Skoči na vsebino

Motor za daljše relacije v dvoje


Priporočene objave

Objavljeno

....pa nekadilka! :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

....pa nekadilka! :)

... pa tud preveč žejna ne sme bit ... :) :) :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Skratka japonsko dekle. Pole ti pa še večerjo skuha, pa te zmasira. Pa čaj skuha, japonski seveda. :D  :D  :D

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno (popravljeno)

Jaja, pa masaža je bolj unga tipa, happy ending masaža al kako že  :grim

 

Me pa zanima če je kdo že imel v lasti tourerja in potovalno enduro kakšne so dejanske razlike v udobju? Sam si predstavljam da gre za razliko predvsem v vetrni zaščiti in položaju sedenja?

Ker recimo da iščeš motor striktno za daljše poti, zakaj bi vzel enega in ne drugega?

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno

Nama je 400km dnevno čisto dovolj in če je potem večdnevna tura, se hitro nabere vsak dan po 300-400km 7 dni zapored, potem pa je že fajn da je udoben motor.

 

Ko greva npr. na dopust kam dalmacija, si vedno za pot vzameva 2dni časa v eno smer, ker potem se nekje prej ustaviš, kaj poješ in spiješ, malo ogledaš okolico oz. zapelješ tudi po njej, naspiš in drugi dan zjutraj greš naprej ko še ni prevroče.

 

Skratka, danes sem si še ogledal V-Strom 1000 in mislim da bi nama 650ka bla čisto dovolj, saj taki so trenutni občutki.

 

 

Pa še en argument zraven vseh ostalih, zakaj nočem potovalnega? Ker mi niso všeč oz. ne tako zelo kot potovalni enduro. Nima smisla me prepričevat :grrr

Objavljeno

S Stromom veliko ne bi zgrešil za tvoje potrebe in zmožnosti. Mogoče pred nakupom poizkusi še TDM, zelo podoben motor z malo več moči pa z malo slabšo original vetrno zaščito. Verjetno je pomembno, da ti je tudi na pogled všeč motor. Triumpha Tiger 955 je že težje dobiti, ker so redkejši, 1050 je že dražji...Caponord, Varadero si že odpisal? CBF 1000, malo bolj cestni, ti ni všeč?

 

Glede km je pa tako, da povprečje tudi pri potovalnikih je verjetno tam med 300-500 km na dan, tisoč in več km so bolj izjeme in še to pri potovanjih ki so dolga več tisoč km, kar pride za večino v poštev verjetno enkrat ali dvakrat na leto. Za enodnevne izlete pomeni tisoč km v glavnem vožnjo, brez večjih postankov in to v dvoje ni ravno prijetno. Sam sem že lahko cel dan na motorju, kako bi bilo sopotnici všeč pa ne vem... :hmm:

Imel sem 2 TDM-a a ima za doooolge ture preozek sedež in peče rit za znoret. Sicer pa pravi šparovček. Z ostalim kar si napisal se pa strinjam.

Objavljeno

pa kaj se noben ne boji da mu sopotnica zaspi pa pade z motorja? 

Objavljeno

pa kaj se noben ne boji da mu sopotnica zaspi pa pade z motorja?

če te je to strah morš met goldwinga k ma zadi na "fotelju" še naslonjala za roke, tko da se ne more kr zvalit s sedeža :P

Objavljeno

pa kaj se noben ne boji da mu sopotnica zaspi pa pade z motorja? 

rad bi videl, katera bi pri meni spala zadaj :grim

Objavljeno

rad bi videl, katera bi pri meni spala zadaj :grim

Moja sestra ziher.

