Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, thumper pravi:

kaj naj bo strgana da bo original? res pa ne vem , kako ločiti originalno verigo od nadomestne.. ajd razloži prosim..a

Nekateri motorji imajo original montirano neskončno verigo, če pogledaš verigo in ne najdeš master ringa oz. Linka, je velika verjetnost da je veriga še original. Malo kdo bo pri menjavi verige razkopal cel motor, ampak bo uporabil orodje za verigo in nato spojil s členom. To govorim v primeru da ti reče da ima motor 24k km, češ glej saj še verige nisem menjal, ti pa takoj na verigi najdeš tole spodaj:

https://comoto.imgix.net/blog_content_image/image/42053/gallery/Motorcycle_Chain_Master_Link.png?w=780&dpr=1&auto=format

Original veriga v tovarni nameščena zgleda drugače pač, to bi lahko vedel oz prepoznal če si vsaj enkrat v življenju menjal verigo

Popravljeno . Popravil Thundercat
Objavljeno
pred 6 urami, Thundercat pravi:

Nekateri motorji imajo original montirano neskončno verigo, če pogledaš verigo in ne najdeš master ringa oz. Linka, je velika verjetnost da je veriga še original. Malo kdo bo pri menjavi verige razkopal cel motor, ampak bo uporabil orodje za verigo in nato spojil s členom. To govorim v primeru da ti reče da ima motor 24k km, češ glej saj še verige nisem menjal, ti pa takoj na verigi najdeš tole spodaj:

https://comoto.imgix.net/blog_content_image/image/42053/gallery/Motorcycle_Chain_Master_Link.png?w=780&dpr=1&auto=format

Original veriga v tovarni nameščena zgleda drugače pač, to bi lahko vedel oz prepoznal če si vsaj enkrat v življenju menjal verigo

master link - bolj pravilno open link ali clip link ali po nemško clip schloss- to se v današnjih časih uporavlja predvsen na manjših dimenzijah verige za nižje moči in prostornine agregata https://cea.de/Connecting-Link-RK-420    in največkrat pri verigah brez "O;Z aliX" tesnilnih obročkov/gumic med valjčkom in stransko ploščico.

RK pri verigah razreda 532 in 630 ne uporablja odprtega povetovalnega člena.. 

420 veriga je namenjena do 80 ccm in ima natezno vrednost 1845kg.. https://cea.de/Motorrad-Kette-RK-420-mit-100-Rollen-und-Clipschloss-offen

535 za bonija lahko dobiš odprto s povezovalnim členom za zanetat ali pa že izgotovljeno / zanetano. namenjena je motorjem do 1100 cestni in 800ccm terenski. https://cea.de/Kettensatz-Triumph-Bonneville-865-05-15-Kette-RK-525-GXW-104-offen-18/43  ta ima natezno vrednost 4000kg.

za zanetanje se uporablja orodje - lahko je univerzalno ali namensko https://cea.de/Chain-Tool ... namensko orodje pri pravilni montaži in netanju pusti enako sled/zunanjo obliko neta kot ostali linki na verigi..

ne bodi podcenjevalen!!!!  :fight2:  jaz spim z verigo..                ....  oz dvema .. 

 

20200212_065428.jpg

20200212_065339.jpg

Objavljeno
pred 1 minuto, thumper pravi:

namensko orodje pri pravilni montaži in netanju pusti enako sled/zunanjo obliko neta kot ostali 

ne bodi podcenjevalen!!!! 

 

 

 

Nisem podcenjevalen, sam če toliko veš o verigah sem ziher, da boš na verigi opazil ali je veriga originalna narejena v tovarni  motocikla, ali pa naknadno menjana v garaži lastnika motorja oz v servisni delavnici. No vsaj v 90% primerov boš to opazil.

