Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hm, skupina kolesarjev, ki jo žge s 40-50/uro... ne verjamem, da je moteča in ovira normalno vozečemu udeležencu v prometu. To so večinoma profiji ali pa boljši rekreativci, ostali imajo nekje 20-30 na ravnini. Če pa prišponaš 150 v ovinek, seveda te potem presenetijo.. A traktoristi pa niso moteči, ko ''drvi'' s 15/uro, naložen s steljo, pa drekšpure vleče zadaj... Spomni se izhoda iz Hude luknje proti Doliču. Na levi je par kmetij. No, tam mi po cesti nasproti pride pešec. Ki pa je pred sabo tiščal kosilnico BCS-ko z ene 20 cm dvignjenim grebenom.... Kurjo kožo sem dobil, pa ves prešvican sem bil še cel dan... Da bi tam pripeljal 100+, ne vem, če bi pisal tukaj...

No, da se vrnemo k kolesarjem. Bedarija je, da furajo po cesti, če je pa vzporedna kolesarska. Žal je na relaciji Velenje- Mislinja še ni... Sicer pa je tudi na kolesarski stezi omejitev 25/uro. Kar je hitrejše, mora na na cesto...

Objavljeno

Torej po tvoje bi moral pred vsakim nepreglednim ovinkom zmanjšati hitrost na cca 30km/h, ker lahko v sredini ovinka srečam gručo kolesarjev, ki na sredini pasa nimajo kaj iskat?

Če želiš voziti varno, voziš s tako hitrostjo, da lahko ustaviš na delu ceste, ki ga vidiš.

Če zaupaš v to, da je odsek ceste, ki ga ne vidiš, optimalen, morebitni drugi udeleženci v prometu pa vozijo tako, kot narekujejo predpisi in zdrava pamet, pa le gasa. Glede na to, kot sam poznam ceste in večino drugih na njej, sam raje brezmam.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vsak pač po svoje, kakor ve in zna, samo ne pozabite, da smo vsi udeleženci v prometu enakovredni in bomo kot taki tudi obravnavani! Po službeni dolžnosti ( preglednik cest)sem kot priča velikokrat moral pred sodnika in povem vam tam ni ne če, ali, lahko bi,......in ne vem kaj še, tam je tako kot piše v zakonih, pa četudi so suhoparni in nesmiselni!

Objavljeno

Po službeni dolžnosti ( preglednik cest)!

Če ne kaj drugega bi le teh potrebovali ene par sto na vsako občino :smoke:

Objavljeno

Maš lahko še tako prednost,ko te negdo podere ti ta prednost čist nč ne pomaga.

Objavljeno

Če ne kaj drugega bi le teh potrebovali ene par sto na vsako občino :smoke:

Sej jih je veliko in so prisotni 24ur na dan in veliko napišejo o stanju cest. Država ve kakšna so stanja za vsak odsek ceste posebej, a se vse pri financah ustavi, kot povsod!

Objavljeno

Fantje pred 30 leti z motorjem v ovinek,kar mu je duša dala iz ovinka z rešilcem.Zlom kolka, zlom nosa, zgornje zobje so ostali v ovinku.Od takrat vozim tako hitro kolikor daleč vidim in nimam vproblemov na cesti.(Hrvati nimajo pred vsakim križiščem 60 omejitev zaradi lepšega ampak zaradi varnosti)

Objavljeno

Ja, ustavil se boš samo v sanjah oz v ograji ali če imaš srečo v kamijonu na sosednjem pasu :wallbash: :wallbash: . Sklepam da se še nikoli nisi peljal toliko in poskusil ne zmanjšati hitrost, ampak se popolnoma ustaviti. Predlagam da greš na poligon ali prazen odsek ceste in poskusiš pri raličnih hitrostih. Mislim, da boš (neprijetno) presenečen, koliko časa (in razdalje) rabiš, da se dejansko ustaviš.

