Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ker nisem vedla, da je treba bremzo na spolzkem držat kot devica k****. Pa komisijo sem mela za sabo. Otmeno. :whistle:

Super izkušnja, razsula šolski motor, ki ga nisem marala in dobila drugega, ki mi je pasal h kombinezonu. :lol: Bilo je poceni in poučno -> kupila motor z ABSom.

Objavljeno

Ker nisem vedla, da je treba bremzo na spolzkem držat kot devica k****. Pa komisijo sem mela za sabo. Otmeno. :whistle:

k da ona vedo kako ga držat

Super izkušnja, razsula šolski motor, ki ga nisem marala in dobila drugega, ki mi je pasal h kombinezonu. :lol: Bilo je poceni in poučno -> kupila motor z ABSom.

kaj ženske vse naredijo, samo da so barvno usklajene :D

prvič sem odletel ko sem s skuterjem zapeljal na pločnik, pa je katapultiralo nazaj na cesto med avtomobile - ni bilo nič hudega

drugič je šlo po tleh ker sem zaviral v ovinek, na afaltu pa pesek (popraskal skuter in kolena)

tretjič sem zijal naokoli in občudoval naravne lepote pa sem šel iz ceste v grmovje (brez posledic - šel z eno 650 endurco /xcountry/)

pa na mrzlem mastnem asfaltu (v ovinku) sem položil motor - gotovo prevelka brzina (pa kakršna koli je že bila)

Objavljeno (popravljeno)

Je pa po drugi strani res tudi to da je o teh izracunih popolnoma nesmiselno razpravljat, saj se pogoji tako spreminjajo da vcasih podlaga nima niti k = 0.3 (zmrznjeno cestisce), vcasih pa celo preseze k = 1, kar je s fizikalnega stalisca skoraj nemogoce, ampak glede na to da vcasih kaksen "bebec" a la MotoGP vozaci polozi motor za vec kot 45 stopinj (torej k > 1), pa se iz njega visijo kolikor se le da v ovinek, tu in tam se pa najde se kaksen frik ki s celado vcasih potegne po tleh....?!?

se nekaj sem pozabil navesti - oziroma sem na to zadevo popolnoma pozabil. Ti "izracuni" ki nam jih podajajo z ministrstva za not. zadeve upostevajo le koeficient trenja - se pravi pot ustavljanja ko je kolo zablokirano. Ocitno jim ni jasno da obstaja nekaj cemur se rece koeficient lepenja. Ki je na asfaltu bistveno vecji kot koeficient trenja. Torej tu (sploh ce gre za kolikor toliko izkusenega voznika) razen poti, prevozene v reakcijskemu casu, VSE njihove teorije padejo na celi crti. :) Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

k da ona vedo kako ga držat

Sej, zato ga pa držijo bolj narahlo ;)

Objavljeno (popravljeno)

abs ne zmanjša zavorne poti..večinoma ne..včasih pa prepreči blokiranje..in s tem padec..včasih..če je govora o motociklih..

To ni res.

Na poligonu na Vranskem smo različno izkušeni motoristi z različnimi motorji poskušali ustaviti v najkrajšem možnem času. Zavorne poti motorjev z ABS-om so bile v povprečju polovico krajše, kot na motorjih brez. V realni kritični situaciji bi bila zavorna pot z ABS-om še precej krajša saj si lahko dovoliš da brez razmišljanja stisneš obe zavori do konca.

Popravljeno . Popravil Janez123
Objavljeno

se nekaj sem pozabil navesti - oziroma sem na to zadevo popolnoma pozabil. Ti "izracuni" ki nam jih podajajo z ministrstva za not. zadeve upostevajo le koeficient trenja - se pravi pot ustavljanja ko je kolo zablokirano. Ocitno jim ni jasno da obstaja nekaj cemur se rece koeficient lepenja. Ki je na asfaltu bistveno vecji kot koeficient trenja. Torej tu (sploh ce gre za kolikor toliko izkusenega voznika) razen poti, prevozene v reakcijskemu casu, VSE njihove teorije padejo na celi crti. :)

sila lepljenja ti ne pomaga ko moraš zavirat sredi ovinka t - mogoče malenkost ..a takoj ko guma spusti ti kvečjemu škodi ko se zalepiš pod ograjo ali v skale...

