vandrovec Objavljeno Februar 11, 2021 Opozori Objavljeno Februar 11, 2021 pred 3 urami, Tedybear pravi: In kje bomo dobili elektriko za filat vse te Elektro kible?? Svetovna depopulacija je rešitev...še ostajalo bo elektrike za tistih par ljudi na svetu
DAMI34 Objavljeno Februar 11, 2021 Opozori Objavljeno Februar 11, 2021 pred 2 urami, Tedybear pravi: Et tu, Brutus? ( hebale vas jed E rske, met E rske, as V alt...) ?? če me vprašaš, da me žena cel lajf po malem tepe in maltretira, al se ji sfuzla vsakih 30 let. Je odgovor jasn. Vsaka podobnost z jedersko centralo napram TEŠ6 je zgolj naklučje. E je pa ušEl pred 2 urami, Buschi pravi: Kje pa! Dejta uporabit malo ZKP! Zakaj je takšna gonja proti dizlom? Zaradi une VW afere? Ker bolj onesnažujejo? Kje pa. Kolikor se spomnem, je nemški ADAC dokazal, da so dizli čistejši od bencinarjev. Gonja je, ker so politiki pogruntal, če ugasnejo daljnovode in zaprejo bencinske črpalke, bojo električni in bencin avti obstali in noben ne bo šel nikamor...dizla, tudi modernega, za male pare predelaš na jedilno olje...in se pelje dalje. pa še nafte nima EU ša še čipiranje: jajc do 1600ccm vklučno ali celo mal več, nima smisla čipirat, saj so naspidirani že po defoltu. In največ škode jim nardiš, če jih voziš v eco moudi med 1200-1800 obrati. Žal niso narejeni za to, plus blesava ekologija, ki jih ubija packa in mori. Mali dizli so za ubijat, potem bodo delali.
bajkr88 Objavljeno Februar 11, 2021 Opozori Objavljeno Februar 11, 2021 torej novi bencinci so pa zdravi?
BlackDoc Objavljeno Februar 12, 2021 Opozori Objavljeno Februar 12, 2021 (popravljeno) Moj 2.0 tdi (2008) v mrzlih jutrih tako smrdi da mi gre na kozlanje. Po drugi strani mi pa drug 2.0 tdi (2015) prav nič ne smrdi. Oba dpf, vse porpisno. Pri starem so mi celo upgrade zaradi dieselgate naredili. Zdaj pa ne vem, je bolje da smrdi in greš proč, ali da ne smrdi in si zraven pa ti grejo nanodelci v kri kot pravi @ftpŠe vedno pa se raje vozim s starim (20konjev več), ker ni tako uglajen kot novi tudi če smrdi Popravljeno Februar 12, 2021. Popravil BlackDoc
thumper Objavljeno Februar 12, 2021 Opozori Objavljeno Februar 12, 2021 iščem wartburg 353 tourist ali pickup od l.86 naprej... ups sorry .. trebor 1
vandrovec Objavljeno Februar 12, 2021 Opozori Objavljeno Februar 12, 2021 pred 6 urami, thumper pravi: iščem wartburg 353 tourist ali pickup od l.86 naprej... ups sorry .. https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/slovenija-in-zloglasni-e10-bencin-kaj-morate-vedeti-o-njem-361542 pred 23 urami, DAMI34 pravi: ša še čipiranje: jajc do 1600ccm vklučno ali celo mal več, nima smisla čipirat, saj so naspidirani že po defoltu. In največ škode jim nardiš, če jih voziš v eco moudi med 1200-1800 obrati. Žal niso narejeni za to, plus blesava ekologija, ki jih ubija packa in mori. Mali dizli so za ubijat, potem bodo delali. Fiat 1.3 dizel, 1250 ccm...super motor, majhna poraba, nobenih problemov, pa je imel avto že krepko preko 200 kkm. Več problemov z 1.7 in 1.9, ok Toyota 2.0 je razred zase, samo tudi porabo nima več majhno....to je to, kar poznam, VW pa nisem še izprobal, čeprav naj ne bi bil slab? Peugeot, Citroen, Ford dizel, to pa ne vem.
