Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

zanimam se za tale motor bil na ogledu..zanima me če mogoče ga kdo pozna

http://www.avto.net/....asp?ID=6689265

V naprej se zahvaljujem za odgovore

Če je kupljen in servisiran pri našem pooblaščenem trgovcu, potem je vsa zgodovina zabeležena.

Leta 2008 Slovenija ni imela uradnega BMW uvoznika, zato ni neobičajno, če je homologacija tipa SB (posamični uvoz). Preveri tudi kateri letnik dejansko je (po št. šasije)...

lp

Objavljeno

Če je kupljen in servisiran pri našem pooblaščenem trgovcu, potem je vsa zgodovina zabeležena.

Leta 2008 Slovenija ni imela uradnega BMW uvoznika, zato ni neobičajno, če je homologacija tipa SB (posamični uvoz). Preveri tudi kateri letnik dejansko je (po št. šasije)...

lp

ja tko letnik je 2008 ampak model pa 2009 ker kupljen proti koncu leta...kilometri naj bi bili okoli 80.000 ker števec naj bi se pokvaru in ta nov kaže nekaj več kot 1500km...to pa naj bi se zgodilo ker so menjali alarmno napravo z neko neoriginal...

pa še ena stvar me moti da na ohišju od menjalika in sklopke je malo mastno in nevem ker je malo ma je...bil opran pred kratkim samo sledi pa se vidi...

tko da nevem kaj naredim

ali verjamem ali ne

lp

Objavljeno

ja tko letnik je 2008 ampak model pa 2009 ker kupljen proti koncu leta...kilometri naj bi bili okoli 80.000 ker števec naj bi se pokvaru in ta nov kaže nekaj več kot 1500km...to pa naj bi se zgodilo ker so menjali alarmno napravo z neko neoriginal...

pa še ena stvar me moti da na ohišju od menjalika in sklopke je malo mastno in nevem ker je malo ma je...bil opran pred kratkim samo sledi pa se vidi...

tko da nevem kaj naredim

ali verjamem ali ne

lp

Če ti menjajo števec, ga tudi sporgramirajo na točno takšne km, kot jih je imel pred tem. Vsaj meni so to tako naredili na enem gs 800. Alaram zagotovo ni kriv! Običajno menjajo števce pri karambolih...

Če je le malo mastno ni problema, če pa je prav kaplja, potem pa bo treba menjati semering na menjalniku ali motorju. Precej dela, material pa ni drag!

Sicer 80.000 km ni nič posebnega in naj te ne skrbi. Ročke pri teh km bi morale biti že čisto iztrošene. Če so še lepe, so jih menjali (toliko bolje)!

Kateri trgovec je motor prodal kot nov?

Objavljeno

Če ti menjajo števec, ga tudi sporgramirajo na točno takšne km, kot jih je imel pred tem. Vsaj meni so to tako naredili na enem gs 800. Alaram zagotovo ni kriv! Običajno menjajo števce pri karambolih...

Če je le malo mastno ni problema, če pa je prav kaplja, potem pa bo treba menjati semering na menjalniku ali motorju. Precej dela, material pa ni drag!

Sicer 80.000 km ni nič posebnega in naj te ne skrbi. Ročke pri teh km bi morale biti že čisto iztrošene. Če so še lepe, so jih menjali (toliko bolje)!

Kateri trgovec je motor prodal kot nov?

Motor je bil homologiran na avtoplusu v kopru leta 2009 kdo pa ga je prvi prodal ni vedu zaradi komisijske prodaje nima vseh dokumenotv pri sebi...