Da ti bo malo bolj jasno:

Ob upoštevanju povprečnega reakcijskega časa in ob predpostavki, da je koeficient trenja površine vozišča 0,70 do 0,80 (dober suh asfalt), je pot ustavljanja (reakcijska pot + zavorna pot) približno:

13 (8 + 5) m pri hitrosti 30 km/h,

19 (11 + 8) m pri hitrosti 40 km/h,

27 (14 + 13) m pri hitrosti 50 km/h,

36 (17 + 19) m pri hitrosti 60 km/h,

45 (19 + 26) m pri hitrosti 70 km/h.

Kje v nepreglednem ovinku imaš ti 45m za se ustavit?

Kje pa si te cifre pobrav, V avto soli na poligonu iz 50 kmh rabis cirka 8-10m da se ustavis. Pa da nimas ABS-ja da podaljsas se enkrat tok kar zihr ni se zmeri nebos prsov na 27m.

Objavljeno

te cifre niso realne. Ze reakcijski cas se tukaj spreminja, kolikor vidim (CAS, ne razdalja). :)

Objavljeno

te cifre niso realne. Ze reakcijski cas se tukaj spreminja, kolikor vidim (CAS, ne razdalja). :)

Reakcijska pot v metrih, ki nastane v času reakcije kapiš??

Objavljeno (popravljeno)

:glare: in potem-ZAKAJ STE PADLI???????????

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

:glare: in potem-ZAKAJ STE PADLI???????????

pesek, izsiljevanje v stilu Oprostite nisem vas videla, nekaj tudi po lastni krivdi-hitrost..

Vsi smo krvavi pod kožo :ninja:

Objavljeno

jaz pa sem se danes z motorjem v 10 min vsaj 10x zaletel pa še enih 50 situacij komaj rešil!

Kje??? Na motorju simulatorju ki ga ima AMZS in je postavljen na sejmu prosti čas v LJ.

Program je narejen na podlagi analiz najpogostejših nesreč in ti servira krizno situacijo eno za drugo. Ko sem probal malo "po naše" vozit sem padel v čisto vse znane situacije (odpiranje vrat, en zavija, drugi prehiteva po tvojem pasu itd.)!

Torej kdor hoče sprobat vse čudne situacije - na gospodarsko razstavišče pa vozit :) pa še bolj zabavno je kot brat forum!

Objavljeno (popravljeno)

Reakcijska pot v metrih, ki nastane v času reakcije kapiš??

kapis. Ampak ker sem fizik, na stvari gledam tako:

Reakcijski cas povprecnega trupla ki pohajkuje po nasi dezelici je med 0.3 in 1 s (v avtu pri zaspanem soferju sekundo, na motorju pa definitivno manj, razen ce kruzas z zaprtimi ocmi!!). Predpostavimo da je 0.75 sekunde - kolikor smo analizirali rezultate testov na meni imam v avtu pocprecen odzivni cas slabe 0.6 sekunde pri normalni voznji, na dirkaliscu pa se je sukal okrog 0.3 sekunde.

Koeficient trenja je cca 0.75, brez upostevanja zracnega in kotalnega upora. To pomeni da je a = - 0.75 G, torej a = - 7,3575 m/s^2.

30 kmh = 8,33 m/s

Pot ki jo prevozimo v reakcijskem casu = 8.33 m/s * 0,75 s = 6,25 m

Pot zaviranja = (8.33 m/s)^2 / 7.3575 m/s^2 = 9,43 m

Skupaj torej 17,76 m

Naprej racunaj sam, jaz sem s fiziko za ta teden zakljucil - jutri in cez vikend bom le spremljevalec mulariji. :)

Je pa po drugi strani res tudi to da je o teh izracunih popolnoma nesmiselno razpravljat, saj se pogoji tako spreminjajo da vcasih podlaga nima niti k = 0.3 (zmrznjeno cestisce), vcasih pa celo preseze k = 1, kar je s fizikalnega stalisca skoraj nemogoce, ampak glede na to da vcasih kaksen "bebec" a la MotoGP vozaci polozi motor za vec kot 45 stopinj (torej k > 1), pa se iz njega visijo kolikor se le da v ovinek, tu in tam se pa najde se kaksen frik ki s celado vcasih potegne po tleh....?!?