Objavljeno

Moja sestra ziher.

ko sva se z ženo vozla še z Ducatiom, sva mela oba slidere podrajsane, sam da je ona sedela za mano, ne na svojmu motorju :kva2: , in nikoli prav nikoli ni blo možno, da bi se to zgodilo, ker adrenalin tega ne pusti, to so njene besede, ne moje, je bla večkrat debata med ženskami, da ene zaspijo, pa je rekla, da bi jo k men poslala, pa da vidi :grim , kak je pa pr teb, pa ne vem, sicer pa tudi jest več ne izzivam, kot smo včas, sploh pa zadnja leta, pa ni blizu spanja ni :grim

Objavljeno (popravljeno)

ko sva se z ženo vozla še z Ducatiom, sva mela oba slidere podrajsane, sam da je ona sedela za mano, ne na svojmu motorju :kva2: , in nikoli prav nikoli ni blo možno, da bi se to zgodilo, ker adrenalin tega ne pusti, to so njene besede, ne moje, je bla večkrat debata med ženskami, da ene zaspijo, pa je rekla, da bi jo k men poslala, pa da vidi :grim , kak je pa pr teb, pa ne vem, sicer pa tudi jest več ne izzivam, kot smo včas, sploh pa zadnja leta, pa ni blizu spanja ni :grim

Veš kako ti bom reku: Zdej na Guclju mi še ni zaspala, ker ni tako zelo udoben kot recimo Futura. Na Futki pa sva šla recimo iz The ovinka na Ridah po celi ravnini po zadnjem, potem veselo v ovinek in spet iz ovinka po zadnjem ven, sister je med tem prijetno spančkala...

 brez heca.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Veš kako ti bom reku: Zdej na Guclju mi še ni zaspala, ker ni tako zelo udoben kot recimo Futura. Na Futki pa sva šla recimo iz The ovinka na Ridah po celi ravnini po zadnjem, potem veselo v ovinek in spet iz ovinka po zadnjem ven, sister je med tem prijetno spančkala...

 brez heca.

dobro, da je še živa :kva2:

ne spuščaj jo na motor, če je tak zaspanc :grim

Objavljeno (popravljeno)

builder, no očitno ima tvoja žena fajn potrplnjenje, če jo čem met za družbo (da me doma jezno ne čaka) morem lepo turistično vozit, če ne je spet zjanje. Še dobro da jo sam na enih švoh jajcih vozim okoli, sva šla en krog z monstrom pa je rekla da ni šans, da se držat za žiljenje usakič ko taknem gas pa ne misli. Tako da do nadalnega vozim počasne mlinčke in uživam v razgledu  B)

 

ps: poleti sem se že hvalil s tem, da se  prid do paga in nazaj 2 človeka na 250tki, največji safr ki sm ga do zdej preživel ampak se da, prav tko sm vidu par pred hoferjem ta tomos apn6, že gospod in gospa osivelih frizur, kovček, bočne torbe in na mopedu tablica ZG, sicer en vem v kolkem cajtu sta prišla do LJ, ampak če je pot cilj in je želja jeklena je mogoče svašta  :yes:

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Blindek,

 

V tem cenovnem razredu boš težko našel motor, ki bolj ustreza tvojim željam, kot je DL650. Povsem dovolj zmogljiv, živahen, zabaven, udoben, neproblematičen in hudo varčen.

 

Pa še moje mnenje okrog kilometrov: Število klometrov na dan je zelo relativna zadeva. Bolj merodajen je čas, ki ga dnevno preživiš v sedlu...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Imel sem 2 TDM-a a ima za doooolge ture preozek sedež in peče rit za znoret. Sicer pa pravi šparovček. Z ostalim kar si napisal se pa strinjam.

Gel zic je top. :grim

Objavljeno (popravljeno)

Kar jst vem je eden večjih problemov poraba. Vsaj tako govorijo za Norge, Dosti lastnikov je pisalo o porabi 7l+

eno sezono lastnik norga letnik 2004 kar se tiče porabe se mi ni zdela pretirana

na regionalnih cestah ob upoštevanju omejitev pod 5l  na avtocesti pri večjih hitrostih naraslo do 7 l

na primer tankal na šmartinki v ljubljani pri btc  naslednjič prva črpalka po slavonskem brodu skoz na ac tempo cca 140/h

pri guziju moraš vzeti v zakup dvolamelno suho sklopko in pa kardan kar pozroča svojevrstne zvoke če te to ne moti

je motor zelo primeren za potovanja močan dvovalnik veliko navora kar pomeni da ni treba stalno menjati prestav 

moja najdalša pot z norgon je dvodnevno potovanje moravče-Garmisch-Partenkirchen-passo rombo-moravče  cca1400 km

kar sem pogešal malo mehkejši sedež  

 