Sem bil na ogledu motorja, ki je bil italijanski, z cca 30k km. Pri pregledu verige je bilo očitno, da še ni bila menjana in je še original. Potem sem bil prepričan da je bila kilometraža realna. Če bi imel motor 70k km + veriga ni variante da je še originalna gor. Lahko da se motim, sam je pa en dejavnik katerega lahko preveriš da si malo bolj ziher.

https://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=75597&d=1198260435

Objavljeno
18 hours ago, DAMI34 said:

tule je cvetni izbor vseh, ki imajo več kot 50.000km na anetu...nekaj se pa vseeno dobi:

več kot 50 jurjev oz 750ccm dalje

Bemfli in Honde prednjačijo,... se vidi kaj je kvalitetno in doseže visoko kilometrino. :P 

 

17 hours ago, DAMI34 said:

točno o tem sem pisal, in s pojavom socialnih omrežij, je veliko lažje preveriti zgodovino in dobiti lastnike.

Jaz bi najprej pogledal v servisno knjižico (če sploh obstaja), ker je notri nekaj prostora namenjenega prav za podatke o lastnikih. Včasih te preseneti, ko najdeš vse lepo zabeleženo, vključno z naslovi in telefonskimi številkami. 

 

8 minutes ago, Thundercat said:

Sem bil na ogledu motorja, ki je bil italijanski, z cca 30k km. Pri pregledu verige je bilo očitno, da še ni bila menjana in je še original.

Ne sklepaj preveč po stanju verige. Pri določenih modelih jih menjajo že predčasno, pri zelo majhni kilometrini, ker jim o-ringe zmeče ven. MT-09, Tracer (tudi pri manj kot 10 tisoč kilometrih).

Objavljeno

Tu vidim samo izgovore kako ne kupiti motor. Motor je le motor, vsakega je potrebno popravljat, najlepšega izbereš pa da dela pa je. Nekateri imajo rezervne dele nabavljene še preden dobijo nov motor...?

Objavljeno
pred 10 urami, thumper pravi:

pebi nimate pojma o pojmu "manipulacija kilometrov" .. 

dejansko se lahko zmanipulira kilometre tako , da je po 4 letih na števcu in v servisni knjižici 40000 , dejansko pa 200000km..

pa štima v servisni in na tehničnih tistih 40000km.. ni pa enaka obraba..

vpraš za mojga na fb pa d vidimo..

dejansko se da, če bom verjel je pa druga pjesma.

Odkrivanje lastnikov in izogibanje mopedom, ki so jih imeli preveč je smiselno.

Povej kerga tvojga, je na anetu? sem dal primer moje xj6, ki je imela 6 lastnikov (vključujoč zadnjega) pa smo jih vse odkrili. In če se ne da dobiti, kaj narediš? Ja obvoz.

V praksi pa:

dobro ohranjen moped, moped ki dobro laufa, moped, ki ma cele diske, svežo gumo/gumice/cevi, lepo napeto verigo, ki ne skače, neobtolčene feltne, čiste izpušne cevi , nepopikani spodnji del katalizatorja, ne more imeti 200000km :P

 

Objavljeno (popravljeno)
43 minutes ago, DAMI34 said:

In če se ne da dobiti, kaj narediš? Ja obvoz.

Zakaj obvoz? Kupuješ lastnika ali motor? Kupiš pri posredniku in se z njim dogovarjaš glede garancijskih popravil in prikritih napak. Informacija o prejšnjih lastnikih je dobrodošla, naj pa ne bo ključna pri odločanju o nakupu. 

 

43 minutes ago, DAMI34 said:

V praksi pa:

dobro ohranjen moped, moped ki dobro laufa, moped, ki ma cele diske, svežo gumo/gumice/cevi, lepo napeto verigo, ki ne skače, neobtolčene feltne, čiste izpušne cevi , nepopikani spodnji del katalizatorja, ne more imeti 200000km :P

En primer,.. nove Mitaske, gumice in plastike lepo našpricane (da so kar sluzaste), nova veriga, pobarvane feltne (ker mu je tako bolj všeč), diski zamenjani (recimo pri150kkm), nazaj nameščen originalen izpuh (ki je lepo čakal v garaži).... Ne boš mu pripisal 200k km :) 

 Vzemimo za primer tvojega prvega SX-a (novi diski, novo vzmetenje.... zlahka bi ga prevrtel nazaj za 50kkm+, če odštejemo estetske napake na nihajki).  

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 4 minutami, XTR pravi:

Zakaj obvoz? Kupuješ lastnika ali motor? Kupiš pri posredniku in se z njim dogovarjaš glede garancijskih popravil in prikritih napak. Informacija o prejšnjih lastnikih je dobrodošla, naj pa ne bo ključa pri odločanju o nakupu. 