Ker so to razmere z dirkalisca in v to temo ne spadajo, naj glede spremenljivosti pogojev omenim zaviranje v hrib. Tam taki izracuni spodletijo. Pa to kako koga pri zaviranju (nehote) dvigne na prednje kolo, in to s cestakom, za katerega dvomim da ima linija med stikom prednjega kolesa s tlemi in teziscem ter linijo podlage vec kot 45 stopinj (spet k > 1). Spet druga situacija je voznja po obarvanem delu vozisca, voznja cez luknje, voznja skozi ovinek itd.

Prometniki nas filajo s takim (teoreticnim) materialom ki v praksi odpove na celi crti. Moj sodelavec in bivsi ucitelj (pouka fizike na gimnaziji) je ze veckrat dejal da "v teoriji ni razlike med teorijo in prakso. V praksi pa je." In z njim se popolnoma strinjam. :)

te cifre niso realne. Ze reakcijski cas se tukaj spreminja, kolikor vidim (CAS, ne razdalja). :)

tule pa priznam da sem prevec povrsno prebral podatke. Mislil sem da je prva velicina hitrost (ehm)... se posipam s pepelom. Sem se pripravljal na izpit iz programiranja v avtomatiki. :)

katerega sem pisal 100% - yaaaay!! 3 more to go! :D

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Kje pa si te cifre pobrav, V avto soli na poligonu iz 50 kmh rabis cirka 8-10m da se ustavis. Pa da nimas ABS-ja da podaljsas se enkrat tok kar zihr ni se zmeri nebos prsov na 27m.

abs ne zmanjša zavorne poti..večinoma ne..včasih pa prepreči blokiranje..in s tem padec..včasih..če je govora o motociklih..

padel? ker se mi bedaku ni zdel pametno prednje gume zamenjat čeprav sm vedu da je "jajc"...še dobro da je bila pista in hitrost nikakva..raceland zadnji ovinek

Objavljeno

Kje pa si te cifre pobrav, V avto soli na poligonu iz 50 kmh rabis cirka 8-10m da se ustavis. Pa da nimas ABS-ja da podaljsas se enkrat tok kar zihr ni se zmeri nebos prsov na 27m.

Ampak na poligonu se prej pripraviš preden zaviraš tako, da ni nobenih presenečenj.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

abs ne zmanjša zavorne poti..večinoma ne..včasih pa prepreči blokiranje..in s tem padec..včasih..če je govora o motociklih..

V večini primerov jo po moje kar lepo zmanjša. Abs se slabše odreže (kar se tiče dolžine zavrone poti) samo pri tistih zelo izkušenih motoristih, ki poznajo svoj motor tako dobro, da točno vedo kje je meja preden prednja guma spusti in in uspe motor držati tik pod to mejo. še posebej pri začetnikih in tistih, ki ne nabirajo gore kilometrov letno in ne preizkušajo skrajnih mej motocikla na dirkališčih, pa je zadeva več kot včasih uporabna.

Objavljeno

Se popolnoma strinjam! Hočem le povedat, da je pa ja vsak sposoben prepoznat nevarne odseke in če tu voziš vsaj po predpisih mislim da ne bo problemov, te pa lahko preseneti, to pa itak!

Je bila ena štorija, kjer je motorista sredi ovinka napadel bližnji prebivalec s kolom. Verjetno ti kaj takšnega pričakuješ za vsakim nepreglednim ovinkom?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Je bila ena štorija, kjer je motorista sredi ovinka napadel bližnji prebivalec s kolom. Verjetno ti kaj takšnega pričakuješ za vsakim nepreglednim ovinkom?

Ah, dejmo no, take skrajnosti pa......? Če si mu kaj naredu, ga vsekakor lahko pričakuješ, hahahahah. Začel sem svoj motorizem na krosu, pa mi je en dan čez kolovoz en kmet (jaz vem kateri ) žico napelu, tisto ta bodečo, jaz pa na polno, sploh jo nisem videl in vozu sem po javnem kolovozu, ne po njegovem. Z masko sem ga utrgal, mene je pa med drevje zabrisalo, imel sem srečo, niti praskice le kolk me je malo bolel. Sem pa takrat imel tudi trajal motor, ki je precej nizek, to poznate! Le kaj bi se zgodilo, da bi bil takrat z njim? Ode glava!