Objavljeno

Prvič..? Ne vem, če je bilo prvič, sem pa z MZ parkrat padel, ko sem zavijal z glavne ceste levo na stransko. Vedno razbil ogledalo... Šele po tretjem, četrtem padcu sem se, bimbo, nekako navadil, da je pa le pametno malo počasneje zapeljati dol, in po možnosti brez zaviranja s sprednjo zavoro... No, poceni Šola -MZ ogledala so bila za drobiž...

Ali pa včasih, ko so Še bili leseni mostovi čez Pako (relacija Dolič-Velenje), me je po jutrih ene prakrat zabrisalo po cesti. Pozna jesen, skoraj zima -ponoči pa mraz na vlažnem mostu naredi svoje.

Objavljeno

Prvič sem bolj resno padel tomosom 15sl še v jugi, ko sem bil še najstnik. Mi je nek oča z golfom (takrat še enkico) vzel prednost, sem se mu ognil, zapeljal na pločnik in končal v plotu. Nič resnega, edino sem si presekal uho, da je kri špricala kot da me najmanj polovico manjka. So me odpeljali v bolnico, dobil 2 ali 3 šive in ostal en dan na opazovanju. Najslabše od vsega je bilo da je oni stari barabin ki mi je vzel prednost vse tajil in govoril da sem tako pridivjal da nisem zvozil križišča in sem zato končal v ograji. Svinjar. No, pol sem se še eno parkrat kotal z MZ-tko, enkrat v Črnem kalu, pa v Bakracu, pa skoraj pred domačim pragom, vse sami zdrsi. Z Yamaho RD350 nisem padel niti enkrat, je šla nedolžna od hiše :). Pol sem imel skoraj 20 let pavze, no zdaj pa (moram hitro na les potrkat :) ) zaenkrat se še nisem kotal. Je res da sem dokaj umirjen in 120% voznik, toda nikoli ne reči nikoli, pravijo. Pravzaprav sem mrho enkrat spustil na tla ko sem se ustavil v križišču. Je bila neka luknja, pa sem stopil vanjo in je bil motor čez težišče, nimaš kaj, spustiš ga in stopiš vstran. Je pa res da več kot vsi ABS-i (čeprav s tem ne trdim da niso v pomoč) pomaga da te v kritični situaciji ne zgrabi panika in ohraniš trezno glavo in znaš pravilno odreagirat. To rutino pa pridobiš samo z kilometražo....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Arriba, si me spomnil še na en pripetljaj z MZ... V Arji vasi zapeljem za rob ceste, pa desno nogo dol... -nisem dosegel tal. Seveda ne, ko pa sem zapeljal čisto vzporedno z jarkom. Pa sem se lepo pokril z motorjem....

Objavljeno

no.. če smo že pri abs-u

v prvem letu svoje moto kariere sem šel en dan na furo okrog pohorja..

čisto svež še, na svoji cbr-ki 900rr (prvi pravi motor) pogumen in neustašljiv se potepam

v okolici celja ko me naenkrat prešine.. da bi pa jaz menda moral na prejšnjem križišču zavit levo.. ok

se obrnem s pogledom da bi videl kakšno tablo.. pogledam naprej in v tistem trenutku vidim da avto par metrov pred mano stoji :eek:

valjda reflexno po bremzi in to tako močno, da sem poletel preko belance (..moj prvi stoppie :grrr )

na srečo nisem odletel na avto ampak mimo njega in na srečo motor ni padel na mene..

če bi imel abs.. poletel sigurno nebi, bi se pa verjetno zaletel simpatičnemu dekletu v rit.. tak da na koncu se je še najboljše izteklo

saj poškodovan nisem bil razen par prask, motor pa bi jo tud slabše odnesel če bi poknil v avto..

