Jump to content

Chip tuning sodobnih diesel motorjev


Recommended Posts

Ker žal podobne teme nisem našel, sem odprl novo. Zanima me, kakšne izkušnje imate s chip tuningom novodobnih diesel motorjev. V bistvu me zanima, če ima kdo negativne izkušnje, kakršnekoli poškodbe na motorju. To da vozilo ni več v garanciji če je spremenjen program v ECU, to je tako logično.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zok

    10

  • DAMI34

    10

  • bajkr88

    10

  • hajoktejn

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Možno. Imam izkušnje z optimizacijo motorne elektronike (zgolj kot uporabnik) in sem bil vedno zelo zadovoljen s spremembo po... Noben se mi ni zdel bolj zaletav, je pa res, da imam izkušnje samo na n

eko eko... konec koncev - zakaj imas na najsodobnejsem dizlu EGR ventil, ko pa je jasno da bo cez 100k km zacel delat probleme? ker je ob zapustitvi proizvodne linije motor zaradi njega bolj ekol

Dva mamo pri bajti. Kao tast, ki od leta (pazi to) 1963  ni kupil drugega kot WV, še ni sedel v nobenem. 🤠🤠🤠 Od Italijanske robe obrajta samo Nutello. 😉

Posted Images

Ker žal podobne teme nisem našel, sem odprl novo. Zanima me, kakšne izkušnje imate s chip tuningom novodobnih diesel motorjev. V bistvu me zanima, če ima kdo negativne izkušnje, kakršnekoli poškodbe na motorju. To da vozilo ni več v garanciji če je spremenjen program v ECU, to je tako logično.

Ce je zadeva opravljena strokovno nimas za pricakovat nobenih tezav. Jaz sem zadevo dal malce priredit in definitivno je razlika v navoru in porabi. Tudi koncna htrost se je zvisala za cirka 15 km/h...

Negativnih informacij se zaenkrat nimam.

Lahko pa se pojavijo tezave ce kaki tjuner malo pretirava :grim

ce rabis cifro... ves kje jo dobis....

lp m

Link to post
Share on other sites

Ce je zadeva opravljena strokovno nimas za pricakovat nobenih tezav. Jaz sem zadevo dal malce priredit in definitivno je razlika v navoru in porabi. Tudi koncna htrost se je zvisala za cirka 15 km/h...

Negativnih informacij se zaenkrat nimam.

Lahko pa se pojavijo tezave ce kaki tjuner malo pretirava :grim

ce rabis cifro... ves kje jo dobis....

lp m

JOOOJ, če pa sem jaz taki skeptik okoli tega, pa še enega prijatla imam, ki je dal čipat svojega Tourana 1.9 tdi, pa mu je zružlo na motorju VSE kar lahko crkne, par stvari kar večkrat... :?

Link to post
Share on other sites

jebes softver in bolane cene nasih "chip tunerjev" ki kupujejo mape v tujini in nimajo pojma zakaj se avto ne obnasa tako kot so prej zatrjevali da se bo. jaz si boxe za FRP, MAF in MAP lotam kar sam. :evilgrin: avtov sem postimal ze malo morje. So far so good. :)

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites

pozitivne izkušnje že z drugim avtom. prvi je bil ford 2,0 (115 na 135 KM, prevozil cca 100.000), drugi pa je renault 2,0 (150 na 180 KM, do zdaj prevozil cca 70.000). avta sta bila na valjih, dobil diagrame moči in navora. mojster pravi, da na servisu spremembe ne opazijo, tako, da z garancijo ne bi smelo biti težav. je pa to možakar, ki se ukvarja s pripravo dirkalnih avtomobilov. več na PM.

5r

Link to post
Share on other sites

ce ti na servisu slucajno dobrohotno ponudijo novejsi firmware glej da ga zavrnes - s tem bi povozili mape z originalnimi.

V tem primeru ti RSR (za SKN ne vem) brezplačno zamenjajo mape na njihove (seveda ob predložitvi njihovega računa/garancije :) )

15. Ali mi lahko na servisu računalnik vrnejo na serijsko stanje in moram potem ponovno plačati poseg čip tuninga?

DA, na servisu lahko računalnik nadgradijo z novejšo verzijo programa. Vendar vam v tem primeru mi brezplačno naredimo čip tuning na novo verzijo ob predložitvi računa oz. garancije.

Edited by Frips
Link to post
Share on other sites

JOOOJ, če pa sem jaz taki skeptik okoli tega, pa še enega prijatla imam, ki je dal čipat svojega Tourana 1.9 tdi, pa mu je zružlo na motorju VSE kar lahko crkne, par stvari kar večkrat... :?

