarani pa stari k @maus ?

a se smejem :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, motozajebant pravi:

Ej, ne vem... jaz sem rekel, da dam za motor 5500EUR in niti centa več... kupil točno za 5500, 3 leta starega :) 

Verjamem, da bom lih tko fajn užival, kot bi na kakšni GSki (ali kaj podobnega).

Je pa res, da ko pridem na OMW oz kam pred kafić, nam največji frajer, ker mam samo 58KM in ni premium motor... ampak, mene to boli Qrac... kupil sem ga zase in za svojo dušo in lasten gušt. 

Sem pa tudi sam imel staro kišto 10 let, pa mi je blo prov vrhunsko z njo... in, ko se preselim v kučico, ga spet kupim (za lasten gušt, moj sanjski motor). Sam da bo takrat že vsaj 20 let stara, hehe 

 

Vse se da, samo prioritete so pomembne. Ni pa nič narobe oz ne obsojam te, če želiš imeti ti (ali kdorkoli drug) nov motor, 150+ KM, itd. Pač, preprosto, tvoje želje, tvoj denar, radiš šta hočeš...simple ko pasuljčič :) in bistvo je, da si na koncu z nakupom SREČEN! vse ostalo ni pomembno :) 

 

kar se pa tiče rabljenih... bom jaz manj zgubil po treh letih, kot ti... ampak, specifična znamka, nov motor (hitreje izgubi na vrednosti), ipd. 

bi rekel, da nastane problem, če prideš z motorjem s 150ps+ do gostilne in pripelje nekdo z 200ps+ in nima kje parkirat...

sreča izgine

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

bi rekel, da nastane problem, če prideš z motorjem s 150ps+ do gostilne in pripelje nekdo z 200ps+ in nima kje parkirat...

sreča izgine

ti, nebi vedel... nimam takšnih težav... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

bi rekel, da nastane problem, če prideš z motorjem s 150ps+ do gostilne in pripelje nekdo z 200ps+ in nima kje parkirat...

sreča izgine

ni problema ... ćeul :P

hec .. vsak naj ima kar si želi in kar si lahko privošči... js se z vsakim pogovarjam, pa ne glede s kakšnim motorjem pride .. no ja ... pogoj je seveda, da kavo plača ;)

motorji po oglasih se pač prodajajo po cenah, katere si zamisli lastnik .. tisti, ki kupuje hoče čim manj dat in pol ko to prodaja bi rad več iztržil, kot je dal ... trg dela svoje ...

najlažje je kupt novega in ga čez par let prodat za 60 % cene :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se meni le zdi ali morda celo drži, da je naš trg motornih koles nekoliko specifičen. V tujini vidim velik starih in zdelanih motorjev,  s katerimi se ljudje vozijo, pri nas ni videti tako slabih motorjev na cesti? Zgleda, da imajo drugje motor do konca, dokler deluje, pri nas mora biti pa vse zglancano, novo, naj, naj...kot, da pri nas vozimo motorje bolj za druge ali zaradi drugih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, vandrovec pravi:

Se meni le zdi ali morda celo drži, da je naš trg motornih koles nekoliko specifičen. V tujini vidim velik starih in zdelanih motorjev,  s katerimi se ljudje vozijo, pri nas ni videti tako slabih motorjev na cesti? Zgleda, da imajo drugje motor do konca, dokler deluje, pri nas mora biti pa vse zglancano, novo, naj, naj...kot, da pri nas vozimo motorje bolj za druge ali zaradi drugih?

V Sloveniji razsaja ta virus, ki motociklom čez noč pobere kilometre...

V resnici je v Sloveniji motor manj uporabljan kot vsakdanje prevozno sredstvo in bolj za gušt, za izlete, za luksuz, za postavljanje... To je verjetno posledica tega, da mi nimamo večjih metropol in se (lahko) povsod vozimo z avtom. Po slovenskih mestih nikjer ne vidiš cele vrste parkiranih motorjev, kot je to npr. že v Trstu. Pri nas so v garažah enostanovanjskih hiš.

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

54 minutes ago, dlicen said:

V Sloveniji razsaja ta virus, ki motociklom čez noč pobere kilometre...

V resnici je v Sloveniji motor manj uporabljan kot vsakdanje prevozno sredstvo in bolj za gušt, za izlete, za luksuz, za postavljanje... To je verjetno posledica tega, da mi nimamo večjih metropol in se (lahko) povsod vozimo z avtom. Po slovenskih mestih nikjer ne vidiš cele vrste parkiranih motorjev, kot je to npr. že v Trstu. Pri nas so v garažah enostanovanjskih hiš.

