Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


Priporočene objave

Objavljeno

Bom kar tukaj napisal,ker tak vsak pogleda na motosvet forum pa ,da ne rabim vsakem razlagat po gsm ter da nebo ugibanja pa pametovanja kaj vse je šlo v.....

Ta husa za 1000 e je moja.

Odlomlo je izpušni ventil.  Potrebno je menjat bat,ojnico(zvilo),izpušna ventila(najboljše bi po moje bilo vse 4)pa vodilo za izpušne ventile-klackalico(nisem sigurn,če sem prav napisal)ter komplet tesnila,kakšna malenkost pa se še verjetno pojavi.

Bat je strošek od 170 do 220 e,ojnica 170,imam pa možnost dobit  motorno gred za 300 e(novo),glavo imam ponudbo za 250 e-kompletno(z ventili in vsem-rabljeno),tesnila pa so od 70 pa do 120e odvisno kje vzameš.Za 1000 e se da ta motor sestavit nazaj brez problema.

Motor je vzet narazen tako,da se vse vidi.

Jaz sem že razmišljal,da bi kupo drugi huso in vse premontiral(vzmetenje,izpuh,.....)tak,da če kdo prodaja huso 450,510 ali pa 610 naj se kar javi.Vseeno ali je TC ali TE samo,da je agregat ok.

Objavljeno

Sam če ti je odlomilo izpušni ventil, pol je cela glava potolčena? Ko odlomljen ventil tolče med batom in glavo ga zmeče ponavadi povsot. Tako da bi svetoval da preveriš vse 4 ventile. Če so sedišča preveč potolčena pol boš tudi ta težko rešil.

 

Klackalica je pomoje ODMIČNA GRED izpušnih ventilov ki je možno tudi zvita.

Objavljeno

glava na srečo ni potolčena(rahlo poškodovana samo pri enem ventilu) ,ker je ventil zabilo nazaj na isto mesto.sem pripisal,da bi najboljše bilo menjat vse 4.

Objavljeno

Kater letnik pa je?

Objavljeno

Bom kar tukaj napisal,ker tak vsak pogleda na motosvet forum pa ,da ne rabim vsakem razlagat po gsm ter da nebo ugibanja pa pametovanja kaj vse je šlo v.....

Ta husa za 1000 e je moja.

Odlomlo je izpušni ventil.  Potrebno je menjat bat,ojnico(zvilo),izpušna ventila(najboljše bi po moje bilo vse 4)pa vodilo za izpušne ventile-klackalico(nisem sigurn,če sem prav napisal)ter komplet tesnila,kakšna malenkost pa se še verjetno pojavi.

Bat je strošek od 170 do 220 e,ojnica 170,imam pa možnost dobit  motorno gred za 300 e(novo),glavo imam ponudbo za 250 e-kompletno(z ventili in vsem-rabljeno),tesnila pa so od 70 pa do 120e odvisno kje vzameš.Za 1000 e se da ta motor sestavit nazaj brez problema.

Motor je vzet narazen tako,da se vse vidi.

Jaz sem že razmišljal,da bi kupo drugi huso in vse premontiral(vzmetenje,izpuh,.....)tak,da če kdo prodaja huso 450,510 ali pa 610 naj se kar javi.Vseeno ali je TC ali TE samo,da je agregat ok.

Johan,

 

jaz prodajam huso 610 sm, letnik 2006, prevoženih 19000 km, nikoli na pisti, če te zanima...

Objavljeno

Vsi boste huse prodali :sleep2:

Objavljeno

Cez zimo bom novo nabavu :OK:  zajeb mehanika da bom vora kupu :grim

Objavljeno (popravljeno)

Vsi boste huse prodali :sleep2:

 

Ah kje. A nisi videl kako je od @kastija spedenana. Pa huso mam motorko. XP varianta. Ne gre od hiše ;)

 

 

Cez zimo bom novo nabavu :OK:  zajeb mehanika da bom vora kupu :grim

 

good luck!

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

Če bo moja še naprej delala, kot je do sedaj....   zlepa ne gre od hiše! :OK:

Objavljeno

Zdej al je teh 72 kavalov potrgalo vseskupaj, al pa so se vijaki počasi odtisnili in na koncu vse odtrgalo? :D

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8929080

 

4.jpg

 

Čigava je?

Objavljeno

Kupim nožni zaganjač za husqvarno 450/510!!!

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

 

Sem nov lastnik Husqvarne sm450r letnik 2005. Motor sem kupil nekaj mesecov nazaj in sem moral malce uredit use skupaj da je delalo tako kot more(svečka, nastavek za svečko, ležaji prednje gume, iglo v frgazerju.. .) no uglavnem motor sedaj dela tako kot mora ampak bom čez zimo naredil manjši servis(ventili, olje, filtri) ker nikol ne veš kdaj je bilo kaj nazadnje preverjeno. Zanima me kako je s kovinskima filtroma ali se jih samo opere v bencinu ali se menja oba tako kot običajno filter in olje? V tej temi sem zasledil da je potrebno preverit tudi ketnico, pa me zanima če bi lahko dal kdo link kako se to preveri ker ne zasledim na youtubu. 

