DAMI34 Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 Pravkar, krucymucy pravi: S1000XR glih da ni bil placan. Sam sem sel raje domov. včasih ti pa tut rata (da ga ne userješ)
Xebec Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 Oj, sm nov pa me neki zanima. A BMW GS 1250 2019 priporočate za začetnika, pa a punce isto tko palijo na BMW motore k na avte? Hvala. Lp in lep pozdrav. sesir, farang, DAMI34 in 2 others 5
Snečer Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 pred 4 minutami, Xebec pravi: Oj, sm nov pa me neki zanima. A BMW GS 1250 2019 priporočate za začetnika, pa a punce isto tko palijo na BMW motore k na avte? Hvala. Lp in lep pozdrav. za začetnika je odličen Xebec 1
Tedybear Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 (popravljeno) pred 30 minutami, Xebec pravi: Lp in lep pozdrav. Car.....? pred eno uro, Kmet2 pravi: KawA v svojem naravnem okolju Vozilo 21. stoletja. Ekologija, pa reciklaža, pa tko naprej.... Popravljeno Marec 7, 2019. Popravil Tedybear Xebec 1
J.a.m.e.s Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 Zok, DAMI34, Spasku in 2 others 5
skalar36 Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 pred 3 minutami, vandrovec pravi: ...za dobrim konjem se kadi ...Pa za BMWjem tud. Ker kuri olje. Samo po moje to ni lih najbolje... DAMI34, Tedybear, vandrovec in 2 others 5
thumper Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 Zato Spasku, skalar36, maxxa in 2 others 5
thumper Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 pred 7 urami, Kugelschreiber pravi: 30kw na kolesu je ze pr 3000rpm. 30kw je pri 4000obr/min.. pred 7 urami, J.a.m.e.s pravi: A nastavljivo vzmetenje se posebej doplača al je to serijsko vgrajeno? to je doplača za trikrat lomljen kardan?
Spasku Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 2 hours ago, thumper said: Zato Kdaj bom imel GS
krucymucy Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 ne lapajte ne ... moj jih je fasal direkt v zadnje kolo in ce bi bila nihajka res tako problematicna, bi odletela. tako pa je bil motor se vozen, jaz pa en mesec na travmi, tri tedne v toplicah in par mesecev na berglah. Kugelschreiber, DAMI34, Kmet2 in 2 others 1 1 3
DAMI34 Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 pred 11 urami, Xebec pravi: Oj, sm nov pa me neki zanima. A BMW GS 1250 2019 priporočate za začetnika, pa a punce isto tko palijo na BMW motore k na avte? Hvala. Lp in lep pozdrav. Da. Uspeh zagotovljen, pa še zrastu ti bo Xebec 1
thumper Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 pred 37 minutami, DAMI34 pravi: Da. Uspeh zagotovljen, pa še zrastu ti bo če gs-a domov prlpelal mu bo 700 zrasla na 900? a ni pol vseen če si ga sposodi za čez zimo pa 700-ki reče de ga je kupu? DAMI34 1
Kugelschreiber Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 2 hours ago, krucymucy said: ne lapajte ne ... moj jih je fasal direkt v zadnje kolo in ce bi bila nihajka res tako problematicna, bi odletela. tako pa je bil motor se vozen, jaz pa en mesec na travmi, tri tedne v toplicah in par mesecev na berglah. K ruska reklama za gumnaste skorne. Obujejo Aljoško, ga fuknejo z bloka, in posnamejo na pločniku. Galoške ka nove, Aljoška ka drek. Spasku, Tedybear, thumper in 5 others 8
Kugelschreiber Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 13 hours ago, Zivnorc said: meni pri 4000 1/min po klancu dol dela kot kompresor... ...v klanec pa brcajo uni navorčki ko nori...in šwicajo za popizdit...pa čeprav pri istih 4000 1/min... ? Ja, ampak po klancu dol, ga prek kolesa in verige žene tud gravitacija..... neko logiko vidim, da pod obremenitvijo porabiš več bencina, za dosego obratov. Se pa sprašujem, a je z več bencina več moči, ali več izgub, za dosego iste moči? Zivnorc 1
Snečer Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 pred 10 urami, thumper pravi: Zato pa še na invalidskega ne zna prav parkirat Zivnorc 1
Borutt Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 pred 15 minutami, Snecer pravi: pa še na invalidskega ne zna prav parkirat Dvakratni invalid Zivnorc 1
dr.looney Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 pred 3 urami, DAMI34 pravi: Da. Uspeh zagotovljen, pa še zrastu ti bo Torej ne bi ga imela ker mi lohka kej med nogami zraste..... .... BIF, Zivnorc in DAMI34 2 1
