kasti Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 Jaz imam tretjo sezono Huso SM450RR, letnik 2010, do sedaj brez kakršnihkoli težav (trkan ob les!). _luke_ 1
johan Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 ima kdo kakšne dele za huso 610 ali pa kakšno vezo,da se to hitro pa ugodno dobi?Mi je namreč moja izdahnila.Imam zupinovo mojstrovino(iz 570 na 610) pa bi potreboval bat,ojnico,ventile,kompet tesnila....Sem imel namen zadevo prodat oz čez zimo sestavit ampak se je vreme sedaj malo izboljšalo pa so že druge želje .
Ciko86 Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 A tvoja je una na avtonetu,za 1.400?lepa lepa..Js sem nad mojo skoraj obupal menjal vse mogoce in se ne dela XD Bat za mojo je bil 170 ojnica 220 tesnila komplet 110 lezaji itd no vse skupaj 1000 eur...mam pa viska tesnila pokrova ventilov,teflone itd,3 x komplet set narocu
johan Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 men je šla ta v nulo.lepo je vžigala šla pa kot raketa zato pa mi je ni glih za prodat.bat sem jaz tud našo že za 170,ojnico prav tako ventile bi še rabo-kakšno ugodno varijanto.
brancisv Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 Jaz imam tretjo sezono Huso SM450RR, letnik 2010, do sedaj brez kakršnihkoli težav (trkan ob les!). a to ima verjetno enak motor kot te, kako pa delaš kaj glavne servise (bat ketna...) in kakšna je kaj cena glavnega servisa? z serviserjem sem se pogovarjal in mi je rekel da 2011 letnika naj ne kupim ker imajo problee z ojnicami
brancisv Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 (popravljeno) sedaj sem se govoril z serviserjem langusom in pravi da ojnica ponavadi zdrži okoli 200-250h na teh te 449 511 modelih potem pa je potrebna menjava glavne gredi katera pa stane nova 450e ki pa potem ni nič boljša Popravljeno September 18, 2014. Popravil brancisv
Ciko86 Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 js mam ene ventila samo ti neboje vredu,so semizdi mal manjsega premera...
_luke_ Objavljeno September 19, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2014 sedaj sem se govoril z serviserjem langusom in pravi da ojnica ponavadi zdrži okoli 200-250h na teh te 449 511 modelih potem pa je potrebna menjava glavne gredi katera pa stane nova 450e ki pa potem ni nič boljša Pa ne si mislt, da ti bo na starejši 450/510 zadeva zdržala 500ur...
Ciko86 Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 hehe ko bi jih js naredu vsaj 100 luke si bil kaj vceraj v divaci?
_luke_ Objavljeno September 19, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2014 hehe ko bi jih js naredu vsaj 100 luke si bil kaj vceraj v divaci? Nism bil Od kje ti ta ideja?
brancisv Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 Pa ne si mislt, da ti bo na starejši 450/510 zadeva zdržala 500ur... a na glavno gred misliš? verjetno bo treba dat kakega jurja več pa rajš KTM-a kupit
_luke_ Objavljeno September 19, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2014 a na glavno gred misliš? verjetno bo treba dat kakega jurja več pa rajš KTM-a kupit No, nevem kake motorje si si do zdaj lastil ampak naviti enocilindraši niso večni. Isto je s hondami, ktmi, husami...da ne boš živel v zmoti.
Ciko86 Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 _luke_ zato ker me je ena husa prehitela po divaci :grim Meni je reku tako mehanik...Ktm je drag ta servisiranje se pa lazje dobi dele,Aprilia tudi tako draga s tem da ma 2 clinindra torej draga x 2,Husqvarna je reku da je kr vzdrzljiv motor samo ce ga zlorabljas ti bo on vrnu s prazno denarnico,Vor ga nesmes sploh pogledat :grim Honda pa tudi ni nepokvarljiva..Vsak od teh je ruleta,lahko zadanes ti bo zdrzal 200 ue brez kaj menjat lahko pa kot js menjas vsega boga in sevedno ne dala :closedeyes:
bikez Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 Ne šparat na olju pa bo zdržal več. Problem je, da imajo ti motorji zelo malo olja.
brancisv Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 do sedaj sem vozil 4 cilindre, ampaj letos sem mel crf-a in sem prodal, sedaj pa kupujem hard enduro da lahk registriram pa nič zato če bi še kakšne sm moto felge pasale gor :-) glede ktm- a, na seles moto pravijo da exc za rekreativce naj bi zdržal 400 - 500 ur za husqvarno sem klical okol in motojet pravi da naj 2011 letnika naj ne kupim ker imajo probleme z ojnicami da na 2012 so odpravili probleme langus pa pravi da ni važno glede na letnik da ojnica ne zdrži več kot 200-250ur in da če jo menjam neb zdržala nič več kot 200-250 ur in meni ko sem do sedaj navajen delati okol 10000km na sezono se mi zdi to kr malo
aselak Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 Jaz bi langusu kar vrjel! Je poštenjak!
