Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

In Ray Charles je bil predsednik žirije. 600full-ray-charles.jpg

Saj smo že ugotovili, da je ta nagrada produkt BMW-jevega PR-a, ampak spreminjat prilepljene vsebine in jo komentirat pa res ni treba.

Pisalo je (in še piše v vseh spletnih člankih) tako: "

Ustanovili so jo arhitekti Eero Saarinen,

Charles in Ray Eames ter Edgar Kaufmann Jr."

Objavljeno
Čisto normalno, nekako predvidevamo, da naj bi novinarji opravljali svoje delo in malo preverili kaj pišejo.

Povečini za razmišljanje novinarji niso usposobljeni. Veseli so, da jih kam povabijo, da žrejo par dni na stroške organizatorja, in potem lepo zganjajo zastonj PR ... :-)

Objavljeno

A ko kupiš BMW-ja izgubiš smisel za humor? Je to všeto v osnovno ceno ali je to za doplačilo?

Objavljeno

A ko kupiš BMW-ja izgubiš smisel za humor? Je to všeto v osnovno ceno ali je to za doplačilo?

Jaz sem to moral doplačati ... :grim

Objavljeno

Ker so dragi za nakup in servisiranje. To je pa to, ker bi sicer takoj imel HP2 Megamoto, tega Shreka med motocikli.

bmw-hp2-megamoto-front.jpg

shrek.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Tajči91

Že že, sam recimo če lastnik ni nek lepotec, potem ima grd motocikel, da sam izpade lepši , al' se motim?

Objavljeno

Tajči91

Že že, sam recimo če lastnik ni nek lepotec, potem ima grd motocikel, da sam izpade lepši , al' se motim?

A ne predstavlja potem vse to skupaj neke vrste ogrožanja varnosti v prometu? :hmm:

Objavljeno

Malo preveč se poudarja, da je gsa za teren, se lahko pripetijo neugodne zadeve, če si pregrob na makadamu.

cidimage002jpg01ccea5c.jpg

Ta kardan, ki je po eni strani odlična zadeva, je očitno tudi najbolj rizični del, ki ga survivor ne more popraviti.

Objavljeno

Se strinjam :BUA:

bmwr1200gsadvlast-08uw6.jpg

Objavljeno

Ta slika je še boljša, ker na tej se vidi, da je model imel gori terenske gume in mislil da vodi enduro moter.

Pri tisti "moji" pa se vidi, da ga je na gozdni poti zaključilo.

Zadeva ni nič kaj Gelande, je samo še Strasse.

Adventure pa ostaja = ker če se ti to zgodi, je avantura neizbežna.

Objavljeno

TRI (3) cilindre kar nobena firma več nedela, razen še kak manj kubičen avto (fajercajg) v Indiji (Maruti) !

Ps:oprosti pozabu sem enocilindraša (legenda) Benewile - Bečeska v pravem smislu !

Ne bo držalo. Benelli, italijanska firma iz leta 1911, ima nekaj (zelo lepih) modelov, ki imajo 3 (tri) cilindre.

Ne piše se Benewile ampak Bonneville. Kaj je obstajal kakšen Bonneville z enim cilindrom??? Bonneville naj bi bil parallel twin, torej, verjetno se motiš

Objavljeno

Malo preveč se poudarja, da je gsa za teren, se lahko pripetijo neugodne zadeve, če si pregrob na makadamu.

cidimage002jpg01ccea5c.jpg

Ta kardan, ki je po eni strani odlična zadeva, je očitno tudi najbolj rizični del, ki ga survivor ne more popraviti.

Motor če ga dobro pogledaš,vidiš,da je cel zavit(spredaj razbita meglenka,maska,šipa,krmilo..)

lahko se je zlomil kardan,kar je malo vrjetno,vsaj po vidni poškodbi ohišja kardana,ki je počeno(direkten udarec v ohišje kardana) po katerem sklepam,da je možakar padel z motorjem in posledično ob prevračanju poškodoval kardan ali je pa padel zaradi okvare kardana in posledično poškodoval motor.....

