Jump to content

Chip tuning sodobnih diesel motorjev


Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zok

    10

  • DAMI34

    10

  • bajkr88

    10

  • hajoktejn

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Možno. Imam izkušnje z optimizacijo motorne elektronike (zgolj kot uporabnik) in sem bil vedno zelo zadovoljen s spremembo po... Noben se mi ni zdel bolj zaletav, je pa res, da imam izkušnje samo na n

eko eko... konec koncev - zakaj imas na najsodobnejsem dizlu EGR ventil, ko pa je jasno da bo cez 100k km zacel delat probleme? ker je ob zapustitvi proizvodne linije motor zaradi njega bolj ekol

Dva mamo pri bajti. Kao tast, ki od leta (pazi to) 1963  ni kupil drugega kot WV, še ni sedel v nobenem. 🤠🤠🤠 Od Italijanske robe obrajta samo Nutello. 😉

Posted Images

pred 2 urami, Tedybear pravi:

Et tu, Brutus?

( hebale vas jed E rske, met E rske,     as V alt...) 😀😀

 

če me vprašaš, da me žena cel lajf po malem tepe in maltretira, al se ji sfuzla vsakih 30 let. Je odgovor jasn. Vsaka podobnost z jedersko centralo napram TEŠ6 je zgolj naklučje.

E je pa ušEl :D

pred 2 urami, Buschi pravi:

Kje pa!

Dejta uporabit malo ZKP!

Zakaj je takšna gonja proti dizlom? Zaradi une VW afere? Ker bolj onesnažujejo?

Kje pa. Kolikor se spomnem, je nemški ADAC dokazal, da so dizli čistejši od bencinarjev.

Gonja je, ker so politiki pogruntal, če ugasnejo daljnovode in zaprejo bencinske črpalke, bojo električni in bencin avti obstali in noben ne bo šel nikamor...dizla,  tudi modernega, za male pare predelaš na jedilno olje...in se pelje dalje.

 

pa še nafte nima EU

ša še čipiranje: jajc do 1600ccm vklučno ali celo mal več, nima smisla čipirat, saj so naspidirani že po defoltu. In največ škode jim nardiš, če jih voziš v eco moudi med 1200-1800 obrati. Žal niso narejeni za to, plus blesava ekologija, ki jih ubija packa in mori.

Mali dizli so za ubijat, potem bodo delali.

 

Link to post
Share on other sites

Moj 2.0 tdi (2008) v mrzlih jutrih tako smrdi da mi gre na kozlanje. Po drugi strani mi pa drug 2.0 tdi (2015) prav nič ne smrdi. Oba dpf, vse porpisno. Pri starem so mi celo upgrade zaradi dieselgate naredili. Zdaj pa ne vem, je bolje da smrdi in greš proč, ali da ne smrdi in si zraven pa ti grejo nanodelci v kri kot pravi @ftp:hmm:Še vedno pa se raje vozim s starim (20konjev več), ker ni tako uglajen kot novi :) tudi če smrdi :D

Edited by BlackDoc
Link to post
Share on other sites

iščem wartburg 353 tourist ali pickup od l.86 naprej...     ups sorry .. :P

Link to post
Share on other sites
pred 6 urami, thumper pravi:

iščem wartburg 353 tourist ali pickup od l.86 naprej...     ups sorry .. :P

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/slovenija-in-zloglasni-e10-bencin-kaj-morate-vedeti-o-njem-361542

pred 23 urami, DAMI34 pravi:

ša še čipiranje: jajc do 1600ccm vklučno ali celo mal več, nima smisla čipirat, saj so naspidirani že po defoltu. In največ škode jim nardiš, če jih voziš v eco moudi med 1200-1800 obrati. Žal niso narejeni za to, plus blesava ekologija, ki jih ubija packa in mori.

Mali dizli so za ubijat, potem bodo delali.

Fiat 1.3 dizel, 1250 ccm...super motor, majhna poraba, nobenih problemov, pa je imel avto že krepko preko 200 kkm. Več problemov z 1.7 in 1.9, ok Toyota 2.0 je razred zase, samo tudi porabo nima več majhno....to je to, kar poznam, VW pa nisem še izprobal, čeprav naj ne bi bil slab? Peugeot, Citroen, Ford dizel, to pa ne vem. 

Link to post
Share on other sites
pred 17 minutami, vandrovec pravi:

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/slovenija-in-zloglasni-e10-bencin-kaj-morate-vedeti-o-njem-361542

Fiat 1.3 dizel, 1250 ccm...super motor, majhna poraba, nobenih problemov, pa je imel avto že krepko preko 200 kkm. Več problemov z 1.7 in 1.9, ok Toyota 2.0 je razred zase, samo tudi porabo nima več majhno....to je to, kar poznam, VW pa nisem še izprobal, čeprav naj ne bi bil slab? Peugeot, Citroen, Ford dizel, to pa ne vem. 

govorim o euro normah, ki ubijajo motorje. Stari golfi vsi laufajo :D

 

Link to post
Share on other sites

Seveda...  to sledi filozofiji.. avto ima garancije 7 let...., pri 10letih mora na odpad drugače ne bo mela avto industrija profita. Sicer staranje bencina je že "stara stvar" kolko kosilnic in starih motorjev dobi bele usedline in ves oksidiran karburatorko sotji recimo pou leta...

 

ps: sej tablice, tač skrini.. a si kdo upa trdit da boj nevo vensi OLED ali LCD armatruke zdržale 2o let? Je že kdaj kdo pustil 10let na soncu in 50+ stopinjah LCD ekran, potem malo na -10 in malo kondenza...ja pa ja da bo ekran in tač zadeve delovale tolko časa...  

Edited by smasher
Link to post
Share on other sites

smash sej že zdej vse šteka.... letniki 15...17.... men sicer ne ,poznam pa primere...ko je mrzlo tema, pol se pa  zbudi pocas... 

kar zdej delajo, vse na tač, 1.0 navite mlinčke... bo 10 let staro samo še za na odpad...

 

Link to post
Share on other sites

Zato pa jaz držim pri življenju mojo 20+ let star "sedicivalvole", špricne mu pred ventil, euro3 emisije izpolnem s plinom tudi brez katalizatorja verjetno, čeprav sem ga glih kar pogledal.. zgleda kot nou (neki je postal "dodatno športn avspuh", sem misli da je katera izmed mojih štukarij popustila, pa ni, ta mrežasta gibljiva stvar pret katalizatorjem je začela puščat). Zadnjič sem dal tut "nov regulator tlaka bencina" prev tako iz hitrega alija.... Do euro3 se da še kaj čohat.. pol vse manj.

Samo če E10 res poje aluminij..... imam od rezervarja do motornega prostora alu togo cev... zna bit problem in tankam 20€ benza na ...2 meseca...

No da se vrnemo na čipiranje novih motorjev, seveda se da marsi kaj stisnit iz motorja, samo potem pride motor v "bolj športno kategorijo" po vzdrževanju, ker se zmanjša varnostni fakor. Sej za turbo bencinarje 1.4 140KM, ali 1.6 HDI/TDI.. 110KM je glih prau po mojem mnejnju, samo potem tiso stisaknje 1.0 3 cilinder in 100KM, zgleda narobe, čeprav je razmerje moč in prostornina še vedno enako.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!