:slap: kake maš pa ti.

Link to post
Share on other sites

evo ravno včeraj smo imeli debato ko je kolega razmišljal da bi insignio čipal. čip nekje v celju 200-300€, zagotavljali so mu, da ni problema z garancijo in da nič drugega ne rabi naredit.

zaradi avtomatskega menjalnika in ostalega sem mu rekel naj preveri na opel forumu in še kje če more še kaj menjat da bo vse ostalo prenašalo večjo moč. je preveril in bi ga še ostale "hardwerske ojačitve" stale dodatnih 300-500€.

tako da je odvisno od avta in modela, sigurno ni pri vseh OK če ima motor naenkrat 50 ali več dodatnih konjev.

baba čula, baba rekla je, da lahko povečanje moči uniči turbine, prenose, menjalnike itd. - spet odvisno od modela jasno.

verjetno pa je najbolj simpl da greš na kake forume specializirane za čipanje in določene firme avtov pa tam vprašaš.

Link to post
Share on other sites

evo ravno včeraj smo imeli debato ko je kolega razmišljal da bi insignio čipal. čip nekje v celju 200-300€, zagotavljali so mu, da ni problema z garancijo in da nič drugega ne rabi naredit.

zaradi avtomatskega menjalnika in ostalega sem mu rekel naj preveri na opel forumu in še kje če more še kaj menjat da bo vse ostalo prenašalo večjo moč. je preveril in bi ga še ostale "hardwerske ojačitve" stale dodatnih 300-500€.

tako da je odvisno od avta in modela, sigurno ni pri vseh OK če ima motor naenkrat 50 ali več dodatnih konjev.

baba čula, baba rekla je, da lahko povečanje moči uniči turbine, prenose, menjalnike itd. - spet odvisno od modela jasno.

verjetno pa je najbolj simpl da greš na kake forume specializirane za čipanje in določene firme avtov pa tam vprašaš.

Meni se zdi dokaj logično, da povečanje moči in navora (in bojda celo sočasno zmanjšanje porabe) gre na račun 'nečesa'.

Navsezadnje ljudje, ki projektirajo motorje in pripadajoče zadeve niso bedaki in imajo verjetno več znanja, izkušenj in nenazadnje sredstev za razvoj in raziskave, kot pa 'en iz Celja'...

D.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

no saj meni je tudi logično ampak je spet odvisno od modela. recimo jaz imam 1,6 motor z 98 KM, foter pa identičen avto z identično 1,6 mašino in 120 KM. V tem primeru mene nebi skrbelo čipat mojega na 120 KM.

Ko pa na 120 KM daš še dodatnih 50 KM kar ni predvideno pri nobeni različici pa mi je jasno da so deli večinoma optimirani in da je vprašanje če bo vse zdržalo. lahko da se motim, ampak pomoje navadna bemfa 3-ka nima enakih delov kot M3 in vprašanje kaj bo če navadno naviješ u 3 PM.

tako da ko mi nekdo reče, da čipanja na servisu nikakor ne morejo odkriti in da garancija velja, pa da ni nobenih drugih pomislekov postanem jaz zelo previden.

Link to post
Share on other sites
tako da ko mi nekdo reče, da čipanja na servisu nikakor ne morejo odkriti in da garancija velja, pa da ni nobenih drugih pomislekov postanem jaz zelo previden.

No, tega, da na servisu ne vidi, ko priklopi avto na računalnik, da je avto čipan, tega jaz ne verjamem. V glavnem, imam pač pomisleke okoli tega, ker nenazadnje, si nebi rad novega avta uničil... Malo me je zmotila ena zadeva. No, jaz vozim Hondo Accord 2.2 idtec z avtomatskim menjalnikom. Moj avto ima 150 km. Imajo pa na Nemškem tržišču tudi Accorda 2.2 idtec s 180 km, ampak je dobavljiv izključno z mehanskim menjalnikom. No, ker pa so pri našem generalnem uvozniku pač strokovno bolj "tak - tak" usposobljeni, mi nihče ni znal dati odgovora čemu je to tako... Sam sem mnenja, da sta agregata eden s 150 km in drugi s 180 km identična, razlika je po moje samo v softveru na ECU, pa še tega mi generalni uvoznik ni sposoben odgovoriti...

