Skoči na vsebino

Motor za daljše relacije v dvoje


Priporočene objave

Objavljeno

js mam ninđo za daljša potovanja :whistle:

 

:krneki:

Fajn zadeva.. potovanja hitrej opraviš :D

@blindek.. Kaj ti je bolj všeč.. 4 valjnik ali 2 valjnik?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

če se misliš uglavnem po cesti vozit, bi jest za ta budget vzel cbf1000.

 

Ps-moja je tud velika cca 170, se vozi s svojim motorjem, kdaj pa kdaj se pa tudi zadaj rada vsede-na gs1200 se je počutila kot glasbeno nihalo-se raje vsede zadaj na staro cbr900.

100 ljudi, 100 različnih mnenj za motor....100 žena, 200 sisa :004

Objavljeno

Dr.Jakob je pozabil oment CapoNord?

 

Capo je precej cenejši. Itak pa nisem navdušen nad pretiravanjem z maxi endurami. Se mi zdi bolj logična ideja kak tapravi tourer/sport tourer/ogromen naked... 

V realnosti nisi NIKOL na makadamu, razen mogoče kakega res lepega.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ampak sporttouring varjanto, kolk sm videl s slik :kva2:, te čist razumem :ninja:

multipraktik .. nimam dnarja za dva .. pa sm dva v enga stlaču :kva2:

 

:krneki:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem motorje kupil pri serviserju, kjer prodajjajo tudi nove motorje.

Ko je nekdo kupil nov motor in starega pustil pri njih, mi je možakar znal povedati vse o motorju, ki ga je šraufal.

 

Cena vsaj pri meni je bila nižja od oglaševane na spletu....

 

Oni zadovoljni, jaz zadovoljen

Objavljeno

Drugemu svetovati moped ni lahko. Sicer se strinjam skoraj z vsemi nasveti, ampak vsaj tip motorja bi lastnik moral sam ugotoviti, kakšen mu odgovorja, ker sedaj so našteti od sport tourerja, tourerja do endura, med katerimi je od prvega do zadnjega velika razlika. zame npr., vsi cestni odpadejo in če bi mi nekdo svetoval sport tourerja, ga ne bi jemal resno....ampak vse je odvisno od posameznika. TDM je zelo dober motor z zame premajhno vetrno zaščito in nepravim položajem na njem, ker sem navajen krosov in endur. GS 1200 je verjetno predrag, prav tako najbrž tudi GS 800 ali Triumph 800...Varadero, Caponord, V-Strom, Versys, med katerimi se mi zdi najugodnejši mali V-Strom, potem pa še vsi ostali bolj cestni potovalniki...izbire je precej

Objavljeno

Saj sem napisal, da iščem motorje tipa V-Strom, ker preživim 5% časa na avtocesti ali pa še to ne, ker se jih namerno izogibam.

Raznorazni pravi potovalniki in nakedi me ne zanimajo, saj je očitno ne? :)

 

Skratka V-Strom,Varadero,TDM,Transalp(mogoče malo preslab),Versys(se mi odkrito ne dopade). Še kaj takega?

Objavljeno

Drugemu svetovati moped ni lahko..... od prvega do zadnjega velika razlika..... zame npr., vsi cestni odpadejo in če bi mi nekdo svetoval sport tourerja, ga ne bi jemal resno....ampak vse je odvisno od posameznika. ....izbire je precej

Točno tako. Pač vsak zase lahko svetuje, kaj bi mogoče sam izbral. Meni je to vprašanje sploh zanimivo, saj po parih sezonah pa RES moraš vedet, kaj TEBI paše in kaj ti ne. Zase vem, da nikoli nebi imel maxi endure, pa če je 800, 900, 1000 ali 1200 kubična. Ker se večinoma vozim po asfaltu, tisto kar pa vidim terena, pa garantiram, da lahko jaz prevozim z Grisotom isto kot nekdo na GSu.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Saj sem napisal, da iščem motorje tipa V-Strom, ker preživim 5% časa na avtocesti ali pa še to ne, ker se jih namerno izogibam.

