Bostjan L Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 Če se imata dva rada se lahko stiskaš tudi na kakšni Hondi Cab, ki ima več rjavine kot barve. Za mene nepozabne počitnice in nato je sledil nakup bolj resnega motorja.......
Cartman Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 Ehhh Guzzi, ja. meni je Guzzi kot znamka zelo pri srcu, 1200sport mi je en najlepsih nakedov...Norge mi je skoraj nespodobno vsec...ampak zakaj jih trg ne sprejme? Problem ni v goli ceni, to dokazujeta bmw in ducati. Kot del grupacije Piaggio tud ni problema z distribucijo in saloni*. Verjetno izdelki niso na nivoju. druge razlage ni. Pa ne trdim da so slabi, le ostali so za svoj denar boljsi/sodobnejsi/udobnejsi. Kupijo ga samo tisti, ki si ga izrecno zazelijo. Ocitno ne zdrzijo realne primerjave. *pliz ne se obesit na situacijo s saloni in servisi v Sloveniji, ki ima manjsi trg kot Milano z ozjo okolico. fazerčk, vandrovec in Robson 3
motolover Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 Guzzi za celo družino, ne samo v dvoje. MariborBMW 1
sebar Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Ehhh Guzzi, ja. meni je Guzzi kot znamka zelo pri srcu, 1200sport mi je en najlepsih nakedov...Norge mi je skoraj nespodobno vsec...ampak zakaj jih trg ne sprejme? Problem ni v goli ceni, to dokazujeta bmw in ducati. Kot del grupacije Piaggio tud ni problema z distribucijo in saloni*. Verjetno izdelki niso na nivoju. druge razlage ni. Pa ne trdim da so slabi, le ostali so za svoj denar boljsi/sodobnejsi/udobnejsi. Kupijo ga samo tisti, ki si ga izrecno zazelijo. Ocitno ne zdrzijo realne primerjave. *pliz ne se obesit na situacijo s saloni in servisi v Sloveniji, ki ima manjsi trg kot Milano z ozjo okolico. Kar jst vem je eden večjih problemov poraba. Vsaj tako govorijo za Norge, Dosti lastnikov je pisalo o porabi 7l+
Bambi61 Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Kar jst vem je eden večjih problemov poraba. Vsaj tako govorijo za Norge, Dosti lastnikov je pisalo o porabi 7l+ Zakaj bi bila poraba problem??Kaj kdo vozi motor zato da špara z bencinom?? Sicer pa odgovor na vprašanje kakšen motor?: vsak na katerega se lahko oba vsedeta in si ga privoščita!!
vandrovec Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 (popravljeno) Zakaj bi bila poraba problem??Kaj kdo vozi motor zato da špara z bencinom?? Če ne drugega zaradi avtonomije, kdo si želi tankati vsakih 100 km ali pa imeti rezervoar od 50 litrov. Pa tudi strošek za marsikoga ni nepomemben, 40% več od konkurentov ni ravno zanemarljivo. Tudi graje glede kardana sem zasledil pri Guzziju...po moje zaostajajo v vseh segmentih za vodilnimi konkurenti,...teža... Popravljeno Marec 3, 2015. Popravil vandrovec Bostjan L 1
Bostjan L Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Če ne drugega zaradi avtonomije, kdo si želi tankati vsakih 100 km ali pa imeti rezervoar od 50 litrov. Pa tudi strošek za marsikoga ni nepomemben, 40% več od konkurentov ni ravno zanemarljivo. Tudi graje glede kardana sem zasledil pri Guzziju...po moje zaostajajo v vseh segmentih za vodilnimi konkurenti,...teža... Iz napisanega se vidi da ga nisi vozil :grim leteči orel je samo za zrele voznike
vandrovec Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Iz napisanega se vidi da ga nisi vozil :grim leteči orel je samo za zrele voznike ...morda pa niti nočem biti "zrel voznik" Bostjan L 1
TakeALookAround Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Js gledam na porabo! vandrovec, hajoktejn in Fritz 3