 

Evo še slikca motorja(sicer je umes dubu že nove nalepke ampak je motor že pospravljen za čez zimo):

dsc0224.jpg

Objavljeno

Kot si omenil, kovinske filtre samo očistiš v bencinu. Ni potrebe po menjavi.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni

 

Sem nov lastnik Husqvarne sm450r letnik 2005. Motor sem kupil nekaj mesecov nazaj in sem moral malce uredit use skupaj da je delalo tako kot more(svečka, nastavek za svečko, ležaji prednje gume, iglo v frgazerju.. .) no uglavnem motor sedaj dela tako kot mora ampak bom čez zimo naredil manjši servis(ventili, olje, filtri) ker nikol ne veš kdaj je bilo kaj nazadnje preverjeno. Zanima me kako je s kovinskima filtroma ali se jih samo opere v bencinu ali se menja oba tako kot običajno filter in olje? V tej temi sem zasledil da je potrebno preverit tudi ketnico, pa me zanima če bi lahko dal kdo link kako se to preveri ker ne zasledim na youtubu. 

 

Evo še slikca motorja(sicer je umes dubu že nove nalepke ampak je motor že pospravljen za čez zimo):

Že po namestitvi nove ketnce ga našpona na cca 6 zob (odvisno če si menjal tudi vodila ketne).

 

Torej. Z ključom 10 odvijačiš vijak na vrhu šponarja. Pazi da ti ga ne odnese ker je fedr noter. Tako si razbremenil šponar in sedaj ga lahko s cilndra snameš (dva vijaka m6). Prešteješ dejansko stanje (koliko zobcev je našponan proti cilindru), ter ga pol ročno povlečeš do konca ven da vidiš koliko jih dejansko je. Če se šponar nahaja v območju 3/4 območja bo treba kmalu narest menjavo, špona pa še vedno, brez skrbi. Če je na koncu koncu pa nimaš kaj študirat. Če preskoči en zob ne bo delalo prov, če preskoči 2+ je konc :)

 

PS. Že po namestitvi nove ketnce ga našpona na cca 6 zob (odvisno če si menjal tudi vodila ketne).

 

http://husqvarnaoutlet.com/repair_manuals - tukej maš vse repair manuale, ter številke za naročevat dele...

Popravljeno . Popravil _luke_
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo

 

Ima kdo v kratkem namen prodati SM 610 (el. vbrizg) ali kakšen podoben motor?

XT660X ali podobne težke zadeve me ne zanimajo, za 690SMC sem pa "prekratek" :blush:

 

Kontakt lahko na privat

 

Hvala

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zivjo

na avtonetu gledam tale oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9239709&show=1

zanima me ce kdo pozna tale motor ali pa njegovo zgodovino. Rad bi se sam preprical, ce je res kar sem govoril z lastnikom po telefonu. Dobrodosla so tut kksna mnenja, ker nimam izkusenj s tok sportnimi in nasplosno enduro motorji. Tale iz oglasa je predelan iz supermoto verzije in ima druge vilice spredaj, zadaj je original vzmetenje. Skrbi me, ker motor nima stevca ur in se neve koliko ur/km ima pravtako nima servisne knjige ali cesarkoli podobnega. Trenutni lastnik ga ima eno leto in mu deluje normalno brez problemov.

Ce se odlocim za ogled na kaj morm pazt oz. ce je kaksen ociten znak da se ga ognem.

Hvala vnaprej za odgovore :)

LP

Objavljeno

js sem tako kupil,i nanjo vlozil 2000 eur i nse ni delala prav :grrr ..Nasplosno lahko gledas ce kje pusca je kje masten,in pa slucajno ropotanje ojnica bata ketnice..Glede prvega diska,ze po suhem se ustavlja s supermoto gumami bolse ko cestak,nemorem si mislit kaj na enduro gumi dela..

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Fantje eno vprašanje, prejšen lastnik je zračni filter ornk namoču in še vedno skos kaplja iz njega, zdej pa fotr prav da bi jst ta filter kr opral in brez da bi ga namazu dal notr, zdej me pa zanima če bi blo to uredu, se pa nimam namena vozt po nobenmu makedamu, gre se pa za husqvarno smr450. Mašini pa manjka zraka mam vijak do fula odprt v frgazerju pa še vedno mal paca svečko in zato bi provzaprov rt filter spucov da bi blo več zraka v mašini. (če še to ne bo pomagal bom pa najbrš mogu nabavt drug šrauf za odperat zrak v frgazerju verjetno). 