_luke_ Objavljeno September 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 20, 2014 do sedaj sem vozil 4 cilindre, ampaj letos sem mel crf-a in sem prodal, sedaj pa kupujem hard enduro da lahk registriram pa nič zato če bi še kakšne sm moto felge pasale gor :-) glede ktm- a, na seles moto pravijo da exc za rekreativce naj bi zdržal 400 - 500 ur za husqvarno sem klical okol in motojet pravi da naj 2011 letnika naj ne kupim ker imajo probleme z ojnicami da na 2012 so odpravili probleme langus pa pravi da ni važno glede na letnik da ojnica ne zdrži več kot 200-250ur in da če jo menjam neb zdržala nič več kot 200-250 ur in meni ko sem do sedaj navajen delati okol 10000km na sezono se mi zdi to kr malo Torej 1 cilinder si že imel ampak kakor zastopim manj kot eno leto...za po terenu. Torej servisiranja verjento ni blo dosti, razen olja pa filtrov. 1) Seles ti je reku 400-500h za rekreativce. A si ga vprašal koliko zdrži ob gonjenju na progi? Verjetno številka okrog 150-200. A on ti garantira 400h če kupiš nov motor? Dvomim. 2) Langus pravi da ne zdrži več kot 200-250h...na progi al rekreativc? Verjetno ti je povedal številko da nebi mel prevelikih pričakovanj... Za 449/511 res nevem za te probleme, ker tako novga motorja nism še gledal za kupit. Če iščeš motor za 10000km letno dvomim da iščeš pravi tip motorja...ti motorji majo preveč vibracij, totalno neudoben sedež (seveda neudoben z razlogom), dosti servisiranja (če tega ne delaš sam je strošek še večji)...pri 4 cilindrih v 10k nimaš kej tikat. Pali pa vozi.
aselak Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Sam sem imel 1cilinder ktm lc4 sm...celih 3 mesece pa sem ozdravljen za celo zivljenje...
brancisv Objavljeno September 21, 2014 Opozori Objavljeno September 21, 2014 Torej 1 cilinder si že imel ampak kakor zastopim manj kot eno leto...za po terenu. Torej servisiranja verjento ni blo dosti, razen olja pa filtrov. 1) Seles ti je reku 400-500h za rekreativce. A si ga vprašal koliko zdrži ob gonjenju na progi? Verjetno številka okrog 150-200. A on ti garantira 400h če kupiš nov motor? Dvomim. 2) Langus pravi da ne zdrži več kot 200-250h...na progi al rekreativc? Verjetno ti je povedal številko da nebi mel prevelikih pričakovanj... Za 449/511 res nevem za te probleme, ker tako novga motorja nism še gledal za kupit. Če iščeš motor za 10000km letno dvomim da iščeš pravi tip motorja...ti motorji majo preveč vibracij, totalno neudoben sedež (seveda neudoben z razlogom), dosti servisiranja (če tega ne delaš sam je strošek še večji)...pri 4 cilindrih v 10k nimaš kej tikat. Pali pa vozi. exc je hardenduro motor, za gonjenje po progi je namenjen sx ne iščem motorja za 10000km letno, iščem motor za na teren sraufam večinoma sam ampak v valje in ventile se se nebi glih spuščal verjetno bo tak da karkoli bom kupil bo potrebno najprej generalko naredit, pa pol vozit
aselak Objavljeno September 21, 2014 Opozori Objavljeno September 21, 2014 Ventili so pri Lc4 macji kaselj...!
Ciko86 Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 johan a si obupal nad husqvarno??
hajoktejn Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 exc je hardenduro motor, za gonjenje po progi je namenjen sx ne iščem motorja za 10000km letno, iščem motor za na teren sraufam večinoma sam ampak v valje in ventile se se nebi glih spuščal verjetno bo tak da karkoli bom kupil bo potrebno najprej generalko naredit, pa pol vozit High performance = high maintenance. Pa ne bit tolk posrani ldje, sej če bi tej motorji tko hudičev crkval jih tud vozu neb nben ...
Lencdo Objavljeno September 24, 2014 Opozori Objavljeno September 24, 2014 Eno vprasanje. Na spletni strani sem opazil husquarno super moto 510....ampak je na masini bat presekal....sklepam da je tudi ojnica ter vse ostalo zarustano...cena je 1000e sedaj pa me realno zanima kaj se splaca. 1. Popravit obstojeci agregat cca 1000e predvidevam. 2. Najti drugo masino in jo upasat not. Cena? Motor bi imel za po pisti. Hvala za konkretne odgovore.
_luke_ Objavljeno September 24, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 24, 2014 Eno vprasanje. Na spletni strani sem opazil husquarno super moto 510....ampak je na masini bat presekal....sklepam da je tudi ojnica ter vse ostalo zarustano...cena je 1000e sedaj pa me realno zanima kaj se splaca. 1. Popravit obstojeci agregat cca 1000e predvidevam. 2. Najti drugo masino in jo upasat not. Cena? Motor bi imel za po pisti. Hvala za konkretne odgovore. Odvisno odvisno... Če je samo zaribano (cilinder in bat) se sigurno splača. Če je utrgalo ojnico, posledično povilo ventile in verjetno tudi glavno gred in ležišča poškodovalo, rabiš vse novo in se ne splača. Dokler nimaš vsega odprtega neveš kaj je res in kaj ni. Lahko je samo zaribano, pa je ostalo že odprej vse v kurcu. Tako da to je loterija in o cenah nima smisla govorit dokler ne poznaš realnega stanja. Vsekakor priporočam nakup delujoče in jo potem, če želiš preventivno obnoviš...dosti boljša varjanta. hajoktejn 1
johan Objavljeno September 24, 2014 Opozori Objavljeno September 24, 2014 johan a si obupal nad husqvarno?? opa,to pa ne. obupal sem nad tem ,ker se zdaj ne morem vozit -vreme pa odlično.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se