Glede servisov naj bi bli narejeni vsi na BMW-ju to se preverjam in od leta 2010 ni bil vožen se pomeni 2011 in 2012 stal ter naredu cca.1500km ročke pa so obrabljene dokaj in tudi se vidi da zaščita motorja je pomagal vsaj enkrat saj mislim da nemci si nebi dovolili nekih približkov in na eni strani ''luft'' na drugi pa ''knap''...

problem je se v temu ker motor nima registracije in se ga ne da preizkusit.

zanima me če je kdo ki koga pozna iz okolice celja pa bi ga priklopil na računalnik za kakšno simbolično ceno ker na servisu nevem ma pomojem govorimo takoj o 3 cifrah....

Lp

Objavljeno

... ni vedu zaradi komisijske prodaje nima vseh dokumenotv pri sebi...

... naj bi bli narejeni vsi na BMW-ju to se preverjam in od leta 2010 ni bil vožen se pomeni 2011 in 2012 stal ter naredu cca.1500km ročke pa so obrabljene dokaj ...

Dve leti je bil parkiran: mogoče so pa toliko časa rabili, da so ga spravili v prvotno stanje - ne vem no, preveč je nekih če-jev in "naj bi bilo" ... vsekakor dobro preglej vse detajle na motorju in seveda naj ti predložijo vso dokumentacijo.

Objavljeno

Dve leti je bil parkiran: mogoče so pa toliko časa rabili, da so ga spravili v prvotno stanje - ne vem no, preveč je nekih če-jev in "naj bi bilo" ... vsekakor dobro preglej vse detajle na motorju in seveda naj ti predložijo vso dokumentacijo.

Ja sej to je meni blo tudi sumljivo da nimajo servisne knjižice..števec ki ne dela pa še bi se dalo razglabljat.. sm pa mislu da bi bil mogoče prejšnji lastnik kje tu gor pa da bi mi vedu kaj več povedat...

No bomo nasli kerega drugega ker ta ima tko normalno ceno da je že čudno...hehe

hvala za pomoč

lp

Objavljeno

Ja sej to je meni blo tudi sumljivo da nimajo servisne knjižice..števec ki ne dela pa še bi se dalo razglabljat.. sm pa mislu da bi bil mogoče prejšnji lastnik kje tu gor pa da bi mi vedu kaj več povedat...

No bomo nasli kerega drugega ker ta ima tko normalno ceno da je že čudno...hehe

hvala za pomoč

lp

Čudno ,da še ti noben BMW-jevec ni podal nobene sugestije!

Objavljeno

ja tko letnik je 2008 ampak model pa 2009 ker kupljen proti koncu leta...kilometri naj bi bili okoli 80.000 ker števec naj bi se pokvaru in ta nov kaže nekaj več kot 1500km...to pa naj bi se zgodilo ker so menjali alarmno napravo z neko neoriginal...

pa še ena stvar me moti da na ohišju od menjalika in sklopke je malo mastno in nevem ker je malo ma je...bil opran pred kratkim samo sledi pa se vidi...

tko da nevem kaj naredim

ali verjamem ali ne

lp

bejži stran. kot so ti že prej povedali to smrdi po tem da je bil moped razbit. ta moped ima preveč elektronike da bi reskiral, da so neki domači mojstri šarili po motorju in nekaj rihtali. Ajde da je to stara kanta z fergazerji lahko vse porihtaš, kaj pa če je tu kakšna napaka na elektronskem podvozju, zavornih sistemih,.... Zakaj je motor 2 leti stal? Zakaj ni servisne? Se da preverit po VIN-u kdo je prvi lastnik?

Jaz bi šel stran, sploh pa ga nebi kupil brez intenzivne testne vožnje!!! Za 9000 € se pa naj potrudijo pa naredijo preizkusno registracijo če ga hočejo prodat.

Objavljeno

bejži stran. kot so ti že prej povedali to smrdi po tem da je bil moped razbit. ta moped ima preveč elektronike da bi reskiral, da so neki domači mojstri šarili po motorju in nekaj rihtali. Ajde da je to stara kanta z fergazerji lahko vse porihtaš, kaj pa če je tu kakšna napaka na elektronskem podvozju, zavornih sistemih,.... Zakaj je motor 2 leti stal? Zakaj ni servisne? Se da preverit po VIN-u kdo je prvi lastnik?