...to je bil padec 1/3 .. the first time.. loss of virginity :grim

no... drugič je bilo z mojim naslednjim mopedom..

sem šel po nove gume k širniku v Radlje.. Metzeler M3 in ker sem že tako ali tako blizu golice bom pa ja šel gumo "einfarat"..

čez celo golico bp, se lepo počasi postopoma nagibam.. in prvič zavijem na krožnem desno proti radl pasu.. zakaj pa ne..

uu spet nekaj lepih ovinkov in jaz kr pogumno po nepoznani cesti.. pred menoj oster desni ovinek.. zmanjšam hitrost, se

pripravim, presedem.. nagnem.. in v nagibu zagledam kako se lepo po cesti čez asfalt svetlikajo kamenčki.. :eek: FAAKKQQ!!!

refleksno (spet :sleep2: ) odreagiram in se samo tipnem sprednje zavore... adijo jaz in moped - že drsima proti ograji..

in sma se lepo zataknila pod zaščito za avtomobile.. na srečo jaz nepoškodovan, moped malo manj sreče kot jaz ampak vseeno..

več kot poškodovana plastika in zvita ročiza za zavoro ni bila..

no to je bil padec 2/3 :ninja:

Objavljeno

no.. padec 3/3 pa vas je nekaj že verjetno videlo, morda pa ne vsi..

pravijo da slika pove več kot 100 besed

254471_1718505054396_1591366310_31355416_3534637_n.jpg

..pa še video:

Objavljeno

Kolkrat sm padu z mopedom in Mzjcam se lih ne spovnem ampak use eno ne velikokrat. Z intruderjem sem prvič užgav ko mi je nek mulc prletu z rolerji pred prednje kolo in sm ga zbiv po cestišču. še predn sm pobrav intruderja jo je mulc že spizdu.

Drugič me je en zrinu s ceste ko sm ga prehitevu.

U tretjo me je pa ena baba nabasala tko da sm biv 2 mesca u bolnc.

Upam da u četrto ne bo. :OK:

Objavljeno

Ne poznam motorista,ki bi vedno vozil po predpisih z mano vred.......a če že napiše sem padel,zaradi bedastega avta ki me je izsilil,ali zaradi dveh kolesarjev,ki so zasedali cel pas...itd....bi lahko zraven povedal tudi svoj del krivde,a se ti to ne zdi pošteno?

Namreč iz tega bo lahko avtor teme povzel objektivno stanje o katerem sprašuje.

Največkrat prometne nesreče povzročimo mi motoristi,jo pa posledično ne moremo preprečiti ker nismo upoštevali cestnoprometnih predpisov,tako,da mislim da velik del odgovornosti nosimo tudi sam !!!

Objavljeno

Ne poznam motorista,ki bi vedno vozil po predpisih z mano vred.......a če že napiše sem padel,zaradi bedastega avta ki me je izsilil,ali zaradi dveh kolesarjev,ki so zasedali cel pas...itd....bi lahko zraven povedal tudi svoj del krivde,a se ti to ne zdi pošteno?

Aja, ti bi rad še moj del krivde? Hja no, moj del krivde je bil to, da sem v levi 180° ovinek pripeljal po omejitvah. Ko sem bil na 1/3 ovinka sem videl, da sta na koncu ovinka dva kolesarja, ki vozita (oz. stojita) s hitrostjo kakšnih 5-10km/h (cesta se vzpenja). Če bi zaviral bi ali odneslo sprednje kolo ali pa bi mi razširilo krivuljo vožnje in bi zapeljal direktno vanju. Ostalo mi je edino, da položim motor kolikor se da. Da sem ju obvozil sem moral prevoziti sredinsko črto, na kateri pa je kolo izgubilo oprijem in sem se mimo njiju oddrsal v jarek. Dovolj krivde zate?

Objavljeno

no.. padec 3/3 pa vas je nekaj že verjetno videlo, morda pa ne vsi..

pravijo da slika pove več kot 100 besed

Huda slikca in dober video. Malo čuden padec, kaj je šlo narobe? Odneslo prednjo pri zaviranju?