 

En primer,.. nove Mitaske, gumice in plastike lepo našpricane (da so kar sluzaste), nova veriga, pobarvane feltne (ker mu je tako bolj všeč), diski zamenjani (recimo pri150kkm), nazaj nameščen originalen izpuh (ki je lepo čakal v garaži).... Ne boš mu pripisal 200k km :) 

 

odgovarjal sem  Thumperju, če želiš vedeti lastnike in jih ne zveš, ja kaj narediš? Dramo? Al greš, saj te nihče ne sili kupiti, to pravim.

Če menjaš pol motorja je skoraj nov :D

Veš, če in ko bom kupoval, bom vsekakor hotel videti lastnika, ker tudi po osebi se vidi, kako je bilo poskrbljeno za moped, po garaži, mislim, ne vidim takega problema, da bi vsi nategovali kmje kot se piše. (ne bom rekel, da se jih ne, ampak to je prej domena dilerjev)

Ne moreš ti pol motorja zamenjat, pol pa za 5 jurjev prodajat. 

Kupiti motor, ki se ga je lastilo več lastnikov, je vsekakor bolj riskatno (najmanj ker je več ljudi vozilo moped in vsak ima svoj stil), kot od prvega, ki ima dobro evidenco. Mene zgodovina motorja zanima, pa četudi je pisana v blokec, kot pri meni. Vse si pišem, od menjave gum, filtrov, ploščic itd...in se je zgodilo, da mi je novi lastnik povedal, da mu zgodovina prav pride. @mladenchlahko pa kaj več pove.

Do tule pišem o motorjih, ki so recimo starejši od 2-3 leta. Za mlajše mi je bolj vseeno. Do treh let star motor (četudi je od dilerja) mora imeti čisto in popolno evidenco, servisno knjigo, večinoma je celo online že vse beleženo, pa kot nov mora izgledat.

ampak to velja zame, za druge kako, zakaj in kje bodo kupovali, mi je pa čisto vseeno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, XTR pravi:

Bemfli in Honde prednjačijo,... se vidi kaj je kvalitetno in doseže visoko kilometrino. :P 

XTR

Lokacija: Dolenjska

Motocikel: CB1000RA - naprodaj

 

  • CB1000? Koliko kilometrov imaš, in koliko statorjev si zamenjal? Je zdržal 40000 ali samo 25000? hahaha hebala hondaše kvaliteta naprodaj :lol1:
Popravljeno . Popravil SF
  • Haha 2
Objavljeno
2 minutes ago, SF said:

CB1000? Hehehe... Koliko kilometrov imaš, in koliko statorjev si zamenjal? Hebala te kvaliteta :lol1:

Nisi videl smeška. :) Kawasakij-i se lahko skrijejo. :P   

47 tisoč km. Nič menjal, to dela in dela... dokler ne crkne. Lahko da je bil menjan že do 25k.  

Objavljeno

Pri motorju za 4 jurje je malo smesno pricakovat da bo vse v nulo,men se zdi da je pri taki ceni za pricakovat da das potem se kaksnega jurja ali vec zraven da zadeva dela.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 24 minutami, luxsa pravi:

Pri motorju za 4 jurje je malo smesno pricakovat da bo vse v nulo,men se zdi da je pri taki ceni za pricakovat da das potem se kaksnega jurja ali vec zraven da zadeva dela.

če ga Sneci proda, zgleda boljš ko tvoj pa moj skupaj :P

 

  • Haha 2
Objavljeno

Če se bojiš, da boš nate.njen, kupiš starejši motor z več kilometri ter slabše ohranjen katerega dobiš toliko ceneje. Potem za tisti denar, kar ostane pri cenejšem nakupu, popraviš in imaš lep čas mir. Če kupiš drag rabljen motor, kateri ima še vse dele original s prvo vgradnjo bo potrebno kmalu začet postopoma menjavat...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

razbiti so najcenej, pa še glanc nove dele lahko potem daš...sampovem :P

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Povej kerga tvojga, je na anetu? sem dal primer moje xj6, ki je imela 6 lastnikov (vključujoč zadnjega) pa smo jih vse odkrili.