Jaz bi šel stran, sploh pa ga nebi kupil brez intenzivne testne vožnje!!! Za 9000 € se pa naj potrudijo pa naredijo preizkusno registracijo če ga hočejo prodat.

Motor je bil homologiran na avtoplusu v kopru leta 2009 kdo pa ga je prvi prodal ni vedu zaradi komisijske prodaje nima vseh dokumenotv pri sebi...

Glede servisov naj bi bli narejeni vsi na BMW-ju to se preverjam in od leta 2010 ni bil vožen se pomeni 2011 in 2012 stal ter naredu cca.1500km ročke pa so obrabljene dokaj in tudi se vidi da zaščita motorja je pomagal vsaj enkrat saj mislim da nemci si nebi dovolili nekih približkov in na eni strani ''luft'' na drugi pa ''knap''...

problem je se v temu ker motor nima registracije in se ga ne da preizkusit.

zanima me če je kdo ki koga pozna iz okolice celja pa bi ga priklopil na računalnik za kakšno simbolično ceno ker na servisu nevem ma pomojem govorimo takoj o 3 cifrah....

Lp

Priklop na računalniku na servisu je cca 15 eurov..

Tako da ne vem od kje 3-mestna cifra...

Objavljeno

tudi se vidi da zaščita motorja je pomagal vsaj enkrat saj mislim da nemci si nebi dovolili nekih približkov in na eni strani ''luft'' na drugi pa ''knap''...

Tole bi znalo biti zaradi tega, ker so cilindri (logično) zamaknjeni.

Glede ostalega povedanega je pa moj nasvet da se ga ogni.

Objavljeno

Priklop na računalniku na servisu je cca 15 eurov..

Tako da ne vem od kje 3-mestna cifra...

Ok...sm mislu da je cena kot pri avtomobilu...pač na bmw servis sm šel je priklop 60€+0,5h delovne (cca30€)

+ da ga bi mogu nekako pripeljat do servisa....

Tole bi znalo biti zaradi tega, ker so cilindri (logično) zamaknjeni.

Glede ostalega povedanega je pa moj nasvet da se ga ogni.

ja v glavnem se ga bom izogibal pač glede cilindrov mi je jasno samo pa da nemci pri montaži niso računali na to in tako na eni strani je cev knapp notri v drugi

na drugi pa je 1,5cm lufta mi je pa se vedno very sumljivo v glavnem bo ostal tam.

Lp iin hvala se enkrat za vse odgovore.

Objavljeno

Kje pa ti vidiš, da je slo lastnik? Tole prodaja R-moto, motor najverjetneje iz italije. Tako da motorja tukaj poznati ne more nihče. Je pa drugače tale R-moto kar korekten za trgovca z rabljenimi vozili.

Sam prodajalec mi je rekel da je slovenski lastnik, papirjev pa nisem gledal...

Objavljeno

Ne vem.. bolj ko gledam, bolj se čudno cene vrtijo..

Kako lahko zahteva takšno vsoto za R1 z 54k km? http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=6484429

Še dve leti nazaj, je kupil kolega 2005 model s 20k km za isto ceno..

In še cel kup je takšnih oglasov, kot da bi prodajali zlato.. seveda je res, da je ohranjenih SS motorjev zelo malo, ki ne bi bili ali karambolirani ali pa tišani po stezi.. ampak vseeno :glare:

( Vprašanje, kdaj bodo začel ECU in razna druga elektronika ter senzorji crkovat.. )

Objavljeno

se boš moral kar navadit, na a,net je kar nekaj takšnih cvetk naprimer: kawasaki z750 letnik 2008 cena 5500!!! (nov 7000). cb1000r letnik 2008 cena 8500...nov 10000....

cene so praktično obstale kot so bile 2 leti nazaj. sam sem kupil zx10r letnik 2006 janurja 2010 za 5000eur! motor v piko sedaj 10ke za tak denar ne moreš kupit, en jo prodaja 06 za 6000....vglavnem bolnica, ljudje zgublajo službe, nimajo denarja a cene grejo v nebo...

lp

Objavljeno

Ne vem.. bolj ko gledam, bolj se čudno cene vrtijo..