motolover Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Če ne drugega zaradi avtonomije, kdo si želi tankati vsakih 100 km ali pa imeti rezervoar od 50 litrov. Pa tudi strošek za marsikoga ni nepomemben, 40% več od konkurentov ni ravno zanemarljivo. Tudi graje glede kardana sem zasledil pri Guzziju...po moje zaostajajo v vseh segmentih za vodilnimi konkurenti,...teža... Poraba je pomembna, ko sem v Grčiji trepetal kdaj in kje bo kakšna črpalka, sem si na VFRki želel večji tank in manjšo porabo. Še klancih navzdol sem jo ugašal in upal, da se bo izšlo. Pri Guzzijevih kardanih je pomembno, da se jih redno podmazuje. Za tiste, ki hočejo malo privarčevati pri nakupu motorja, to ne bi smel biti problem. Na motorju verigo striktno mažem po vsaki vožnji. Včasih je to na 600km, večinoma pa na 250 do 300km. Če bi moral kardan namazati na recimo 5k km se mi to ne bi zdelo nič hudega. Seveda bi bilo še bolje, če ne bi bilo treba. vandrovec 1
motolover Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 En zanesljiv motor za malo denarja. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7634526&show=1
cikadina Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 tej turerji niso vec moderni, more bit velika endura. tko kot nisi vec in, če maš veliko limuzino ampak mores met suv. Dr_Jakob, MiNa, Bostjan L in 2 others 5
blindek Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Osebno se mi ti potovalniki nikoli niso dopali, komur je vsec naj le kupi. Sem pa sprobal sedaj V-Strom 650 in Transalp 700, pa mi je prvi bolj vsec za voznjo. Sicer sem naredil samo okrog 50km z enim in drugim. Sicer mislim, da bom se kar za Stroma odlocil, vendar se moram prej 1000ko sprobat
Nearrain Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Mama Vam je Velika Endura™ O:-) maus 1
motolover Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Osebno se mi ti potovalniki nikoli niso dopali, komur je vsec naj le kupi. Sem pa sprobal sedaj V-Strom 650 in Transalp 700, pa mi je prvi bolj vsec za voznjo. Sicer sem naredil samo okrog 50km z enim in drugim. Sicer mislim, da bom se kar za Stroma odlocil, vendar se moram prej 1000ko sprobat Malo moraš razčistiti kaj so zate daljše relacije. Če imaš namen voziti daljše po mojih pojmih, kar je po 1.000km dnevno, potem moraš gledati, da ima motor kardan in 1000ccm. Malega Stroma in Transalpke ne boš mogel naložiti tako kot kako Pan Evropo ali kakega večjega turerja. Pa tudi v daljše klance se bo mučil motor in vidva, ker ne bo šlo nikamor. Računaj, da bo boljša polovica zasedla dva kovčka, tebi ostane en in tank torba za dežno opremo, računalnik, foto, ipd. Cartman, cikadina, builder in 1 other 4
alen1 Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 XJR 1300. Prišel z njo že marsi kam. V dveh letih in pol naredil okrog 52000km. Večinoma v dvoje. Ture dnevno 400km+. Max je bil okrog 1100km. Dr_Jakob in cikadina 2
motolover Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 XJR 1300. Prišel z njo že marsi kam. V dveh letih in pol naredil okrog 52000km. Večinoma v dvoje. Ture dnevno 400km+. Max je bil okrog 1100km. FJR bi bila boljša izbira, ker nima verige. Pa tudi vetrna zaščita je na daljših vožnjah zelo pomembna. nofla in vandrovec 2
blindek Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Saj sem napisal, dnevne ture po 300-400km. Tudi avtoceste se izogibam. Delam bolj turisticna daljsa potovanja, z veliko postojankami in ogledi znamenitosti. Saj sem vse to ze napisal parkrat, da zato nocem nekega velikega tourerja, ampak en allround motor. Gledam pa tudi, kaj moj budget dopusca. Ce bi imel neomejene finance za motor, bi tudi gledal za kakim novim GS, ali pa kaj takega. Hvala za dobronamerne nasvete, mislim pa da sem kar nasel pri prvi izbiri to kar iscem in ustreza mojim potrebam. Lp
Nearrain Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) FJR bi bila boljša izbira, ker nima verige. Pa tudi vetrna zaščita je na daljših vožnjah zelo pomembna. Se mau pa boste mozakarju predlagal Najvecjo "Veliko Enduro™" Hondo Goldwing 1800 GL Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil Nearrain
