Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Pravkar, krucymucy pravi:

S1000XR glih da ni bil placan. 

Sam sem sel raje domov. 

včasih ti pa tut rata :P

(da ga ne userješ)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Xebec pravi:

Oj, sm nov pa me neki zanima. A BMW GS 1250 2019 priporočate za začetnika, pa a punce isto tko palijo na BMW motore k na avte?

Hvala.

Lp in lep pozdrav.

za začetnika je odličen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Xebec pravi:

 

Lp in lep pozdrav.

Car.....?

pred eno uro, Kmet2 pravi:

KawA v svojem naravnem okolju:lol1:

FB_IMG_1551978562191.jpg

Vozilo 21. stoletja. Ekologija, pa reciklaža, pa tko naprej....

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, vandrovec pravi:

...za dobrim konjem se kadi :smoke:

...Pa za BMWjem tud. Ker kuri olje. Samo po moje to ni lih najbolje...:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Kugelschreiber pravi:

30kw na kolesu je ze pr 3000rpm. 

8CC8DCC2-2F17-4D42-A0F3-400E4C1D5154.jpeg

30kw je pri 4000obr/min.. 

pred 7 urami, J.a.m.e.s pravi:

A nastavljivo vzmetenje se posebej doplača al je to serijsko vgrajeno? :devil:

Povezana slika

to je doplača za trikrat lomljen kardan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne lapajte ne ...

moj jih je fasal direkt v zadnje kolo in ce bi bila nihajka res tako problematicna, bi odletela.

tako pa je bil motor se vozen, jaz pa en mesec na travmi, tri tedne v toplicah in par mesecev na berglah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Xebec pravi:

Oj, sm nov pa me neki zanima. A BMW GS 1250 2019 priporočate za začetnika, pa a punce isto tko palijo na BMW motore k na avte?

Hvala.

Lp in lep pozdrav.

Da. Uspeh zagotovljen, pa še zrastu ti bo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, DAMI34 pravi:

Da. Uspeh zagotovljen, pa še zrastu ti bo :P

če gs-a domov prlpelal mu bo 700 zrasla na 900? a ni pol vseen če si ga sposodi za čez zimo pa 700-ki reče de ga je kupu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, krucymucy said:

ne lapajte ne ...

moj jih je fasal direkt v zadnje kolo in ce bi bila nihajka res tako problematicna, bi odletela.

tako pa je bil motor se vozen, jaz pa en mesec na travmi, tri tedne v toplicah in par mesecev na berglah.

K ruska reklama za gumnaste skorne. Obujejo Aljoško, ga fuknejo z bloka, in posnamejo na pločniku. Galoške ka nove, Aljoška ka drek. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Zivnorc said:

meni pri 4000 1/min po klancu dol dela kot kompresor...

...v klanec pa brcajo uni navorčki ko nori...in šwicajo za popizdit...pa čeprav pri istih 4000 1/min...

?

 

Ja, ampak po klancu dol, ga prek kolesa in verige  žene tud gravitacija..... neko logiko vidim, da pod obremenitvijo porabiš več bencina, za dosego obratov. Se pa sprašujem, a je z več bencina več moči, ali več izgub, za dosego iste moči? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Da. Uspeh zagotovljen, pa še zrastu ti bo :P

 

Torej ne bi ga imela ker mi lohka kej med nogami zraste..... :huh::hmm:.... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, dr.looney pravi:

Torej ne bi ga imela ker mi lohka kej med nogami zraste..... :huh::hmm:.... :lol1:

... ampak ti ga je treba najprej usadit...   :P

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ker je bmw kot angleška kraljica. Stara babnica, namišljena vladarica neobstoječega davno propadlega imperija, ki ji vsako leto nataknejo nov klobuk in uhane, jo posadijo v prastaro kočijo in peljejo en krog po Londonu. Ima pa nekaj tisoč ostarelih in zaostalih podpornikov, ki padajo v ekstazo, ko vidijo to predstavo in ji goreče ter zvesto sledijo v iluzijah stare slave. Ostali svet pa se nasmiha in jih prehiteva po levi in desni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Zivnorc pravi:

... zdej... če se ne hecaš in provociraš.... je to tkole:

 

Tisti graf je narejen na DYNO napravi... na max. gasu motorja... kjer ti riše graf na max. obremenitvi motorja.... oz. koliko je motor zmožen podati moči čez celotno območje vrtljajev.

Dyno je narejen tako... ima svojo vztrajnostno maso, ki se upira pospeševanju motorja... računalnik meri parametre pospeška... itd..itd... in na osnovi tega izračuna moč ali navor motorja na določenih obratih.... in nariše krivuljo...

zdaj:

...Pri 4000 1/min v prostem teku motor premaguje lastno trenje.....

...motor pri vožnji naravnost pri 4000 1/min premaguje lastno trenje in zračni upor.

...motor pri vožnji v klanec pri 4000 1/min premaguje lastno trenje, zračni upor...in opravlja delo, ki je potrebno za premagovanje višine...

