Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Menjam dva riževa narastka "dobrega" Bemfla.

Tole je pa misija nemogoče... Znano je namreč, da dobrega bemfla in zelenega psa še nihče ni videl... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cbf 1000 ? regler ? če je to se ve in ga lahko sam zamenjaš , če ga imaš s sabo ... večji problem je . ko si prepričan v nepokvarljivost motorja in nikoli ne veš kaj ti bo šlo v maline ...

jap .. starejši bmw so zakon - včasih so govorili , da je to motor , ki ga lahko ob rednem vzrževanju ti voziš do smrti za tabo pa tvoj vnuk..

pri novih motorjih lahko na take sanje enostavno pozabimo ...

ki se ne vrnejo nikoli..razen če ga bo kupil nazaj čez 15 let... :OK:

Govor je o starejšem BMW GS 1200, letnik 2006, s 150k km! Sem pozabil dopisat, da ne boš mislil da gre tu za nek starodobnik. Ravno sedaj so BMW-ji postali zanesljivi!

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tastar, če pa tebe kje srečam, ti pa častim pir. Pa tudi Uniona, če boš rekel...

A loh kej druzga. Pira ne pijem... :yea1:

Bladso.....ZAKAJ?????????? ...pa so šle sanje....

Kaj, a si slučajno sanju, da je skopka za zmeri. :bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako ali podobno zgodbo se najde za skoraj vsak model vseh znamk..

prebral in se strinjam da je jeba če ti nekje daleč crkne, servis pa ni sposoben tega popravit..

mogoče bi blo fajn potovanje mal splanirat tudi glede na servisne zmožnosti..če že nimaš spremljevalne ekipe zraven..

no, jest bi na tako pot se podal s staro toyoto..ja, z avtom ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo iz konteksta teme,pa vseeno...na milion prodanih gs je takih okvar procentualno zelo malo,servisi za BMW so zelo dobro razvejani po svetu,čeprav takih,kot so v Iranu bi bilo bolje če jih ne bi bilo.

Če bi prodali milion V-Stromov me prav zanima koliko bi bilo procentualno okvar.....prosim ne razumi me narobe,V-Strom je čist fajn motor a statistika nepokvarljivosti je po prodanih motorjih še vedno v prid GS.

In vsak motor je pokvarljiv pa naj bo to BMW ali Suzuki........lahko nam pa poveš,kako slabo prigodo z BMW-jem,ki si jo občutil na svoji koži......

Pa prosim te ne reci,da je grd.......saj to je vizualna ocena vsakega posameznika in nima veze z voznimi ,tehničnimi ali kakimi drugimi (dobrimi,slabimi)lastnostmi vozila.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... a statistika nepokvarljivosti je po prodanih motorjih še vedno v prid GS.

Imaš morda kakšno povezavo do te študije? Me zanima, kako se je odrezal moj moped...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš morda kakšno povezavo do te študije? Me zanima, kako se je odrezal moj moped...

D.

Prebral sem v reviji,da je GS daleč najbolj prodajan model in da jih zemljo tlači že milion....podatek velja za lansko leto...

prebral sem tudi,da se tej številki tudi na daleč ni približal noben izdelan model....

Ker ti pa to sam ne morem utemeljit,pojdi na strica Googla in ni vrag,da ne dobiš še kaj več podatkov....

Ker sem sam po podatkih sklepal(beri kmečka pamet) ,da ima tako veliko prodanih motorjev tudi seveda svoje hibe in okvare a še vedno malo v primerjavi z ostalimi modeli,ki po prodaji niso niti blizu........se pravi,da nimam nobene povezave do študije,ker je to študija ala Kmet2 :D

Sam sem pa 2ali 3leta vozil Suzuki SV1000S srebrn in z njim naredil 30.000km in nisem imel nobenega problema..redni servisi pa gas...edina pripomba,ki jo imam je moja lega na njemu,sem višje postave in nad 200km sem začel res trpet,sploh če sem imel zadaj še ženo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak, več kot jih prodaš, večja je verjetnost, da bo kaj crknilo, pa še slabše so narejeni v veliki seriji.

En del si si odgovoril skoraj sam......veliko povpraševanje po motorju vrjetn ni bilo zaradi tega,ker bi vsak 3motor crknil......se pa strinjam z tabo ,da se je našla kaka serija,ki je bila manj kvalitetna.......isto je bilo z Golfom 4,ko so prišli na trg so imeli zelo nekvalitetne končnike na sprednjih kolesih,kiso že po letu vožnje bili zreli za zamenjavo...

Po mojem mnenju...več kot so prodali motorjev,več so dobili povratnih informacij kaj in kako in bolje so lahko v tovarni potem izpopoljenjevali in nadgrajevali ter odpravljali napake v velikih serijah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ne, ker v UK se z GSi vozijo samo do trgovine ali pa na kavico. Tam se je prijelo ime shopping bajkerji.

In takšen v karieri naredi km le za en redni servis.

Tako da takšen kader se lahko vozi celo življenje s serijskimi napakami na zavorah, agregatu in še kje. Glavno da ma bmwja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ne, ker v UK se z GSi vozijo samo do trgovine ali pa na kavico. Tam se je prijelo ime shopping bajkerji.