DAMI34 Objavljeno Februar 12, 2021 Opozori Objavljeno Februar 12, 2021 pred 17 minutami, vandrovec pravi: https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/slovenija-in-zloglasni-e10-bencin-kaj-morate-vedeti-o-njem-361542 Fiat 1.3 dizel, 1250 ccm...super motor, majhna poraba, nobenih problemov, pa je imel avto že krepko preko 200 kkm. Več problemov z 1.7 in 1.9, ok Toyota 2.0 je razred zase, samo tudi porabo nima več majhno....to je to, kar poznam, VW pa nisem še izprobal, čeprav naj ne bi bil slab? Peugeot, Citroen, Ford dizel, to pa ne vem. govorim o euro normah, ki ubijajo motorje. Stari golfi vsi laufajo vandrovec 1
smasher Objavljeno Februar 12, 2021 Opozori Objavljeno Februar 12, 2021 (popravljeno) Seveda... to sledi filozofiji.. avto ima garancije 7 let...., pri 10letih mora na odpad drugače ne bo mela avto industrija profita. Sicer staranje bencina je že "stara stvar" kolko kosilnic in starih motorjev dobi bele usedline in ves oksidiran karburatorko sotji recimo pou leta... ps: sej tablice, tač skrini.. a si kdo upa trdit da boj nevo vensi OLED ali LCD armatruke zdržale 2o let? Je že kdaj kdo pustil 10let na soncu in 50+ stopinjah LCD ekran, potem malo na -10 in malo kondenza...ja pa ja da bo ekran in tač zadeve delovale tolko časa... Popravljeno Februar 12, 2021. Popravil smasher
bajkr88 Objavljeno Februar 12, 2021 Opozori Objavljeno Februar 12, 2021 smash sej že zdej vse šteka.... letniki 15...17.... men sicer ne ,poznam pa primere...ko je mrzlo tema, pol se pa zbudi pocas... kar zdej delajo, vse na tač, 1.0 navite mlinčke... bo 10 let staro samo še za na odpad...
smasher Objavljeno Februar 12, 2021 Opozori Objavljeno Februar 12, 2021 Zato pa jaz držim pri življenju mojo 20+ let star "sedicivalvole", špricne mu pred ventil, euro3 emisije izpolnem s plinom tudi brez katalizatorja verjetno, čeprav sem ga glih kar pogledal.. zgleda kot nou (neki je postal "dodatno športn avspuh", sem misli da je katera izmed mojih štukarij popustila, pa ni, ta mrežasta gibljiva stvar pret katalizatorjem je začela puščat). Zadnjič sem dal tut "nov regulator tlaka bencina" prev tako iz hitrega alija.... Do euro3 se da še kaj čohat.. pol vse manj. Samo če E10 res poje aluminij..... imam od rezervarja do motornega prostora alu togo cev... zna bit problem in tankam 20€ benza na ...2 meseca... No da se vrnemo na čipiranje novih motorjev, seveda se da marsi kaj stisnit iz motorja, samo potem pride motor v "bolj športno kategorijo" po vzdrževanju, ker se zmanjša varnostni fakor. Sej za turbo bencinarje 1.4 140KM, ali 1.6 HDI/TDI.. 110KM je glih prau po mojem mnejnju, samo potem tiso stisaknje 1.0 3 cilinder in 100KM, zgleda narobe, čeprav je razmerje moč in prostornina še vedno enako.
hy650 Objavljeno November 22, 2021 Opozori Objavljeno November 22, 2021 Kje bi predlagali čipirati JTD ?
Buschi Objavljeno November 23, 2021 Opozori Objavljeno November 23, 2021 Tam, kjer ti dajo garancijo na opravljeno delo.
Zok Objavljeno November 23, 2021 Opozori Objavljeno November 23, 2021 Pred kakrsnimkoli chipsanjem je bistveno pretiravanje pri vzdrzevanju. Ce tega ni, se hitro zgodi tole (vzrok je eno otrdelo tesnilo - Alfe imajo sicer drugacno konstrukcijo in tocno s tem ni tezav, pa vendar...). Skupni strosek? skoraj 4 minimalne place in en mesec glavobola (delal sem sam). pies: ja, se vedno veselo laufa na 300+ konjih. trebor 1
Buschi Objavljeno November 23, 2021 Opozori Objavljeno November 23, 2021 pred 4 urami, Zok pravi: ...delal sem sam...
Zok Objavljeno November 23, 2021 Opozori Objavljeno November 23, 2021 Just now, Buschi said: Dejansko. Takrat smo delali na daljavo.
Dadi Objavljeno November 24, 2021 Opozori Objavljeno November 24, 2021 Za tuning si preberite, kaj je pomembno! https://www.rsrmotorsport.com/nase_prednosti/
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se