 

Delo nastane (čisto preprosto povedano) ko premagaš neko višino...... ko pa greš po klancu dol.... se delo odšteva... torej, če si šel po klancu gor... pa potem dol (brez drugih izgub) je opravljeno delo =0 ( to je to, ko si napisal, da preko kolesa žene gravitacija)

 

Torej... kot sem rekel... pri 4000 1/min je lahko moč motorja od recimo 2kW, ki sta potrebna za premagovanje lastnih izgub v motorju... pa do max. moči, ki je narisana na grafu pri 4000 1/min.

...zdaj... če se pelješ v klanec pri 4000 1/min v 5 brzini..... motor lepo vleče.... če se klanec povečuje... hočejo obrati začeti padati... zato dodajaš gas... povečuješ moč... in če se klanec še povečuje in ko na polnem gasu začnejo obrati padati... pomeni, da potrebuješ več moči..in motor je ni sposoben proizvesti. Takrat šaltaš v 4. brzino, da povečaš navor na kolesu... s tem pa se zmanjša hitrost vožnje...

... zato pri isti hitrosti v klanec porabiš več bencina, kot po ravnem...ali po klancu dol..... kot si napisal prej...

Štekaš?  :P

 

... no pa je padla še ena za znanost..... šolske urice by Živnorc...      :P

 

Bl na kratk pa simpl napiši..... :rolleyes:

pred 26 minutami, Zivnorc pravi:

... ampak ti ga je treba najprej usadit...   :P

 

... kje pa .... če maš BMW.... zraste brez vsega ..... :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, dr.looney pravi:

Torej ne bi ga imela ker mi lohka kej med nogami zraste..... :huh::hmm:.... :lol1:

kućma :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, Zivnorc said:

... zdej... če se ne hecaš in provociraš.... je to tkole:

 

Tisti graf je narejen na DYNO napravi... na max. gasu motorja... kjer ti riše graf na max. obremenitvi motorja.... oz. koliko je motor zmožen podati moči čez celotno območje vrtljajev.

Dyno je narejen tako... ima svojo vztrajnostno maso, ki se upira pospeševanju motorja... računalnik meri parametre pospeška... itd..itd... in na osnovi tega izračuna moč ali navor motorja na določenih obratih.... in nariše krivuljo...

zdaj:

...Pri 4000 1/min v prostem teku motor premaguje lastno trenje.....

...motor pri vožnji naravnost pri 4000 1/min premaguje lastno trenje in zračni upor.

...motor pri vožnji v klanec pri 4000 1/min premaguje lastno trenje, zračni upor...in opravlja delo, ki je potrebno za premagovanje višine...

 

Delo nastane (čisto preprosto povedano) ko premagaš neko višino...... ko pa greš po klancu dol.... se delo odšteva... torej, če si šel po klancu gor... pa potem dol (brez drugih izgub) je opravljeno delo =0 ( to je to, ko si napisal, da preko kolesa žene gravitacija)

 

Torej... kot sem rekel... pri 4000 1/min je lahko moč motorja od recimo 2kW, ki sta potrebna za premagovanje lastnih izgub v motorju... pa do max. moči, ki je narisana na grafu pri 4000 1/min.

...zdaj... če se pelješ v klanec pri 4000 1/min v 5 brzini..... motor lepo vleče.... če se klanec povečuje... hočejo obrati začeti padati... zato dodajaš gas... povečuješ moč... in če se klanec še povečuje in ko na polnem gasu začnejo obrati padati... pomeni, da potrebuješ več moči..in motor je ni sposoben proizvesti. Takrat šaltaš v 4. brzino, da povečaš navor na kolesu... s tem pa se zmanjša hitrost vožnje...

... zato pri isti hitrosti v klanec porabiš več bencina, kot po ravnem...ali po klancu dol..... kot si napisal prej...

Štekaš?  :P

 

... no pa je padla še ena za znanost..... šolske urice by Živnorc...      :P

 

TA ŠOLSKI SISTEM NI VREDN POL KOZARCA TOPLE PIVE. Sam tako, de veš :D

 

Jez sm se sfilozofiral, v stilu, a se zgodi hrup, če ga nihče ne sliši? če se motor vrti s 4000rpm, in ne premaguje nobenga napora, a ziher ne proizvaja XY moči?

bom po pravic povedu, de ne štekam. tolk še gre. Sm prebral tud en polinkan članek, in...se trudim osmislit, pa mi šiht nek jebe prosti čas na internetu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Kugelschreiber pravi:

TA ŠOLSKI SISTEM NI VREDN POL KOZARCA TOPLE PIVE. Sam tako, de veš :D

 

Jez sm se sfilozofiral, v stilu, a se zgodi hrup, če ga nihče ne sliši?

.. jaz ne slišim infra zvoka... ultra zvoka... in včasih zvoka (hrupa) svoje žene....

če se motor vrti s 4000rpm, in ne premaguje nobenga napora, a ziher ne proizvaja XY moči?

NE... pa sej sem ti lepo na hitro in na kratko razložu... to smo se učili v mali šoli...   :P 

.

 

  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!