Take slike z internete so zame ene navadne buče in ne dokazujejo nič,saj kot pravim se ne ve zgodovina pred posneto sliko........

primer:

Prilimam eno ali pa 10slik iz neta KTM-ovih odlomljenih zadnjih vilic,oziroma njihovih poškodb in pričnem trdit,da so se zlomile same od sebe in da je zaradi tega pa KTM sranje in takih poškodb ne boste odpravili pa naj bo to kardan ali verižni prenos

Kaj hočem povedat........take slike ne povejo o samem motorju ničesar,če ni opisano tudi kako je prišlo do take poškodbe,in po tem tudi ne moreš sodit motocikla,sploh pa če ga nikoli nisi vozil po takem terenu kot je na sliki.

Tak teren g.Snecer oziroma neasvaltirana cesta ni problem spljoh za ADVENTUREJA na sliki in po moje bi se po tem lahko vozil tudi z kakim motorjem ki ni v segmentu endur,pa ne bi smel bit problem.

95% sem siguren,da ohišje kardana ni počilo zaradi vožnje po taki poti,dopuščam možnost,da se je okvaril kardan kot kardan in se je zaradi neobčutka in seveda neposluha ganjalo naprej dokler ni vse zaštekalo...posledica padec,in zlomljeno ohišje kardana ter poškodbe motorja.....a kot sem že navedel,osebno mislim,da je takšen zlom ohišja kardana povzročil motorist z padcem in ne kardan kot takšen.....lahko se motim.....fino bi bilo če bi gift in Snecer zraven slik prilimala še besedilo,da bi ostali z mano vred vedeli kakšna je narava takih poškodb.....in ne samo z slikami utemeljevat,da je nekaj slabo.

Objavljeno

Glede na to, da je Bmw ven pljunil motor na 6 cilindrov, bo zelo verjetno ponovno začel delat motor na 3 cilindre. Nič novega torej, tako kot vzporedni twin iz F800... podobno zasnovo ima Bonny.

Objavljeno

Zna pa tudi zagoret tale karda, če imaš hudo smolo verjetno...

buringbmwreardif.jpg

Objavljeno

Motor če ga dobro pogledaš,vidiš,da je cel zavit(spredaj razbita meglenka,maska,šipa,krmilo. .)

lahko se je zlomil kardan,kar je malo vrjetno,vsaj po vidni poškodbi ohišja kardana,ki je počeno(direkten udarec v ohišje kardana) po katerem sklepam,da je možakar padel z motorjem in posledično ob prevračanju poškodoval kardan ali je pa padel zaradi okvare kardana in posledično poškodoval motor.....

Take slike z internete so zame ene navadne buče in ne dokazujejo nič,saj kot pravim se ne ve zgodovina pred posneto sliko........

primer:

Prilimam eno ali pa 10slik iz neta KTM-ovih odlomljenih zadnjih vilic,oziroma njihovih poškodb in pričnem trdit,da so se zlomile same od sebe in da je zaradi tega pa KTM sranje in takih poškodb ne boste odpravili pa naj bo to kardan ali verižni prenos

Kaj hočem povedat........take slike ne povejo o samem motorju ničesar,če ni opisano tudi kako je prišlo do take poškodbe,in po tem tudi ne moreš sodit motocikla,sploh pa če ga nikoli nisi vozil po takem terenu kot je na sliki.

Tak teren g.Snecer oziroma neasvaltirana cesta ni problem spljoh za ADVENTUREJA na sliki in po moje bi se po tem lahko vozil tudi z kakim motorjem ki ni v segmentu endur,pa ne bi smel bit problem.

95% sem siguren,da ohišje kardana ni počilo zaradi vožnje po taki poti,dopuščam možnost,da se je okvaril kardan kot kardan in se je zaradi neobčutka in seveda neposluha ganjalo naprej dokler ni vse zaštekalo...posledica padec,in zlomljeno ohišje kardana ter poškodbe motorja.....a kot sem že navedel,osebno mislim,da je takšen zlom ohišja kardana povzročil motorist z padcem in ne kardan kot takšen.....lahko se motim.....fino bi bilo če bi gift in Snecer zraven slik prilimala še besedilo,da bi ostali z mano vred vedeli kakšna je narava takih poškodb.....in ne samo z slikami utemeljevat,da je nekaj slabo.

stetoskop.jpg

Ja lepo, ti si pravi bmw poznavalec.