In takšen v karieri naredi km le za en redni servis.

Tako da takšen kader se lahko vozi celo življenje s serijskimi napakami na zavorah, agregatu in še kje. Glavno da ma bmwja.

Ja, tudi z tega zornega kota lahko pogledaš na debato...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem v reviji,da je GS daleč najbolj prodajan model in da jih zemljo tlači že milion....podatek velja za lansko leto...

prebral sem tudi,da se tej številki tudi na daleč ni približal noben izdelan model....

Ker ti pa to sam ne morem utemeljit,pojdi na strica Googla in ni vrag,da ne dobiš še kaj več podatkov....

Ker sem sam po podatkih sklepal(beri kmečka pamet) ,da ima tako veliko prodanih motorjev tudi seveda svoje hibe in okvare a še vedno malo v primerjavi z ostalimi modeli,ki po prodaji niso niti blizu........se pravi,da nimam nobene povezave do študije,ker je to študija ala Kmet2 :D

Sam sem pa 2ali 3leta vozil Suzuki SV1000S srebrn in z njim naredil 30.000km in nisem imel nobenega problema..redni servisi pa gas...edina pripomba,ki jo imam je moja lega na njemu,sem višje postave in nad 200km sem začel res trpet,sploh če sem imel zadaj še ženo.

aaahaaa študija ala kmet2 o superiornosti GSa. No ki je zdaj oni ki se je par postov nazaj nekaj bunil ker sem napisal da so jagri in ribiči amaterji za BMWjaše :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaahaaa študija ala kmet2 o superiornosti GSa. No ki je zdaj oni ki se je par postov nazaj nekaj bunil ker sem napisal da so jagri in ribiči amaterji za BMWjaše :)

Ja mene pa res ne moreš primerjat z ribiči......in nisem govoril o nobeni superiornosti GSA....kot sem že povedal sem z svojim GSA že imel male probleme,ki pa so jih rešili z reprogramiranjem softvera.....GSA imam še ne eno leto....z Suzukijem sem vozil brez tehničnih problemov....

Tok,da se odloči kam spadaš..al med ribiče,al med jagre :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaahaaa študija ala kmet2 o superiornosti GSa. No ki je zdaj oni ki se je par postov nazaj nekaj bunil ker sem napisal da so jagri in ribiči amaterji za BMWjaše :)

haaaaaa, kaj je narobe ?

Če me rabiš, sem pri šanku. še vedno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

velik bolš da maš Z750 ali fejzrco..ali cebeerko..

kolk redkih motorjev pa še maš?

in kdo sploh še da kaj na to? mel morinija pa so vsi mislili da je ducati ali pa da sem ga sam naredu..al pa da je iz indije..

edino če je oldtimer in v nulo porihtan se še kdo malo obrne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto Morini, Moto Guzzi, Benelli, Triumph, KTM, sej je še kr dost "eksotike"

nekako velja, da če se izogibaš japonski četvorki in nemcu, da si na redkem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mene pa res ne moreš primerjat z ribiči......in nisem govoril o nobeni superiornosti GSA....kot sem že povedal sem z svojim GSA že imel male probleme,ki pa so jih rešili z reprogramiranjem softvera.....GSA imam še ne eno leto....z Suzukijem sem vozil brez tehničnih problemov....

Tok,da se odloči kam spadaš..al med ribiče,al med jagre :D

Al ribič al jager vseeno, samo da nisem BMWjaš, ker bi zdaj skupaj razvijala študijo o tem neverjetnem nemškem čudu na dveh kolesih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak kdo še da kej na to? da si "redek"? dej no, sam seb zagrenjuješ življenje ;)

Kajpavem, meni osebno je to precej pomembno. Vsaj do te mere, da ni ama čisto vsak motor, ob katerem parkiraš, enak tvojemu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ktm mislim,da ne spada glih najbolj v okvirje ,ki si jih dal.....jih je kar veliko....no pa tud TRiumph je blizi,za ostala dva bi se pa kar strinjal z tabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ktm mislim,da ne spada glih najbolj v okvirje ,ki si jih dal.....jih je kar veliko....no pa tud TRiumph je blizi,za ostala dva bi se pa kar strinjal z tabo.

Lej, saj pravim: dokler je vsaj toliko redek model, da ga ne fura ama čisto vsak dripec, je kul. Triumphov vsaj v Sloveniji ni ravno veliko. Tudi število registriranih KTMov je precej nižje od števila registriranih cebeerk ali GSov..

Je pa res, da je tudi med bavarci in japonci najti kake ekskluzivne modele, samo značka sama je še vedno preveč razpoznavna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s. Če nič drugega se pri redkih znamkah takoj razvije debata, ko te nekdo vpraša kaj imaš pod ritjo in si nato prisiljen, da na dolgo in široko razložiš o čem se gre. Probaj naprimer kakemu laiku razložit, kaj je to Moto Guzzi, Moto Morini ali kaj podobnega. Da res hude ekskluzive, npr: Borille, Confederate, CR&S, Indian, Enfield, Zaeta, Victory, Horex, Terra Modena.... in še in še bi lahko našteval, SPLOH NE OMENJAM!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!