Objavljeno

Huda slikca in dober video. Malo čuden padec, kaj je šlo narobe? Odneslo prednjo pri zaviranju?

v bistvu še vedno ne vem kaj je bilo.. pri zaviranju pred ovinkom (poravnan motor) mi je full streslo belanco, zaviral nisem nič..

nakaj sem ročico malo popustil in še 1x pritisnil in sprednja guma je zdrsnila..

Objavljeno

1. me je skipalo zarad mokrega cestišča( je pršlo prepočas :P)-men nč..ženska je pa nekj jamrala....kriv sam

2. zadel kolesarja.. :(

3. katapult -kačje ride :blush: ..za trenutk zapel un komad...i belive i can fly..polomlen čist

4. stal v koloni ko me je od zadaj nabil avto..ni blo lih prijetno :):BUA:

5. nagnu v ovinku za 90 stopinj( sm mislu d sm čak noris :) )..prletu u prometn znak..dobr d je blo lih pred oštarijo..sm šu lahk na kufe..pa dekle poklicau d bm mal zamudu :)

6.me je skipal na makedamu...sm stisnu bremzo preveč :slap: ..itak u kratkih hlačah pa majici...(depilacija zastonj :P )

7.mi pa še zdaj ni jasn zakaj me je skipal...komaj sm se dotaknu bremze..pa sm se znajdu na tleh...motor prletu v ograjo..jst sm se ustavu 50 cm pred avtom..men ni blo nč...motor..pa fuč..

iz tega lahko sklepam d sm štorast... :wallbash:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Aja, ti bi rad še moj del krivde? Hja no, moj del krivde je bil to, da sem v levi 180° ovinek pripeljal po omejitvah. Ko sem bil na 1/3 ovinka sem videl, da sta na koncu ovinka dva kolesarja, ki vozita (oz. stojita) s hitrostjo kakšnih 5-10km/h (cesta se vzpenja). Če bi zaviral bi ali odneslo sprednje kolo ali pa bi mi razširilo krivuljo vožnje in bi zapeljal direktno vanju. Ostalo mi je edino, da položim motor kolikor se da. Da sem ju obvozil sem moral prevoziti sredinsko črto, na kateri pa je kolo izgubilo oprijem in sem se mimo njiju oddrsal v jarek. Dovolj krivde zate?

Dovolj :blush:
Objavljeno

1. me je skipalo zarad mokrega cestišča( je pršlo prepočas :P)-men nč..ženska je pa nekj jamrala....kriv sam

2. zadel kolesarja.. :(

3. katapult -kačje ride :blush: ..za trenutk zapel un komad...i belive i can fly..polomlen čist

4. stal v koloni ko me je od zadaj nabil avto..ni blo lih prijetno :):BUA:

5. nagnu v ovinku za 90 stopinj( sm mislu d sm čak noris :) )..prletu u prometn znak..dobr d je blo lih pred oštarijo..sm šu lahk na kufe..pa dekle poklicau d bm mal zamudu :)

6.me je skipal na makedamu...sm stisnu bremzo preveč :slap: ..itak u kratkih hlačah pa majici...(depilacija zastonj :P )

7.mi pa še zdaj ni jasn zakaj me je skipal...komaj sm se dotaknu bremze..pa sm se znajdu na tleh...motor prletu v ograjo..jst sm se ustavu 50 cm pred avtom..men ni blo nč...motor..pa fuč..

iz tega lahko sklepam d sm štorast... :wallbash:

car :):kva2:

PS: precej lažji mi je k vidm da še kdo tolkrat pade ... :lol: :P

Objavljeno

Aja, ti bi rad še moj del krivde? Hja no, moj del krivde je bil to, da sem v levi 180° ovinek pripeljal po omejitvah. Ko sem bil na 1/3 ovinka sem videl, da sta na koncu ovinka dva kolesarja, ki vozita (oz. stojita) s hitrostjo kakšnih 5-10km/h (cesta se vzpenja). Če bi zaviral bi ali odneslo sprednje kolo ali pa bi mi razširilo krivuljo vožnje in bi zapeljal direktno vanju. Ostalo mi je edino, da položim motor kolikor se da. Da sem ju obvozil sem moral prevoziti sredinsko črto, na kateri pa je kolo izgubilo oprijem in sem se mimo njiju oddrsal v jarek. Dovolj krivde zate?

