Skoči na vsebino

Priporočene objave

Naslednjič ko boš rabu avtovleko za Ninjo, se bom spomnu komu si se smejal :lol:

 

sj nism nubenga imenoval :cry:

 

nasmeju sm se pa vseeno :blush:

 

padc je padc :lol1:

 

sori .. ampak še zdele se smejem ... na glas :lol1:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jebat ga, dons se je tut men zgodl. Sem pogledal travo od blizu. :slap::blush:

Drgač nč ne motorju ne men (če odštejem, da sem usran, slabe volje in ego skrajšan). No, še kufer je mal bojnih ran dobil.

In to en km od doma na križišču. Jao, kt bi včer prvič sedel na mopedu in spelu brez gasa ... :headbang:

 

Hvala vozniku A6, ki je ustavil in mi je želel pomagat pobrat motor. :OK:

Popravljeno . Popravil gaso65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo eni imate res srečo, ko pišete da ste padli, motorju pa nič. Jaz sem ga samo na mestu prevrnil pa sta bila tank pa zadnja plastika kar dosti popraskana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej, js sm zjutri ustal, pa pridem do motorja sred Splita, pa revez v grmovju prevrnjen. :( Je kr sam padu. Na tanku udrtina, pa plastika leva itak popraskana pa pocen kaksen nosilc sigurn. Na Jetra mi gre se dons. :slap: Pa tok clovk pazi pa vse....mrs. :D No, na sreco je sam padu, brez mene. :beer2:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah eni matorji padejo bolj eni manj poserečeno. Meni pri 70-80km/h po mokrem je šla, ročka sklopke, utež, balanca, par prask na karterju statorja, lepo spiljena zaščitna bunka (hvala ji) popraskan kufer in spiljen vijak zadnje osi kolesa. In ogledala... eno je šlo po "naravni poti" eno pa ker sem bil itak jezen in sem se jih želel znebit tako ali tako. Za 70€ sem vse skupaj porihtal tako, da sem lahko le vesel. Nič plastik, nič rezervarja ipd standardnih dežurnih nesrečnežev. Nekaj je sreče nekaj pa je zagotovo tudi zasluga dizajna motorja.

 

Vsakič ko sem kot mladi junc padel z ATX-om pri okoli 20km/h sem mel več stroškov, res je bil smotan. Kros my ass! vedno je šel prednji blatnik na 2 kosa. :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz imam en cuden padec;) vedno se mislil da se to meni ne more naredit. 2 leti nazaj z zx10r, grem na kofi, bar polhen do konca se pripeljem dam motor na tacko dam desno nogo cez motor, tAkrat pa motor pade naprej...nisem mogel nic...motor je samo padel name....se dobro da so bili kolegi zraven da so dvignili motor sam nisem mogel zlest izpod njega...zakaj je motor padel...zato ker ko sem dal tacko dol sem jo postavil direktni na en kamencek velikosti cca 1,5 x1,5 cm in ko sem sel dol se je kamen premankil on buuum. Skode je nekaj bilo zvita sklopka, praske na ogledalu in na stopalki...ter ranjen ponos...zato sedaj vedno ko parkiram motor se rahlo poronem nazaj:):)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz imam en cuden padec;) vedno se mislil da se to meni ne more naredit. 2 leti nazaj z zx10r, grem na kofi, bar polhen do konca se pripeljem dam motor na tacko dam desno nogo cez motor, tAkrat pa motor pade naprej...nisem mogel nic...motor je samo padel name....se dobro da so bili kolegi zraven da so dvignili motor sam nisem mogel zlest izpod njega...zakaj je motor padel...zato ker ko sem dal tacko dol sem jo postavil direktni na en kamencek velikosti cca 1,5 x1,5 cm in ko sem sel dol se je kamen premankil on buuum. Skode je nekaj bilo zvita sklopka, praske na ogledalu in na stopalki...ter ranjen ponos...zato sedaj vedno ko parkiram motor se rahlo poronem nazaj:) :)

 

podobno se mi je zgodilo pred leti .... jaz sem imel srečo, da sem ga ujel ... razen črtice na gatah nobene škode :krneki:

 

ravno tako mi je tudi enkrat skoraj ušel, ker sem na naprej nagnenem terenu dal v prosti tek in ugasnu ... še dobro , da sem malo posedel na njem in lahko zabremzal in obrdžal, če ne bi šu motor sam kolenčkat po bregu navzdol

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo eni imate res srečo, ko pišete da ste padli, motorju pa nič. Jaz sem ga samo na mestu prevrnil pa sta bila tank pa zadnja plastika kar dosti popraskana.