Zivnorc Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 (popravljeno) pred 42 minutami, dr.looney pravi: Torej ne bi ga imela ker mi lohka kej med nogami zraste..... .... ... ampak ti ga je treba najprej usadit... Popravljeno Marec 8, 2019. Popravil Zivnorc DAMI34, dr.looney, Spasku in 1 other 4
BIF Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 ...ker je bmw kot angleška kraljica. Stara babnica, namišljena vladarica neobstoječega davno propadlega imperija, ki ji vsako leto nataknejo nov klobuk in uhane, jo posadijo v prastaro kočijo in peljejo en krog po Londonu. Ima pa nekaj tisoč ostarelih in zaostalih podpornikov, ki padajo v ekstazo, ko vidijo to predstavo in ji goreče ter zvesto sledijo v iluzijah stare slave. Ostali svet pa se nasmiha in jih prehiteva po levi in desni. Zivnorc, DAMI34, IZTOK in 4 others 7
Popularna objava Zivnorc Objavljeno Marec 8, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 (popravljeno) pred 2 urami, Kugelschreiber pravi: Ja, ampak po klancu dol, ga prek kolesa in verige žene tud gravitacija..... neko logiko vidim, da pod obremenitvijo porabiš več bencina, za dosego obratov. Se pa sprašujem, a je z več bencina več moči, ali več izgub, za dosego iste moči? ... zdej... če se ne hecaš in provociraš.... je to tkole: Tisti graf je narejen na DYNO napravi... na max. gasu motorja... kjer ti riše graf na max. obremenitvi motorja.... oz. koliko je motor zmožen podati moči čez celotno območje vrtljajev. Dyno je narejen tako... ima svojo vztrajnostno maso, ki se upira pospeševanju motorja... računalnik meri parametre pospeška... itd..itd... in na osnovi tega izračuna moč ali navor motorja na določenih obratih.... in nariše krivuljo... zdaj: ...Pri 4000 1/min v prostem teku motor premaguje lastno trenje..... ...motor pri vožnji naravnost pri 4000 1/min premaguje lastno trenje in zračni upor. ...motor pri vožnji v klanec pri 4000 1/min premaguje lastno trenje, zračni upor...in opravlja delo, ki je potrebno za premagovanje višine... Delo nastane (čisto preprosto povedano) ko premagaš neko višino...... ko pa greš po klancu dol.... se delo odšteva... torej, če si šel po klancu gor... pa potem dol (brez drugih izgub) je opravljeno delo =0 ( to je to, ko si napisal, da preko kolesa žene gravitacija) Torej... kot sem rekel... pri 4000 1/min je lahko moč motorja od recimo 2kW, ki sta potrebna za premagovanje lastnih izgub v motorju... pa do max. moči, ki je narisana na grafu pri 4000 1/min. ...zdaj... če se pelješ v klanec pri 4000 1/min v 5 brzini..... motor lepo vleče.... če se klanec povečuje... hočejo obrati začeti padati... zato dodajaš gas... povečuješ moč... in če se klanec še povečuje in ko na polnem gasu začnejo obrati padati... pomeni, da potrebuješ več moči..in motor je ni sposoben proizvesti. Takrat šaltaš v 4. brzino, da povečaš navor na kolesu... s tem pa se zmanjša hitrost vožnje... ... zato pri isti hitrosti v klanec porabiš več bencina, kot po ravnem...ali po klancu dol..... kot si napisal prej... Štekaš? ... no pa je padla še ena za znanost..... šolske urice by Živnorc... Popravljeno Marec 8, 2019. Popravil Zivnorc SAR-Solo Adventure rider, Kugelschreiber, BIF in 7 others 8 2
dr.looney Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 pred 10 minutami, Zivnorc pravi: ... zdej... če se ne hecaš in provociraš.... je to tkole: Tisti graf je narejen na DYNO napravi... na max. gasu motorja... kjer ti riše graf na max. obremenitvi motorja.... oz. koliko je motor zmožen podati moči čez celotno območje vrtljajev. Dyno je narejen tako... ima svojo vztrajnostno maso, ki se upira pospeševanju motorja... računalnik meri parametre pospeška... itd..itd... in na osnovi tega izračuna moč ali navor motorja na določenih obratih.... in nariše krivuljo... zdaj: ...Pri 4000 1/min v prostem teku motor premaguje lastno trenje..... ...motor pri vožnji naravnost pri 4000 1/min premaguje lastno trenje in zračni upor. ...motor pri vožnji v klanec pri 4000 1/min premaguje lastno trenje, zračni upor...in opravlja delo, ki je potrebno za premagovanje višine... Delo nastane (čisto preprosto povedano) ko premagaš neko višino...... ko pa greš po klancu dol.... se delo odšteva... torej, če si šel