motolover Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Saj sem napisal, dnevne ture po 300-400km. Tudi avtoceste se izogibam. Delam bolj turisticna daljsa potovanja, z veliko postojankami in ogledi znamenitosti. Saj sem vse to ze napisal parkrat, da zato nocem nekega velikega tourerja, ampak en allround motor. Gledam pa tudi, kaj moj budget dopusca. Ce bi imel neomejene finance za motor, bi tudi gledal za kakim novim GS, ali pa kaj takega. Hvala za dobronamerne nasvete, mislim pa da sem kar nasel pri prvi izbiri to kar iscem in ustreza mojim potrebam. Lp Sorry, ne gledam vseh objav, v naslovu teme so daljše relacije. 300 do 400km je normalen poldnevni izlet do Portoroža na kavo. trebor, DXR16, builder in 2 others 5
Dr_Jakob Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Sorry, ne gledam vseh objav, v naslovu teme so daljše relacije. 300 do 400km je normalen poldnevni izlet do Portoroža na kavo. TO, DEJ GA!! Čakam že par dni, da mu kdo to napiše, nisem hotel bit prvi... builder in Nearrain 2
cb1300 Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Sorry, ne gledam vseh objav, v naslovu teme so daljše relacije. 300 do 400km je normalen poldnevni izlet do Portoroža na kavo. he he, res, tok jest s kolesom dnevne ture nardim, pa je zelo slabo odmerjen sedež , edin za sopotnico pa res ni placa trebor 1
vandrovec Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Hvala za dobronamerne nasvete, mislim pa da sem kar nasel pri prvi izbiri to kar iscem in ustreza mojim potrebam. S Stromom veliko ne bi zgrešil za tvoje potrebe in zmožnosti. Mogoče pred nakupom poizkusi še TDM, zelo podoben motor z malo več moči pa z malo slabšo original vetrno zaščito. Verjetno je pomembno, da ti je tudi na pogled všeč motor. Triumpha Tiger 955 je že težje dobiti, ker so redkejši, 1050 je že dražji...Caponord, Varadero si že odpisal? CBF 1000, malo bolj cestni, ti ni všeč? Glede km je pa tako, da povprečje tudi pri potovalnikih je verjetno tam med 300-500 km na dan, tisoč in več km so bolj izjeme in še to pri potovanjih ki so dolga več tisoč km, kar pride za večino v poštev verjetno enkrat ali dvakrat na leto. Za enodnevne izlete pomeni tisoč km v glavnem vožnjo, brez večjih postankov in to v dvoje ni ravno prijetno. Sam sem že lahko cel dan na motorju, kako bi bilo sopotnici všeč pa ne vem... igorkr 1
TakeALookAround Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Ja ce mas eno tecko zadi je vse problem....ce pa uziva,pa loh tut jurja uziva Drgac pa....400 loh tut z enim cilindrom supermoto nardis...ce mas voljo....ampak vsi bi se za glavo drzal Ti pa za rit.... Itak mors sam probat,da vids kaj ti ustreza.....vrjetn pa z nekim vstromom res ne bos falil....al pa cbf,tdm..... varadero se men zdi ze kr ogromna...
cikadina Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) S Stromom veliko ne bi zgrešil za tvoje potrebe in zmožnosti. Mogoče pred nakupom poizkusi še TDM, zelo podoben motor z malo več moči pa z malo slabšo original vetrno zaščito. Verjetno je pomembno, da ti je tudi na pogled všeč motor. Triumpha Tiger 955 je že težje dobiti, ker so redkejši, 1050 je že dražji...Caponord, Varadero si že odpisal? CBF 1000, malo bolj cestni, ti ni všeč? Glede km je pa tako, da povprečje tudi pri potovalnikih je verjetno tam med 300-500 km na dan, tisoč in več km so bolj izjeme in še to pri potovanjih ki so dolga več tisoč km, kar pride za večino v poštev verjetno enkrat ali dvakrat na leto. Za enodnevne izlete pomeni tisoč km v glavnem vožnjo, brez večjih postankov in to v dvoje ni ravno prijetno. Sam sem že lahko cel dan na motorju, kako bi bilo sopotnici všeč pa ne vem... pol rabiš tako, k ma nadpovprečno dober mehur, pa k ji je dovolj da je sam enkrat na dan . Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil cikadina stenc55 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se