 

jst sem meu tut kr mal sreče, ko sva se s sopotnico na mestu prevrnil :) 

 

Razen male drajse na tanku (od mojega škornja) nič drugega :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sem meu tut kr mal sreče, ko sva se s sopotnico na mestu prevrnil :)

 

Razen male drajse na tanku (od mojega škornja) nič drugega :)

 

 

... a to sta z motorjem padla, al brez ?????   :kva2:  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo eni imate res srečo, ko pišete da ste padli, motorju pa nič. Jaz sem ga samo na mestu prevrnil pa sta bila tank pa zadnja plastika kar dosti popraskana.

 

če maš serijsko spraskanga se mu nikjer nič ne pozna za opazovalce....jst pa en pir spije pa tud pozabm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozerček :SS -----  s črtico :ninja:   :OK:

 

mogoče je zgledal da poziram, ampak sem se pripravljal da grem dol .. pr men ni to tok enostavn, če te križ boli :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sploh ni problem, če padeš s kakšnim japoncem. Problem je pri bavarcu s tistimi štrlečimi cilindri. Je pred časom kolega polagal in položil RT-ja. Ker ima hudič cilindre kot silikonske starlete in je bil še vedno pri življenju, sem moral namesto ležečega kavboja teči za pobeglim konjičkom, kateri je veselo kopitljal v svobodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jaz pred leti, še na MZ, ustavim za cesto in dam desno nogo dol. Dol? Ni tal.... -sem ustavil čisto ob jarku. Sem naredil perfektni bočni preval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šteje, dovolj za dobit občutek da nisi neuničljiv. :) Me včasih skar strese ko vidim makaronarja z odprto čelado ki je prebedna še za 50cc skuter oblečen v t-shirt, carpri hlače debeline 0,1mm cotton fiber in cokle ali crocse. Aja in to na Z750 oz kak ducati ipd... :/

Dobiš tipa tudi v reklcu s frfotajočo kravato ščitniku za čevlje, da mu jih ne zruži menjalnik en krš od odprte čelade in to na yama r6 divjajoč v službo. :)

Ni kaj so kar humoristi...

Ob priliki postrežem s slikami. :)

Popravljeno . Popravil Horny-et
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Kako se prisilite, da v morebitni paniki pred (kar zgleda kot preostrim) ovinkom ne stisnete bremze, ampak nagnete in odvozite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se prisilite, da v morebitni paniki pred (kar zgleda kot preostrim) ovinkom ne stisnete bremze, ampak nagnete in odvozite?

Pomisliš na ves denar, ki si ga zmetal za najboljše gume na trgu in na to, da če je bila tako draga, že mora bit vredu in da se lahko zaneseš nanjo.

 

P.s. Ko te bo strah prijel, se spomni na tale posnetek:

 

 

Če gume zdržijo tako maltretiranje, verjemi, da preživijo in zdržijo tudi tisti tvoj betežni nagib v ovinku. Nč bremzat, samo nagni in odpri gas. Boš presenečen :D

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se prisilite, da v morebitni paniki pred (kar zgleda kot preostrim) ovinkom ne stisnete bremze, ampak nagnete in odvozite?

 

Probaj s countersteering-om....  Samo prej povadi na kakem parkirišču :)

 

Na 3:39 lepo vidiš, kaj se zgodi, če "pritisneš" balanco v kontra smer...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj s countersteering-om....  Samo prej povadi na kakem parkirišču :)

 

Na 3:39 lepo vidiš, kaj se zgodi, če "pritisneš" balanco v kontra smer...

 

 

 

ja valda .. to vela samo za Angleže :P

 

da naute po nasprotni strani vozili in to probaval ..  ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!