Raznorazni pravi potovalniki in nakedi me ne zanimajo, saj je očitno ne? :)

 

Skratka V-Strom,Varadero,TDM,Transalp(mogoče malo preslab),Versys(se mi odkrito ne dopade). Še kaj takega?

SPLOH NE. Spraševal si po potovalniku za dve osebi. Nisi rekel, da mora biti maksi endura. Drugič se bolje opredeli.

Objavljeno (popravljeno)

Se opravičujem. Potovalnik v smislu, da se komot 2 osebi peljeta na daljši izlet, ampak ne motor v smislu Goldwing.

 

Saj vem kaj iščem, ampak vseh motorjev ne poznam, zato tudi sprašujem, če je kje kaj kar ne poznam oz. sem izpustil, ali pa lahko kdo pove iz izkušenj da se kak motor ne obnese dobro glede na moj stil vožnje.

 

Mogoče je kak CBF1000 tudi za premislit oz. vreden ogleda

Popravljeno . Popravil blindek
Objavljeno

Vstrom in varadero sta zelo podobna po sedenju. Vara je višja, zato se je potrebno navaditi obvladovati težišče s prsti - če imaš kratke noge.

TDM - tu si malo bolj nagnjen naprej in slaba vetrna zaščits - skoraj sem ga že kupil, pa nekako nisem imel j.... Danes mi ni žal, da ga nimam.

Transalp je menda še malo bolj švoh od vstroma, drugače meni zelo lep in uporaben motor.

Če boš izbral malega štroma, te lahko zapeljem malo po Avstriji in na Golico, da boš imel predstavo kako zadeva vleče, v kovčke pa še po 15 kil, da bo na max.

Bolj razmišljam, kaj bo naslednji motor, bolj sem prepričan da bo zopet mali štrom.

 

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 Zase vem, da nikoli nebi imel maxi endure, pa če je 800, 900, 1000 ali 1200 kubična. Ker se večinoma vozim po asfaltu, tisto kar pa vidim terena, pa garantiram, da lahko jaz prevozim z Grisotom isto kot nekdo na GSu.

Točno tako, to je osebna izbira. Tudi jaz, če bi se vozil 100% po asfaltu ne bi izbral cestnega, pa čeprav se pelje ravno tako lahko malo izven ceste, ker mi je najpomembnejša drža na motorju in tudi vetrna zaščita....skratka udobje na dolgi vožnji. Če primarjam GS s TDM je bila TDM še bolj primerna za neasfaltne podlage ampak GS je na dolge relacije skorajda zakon, celodnevna vožnja je "mačji kašelj" :)

Objavljeno

 

Skratka V-Strom,Varadero,TDM,Transalp(mogoče malo preslab),Versys(se mi odkrito ne dopade). Še kaj takega?

To bo to, potem po vsej verjetnosti...izbrati boš moral le sam. :smoke:

Objavljeno

Nasrečo se še da kaj izbrat :)

 

Je pa res tako, da se meni tudi dopade sam položaj voznika na motorju, sopotnica pa tudi pravi da se lepše sedi kot na drugih. Sva si sicer danes ogledala enega V-Stroma od znanca, tolko za predstavo kako je sedet na njem v dvoje napram bivšemu FZ6

Objavljeno

Se opravičujem. Potovalnik v smislu, da se komot 2 osebi peljeta na daljši izlet, ampak ne motor v smislu Goldwing.

 

Saj vem kaj iščem, ampak vseh motorjev ne poznam, zato tudi sprašujem, če je kje kaj kar ne poznam oz. sem izpustil, ali pa lahko kdo pove iz izkušenj da se kak motor ne obnese dobro glede na moj stil vožnje.

 

Mogoče je kak CBF1000 tudi za premislit oz. vreden ogleda

.... če imaš kakšnga jurja ....

