orcus Objavljeno Januar 19, 2012 Opozori Objavljeno Januar 19, 2012 .... bral sem malo temo od začetka, pa me je minlo, ker se je spet začelo tisto tipično MS nabijanje. Bom samo napisal odgovor na vprašanje iz naslova, zakaj ga ne bi imel. Nikoli nisem imel BMWja in tudi vozil ga še nisem. Ampak jaz bi imel vsaki motor. Z vsakim bi se peljal. BMW ima kar nekaj motorjev v trenutni paleti in tudi zgodovini, ki bi jih z veseljem imel. Zanimivo mi je, kako mu je uspela preobrazba iz tradicionalnega, trdega in okornega izdelovalca v 70ih, 80ih in še tudi 90, v modernega , naprednega in inovativnega (ok inovativni so že bili, samo ne uspešno - K1 ) bolj ali manj tržnega zmagovalca, ki je pregazil krizo in japonce v "njihovem" segmentu SS. Ker pa ni denarja za toliko motorjev in ker se še vedno najbolj navdušujem nad Ducatijem, si pač ne bom kupil BMW. Zelo rad pa pogledam za njim. MariborBMW in trebor 2
baddad Objavljeno Januar 19, 2012 Opozori Objavljeno Januar 19, 2012 Zakaj ne bi imel Boring Moto Wheel? Preveč hladen dizajn,ki me spominja na multikorporativno arhitekturo....udobje, prefekcija in sterilnost brez strasti. Edini zanimiv je tisti, ki ga še ne delajo - LO Rider. Starodobniki so tudi lepi, sploh predelave v cafe racerje. trojan69 1
Bmflar Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Sto ljudi - sto čudi, sto žena - dvesta sisa !
Kmet2 Objavljeno Januar 20, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Zakaj ne bi imel Boring Moto Wheel? Preveč hladen dizajn,ki me spominja na multikorporativno arhitekturo....udobje, prefekcija in sterilnost brez strasti. Edini zanimiv je tisti, ki ga še ne delajo - LO Rider. Starodobniki so tudi lepi, sploh predelave v cafe racerje. Ta pa res zlobno zgleda...segment motorja ala Duče Diavel.... :naughty:
Snečer Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Ampak spet grdi cilindri oz. zastarela konstrukcija. hajoktejn 1
MariborBMW Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Opazujte na kakem motozboru ko se najde eno par njih in začnejo debato o njihovih neverjetnih mašinah. Zagotavljam vam da so jagri in ribiči čisti amaterji za te tipe Pismo Arriba, ta je malo bosa. Jaz pa mam vedno občutek, da vsi ostali svoja kljuseta hvalijo. Jaz se z mojo grdobo kar nekam proti šanku premaknem. Tolko gnoja kot nebavarci zlivajo po radiatorjih zlepa ne slišiš nikjer. Zato glede jagrov in ribičev: kontra - flek nazaj solorider, jami65, Kmet2 in 4 others 7
schani_ Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Opazujte na kakem motozboru ko se najde eno par njih in začnejo debato o njihovih neverjetnih mašinah. Le kaj je bolje ..stat v družbi in se pogovarjat o motorjih ali od daleč opazovat in šinfat ? trebor in Ruf 2
biker77 Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 (popravljeno) Ampak spet grdi cilindri oz. zastarela konstrukcija. ampak..če deluje.. sej štirivaljni vrstni je tut že 100 let zuni.. V2 tudi.. V4 baje 30 let pa jim še ni uspel narest nekej kar bi blo pocen in bi mal porabil.. a zato ker je zračno hlajen? evo, prvič k bo rekla mašina da se ne smem več pelat ker ji je prevroče bom prodal.. Popravljeno Januar 20, 2012. Popravil biker77 trebor in Cartman 2
Snečer Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Marsikaj deluje, ampak če odšteješ takšne novce, pričakuješ da je vsaj objektivno "lepo" in da montirajo moderno tekočinsko hlajeno zadevo, ki ne cuka. Če si kaj spremjlal novice, motor ne sme biti širši od 100cm, gska je sumljivo blizu te vrednosti in kaj lahko se zgodi, da bo za njo, poleg ekološke nesprejemljivosti, tabla STOP za Dolomite. Navadna GSka je fahrberajt težka 234kg. http://www.bmw-motorrad.si Skratka fama o lahkotnosti, ki jo širijo bmw fahrerji tudi ne drži. Letos se je pojavil pri konkurenci vrstni 4 valjnik, ki je ožji, skupna fahrberajt teža pa je le 239kg in če upoštevaš da gsko vozijo siti uporabniki, je vso skupaj še bolj smešno.
