k0ci Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 take HSM imam jaz na svojem mopedu, ti povem, da so to tako mehke stopalke, da ko padeš se zvijejo v nemogočo obliko, potem pa samo snameš, malo pogreješ, daš v prešo in so spet ravne
bslajk Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Yamaha FZ1N je perfekten motor, ko mu zamenjaš zadek in izpuh. Vse to in še več sem seveda naredil. Edini minus na motorju je v stopalkah, ki pa so touring verzija in jih sovražim. Razmišljam o menjavi le teh. Prva verzija je zamenjati le del na katerem imamo noge, druga verzija pa je zamenjati komplet. Najbolje kar sem do sedaj našel je komplet od Ottimoto, za cca. 160 €. Kaj menite o tem nasploh in pa ali ima kdo dobro rešitev za prvo verzijo?
CopyCat Objavljeno Julij 18, 2011 Opozori Objavljeno Julij 18, 2011 Včeraj sem bil na svetovnem prvenstvu v motocrossu (Orehova vas) in sem videl fussrasterje za sovoznika za KTM / Husaberg Cross / hard enduro motorje, pa me zanima, če imate kaj izkušenj s tem oz. kako se obnese na terenu. Pravijo, da je praktično neuničljiva. Baje še pride ven za Hondo, Husqvarno in Kawasaki. Pa če ste vidli če je kje za kupit. Mam letak, pa je samo spletna stran crossplus.eu napisana. Zadeva zgleda tako:
TheMan Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 ni pa videt kam kdo pade, ko pride do tega...
stuhec Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 sem videl v živo, kolega ima nisem ga nič vprašal, poskusil samo kako se pripne
Kölm Objavljeno Julij 22, 2011 Opozori Objavljeno Julij 22, 2011 Najbolj me je navdušl to, da lhk z zadevo odpreš pir. trebor in halls 2
ferek Objavljeno Julij 22, 2011 Opozori Objavljeno Julij 22, 2011 :lol1:...mene bolj zanima, kje boš sopotnika za kross hard enduro vožnjo našel....
Bela81 Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 :lol1:...mene bolj zanima, kje boš sopotnika za kross hard enduro vožnjo našel.... EVO ME...JZ BI SLA TAKOJ... Ze probala in je boljse kot Grobnik verzija
stuhec Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 EVO ME...JZ BI SLA TAKOJ... Ze probala in je boljse kot Grobnik verzija sam to bi rad videl v živo
CopyCat Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Res je boljše kot Grobnik!!! Čisto nooooro. Probal, pa je kickass! Na crossplus.eu pa se da kupit, v Sloveniji kar po povzetju!
slacker Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Pozdravljeni, zanima me, če ima kdo izkušnje s prilagoditvijo zadnjih stopalk na SS motoruju (v mojem primeru K9 gixxer)? Stopalke so namreč precej previsoko montirane, tako da je za sopotnico vožnja zelo neprijetna. Na ebayu sem sicer zasledil za cca 60eur podaljške stopalk (do 40mm), ima kdo izkušnje s tem oz. ali je kako drugače rešil težavo? http://www.ebay.co.uk/itm/like/Black-Shinobi-Adjustable-Passenger-Footpegs-25mm-for-Suzuki-GSXR-750-07-08-09-13/321628094913?hlpht=true&ops=true&viphx=1&_trksid=p5197.c100068.m2280&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140211130857%26meid%3Dd596b2d7d5f743cfbc5c2cd719b49fa2%26pid%3D100068%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D321628095238%26clkid%3D5900776999403720723&_qi=RTM1793720 Hvala in lp.
Dr_Jakob Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 trebor je na R1 doma naredil distančnik in stopalke pritrdil cca 4cm nižje. Vprašaj za dimenzije. Pa vprašanje kako ma Gixx narejeno.
lukabogo Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Pozdravljeni, zanima me, če ima kdo izkušnje s prilagoditvijo zadnjih stopalk na SS motoruju (v mojem primeru K9 gixxer)? Stopalke so namreč precej previsoko montirane, tako da je za sopotnico vožnja zelo neprijetna. Na ebayu sem sicer zasledil za cca 60eur podaljške stopalk (do 40mm), ima kdo izkušnje s tem oz. ali je kako drugače rešil težavo? http://www.ebay.co.uk/itm/like/Black-Shinobi-Adjustable-Passenger-Footpegs-25mm-for-Suzuki-GSXR-750-07-08-09-13/321628094913?hlpht=true&ops=true&viphx=1&_trksid=p5197.c100068.m2280&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140211130857%26meid%3Dd596b2d7d5f743cfbc5c2cd719b49fa2%26pid%3D100068%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D321628095238%26clkid%3D5900776999403720723&_qi=RTM1793720 Hvala in lp. na gixerju je vožnja za sopotnika v vsakem primeru neprijetna...ne glede na stopalke
NX650 Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 na gixerju je vožnja za sopotnika v vsakem primeru neprijetna...ne glede na stopalke No enim tud paše res da so redke
_luke_ Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 Js sm jih za kolega porezkal iz aluminija za Yamaho R1 2012...nevem kako stojijo nožniki na gsxu, na R1 so katastrofalni. Res da zdej zgleda kot krava ampak se pa da komot sedet...