Kako lahko zahteva takšno vsoto za R1 z 54k km? http://www.avt0.net/....asp?ID=6484429

Še dve leti nazaj, je kupil kolega 2005 model s 20k km za isto ceno..

In še cel kup je takšnih oglasov, kot da bi prodajali zlato.. seveda je res, da je ohranjenih SS motorjev zelo malo, ki ne bi bili ali karambolirani ali pa tišani po stezi.. ampak vseeno :glare:

( Vprašanje, kdaj bodo začel ECU in razna druga elektronika ter senzorji crkovat.. )

A bi se kaj boljš počutu, če bi jih mel 5.000 na števcu? To je pa čist slovenska bolezen. Rajš motor v ubogem ubogem stanju s 5.000 km kt lepo ohranjen in vzdrževan za 50.000. Kaj jih nikoli ni noben toliko naredi, pa vsi mislijo da motor kar razpade ko pride do te št.? Moj jih ima trenutno 120.000 pa glej ga zlomka še zmeri čist vse lepo dela. SS pa še po pisti vožen.

Ne vidim pa nič posebnega pri tej ceni? so ostali v istem ranugu, mlajši model pa je cca 2.000€ dražji. Lepega motorja ti ne bo noben šenkal, ker ga ima večina raje doma v garaži parkiranega kot pa da bi ga dali pod ceno.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A bi se kaj boljš počutu, če bi jih mel 5.000 na števcu? To je pa čist slovenska bolezen. Rajš motor v ubogem ubogem stanju s 5.000 km kt lepo ohranjen in vzdrževan za 50.000. Kaj jih nikoli ni noben toliko naredi, pa vsi mislijo da motor kar razpade ko pride do te št.? Moj jih ima trenutno 120.000 pa glej ga zlomka še zmeri čist vse lepo dela. SS pa še po pisti vožen.

Ne vidim pa nič posebnega pri tej ceni? so ostali v istem ranugu, mlajši model pa je cca 2.000€ dražji. Lepega motorja ti ne bo noben šenkal, ker ga ima večina raje doma v garaži parkiranega kot pa da bi ga dali pod ceno.

Ne vem.. zgleda, da si še ena izmed tistih "z glave na nos"..

Kako lahko sploh oceniš človeka, če ga ne poznaš? Pa verjemi, motorji, ki jih imam ali sem imel, so bili vse ostalo kot z malo prevoženimi kilometri.. Tako da.. upam, da boš pojedla svoje besede in ostala na temi.. in ja, lepo se je pohvaliti ane ? :slap:

Stvar je na tem, da bi ljudje lahko malce "pozabili" na svojo požrešnosti in imeli realne cene, kot je to rekel aselak. Če je pa tako lep motor, jim pa naj stoji v garaži..

In ja, ravno to je sporno, kajti novejši motor se ti zagotovo bolj splača, saj so njihove cene bolj realne in se da še kaj dogovorit.. seveda, če imaš še tistih par tisoč...

Pa če ne vidiš nič posebnega pri ceni, potem ne razumeš, kako sistem deluje.. cene se morajo prilagoditi povpraševanju (trgu) in ne da si vsak sam zmisli koliko bi imel.. seveda.. razen, če naletiš na bumbarja, ki ga lahko po domače "nategneš".

Kam bi pa prišli, če bi vsi izdelki držali svojo ceno do konca uporabe? Lahka kr zdele zapremo vse trgovine, tovarne,..