Objavljeno

Če boš poslušal nasvet očeta, sploh ne bo v redu. Ti filtri so narejeni tako, da jih je potrebno mazati, ker suh ne opravlja svoje naloge. Maže se z namenskim oljem za zračne filtre.

 

Je pa res, da ga je treba namazati le toliko, da je masten po vsej površini, ne pa da teče od njega. Če je preveč namazan se lahko zgodi, da motor niti vžgal ne bo.

 

Če je sicer čist, ga lahko samo sneameš iz nosilca in ga pošteno ožameš, ob tej priliki pa še očisti airbox, da ne bo kapljalo od njega.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Pred kratkim sem postal lastnik motorja in sicer Husquarne SMR 510, letnik 2004. Zanimajo me kakšne koristne informacije v zvezi s tem motorjem, ker do sedaj nisem še imel stika z takim motorjem. Zanima me kako je kaj z servisiranjem ( na kolko km/ur, kakšno olje uporabljat, na kaj naj dam pozornost pri tem motorju, ... ) V glavnem vsaka koristna informacija bi mi prav prišla in zelo hvaležen bi bil za njo. Zanima me tudi, ali je normalno, da mi pri sunkovitem, polnem odpiranju plina motor nekoliko zamori...če ima še kdo tak motor, oz. če se je še kdo soočal s podobno težavo, bi ga prosil, če mi kaj več pove o tem. Že vnaprej hvala za informacije in vsem želim obilo lepih in varnih motorističnih trenutkov v prihajajoči sezoni.

 

Lp, Martin

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Pred kratkim sem postal lastnik motorja in sicer Husquarne SMR 510, letnik 2004. Zanimajo me kakšne koristne informacije v zvezi s tem motorjem, ker do sedaj nisem še imel stika z takim motorjem. Zanima me kako je kaj z servisiranjem ( na kolko km/ur, kakšno olje uporabljat, na kaj naj dam pozornost pri tem motorju, ... ) V glavnem vsaka koristna informacija bi mi prav prišla in zelo hvaležen bi bil za njo. Zanima me tudi, ali je normalno, da mi pri sunkovitem, polnem odpiranju plina motor nekoliko zamori...če ima še kdo tak motor, oz. če se je še kdo soočal s podobno težavo, bi ga prosil, če mi kaj več pove o tem. Že vnaprej hvala za informacije in vsem želim obilo lepih in varnih motorističnih trenutkov v prihajajoči sezoni.

 

Lp, Martin

 

Vse je odvisno od stila vožnje. Na smr modelih je dobro olje menjevat (sklepam da maš cestno verzijo in se boš tudi po cesti vozu) na cca 1500-2000km. Na progi pa na 8-10h oz še na manj menjujejo profesjonalci. Osebno ti priporočam Agip racing 10w-60, 10w-50 bo tudi bp.

 

Z intrneta si potegni repair manual / service manual (http://husqvarnaoutlet.com/repair_manuals) in ga prelistaj.

 

Pred začetkom sezone je pametno menjat filtre (zračni, oljni), spucat filtre v blokih (mrežne), privit oz PRIPOROČAM zalimat VSE VIJAKE z Loctitom (srednja trdota), namazat/prevert ketno in zobnike, prevert zavore ter po potrebi menjat zavorno olje (kar ni strošek)....itd itd.

 

Preveri koliko je raztegnjena ketna ventilov. Ker če je na koncu bo kmalu konec tudi veselja :) to preveriš na šponarju na cilindru (cca 5min dela). Maš pa cel postopek v manualu.

 

To da motor zamori moraš bolj razložit. Predvidevam da maš kak filter zapackan (bencinski) in ne dobiva dovolj goriva v šusu. Al pa je zračni zabit...

Objavljeno

Ja, motor bo za cestno, komercijalno uporabo, brez piste. Več al majn ga bom rabu za krajše relacije cca. 50km, za se "zdivjat", pa malo po mestu in tako, brez extremnih obremenitev :) Ja, to kar se filtrov tiče, sem že nekaj slišal, da une ta kovinske samo očistiš, unga tavelikega pa menjaš. Veriga in vsi vitalni deli so ok, tko da je motor pripravljen za sezono. Preverit moram edino še ketno ventilov, da ne bo res kej bum naredilo. Ma js pa predvidevam, da preveč bencina dobi, ne premalo. in sicer problem se mi pojavlja če neenakomerno odpiram plin, torej če ga naenkrat "zabijem" do konca mi motor zamori, alpa začne cukat. Čim pa plin odpiram enakomerno in postopoma, ter da pustim motorju, da začne vleči, tiskrat ni problema in lepo dela. zračni filter pa sem očistil, tko da to ne bi smel bit problem. Mogoče je vplinjač slabo nastavljen?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!