slacker Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 V Nemčiji prodajajo 50mm, zgledajo lepe, samo cena je pa kar pretirana: http://www.ebay.at/itm/Verstellbare-Fahrer-Fussrasten-Suzuki-GSX-R-750-08-10-Rasten-Motorrad-/111450945122?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item19f2fe7662#rpdId
slacker Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 Pri SS motorju sopotnico puščaj doma! To ni opcija
jl79 Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 Mogoče neumna ideja, ampak predno bi šel jaz v nakup distančnikov, bi probal eno DIY varianto. Kupil bi štiri 4 - 5cm distančnike oz puše (nekaj podobnega kot je tole http://www.ivec.si/katalog/MzA=/SUMwNzcuNzI1/Pusa_za_vodilo_jermena_za_IVEC_HS_700___770_Z14.html#)in 4 daljše vijake (izmeriš dolžino obstoječega in prišteješ dolžino puše). Potem bi pa stopalke s pomočjo distančnikov spustil nižje, ter sprobal, če je kaj bolj udobno. Material bi moral biti par eur, verjetno ga imajo v Kamm trgovini v BTCju. Če je OK, potem iščeš varianto, ki bo tudi vizualno bolj sprejemljiva. Če tudi po tem ne bo dobro, potem je edina varianta zamenjava motorja nekaj v stilu GS/Goldwing/CB1000R
slacker Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Mogoče neumna ideja, ampak predno bi šel jaz v nakup distančnikov, bi probal eno DIY varianto. Kupil bi štiri 4 - 5cm distančnike oz puše (nekaj podobnega kot je tole http://www.ivec.si/katalog/MzA=/SUMwNzcuNzI1/Pusa_za_vodilo_jermena_za_IVEC_HS_700___770_Z14.html#)in 4 daljše vijake (izmeriš dolžino obstoječega in prišteješ dolžino puše). Potem bi pa stopalke s pomočjo distančnikov spustil nižje, ter sprobal, če je kaj bolj udobno. Material bi moral biti par eur, verjetno ga imajo v Kamm trgovini v BTCju. Če je OK, potem iščeš varianto, ki bo tudi vizualno bolj sprejemljiva. Če tudi po tem ne bo dobro, potem je edina varianta zamenjava motorja nekaj v stilu GS/Goldwing/CB1000R Dobra ideja ..čeprav v menjavo pa zaenkrat še ne bi šel
suzuki Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Pri SS motorju sopotnico puščaj doma! Hola, mojster Ferek, le zakaj?? tudi ko grem s sopotnico do Paklenice, torej okroglih 600 km v enem dnevu, sopotnica nima nobenih težav, niti pritožb, samo nasmeh do ušes with all due respect, a najbrž nikoli nisi imel SS motorja, da si tako izustil z mojo Lubico se večkrat potikam po Sardiniji, Korziki, Franciji, Španiji, vedno je eno samo veselje je pa res da so vsi motorji (z dokaj redkimi izjemami) narejeni za eno osebo, ki na njem res lahko uživa; v dvoje je vedno kompromis, je treba prilagodit vožnjo in vzmetenje... in prav SS motorčki imajo tako vzmetenje, da se ga actually da nastavljat - kliki nekaj naredijo, se ne vrtijo zmerno do pretežno brez veze kot velikokrat na, recimo temu "cenovno ugodnih" motorčkih, ki so kao primernejši za dva in "bolj potovalni" mojster slacker: novopečena sopotnica se mora tudi navaditi na vožnjo z motorjem, enako kot novopečeni motorist, zato pridno nabirajta kmjčke in uživajta, ne poslušajta takihle čenč ko bosta navožena, bo vse lažje Cartman 1
slacker Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Hola, mojster Ferek, le zakaj?? tudi ko grem s sopotnico do Paklenice, torej okroglih 600 km v enem dnevu, sopotnica nima nobenih težav, niti pritožb, samo nasmeh do ušes with all due respect, a najbrž nikoli nisi imel SS motorja, da si tako izustil z mojo Lubico se večkrat potikam po Sardiniji, Korziki, Franciji, Španiji, vedno je eno samo veselje je pa res da so vsi motorji (z dokaj redkimi izjemami) narejeni za eno osebo, ki na njem res lahko uživa; v dvoje je vedno kompromis, je treba prilagodit vožnjo in vzmetenje... in prav SS motorčki imajo tako vzmetenje, da se ga actually da nastavljat - kliki nekaj naredijo, se ne vrtijo zmerno do pretežno brez veze kot velikokrat na, recimo temu "cenovno ugodnih" motorčkih, ki so kao primernejši za dva in "bolj potovalni" mojster slacker: novopečena sopotnica se mora tudi navaditi na vožnjo z motorjem, enako kot novopečeni motorist, zato pridno nabirajta kmjčke in uživajta, ne poslušajta takihle čenč ko bosta navožena, bo vse lažje Hehe nisva niti novopečeni motorist niti novopečena sopotnica, sva se pred menjavo brez večjih težav vozila na Kawasakiju Z750 po 400+ km dnevno Položaj na SS-ju je pač drugačen, bolj naprej, stopalke so višje..tako da bo to nekako treba urediti.
suzuki Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Hola, @mojster slacker: se strinjam, položaj na SSju je drugačen, a ker sta izbrala taluškanga GigSrčka najbrž nista glih košarkaških velikosti in/ali sumo proporcev, zato se bo treba IMHO zgolj navaditi na nove poze (kar je ponavadi prav fajn in zabavno ), pa bo urejeno slacker 1
slacker Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Evo testna rešitev za 2,39 eur; znižano za slabih 6 cm Zdej pa na kako furo,če se obnese, grem v nakup malo lepše izvedbe. svobodnaptica01 1
jl79 Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Saj ni dost slabša kot tista za 60eur...upam samo, da je dost stabilno, da ne bo sredi vožnje razpadlo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se