Strinjal bi se samo v enem primeru, če bi bilo to nareto tako, da bi držalo 20-30 let.. kar pa je dan danes daleč od tega.. ko poteče garancija, je samo vprašanje časa (kdaj crkne), sploh če je bila uporaba izdelka nekje v mejah njihovega izračuna življenske dobe.. Novi TV, mešalec, pralni stroj, kavni avtomat.. tud avti in motorji.. jajc od jajca..

Aja, pa letos sredi sezone, so se bolj ohranjenji modeli R1 2004+ prodajali za 3700 in manj.. tako da ne vem kje ti zdaj tukaj "nič posebnega"..

Objavljeno (popravljeno)

A bi se kaj boljš počutu, če bi jih mel 5.000 na števcu? To je pa čist slovenska bolezen. Rajš motor v ubogem ubogem stanju s 5.000 km kt lepo ohranjen in vzdrževan za 50.000. Kaj jih nikoli ni noben toliko naredi, pa vsi mislijo da motor kar razpade ko pride do te št.? Moj jih ima trenutno 120.000 pa glej ga zlomka še zmeri čist vse lepo dela. SS pa še po pisti vožen.

Ne vidim pa nič posebnega pri tej ceni? so ostali v istem ranugu, mlajši model pa je cca 2.000€ dražji. Lepega motorja ti ne bo noben šenkal, ker ga ima večina raje doma v garaži parkiranega kot pa da bi ga dali pod ceno.

Sej niso problem kilometri ampak cene, ki jih ljudje postavljajo po ne vem kakšni logiki. Bil sem pred isto dilemo na začetku sezone s tem, da sem obvezno hotel še ABS na motorju. Cene so bile tisočaka max dva pod ceno novega in sem normalno raje potem vzel novega. Pa še neki se je treba zavedat. Prodaja motorjev, avtov pada in trgovcem se gre za nohte. Poleg tega, da se lahko zmeniš za xx popust, so tuki potem še opcije kreditov in leasingov s 50 in več % popusti potem pri zavarovanju. Se pravi na eni ima Joža rabljen motor, ki ga mora skeširat in mal sreče tud met pri nakupu. Tu je potem še oprema, zavarovanje... Na drugi strani pa trgovca, ki mu da popust na osnovno ceno in je na koncu le še tisočaka dražji od rabljenega, popust na opremo... Če vzame na obroke še popust na zavarovanje, ki ponavadi vključuje še ugoden kasko in če se zbije drugo leto še vedno dobi isti popust, ker mu ga zrihta trgovec dokler motor ne odplača.

Prodal sem že par motorjev in vem, da ni problem najdit kupca, če daš neko normalno ceno. Po drugi strani pa imam kolega, ki motor prodaja že dve leti in ne popusti na ceni niti za milimeter. Njegov moto je, da ga raje sam zbije kakor proda pod to ceno. Ja lej ga pa mej v garaži.

Popravljeno . Popravil rkasteli
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hmmja, 2000e morda ni veliko....500.000sit pa je bilo....

Jp...€ je zjebal situacijo :)

  • Všeč mi je 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sej pol ko ga vzameš ven iz pečice mora bit pa prov fajn.

Objavljeno

eno off vprašanje...ali so lastniki kawasaki z750 model 07+ malce prizadeti?

v oglasih cene letnikov 08 najcenejši 4850 najdrazji pa isto 08 5500eur...,...nov je pa 7000...

se komu sanja kaj jim ni jasno če so bili še septembra letniki 08 nekje od 3700 do 4200,,,

hm

Objavljeno

eno off vprašanje...ali so lastniki kawasaki z750 model 07+ malce prizadeti?

v oglasih cene letnikov 08 najcenejši 4850 najdrazji pa isto 08 5500eur...,...nov je pa 7000...

se komu sanja kaj jim ni jasno če so bili še septembra letniki 08 nekje od 3700 do 4200,,,

hm

is that a trick question?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!