Vidiš, to bi lahko pričakoval, ker me je kar nekaj krat ustavil in mi rekel, da mu grem na živce, ker se vozim mimo njegove hiše. Seveda sem se uprl in mu rekel, da je to javna pot in da njegov traktor je prav tako glasen kot moj motor! Po tem incidentu, sva še isti dan zgladila vse spore!

Objavljeno

no.. če smo že pri abs-u

v prvem letu svoje moto kariere sem šel en dan na furo okrog pohorja..

čisto svež še, na svoji cbr-ki 900rr (prvi pravi motor) pogumen in neustašljiv se potepam

v okolici celja ko me naenkrat prešine.. da bi pa jaz menda moral na prejšnjem križišču zavit levo.. ok

se obrnem s pogledom da bi videl kakšno tablo.. pogledam naprej in v tistem trenutku vidim da avto par metrov pred mano stoji :eek:

valjda reflexno po bremzi in to tako močno, da sem poletel preko belance (..moj prvi stoppie :grrr )

na srečo nisem odletel na avto ampak mimo njega in na srečo motor ni padel na mene..

če bi imel abs.. poletel sigurno nebi, bi se pa verjetno zaletel simpatičnemu dekletu v rit.. tak da na koncu se je še najboljše izteklo

saj poškodovan nisem bil razen par prask, motor pa bi jo tud slabše odnesel če bi poknil v avto..

...to je bil padec 1/3 .. the first time.. loss of virginity :grim

Objavljeno

Ampak na poligonu se prej pripraviš preden zaviraš tako, da ni nobenih presenečenj.

To je res, ce pa prletis iz ovinka na polno al pa velik prehitr se pa itak ne ustavis tud po 50 pa ce hoces al pa ne.

Objavljeno (popravljeno)

No napišem še jaz moje padce :BUA:

Pred 11 leti. 14 letnik...s kolegom sva dirkala s štirkami po znani cesti (kratki rokavi, brez čelade). Cesta je bila asfaltirana ampak preozka da bi po njej tekel promet. služila je kot peš pot in dovoz do nekaj hiš. zadnji ovinek v levo pred ciljem...prehitim po desni in vidim parkirano katrco napol na cesti napol na travi. 60-70kmh v polno v sprenji levi blatnik...štirka je imela razbite vilice in trikotno feltno (tomos je stroj)...jaz pa izpahnjeno ramo 15m za avtom...zanimiva izkušnja.

Drugi padec...2006...nov motor...yamaha mt03...prvi ga imel v širši okolici. serijske gume sem takoj zamenjal za Pirelli Diablo. Ga pripeljem domov in ves ponosen ga hočem parkirat na dvorišče. Za to pa moram peljati okoli hiše po travniku in v rahel klanec. Spet moja krivda in pomankanje izkušenj oz neobvladovanje motorja. Gladke gume, mokra trava in navor enovaljnika....pri 5kmh se je zvrnil. dejansko stal sem razkorečen nad motorjem. Odbil sem desno ogledalo :D in menjal za karbonska.... :D

To je zaenkrat to. Res pa je da vozim u izi in imam takšno službo, da ne rabim bit niti približno točen :D In na faksu me na predavanja noben ne priganja :D

Popravljeno . Popravil Erikp
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Enkrat sva se z mojo vračala od (iz ???) in na poti proti domu (Idrija) naju je zajel dež (neurje ???), tako da sva na bencinski črpalki v Godoviču malo vedrila in ko se je vreme nekoliko umirilo nadaljevala vožnjo po Zali proti Idriji, doker nisem zapeljal na odtrgano (?) drevesno vejo, ki je v polmraku (?) nisem zagledal in ker je bilo ravno v ovinku, sva padla ... Še vedno se spomnim tega, da ko sva drsela po asfaltu, sem jo prijel za roko (?), da me ne bi "prehitela" proti zaŠčitni obcestni ograji ... :blush:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!