Link to post
Share on other sites

menjalniki imajo različne tolerance glede navora, 180KM (+večji navor) je zato očitno malo preveč za avtomatiko v avtu, ki ga navajaš (ista fora je bila včasih pri VW glede DSG 6 ali 7 stopenjskih avtomatikov). Tudi pri čipanju je zato potrebno misliti na to, kakšen menjalnik je v avtu in kakšne so njegove zmogljivosti.

Link to post
Share on other sites

menjalniki imajo različne tolerance glede navora, 180KM (+večji navor) je zato očitno malo preveč za avtomatiko v avtu, ki ga navajaš (ista fora je bila včasih pri VW glede DSG 6 ali 7 stopenjskih avtomatikov). Tudi pri čipanju je zato potrebno misliti na to, kakšen menjalnik je v avtu in kakšne so njegove zmogljivosti.

Ja, to se strinjam. Pri čipanju mojega, bi po podatkih naj pridobil 30 km in 60 Nm, torej iz 150 na 180 km in iz 350 na 410 Nm navora. Pri navoru je kar velik prirastek, cca 18 %...

Link to post
Share on other sites

osebno nimam izkušenj. v klapi pa je blo tako: A3 2.0 na okrog 180 konj. avto je delal cca 40 000km brez problemov, kmalu po tem je blo treba menjat glavo in turbino. avto je bil redno gonjen po autocesti. redno. vsak dan. Lastnik misli, da je lajf 365 dni LeMansa.

Peugeot 406 20HDI na cca 150 konj je zvozil do 400 000 brez problema in bil prodan dalje. lastnik je drugačen in zadeve ni ubijal, ampak vozil. Zdaj vozi 407 avtomatik, in mu čipiranje na okrog 170 konj ne dela nobenih problemov. spet moram povdarit, da avto dela za svojega lastnika, ni pa klan in zlorabljan. trenutno na 180 000Km. .

accord 2.2 z okrog 180 konji je na cesto fuknil kolektor. Lastnik je v napadu besa pretiraval, in to je bilo to. Ostalo dela okej,

kombi peugeot boxer žal ne vem a 1.9 ali 2.5. brez pripomb zvozil čez 300 000 in šel od hiše.

vsi podatki o konjih so iz ust čip mojstra.kaj je res, ne vem. Občutek pa imam, da čipiranje ob normalni uporabi ne prinaša nobene slabosti. Ob zlorabi pa se problemi pojavijo hitro in v izobilju. :D

če maš renault 1.5dci, pa še čipiranja ne rabiš hahahaha

Link to post
Share on other sites

Meni se zdi dokaj logično, da povečanje moči in navora (in bojda celo sočasno zmanjšanje porabe) gre na račun 'nečesa'.

S tem bi se načeloma strinjal, ampak ne pa v vseh primerih.. Dandanes imamo zaradi vse strožjih eko norm tudi situacije ko so pogonski agregati umetno zaprti, zato da se pač doseže neke predpisane standarde, ki pa ne pomenijo nujno optimalnega delovanja in izkoristka agregata..

Zagotovo so tudi primeri kjer s predelavo dobiš nekaj moči in dosežeš manjšo porabo, brez da bi naredil kakšno občutno škodo motorju. Če pa pri nekem že tovarniško "navitem" agregatu dodaš še 50KM, bo pa to najbrž res šlo na račun česa drugega.

Link to post
Share on other sites

nisem nek hud strokovnjak ampak, mende (nekje sm prebral, boh ved kje?) je fabrška mapa narejena za vse mogoče in nemogoče vrste naft (in pogojev uporabe vozila) zatorej, se jo da precej izboljšat za določeno vrsto kvalitete nafte and/or uporabe vozila)

moj dvom: sklopka, menjalnik, zavore pa mogoče še kaj, kar ni dimenzionirano za 'sfiziran' čip ???????

Link to post
Share on other sites

No,moja alfa 2,4 JTD je čipana. Vse deluje BP. Edina slabost je ta, da ta sklopka ni narejena za takšen navor, zato pri polnem pospeševanju iz nizkih obratov v 3. ali 4. prestavi nekoliko zatrese.

Ker pri takšnem pospeševanju ne vidim ničdobrega in se tako ali tako ne vozim na takšen način, me to ne moti. Če bi me motilo, pa bi moral dati notermočnejšo sklopko. Aja, prevoženih že cca 80.000 pa vse deluje. Edino kar je treba pri turbo motorjih tako dizel kot bencinskih paziti, da ga ne tiščiš mrzlega.