V praksi pa:

še nobenga nisem prodajal ..niti ga zaenkrat ne mislim.. :blush: 

še enga bom kupil - po vsej verjetnosti.... sam kaj ko je tolk dela prej.. moram najprej eno garažo pospravit , da bom prestavil motorje in mopede iz druge , da bom lahko drugo uredil sedaj , ko imam končno od lani :blush: napeljano elektriko..

skoraj dokončno vem kaj bom kupil.. če pa zadanem na loto nekih 7000e pa tudi..

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

če ga Sneci proda, zgleda boljš ko tvoj pa moj skupaj :P

 

za 4 ga ne dam od hiše :) 

saj ravno v tem je hec, da je motor brezhiben in popolnoma funkcionalen, zakaj bi prodajal nekaj, kar preverjeno deluje

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Thundercat pravi:

Nisem podcenjevalen, sam če toliko veš o verigah sem ziher, da boš na verigi opazil ali je veriga originalna narejena v tovarni  motocikla, ali pa naknadno menjana v garaži lastnika motorja oz v servisni delavnici. No vsaj v 90% primerov boš to opazil.

če je veriga zamenjana / vezni člen zanetan pravilno s pravilnim orodjem - težka za opazit ..

da bi nekdo gledal vse člene na verigi - mogoče no.. ko pa ti obrne vezni člen z zunanje strani na noter proti kolesu pa resno dvomim da se vidi .. ok s svetilko ali pa kamero..

res viden je edino odprti člen s "šplento" ..

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 25 minutami, thumper pravi:

če je veriga zamenjana / vezni člen zanetan pravilno s pravilnim orodjem - težka za opazit ..

da bi nekdo gledal vse člene na verigi - mogoče no.. ko pa ti obrne vezni člen z zunanje strani na noter proti kolesu pa resno dvomim da se vidi .. ok s svetilko ali pa kamero..

res viden je edino odprti člen s "šplento" ..

fotografija mogoče? 

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

za 4 ga ne dam od hiše :) 

saj ravno v tem je hec, da je motor brezhiben in popolnoma funkcionalen, zakaj bi prodajal nekaj, kar preverjeno deluje

 

tvojemu itak cena samo še raste :D

 

Objavljeno
pred 30 minutami, thumper pravi:

če je veriga zamenjana / vezni člen zanetan pravilno s pravilnim orodjem - težka za opazit ..

da bi nekdo gledal vse člene na verigi - mogoče no.. ko pa ti obrne vezni člen z zunanje strani na noter proti kolesu pa resno dvomim da se vidi .. ok s svetilko ali pa kamero..

res viden je edino odprti člen s "šplento" ..

original verižniki imajo original napis firme (ktm vem da ima ktm), vsaj praviloma, oziroma oznake, ki jih lahko po manualu prepoznaš.

Tip verige se običajno tudi ve kateri je prvovgradnja, se pravi če na kawi DID ali katera druga marka razn Enuma, hopcefizelj pa te mam :P

Doma spete verige imajo en člen na katerem je vidno "ročno delo". Ampak bolj kot to je edino smiselno pogledati če je veriga mehka, če lepo laufa (da ne skače). Več kot toliko, z verigo nimaš kaj početi, vsaj po mojem ne.

Barvane feltne, kot je prej nekdo omenil, to pa je znak, da je nekaj bilo...zakaj vraga bi barval feltne? 

Original plastika spodaj, tudi veliko pove,  koliko je bil kamenčkov, ki so udarili ob njo. 

 

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Snečer said:

zakaj bi prodajal nekaj, kar preverjeno deluje

 

A hoces rect, de tvoj prejsnji er6 ni preverjeno deloval? 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Haha 3
Objavljeno
pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

A hoces rect, de tvoj prejsnji er6 ni preverjeno deloval? 

je, a je imel nekaj pomanjkljivosti, zaradi česar je bil menjan za manj zmogljiv motor

Objavljeno
26 minutes ago, Snečer said:

je, a je imel nekaj pomanjkljivosti, zaradi česar je bil menjan za manj zmogljiv motor

Torej? Kje se ti zapleta? 

Objavljeno
pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

Torej? Kje se ti zapleta? 

ne vem, kje bi se zapletalo, povem, kje so bile težave

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!