biker77 Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 okej..novi boxer motorji izpolnjujejo euro 4 normo..ekološko nesprejemljivo??? fama o lahkotnosti je zares fama..treba je pelat pa se vidi..mogoče se zapelješ skozi 3-metrski slalom ali kak drug poligon in potem poveš če je lahkoten ali ne.. 100 cm je še vedno 100 cm.. tisti versys se pa lahko z gs-om meri samo v grdoti
jami65 Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Marsikaj deluje, ampak če odšteješ takšne novce, pričakuješ da je vsaj objektivno "lepo" in da montirajo moderno tekočinsko hlajeno zadevo, ki ne cuka. Če si kaj spremjlal novice, motor ne sme biti širši od 100cm, gska je sumljivo blizu te vrednosti in kaj lahko se zgodi, da bo za njo, poleg ekološke nesprejemljivosti, tabla STOP za Dolomite. Navadna GSka je fahrberajt težka 234kg. http://www.bmw-motorrad.si Skratka fama o lahkotnosti, ki jo širijo bmw fahrerji tudi ne drži. Letos se je pojavil pri konkurenci vrstni 4 valjnik, ki je ožji, skupna fahrberajt teža pa je le 239kg in če upoštevaš da gsko vozijo siti uporabniki, je vso skupaj še bolj smešno. GSA z alu kovčki točno 100 cm preverjeno lp
klimbra Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Ker je Triumph .......in tut Yamaha......boljši motor.......PIKA sayo, crasher in trebor 3
biker77 Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 (popravljeno) Ker je Triumph .......in tut Yamaha......boljši motor.......PIKA zate.. pa še oba si čist sprobal..oziroma vse tri..ali štiri...pet mogoče Popravljeno Januar 20, 2012. Popravil biker77
Arriba Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Pismo Arriba, ta je malo bosa. Jaz pa mam vedno občutek, da vsi ostali svoja kljuseta hvalijo. Jaz se z mojo grdobo kar nekam proti šanku premaknem. Tolko gnoja kot nebavarci zlivajo po radiatorjih zlepa ne slišiš nikjer. Zato glede jagrov in ribičev: kontra - flek nazaj Čuj tukaj pa ti lahko jaz kr takoj stisnem zelo močno kontro, ker so to lastne izkušnje. Dostikrat grem na kak zbor z prijateljem ki je ponosen lastnik belo modrega emblema na tanku in potem hočeš-nočeš poslušam ode in romance o BMWju. še sreča da ko postane prehudo ga lahko malo umirim ko ga spomnim da je moral pri 40000 menjat semering na kardanu.... SCORPIONS 1
Snečer Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 zate.. pa še oba si čist sprobal..oziroma vse tri..ali štiri...pet mogoče Le kaj se je zgodilo, da v modernem 1000rr ni bokeser motorja? Pa to bi ja bila vrhunska zadeva zaradi "nizkega" težišča. crasher 1
MariborBMW Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Čuj tukaj pa ti lahko jaz kr takoj stisnem zelo močno kontro, ker so to lastne izkušnje. Dostikrat grem na kak zbor z prijateljem ki je ponosen lastnik belo modrega emblema na tanku in potem hočeš-nočeš poslušam ode in romance o BMWju. še sreča da ko postane prehudo ga lahko malo umirim ko ga spomnim da je moral pri 40000 menjat semering na kardanu.... Pir mu kupi, da mu grlo zaposliš, pol pa tvojo fazerko prehvali... Samo nasvet. Če ne vžge, pa mene povabi. Bom čisto tiho, če boš prvo vajo ponavljal, ponavljal, pon.... trebor 1
Coban Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Menjam dva riževa narastka "dobrega" Bemfla.