Pri avtomatskih menjalnikih pa je treba nadgraditi tudi elektroniko za menjalnik, ker se lahko naredu GRUH.

lp A

Edited by Butnglavc
Link to post
Share on other sites

Meni se zdi dokaj logično, da povečanje moči in navora (in bojda celo sočasno zmanjšanje porabe) gre na račun 'nečesa'.

Navsezadnje ljudje, ki projektirajo motorje in pripadajoče zadeve niso bedaki in imajo verjetno več znanja, izkušenj in nenazadnje sredstev za razvoj in raziskave, kot pa 'en iz Celja'...

D.

eko eko...

konec koncev - zakaj imas na najsodobnejsem dizlu EGR ventil, ko pa je jasno da bo cez 100k km zacel delat probleme? ker je ob zapustitvi proizvodne linije motor zaradi njega bolj ekoloski, in ko se zapaca ljudje placujejo mastne denarje za nove, vsaj tretjina mehanikov pa ne ve niti tega da se ga da ocistit ali (se bolje) odklopit in na novejsih motorjih bajpasat nadzor nad delovanjem da ne prizgejo engine malfunction light...

A3 2.0 na okrog 180 konj. avto je delal cca 40 000km brez problemov, kmalu po tem je blo treba menjat glavo in turbino. avto je bil redno gonjen po autocesti. redno. vsak dan. Lastnik misli, da je lajf 365 dni LeMansa

2.0 tdi - glava in turbina, pravis. pa ko bo odneslo se vztrajnik in zapacalo EGR bo seveda tudi chip tuning kriv. ker vse nasteto so tipicni problemi 2.0 TDI motorjev. :)

pri 1.5 dCi je problem v visokotlacni crpalki, ojnicnih lezajih in turbini, najvecji problem pa je v ljudeh ki nasedejo tovarniskim navodilom da je dovolj olje menjavat na 30k km - od tod tudi izvirajo tezave s turbinami in ojnicnimi lezaji, ki btw NISO zahaklani v spoj ojnice in objemke, kar problem se mocno okrepi. Glede visokotlacnih crpalk je delphijev razvojnik na enem predavanju rekel da je problem v nasi nafti, in da je do tako pogostih odpovedi prislo samo pri nas in v Rusiji. Zanimivo - njegov odgovor na vprasanje zakaj Bosch nima teh problemov je bil - oni so pac toliko boljsi. :)

sklopka je potrosni materjal. Jaz na fiesti s cca 240-260 Nm nisem imel tezav ne s sklopko, ne z menjalnikom in se najmanj z zavorami (res pa so za fiestine zmogljivosti se vedno hudicevo dobro dimenzionirane). Original motor je imel 160 Nm.

Ce si bedak bos vsak avto zjebal. Ce imas kaj v pameti ti bo pa malo da ne vsak avto sluzil.

Link to post
Share on other sites

Meni moj Golf V 04 letnik dela brez problemov. Čipirati sem ga dal lani poleti pri 55000 km in nisem do danes, ko ima 65500 km opazil nobenih napak ali kakšnih drugih problemov. Sam režim vožnje se ni spremenil veliko, razen tega, da ga včasih iz čistega veselja žgem po AC. Pa še to ne dolgo, par kilometrov, nato pa spet tekmujem s potovalnim računalnikom. Original je imel 105 "konjev", sedaj jih pa ima 130 in nekje okoli 300nm navora. Pozna se pri prehitevanju, saj je bila prej 4 prestava prekratka, 5 pa predolga in s tem tudi brez moči. Ga pa tudi pazim in po vožnji ne ugasnem takoj motorja (marsikdo bo rekel, da ga lahko), počakam minuto ali dve, toliko, da odprem garažna vrata in ga pospravim. Tudi poraba se je zmanjšala za okoli 0,5 l/100km. Vsaj pri ženi je tako, pri meni malo manj, se težko vlečem kot megla :grrr.

LP Robert

Link to post
Share on other sites

klio 1.5 dci trenutno pri 145000 km pridno dela in malo pije.. sicer delo tudi nima pretežko , dnevno 2x15 km po ac 100 -170/hmax , ostalo pa povečini drkanje po 50 omejitvah... olje menjam na 15000km... aja čipan iz 60 na 80 hp...

LP

Y.

Link to post
Share on other sites

Jaz že kake dve leti razmišljam da bi mojo 01'L Octavio čipal. Edino kaj me skrbi, je njenih 215k km. Je pa 90 konjska in ji pri prehitevanjih močno primanjkuje. Sem pa gledal pri RSR iz 90km na 115km.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!