Pričakoval sem link :P
Objavljeno

Padca pri hitrosti večji od 10km/h še nisem imel, imel sem pa enih par namestnih padcev, (jih niti ne štejem več)

* Speljeval na parkplacu, pred menoj se je naenkrat znašel kombi. Hipoma sem se odločil, da ga obidem, je pa bučman zaustavu, jst pa nagnjen po sprednji bremzi pa je šlo po tleh, benti. hitrost cca. 5km/h, praske in zvita tačka od zadnje bremze

* head-on nabasal srno na Rakitni pr hitrosti cca 50km/h in jo uspel PREPOLOVIT. Jap, prepolovit. Bljek. Padel pa nisem. Zbit blatnik, sprednje plastike na zunaj vredu, notranji nosilci polomljeni, pa luč mi je premaknilo cca 3cm notr.

* voznica zavijala proti lokalu, v katerega sem hotel tudi sam, samo ona je mela namen samo obrnit. me je totalno spregledala, veselo dala v rikverc in potegnila. Jst sm sicer videl rikverc luč, a nisem imel rikverca tudi sam, drugače bi se mogoče celo izšlo. No, bajk mi je izbila iz rok. šla ročka sprednje bremze in tačka od zadnje bremze.

* Veter mi je prevrnil parkiran bajk z mano na krovu. Bizeljsko. še zdej ne morem verjet.

* 3 zaporedni padci na snegu, ko sva z Marcelom lezla po nespluženem makadamu s cestnimi motorji :D Počil nosilc od kilerja pa ročica od levega špegla, vse poštimali doma v garaži. Hitrost cca 3km/h

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj sem padel.... hmmmm dobro vprasanje, se sam nevem pri parih padcih zakaj. No za 3 padce letos, jp ze v 2012 :) je bila kriva zadnja flika snega na asfaltu, prej sem siguno prevozil 2 kilometra po snegu, in za 2 sta ble krive skrite korenine.. od kar vozim aprilio, je prezivela z menoj ze 4 padce :), in to v 4-rih mesecih :)

Vseh padcev se niti ne spominjam, upam pa da sem se pri njih kaj naucil, oziroma bom videl v naslednjih kriticnih situacijah kako bom uporabil to znanje :) !

Popravljeno . Popravil JONI 46
Objavljeno

Zakaj sem padel.... hmmmm dobro vprasanje, se sam nevem pri parih padcih zakaj. No za 3 padce letos, jp ze v 2012 :) je bila kriva zadnja flika snega na asfaltu, prej sem siguno prevozil 2 kilometra po snegu, in za 2 sta ble krive skrite korenine.. od kar vozim aprilio, je prezivela z menoj ze 4 padce :), in to v 4-rih mesecih :)

Vseh padcev se niti ne spominjam, upam pa da sem se pri njih kaj naucil, oziroma bom videl v naslednjih kriticnih situacijah kako bom uporabil to znanje :) !

točno, vse drugo je bilo krivo samo ti ne.. preklete korenine - sej sem vedo da jim ne morem zaupat.. čeprav so tak na miru in delujejo

prijazno te kr naenkrat napadejo iz zasede.. noro ej :grrr

Objavljeno

sila lepljenja ti ne pomaga ko moraš zavirat sredi ovinka t - mogoče malenkost ..a takoj ko guma spusti ti kvečjemu škodi ko se zalepiš pod ograjo ali v skale...

ko guma DRZI gre za silo LEPENJA.

SELE ko guma DRSI, in NIC PREJ, gre za silo TRENJA.

razlika med tema dvema koeficientoma je najlepse viden na mokri podlagi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!