.... čim manj glej ... pa čimprej kej kupi ... :)

.... ni lepšga, kot modrovat tle gor, kaj imaš ... in kaj vse nimaš ... :) :)

.... važen je sam to, da ko se naveličaš tle gor "nabijat", greš od doma z mopedom .... in ne z avtom in "sanjami v oblakih" :) :)

.... stari, srečno pri nakupu ... :)

Objavljeno

Maš prav, sem sicer bolj neaktiven na forumu (ravno zato kot si napisal), ampak sem trenutno brez motorja tako da mi drugo ne preostane kot da iščem nov motor za naslednjih nekaj let.

Objavljeno

Maš prav, sem sicer bolj neaktiven na forumu (ravno zato kot si napisal), ampak sem trenutno brez motorja tako da mi drugo ne preostane kot da iščem nov motor za naslednjih nekaj let.

Mogoče poglej še kakega Moto Guzzi Stelvio. Huda mašina, nora vožnja, hud sound... skratka v vsem je boljši od GSa :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Mogoče poglej še kakega Moto Guzzi Stelvio. Huda mašina, nora vožnja, hud sound... skratka v vsem je boljši od GSa :D

pa na parkingu ga hitro najdeš :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Mogoče poglej še kakega Moto Guzzi Stelvio. Huda mašina, nora vožnja, hud sound... skratka v vsem je boljši od GSa :D

Italijane še Italijani ne kupujejo, za kaj takega morajo obstajati že "posebna čustva"  ;)

Sicer pa tudi ne vem, zakaj bi bil toliko cenejši od GS-a, da bi bil lažje v dosegu?

Objavljeno

Italijane še Italijani ne kupujejo, za kaj takega morajo obstajati že "posebna čustva"  ;)

Sicer pa tudi ne vem, zakaj bi bil toliko cenejši od GS-a, da bi bil lažje v dosegu?

Prvo probaj, potem pa govori.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Obstajajo tudi primerjalni testi med tema dvema enduroma in še nisem zasledil ugotovitev, ki bi potrjevale tvoje navedbe.

Sem pa vozil Gilero, Aprilijo, Minarelli...morda sem še kakšnega pozabil in zame so italijani motorji, s katerimi se je potrebno precej ukvarjati, morda so bolj šminkerski, ker so redkejši...drugače pa zame nič posebnega. :smoke:

Objavljeno

Obstajajo tudi primerjalni testi med tema dvema enduroma in še nisem zasledil ugotovitev, ki bi potrjevale tvoje navedbe.

Sem pa vozil Gilero, Aprilijo, Minarelli...morda sem še kakšnega pozabil in zame so italijani motorji, s katerimi se je potrebno precej ukvarjati, morda so bolj šminkerski, ker so redkejši...drugače pa zame nič posebnega. :smoke:

CYCLE WORLD adventure world shootout: “If the sun were setting with 200 miles to go and I had to choose one of these bikes, it would be the Guzzi,” said Suesse. “It would place last in a race, but the bike is smooth, calm and fun to ride, and sometimes that’s the right recipe.”

Objavljeno (popravljeno)

Če je to rekel Suesse (pojma nima kdo je to), bo najbrž čisto zlato. clap.gif

Guzziji so mi všeč, ga je pa najbrž teže prodati, kot kupiti. Tudi na to je ob nakupu treba pomisliti.

 

Tu je en model, za dolge poti v dvoje. Ima vse prednosti, kot je kardan, vzdržljiv in enostaven agregat ter nizko nabavno ceno.

Moto%20Guzzi%20Norge%201200%20%203.jpg

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

Če je to rekel Suesse (pojma nima kdo je to), bo najbrž čisto zlato. clap.gif

Guzziji so mi všeč, ga je pa najbrž teže prodati, kot kupiti. Tudi na to je ob nakupu treba pomisliti.

 

Tu je en model, za dolge poti v dvoje. Ima vse prednosti, kot je kardan, vzdržljiv in enostaven agregat ter nizko nabavno ceno.

 

Samo ne kupuj ga v Sloveniji, vsi so prevrteni ko nori. Raj ga pejt v Italijo iskat, tam dobiš pa cukrčke za normalno ceno. p.s. Če kupuješ, kupi 8v varianto.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!