po klancu gor... pa potem dol (brez drugih izgub) je opravljeno delo =0 ( to je to, ko si napisal, da preko kolesa žene gravitacija) Torej... kot sem rekel... pri 4000 1/min je lahko moč motorja od recimo 2kW, ki sta potrebna za premagovanje lastnih izgub v motorju... pa do max. moči, ki je narisana na grafu pri 4000 1/min. ...zdaj... če se pelješ v klanec pri 4000 1/min v 5 brzini..... motor lepo vleče.... če se klanec povečuje... hočejo obrati začeti padati... zato dodajaš gas... povečuješ moč... in če se klanec še povečuje in ko na polnem gasu začnejo obrati padati... pomeni, da potrebuješ več moči..in motor je ni sposoben proizvesti. Takrat šaltaš v 4. brzino, da povečaš navor na kolesu... s tem pa se zmanjša hitrost vožnje... ... zato pri isti hitrosti v klanec porabiš več bencina, kot po ravnem...ali po klancu dol..... kot si napisal prej... Štekaš? ... no pa je padla še ena za znanost..... šolske urice by Živnorc... Bl na kratk pa simpl napiši..... pred 26 minutami, Zivnorc pravi: ... ampak ti ga je treba najprej usadit... ... kje pa .... če maš BMW.... zraste brez vsega ..... VS800 in Zivnorc 1 1
maus Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 pred 57 minutami, dr.looney pravi: Torej ne bi ga imela ker mi lohka kej med nogami zraste..... .... kućma Zivnorc, Joker, dr.looney in 4 others 7
Kugelschreiber Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 16 minutes ago, Zivnorc said: ... zdej... če se ne hecaš in provociraš.... je to tkole: Tisti graf je narejen na DYNO napravi... na max. gasu motorja... kjer ti riše graf na max. obremenitvi motorja.... oz. koliko je motor zmožen podati moči čez celotno območje vrtljajev. Dyno je narejen tako... ima svojo vztrajnostno maso, ki se upira pospeševanju motorja... računalnik meri parametre pospeška... itd..itd... in na osnovi tega izračuna moč ali navor motorja na določenih obratih.... in nariše krivuljo... zdaj: ...Pri 4000 1/min v prostem teku motor premaguje lastno trenje..... ...motor pri vožnji naravnost pri 4000 1/min premaguje lastno trenje in zračni upor. ...motor pri vožnji v klanec pri 4000 1/min premaguje lastno trenje, zračni upor...in opravlja delo, ki je potrebno za premagovanje višine... Delo nastane (čisto preprosto povedano) ko premagaš neko višino...... ko pa greš po klancu dol.... se delo odšteva... torej, če si šel po klancu gor... pa potem dol (brez drugih izgub) je opravljeno delo =0 ( to je to, ko si napisal, da preko kolesa žene gravitacija) Torej... kot sem rekel... pri 4000 1/min je lahko moč motorja od recimo 2kW, ki sta potrebna za premagovanje lastnih izgub v motorju... pa do max. moči, ki je narisana na grafu pri 4000 1/min. ...zdaj... če se pelješ v klanec pri 4000 1/min v 5 brzini..... motor lepo vleče.... če se klanec povečuje... hočejo obrati začeti padati... zato dodajaš gas... povečuješ moč... in če se klanec še povečuje in ko na polnem gasu začnejo obrati padati... pomeni, da potrebuješ več moči..in motor je ni sposoben proizvesti. Takrat šaltaš v 4. brzino, da povečaš navor na kolesu... s tem pa se zmanjša hitrost vožnje... ... zato pri isti hitrosti v klanec porabiš več bencina, kot po ravnem...ali po klancu dol..... kot si napisal prej... Štekaš? ... no pa je padla še ena za znanost..... šolske urice by Živnorc... TA ŠOLSKI SISTEM NI VREDN POL KOZARCA TOPLE PIVE. Sam tako, de veš Jez sm se sfilozofiral, v stilu, a se zgodi hrup, če ga nihče ne sliši? če se motor vrti s 4000rpm, in ne premaguje nobenga napora, a ziher ne proizvaja XY moči? bom po pravic povedu, de ne štekam. tolk še gre. Sm prebral tud en polinkan članek, in...se trudim osmislit, pa mi šiht nek jebe prosti čas na internetu...
Zivnorc Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 pred 26 minutami, Kugelschreiber pravi: TA ŠOLSKI SISTEM NI VREDN POL KOZARCA TOPLE PIVE. Sam tako, de veš Jez sm se sfilozofiral, v stilu, a se zgodi hrup, če ga nihče ne sliši? .. jaz ne slišim infra zvoka... ultra zvoka... in včasih zvoka (hrupa) svoje žene.... če se motor vrti s 4000rpm, in ne premaguje nobenga napora, a ziher ne proizvaja XY moči? NE... pa sej sem ti lepo na hitro in na kratko razložu... to smo se učili v mali šoli... . Kugelschreiber 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se