 

marko

Popravljeno . Popravil moravčan
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

kratko branje za zimske dni o tem kaj je bilo včasih in kaj sedaj sport-touring motor. 

...saj je vedno enako, razen tega, da nekaterih motorjev včasih še ni bilo.

Multistrada je sport touring, GS enduro...razlika je v gumah, vzmetenju, pa morda še prednjem kolesu, robustnejši izdelavi, zaščiti pred padci...

Objavljeno (popravljeno)

Nisem kaj dosti bral nazaj, a glede na osnovno vprašanje...bi kar iz lastnih izkušenj;

 

Za cestna potovanja so motocikli kot so Pan Europian, Yamaha XJ 1300, razne "omare", "strade" itd... Skratka, motorji z višjim krmilom, zagotovljenim udobjem in ne preubijalko močjo.

Kdor želi potovati malo "Rough-Around & off"... so pa najbolj primerne endure!  Vse, ki brezhibno funkcionirajo!! In ni nujno, da je kubatura 1200 in++. Lahko celo od 600 ccm naprej. Zavisi za "kakšne" osebe, koliko prtljage in kakšne potrebe?

 

Osebno sem na poteh uporabljal od 650 ccm, pa sem bil(a) fejst zadovoljen. Če je špura malo bolj cestna je dobro, če ima motor kakšnega konja v rezervi (za avtoceste npr.)

Ko sva (midva) prvič potovala z enduro, je žena izjavila, da se še ni tako udobno vozila! (Verjeti ji je, saj je za voznikom preizkusila kar nekaj motorjev.) Res pa je, da je ženska bolj skromna... :hmm: Odlika takih motorjev je, pokončna drža, amortizacija, udobje na sploh, ni pribijanja z mesta itd.. .) Je pa še mnogo faktorjev, za katere morate vedeti sami in za svoje potrebe.

Glede sedežev (v zadnjih postih) pa slednje. Zelo pomemben je sedež!!

Ko sem pred veliko leti enkrat  s takratnim BMW tisočakom v dobrem mesecu prevozil preko 15.000 kilometorv, se mi je sesedel sedež, tako, da so mi ga na reklamacijo zamenjali rekoč, da tega primera še niso imel (čeprav sem imel dobrih 70 kil)

Hondo Africo Twin zelo rad pohvalim. Upravičeno, ker imam z njo v odročnih predelih, dobre izkušnje! Sedež ima pa zanič!!!

Sem pa imel v osemdesetih letih Yamaho XS 1100, ki je bil motor, kot se šika! Udoben, prožen motor (a mi je vseeno enkrat v nekaj tisočkilometrski vožnji v dežju resno načel živčni sistem.) A sem ji na račun udobja, tudi ta spodrsljaj "skozi zobe" odpustil... Dalo bi se še naštevati, a bi s tem (če že nisem) zašel na stranpot te teme...

V glavnem za potovanje;

Udoben motocikel s prožnim, nepokvarljivim in ajnfoh motorjem, še bolj udobnim sedežem, ustreznimi fedri in potrebnimi rezervnimi deli, ki jih po možnosti dobiš v vsaki železnini (razni ležaji, zajle itd... :O :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

da povem kako se je razpletlo to moje iskanje

 

nakoncu bil na testnih vožnjah večih motorev in se odločil za 2012(nov model) V strom 650 :)

Objavljeno

Racionalna izbira!

 

Čeprav te bo marsikdo spluval zakaj ne 1000...

 

...ampak kot sem rekel... zelo racionalna izbira!

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!