Fotografiji sta iz dveh različnih dogodkov. V obeh je prvo odneslo kardan, sledil pa je padec. Saj tega imaš polno na forumih. Saj pa vidiš, da se je človek peljal gobe nabirat pa je razneslo litino.

Zna pa tudi zagoret tale karda, če imaš hudo smolo verjetno...

buringbmwreardif.jpg

To je sigurno iskra od cilindra zanetila, ker nima vodnega hlajenja.

Objavljeno (popravljeno)

Fotografiji sta iz dveh različnih dogodkov. V obeh je prvo odneslo kardan, sledil pa je padec. Saj tega imaš polno na forumih. Saj pa vidiš, da se je človek peljal gobe nabirat pa je razneslo litino.

Daj prosim pokaži mi na katerih forumih imaš polno tega da je takole zlomilo kardan, da bomo vedeli o čem govorimo.....da ne bo spet tista klasiča "sem mislil....".....namreč treba je znati kotaliti bučke.....

Na kardanih od leta 2004-2007 so crkovali ležaji (to je ta tip kardana, na katerem je zlomljena roka), z novim tipom kardana od 2008 naprej je ta zadeva odpravljena (močnejši ležaji). In to so tudi preventivno menjali v garancijskem roku .......

Kot vidim na drugem GS-u ni zlomljenega kardana, ali pač?

Me pa res zanima kolikim je ZLOMILO kardan.....verjetno ti ne bo problem to najti, saj so verjetno res forumi tako polni tega, kajne?

Popravljeno . Popravil bmw
Objavljeno

Snecer nimam se za doktorja BMW-jev kot nakazuješ z sliko in nimam se za vseveda a menim,da vseno več vem oz, imam izkušenj z bmw-ji kot ti saj jih peljem že nekaj let in to ne samo r serije ampak tudi f in k-a...tako,da za razliko od tebe povem tudi kaj iz svojih izkušenj, in prijateljev z katerimi se vozim....

Tud sam sem imel teževe,a nikoli z kardanom pa je to že tretji motor te znamke z kardanom in nikakor nisem fanatičen pristaš določene znamke,a sem korekten in ne govorim o neki znamki z katero nimam in nisem imel stika in to sem ti tudi želel povedat.....ah sej je brezveze.....ti kar lepo limaj slike z vsega sveta o poškodbah motorjev o katerih sam ne veš nič.....sam ,da boš srečen :glare:

Objavljeno

Zna pa tudi zagoret tale karda, če imaš hudo smolo verjetno...

buringbmwreardif.jpg

to se zgodi, če imaš tako dober motor z preveč konjev in navora, da ne občutiš da ti je zaribal ležaj.....:evilgrin:......i seveda to toliko časa teraš, da se vse skupaj pregreje in vname....

pa seveda po horoskopu moraš biti nesrečnik.

Objavljeno

Seveda da je "grd"..samo če je tema namenjena BMW-ju, zakaj potem udarjat po GS-u in s tem vse enačit?

K 1600 je simetričen, prav tako RT, pa r1200r..

okej..očitno je BMW=R1200GS

in ja, je "grd", vendar ima tudi zelo dobre detajle..

Objavljeno

Seveda da je "grd"..samo če je tema namenjena BMW-ju, zakaj potem udarjat po GS-u in s tem vse enačit?

K 1600 je simetričen, prav tako RT, pa r1200r..

okej..očitno je BMW=R1200GS

in ja, je "grd", vendar ima tudi zelo dobre detajle..

poglej Brumerovo rajnglo ki jo ima v avatarju, pa je K1200R, luč pa tud taka, tak da ni samo GS...

Objavljeno

Tole z bencinom se da prav lepo obrazložit...motor med vožnjo popije tolk malo, da ga je treba vsake tolk pri iberlaufu ven spustit...eni mate pač motorje ki enako količino vlijejo v uplinjače in polovico tega ven pri izpuhu...:P

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!