thumper Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Le kaj se je zgodilo, da v modernem 1000rr ni bokeser motorja? Pa to bi ja bila vrhunska zadeva zaradi "nizkega" težišča. mogoče zato ker samo zaradi imidža ne upajo vozit tega http://www.motosvet....ost__p__1074328
exclan Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Zakaj ne bi imel Boring Moto Wheel? Preveč hladen dizajn,ki me spominja na multikorporativno arhitekturo....udobje, prefekcija in sterilnost brez strasti. Edini zanimiv je tisti, ki ga še ne delajo - LO Rider. Starodobniki so tudi lepi, sploh predelave v cafe racerje. Kmet2 1
dromomaniac Objavljeno Januar 21, 2012 Opozori Objavljeno Januar 21, 2012 (popravljeno) Ne bi reku,za svojega z vso možno opremo,Akrapovič,navigacija,karbon...in tričetrt Wunderlich-ove ponudbe sem dal.....no ne bi o tem tukaj ,če te zanima ti lahko pošljem privatno.....ampak definitivno več kot ti! Vojna tajna! Popravljeno Januar 21, 2012. Popravil jan999
Kmet2 Objavljeno Januar 21, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 21, 2012 Vojna tajna! Spodrsnilo mi je :oops: ne bom več
bladzo Objavljeno Januar 21, 2012 Opozori Objavljeno Januar 21, 2012 Vozim, BMW, Yamaho, Suzuki, Hondo, po novem pa še Ducati! BMW je daleč najcenejši za vzdrževanje (vse mopede vzdržujem na pooblaščenem servisu)! Tudi pri nakupu ni najdražji (ga Ducati precej nese)! Zanesljivost, poprodajna storitev in asistenca so na najvišjem nivoju. Ostale znamke niso na tem nivoju. Pregovorno nepokvarljiva Honda je v garancijskem roku počakala na cesti dvakrat (obakrat ista okvara elektrike, gre za CBF 1000 SA). Suzuk DL 650 mi žre olje, kot BMW (bokser), sicer se mi to ne zdi noben problem! Serija F pri BMW ne žre olja, bencina pa tudi komaj kej… Yamaha (FJR 1300) je težka, cukajoče se odziva na gas, poleti preveč hajca gištel. Meni osebno je BMW R 1200 GS najboljši moped do danes, kar sem uspel probat… V ničemer ni najboljši, znajde se pa čisto povsod. Torej je zame odličen kompromis. Če bi moral imeti le en moped, bi bil to zagotovo BMW GS 1200. Problemi, ki jih nekateri naštevate pri BMW bokser mopedih, sploh niso problemi. To so dejstva, ki jih kupiš v paketu in zanje tudi plačaš (treslaji, zvok, kipanje v desno,). BMW bi te stvari lahko že davno odpravil, jih spremenil in izničil, a bi s tem izgubil tisto kar ga dela drugačnega. Približno tako, kot bi Ducatiju očital ropot suhe sklopke! Najstarejši GS, ki sem ga ravno prodal, ima 148.800 km. Ravno je bila zamenjana sklopka, ki je pričela drseti. In to je tudi vse. Olja popije manj kot povsem nov moped! solorider, MariborBMW, rdeci_vragec in 3 others 6
MariborBMW Objavljeno Januar 21, 2012 Opozori Objavljeno Januar 21, 2012 Vozim, BMW, Yamaho, Suzuki, Hondo, po novem pa še Ducati! Tastar, če pa tebe kje srečam, ti pa častim pir. Pa tudi Uniona, če boš rekel...