 Kaj pa vem. Prav v mestih parkirani motorji so po moje sinonim za postavljanje. Jesenice so mickeno mesto, pa iz garaze kidnem po najkrajsi poti ven, na ceste ki so mi vsec... Skuterji so resitev v mestih, motorji pa so bolj za uzitek na odprtih cestah, podezelju ipd... Da bi cepel v vecjem mestu med smrdljivimi auspuhi, vrocino betona in vozil poleti? Ne hvala, motor, vsaj zame, ni mestno vozilo....

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, jvalant pravi:

 Kaj pa vem. Prav v mestih parkirani motorji so po moje sinonim za postavljanje. Jesenice so mickeno mesto, pa iz garaze kidnem po najkrajsi poti ven, na ceste ki so mi vsec... Skuterji so resitev v mestih, motorji pa so bolj za uzitek na odprtih cestah, podezelju ipd... Da bi cepel v vecjem mestu med smrdljivimi auspuhi, vrocino betona in vozil poleti? Ne hvala, motor, vsaj zame, ni mestno vozilo....

to drži, oziroma se sliši pravilno pa ni. Ko v kakšnem večjem mestu (to sem izkusil v italiji) obstojiš v prometu motorji ne obstojijo. Sam sem obstal 100m od prizorišča. pa zaradi zastojev 2 uri nisem mogel tja ker sem moral priti do parkirišča medtem pa so motorji gladko vozili mimo po obeh smereh kot da zastojev sploh ni. je pa res da motorji niso bili neki ogromni GSi ali neokretni SS ampak skuterji, maksiskuterji, nakedi, supermoti in je bilo očitno da se jih uporablja prav zaradi tega (vsi brez opreme in tako okreten slalom med avti da verjet nemoreš.)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, jvalant pravi:

 Kaj pa vem. Prav v mestih parkirani motorji so po moje sinonim za postavljanje. 

Ne, ne razumeva se. Govorim o tistih vrstah kot sardine natlačeno parkiranih motorjev v mestih.  V Trstu, na primer, ko zapiha burja za prav, se jih cela taka vrsta zloži na cestišče, torej ni pogojev, da motor ostane lep & nedotaknjen.

FF43T6.jpg

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Italijan gre poleti v šlapah zjutraj (dopoldne) z GSko po rogljicke za zajtrk. Skuter je za otroke. No, ocitno je GS-ka vsaj za to uporabna. To foro sem vidu nickolikorat, tudi večje motorje uporabljajo kot pri nas skuterje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Se meni le zdi ali morda celo drži, da je naš trg motornih koles nekoliko specifičen. V tujini vidim velik starih in zdelanih motorjev,  s katerimi se ljudje vozijo, pri nas ni videti tako slabih motorjev na cesti? Zgleda, da imajo drugje motor do konca, dokler deluje, pri nas mora biti pa vse zglancano, novo, naj, naj...kot, da pri nas vozimo motorje bolj za druge ali zaradi drugih?

1. Slovenija ni ravno primerno podnebje za celoletno vožnjo razen primorske

2. tujci, predvsem Italijani so šminkerji in tistih mopedov pri nas ne boš videl (v prodaji), so spedenani u nulo.

3. taisti imajo pa tudi motorje in skuterje za službo, tist je pa krš oziroma zgolj prevozno sredstvo, ki se ga da parkirat v mestni gneči. Tudi sama mestna vožnja ni ravno primerna za ohranjen moped.

Tudi pri nas so stari motorji, ampak roko na srce, zrihtan moped cela kičma, zjeban moped pa si u malinah.

Mi lahko pokažeš nekoga, ki vozi motor za druge? Verjetno ne, tudi pri nas ima klapa preko 100000km na števcih, pa so mopedi še vedno zrihtani. Kar se mene tiče, zjeban krš ni za na cesto in ga ne bi vozil. Obstaja pa določen % ljudi, ki to celo ljubi in je fino da prideš pred gostilno z napol zjebano mašino. Baje ti to da imiđ badassa :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, vandrovec pravi:

Npr., ta je iz Avstrije, pri nas kaj takega še nisem opazil...verjetno niti garažiran ni, pelje se pa.20160827_093712.thumb.jpg.d5fc55dcdf7d3db817ded6a13daab5b1.jpg

AU so hudo motorističen narod, ki očitno ne nabija tok ogromno kmjev, majo pa veliko mopedov in tudi starih...kako je že, oni so veliko več časa pri marmeladi, ko smo mi šele poleteli vn iz komunizma in to se pozna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!