bmw Objavljeno Januar 21, 2012 Opozori Objavljeno Januar 21, 2012 Vozim, BMW, Yamaho, Suzuki, Hondo, po novem pa še Ducati! BMW je daleč najcenejši za vzdrževanje (vse mopede vzdržujem na pooblaščenem servisu)! Tudi pri nakupu ni najdražji (ga Ducati precej nese)! Zanesljivost, poprodajna storitev in asistenca so na najvišjem nivoju. Ostale znamke niso na tem nivoju. Pregovorno nepokvarljiva Honda je v garancijskem roku počakala na cesti dvakrat (obakrat ista okvara elektrike, gre za CBF 1000 SA). Suzuk DL 650 mi žre olje, kot BMW (bokser), sicer se mi to ne zdi noben problem! Serija F pri BMW ne žre olja, bencina pa tudi komaj kej… Yamaha (FJR 1300) je težka, cukajoče se odziva na gas, poleti preveč hajca gištel. Meni osebno je BMW R 1200 GS najboljši moped do danes, kar sem uspel probat… V ničemer ni najboljši, znajde se pa čisto povsod. Torej je zame odličen kompromis. Če bi moral imeti le en moped, bi bil to zagotovo BMW GS 1200. Problemi, ki jih nekateri naštevate pri BMW bokser mopedih, sploh niso problemi. To so dejstva, ki jih kupiš v paketu in zanje tudi plačaš (treslaji, zvok, kipanje v desno,). BMW bi te stvari lahko že davno odpravil, jih spremenil in izničil, a bi s tem izgubil tisto kar ga dela drugačnega. Približno tako, kot bi Ducatiju očital ropot suhe sklopke! Najstarejši GS, ki sem ga ravno prodal, ima 148.800 km. Ravno je bila zamenjana sklopka, ki je pričela drseti. In to je tudi vse. Olja popije manj kot povsem nov moped! Bladso.....ZAKAJ?????????? ...pa so šle sanje....
thumper Objavljeno Januar 22, 2012 Opozori Objavljeno Januar 22, 2012 Vozim, BMW, Yamaho, Suzuki, Hondo, po novem pa še Ducati! BMW je daleč najcenejši za vzdrževanje (vse mopede vzdržujem na pooblaščenem servisu)! Tudi pri nakupu ni najdražji (ga Ducati precej nese)! Zanesljivost, poprodajna storitev in asistenca so na najvišjem nivoju. Ostale znamke niso na tem nivoju. Pregovorno nepokvarljiva Honda je v garancijskem roku počakala na cesti dvakrat (obakrat ista okvara elektrike, gre za CBF 1000 SA). Suzuk DL 650 mi žre olje, kot BMW (bokser), sicer se mi to ne zdi noben problem! Serija F pri BMW ne žre olja, bencina pa tudi komaj kej… Yamaha (FJR 1300) je težka, cukajoče se odziva na gas, poleti preveč hajca gištel. Meni osebno je BMW R 1200 GS najboljši moped do danes, kar sem uspel probat… V ničemer ni najboljši, znajde se pa čisto povsod. Torej je zame odličen kompromis. Če bi moral imeti le en moped, bi bil to zagotovo BMW GS 1200. Problemi, ki jih nekateri naštevate pri BMW bokser mopedih, sploh niso problemi. To so dejstva, ki jih kupiš v paketu in zanje tudi plačaš (treslaji, zvok, kipanje v desno,). BMW bi te stvari lahko že davno odpravil, jih spremenil in izničil, a bi s tem izgubil tisto kar ga dela drugačnega. Približno tako, kot bi Ducatiju očital ropot suhe sklopke! Najstarejši GS, ki sem ga ravno prodal, ima 148.800 km. Ravno je bila zamenjana sklopka, ki je pričela drseti. In to je tudi vse. Olja popije manj kot povsem nov moped! cbf 1000 ? regler ? če je to se ve in ga lahko sam zamenjaš , če ga imaš s sabo ... večji problem je . ko si prepričan v nepokvarljivost motorja in nikoli ne veš kaj ti bo šlo v maline ... jap .. starejši bmw so zakon - včasih so govorili , da je to motor , ki ga lahko ob rednem vzrževanju ti voziš do smrti za tabo pa tvoj vnuk.. pri novih motorjih lahko na take sanje enostavno pozabimo ... Bladso.....ZAKAJ?????????? ...pa so šle sanje.... ki se ne vrnejo nikoli..razen če ga bo kupil nazaj čez 15 let...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se