DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 17 urami, Borutt pravi: Zdaj pa res mislim, da nekaj močnega kadiš. irelavantno, kadim pa EVE plave Zakaj sploh primerjaš tisto Hondo z ostalimi motorji brez kovčkov, če pa ima Honda kovčke vgrajene v samo vozilo in so del vozila. Boš lahko to že enkrat razumel ? Poglej si kakšno sliko Honde, da boš razumel, če ti branje dela težave. Zaradi tvoje izjave. Lepo sem te vprašal, če trdiš da so pri hondi kufri del vozila, ali so ti tudi pri GTRju RTju??? Z brihtolami si ti začel. Kar preberi si. Ne bo držalo. Ponavadi ti prej zgubiš živce. Pa ne pozabi, da GoBobi marsikaj ve. Lahko, vendar o homologaciji ni bilo govora, še to se manjka. Se mi zdi, da te spomin zapušča. Na veliko mojih vprašanj in podanih dejstev se začneš izmikati ali pa mešati temo. Vedno rad malo požališ in poprcaš, o spominu, brihtolu (jaz sem o smartijih pisal) pozabiš odgovorit. Torej tu ne bo rešitve. Predlagam naslednje, eno vprašanje, pa en odgovor dokler ne rešimo problema. Boych te je tudi večkrat vprašal, original kovčki na njegovem motorju z znakom BMW merijo 105 cm. Prav tako nismo rešili, pri katerih motorjih so kovčki del motorja, pri katerih pa tovor po svoje. A tako nejasno pišem, da se me ne da razumet? pred 17 urami, Borutt pravi: Glede na to tvoje pisanje lahko napišem, da ne veš, kaj sploh pišeš. Pusti zakonodajo, ker jo ne poznaš. Saj ne, da bi te podcenjeval, ampak očitno nekaj ne štima s tvojim znanjem. a se ti ne zdi, da bi morali vsi zakonodajo poznati, če hočemo voziti po pravilih in biti znotraj zakonodaje na cesti? A sedaj moramo ostati glupi in je razlaga Svetega pisma ups zakonodaja prepuščena samo cestnim duhovnikom?
sesir Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 (popravljeno) Dami predvidevam,da te zanima katere modele borut zavida da bi on napisal kazen...hehe....za bete vemo,da je ne bo... Popravljeno Februar 24, 2017. Popravil sesir
franc Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 Toplo vodo smo odkrili. A pa bi sedaj en ki obvlada italijansko, pogledal kaj piše v Italijanskih predpisih. Pri nas je očitno tako dobro napisano, da nihče ne ve kaj je napisano in se posledično noben ne vtika v to. Sem se malo nazaj delal norca ampak očitno imam res lahko na vsaki strani po 1 m tovora (če ne presegam skupne širine 2 metra) . lp raza, vandrovec in Wakasaki 3
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 17 urami, GoBobi pravi: Kar se širine tiče (o 1 metru širine vsega skupaj, nad to širino naj bi bila kazen), sem poskušal omikano napisat, da po številkah v homolomo ni težav tudi z modeli mopedov, ki imajo kovčke že "serijsko" - ponudba proizvajalca ali uvoznika, ampak sem ugotovil, kot sem ti že napisal, da to sploh ni pomembno, da se gre zgolj za princip, kdo bo tebe omejeval (si pač jezen na državo in organe in ji hočeš bit malo nepokoren, malo upornika, a ne ), če ti nekaj od KTM-a natakneš na KTM-a, pa čeprav je široko meter pa pol. Pač nimaš prav, pa se lahko slikaš. Lahko bi že zdavnaj demantiral vse, pa pogledal v svojo homologacijo širino motorja, ki je brez kufrov verjetno, a ne in pomeril še tiste kufre in napisal, da so široki 98 cm in da res ne veš kje je problem in srž debate . Ajd! Posplošuješ, ker nisi prebral vsega. Prosim vzemi si čas, odjadraj 5 ali 10 strani nazaj pa začni brat, najprej boš ugotovil, da nas organ žali z izjavo: 1. Pa kaj kupujete brez pomeriti. 2. sami ste odgovorni za nakup opreme nato se zadeva zakomlicira, kaj je tovor in kaj ni, ter izjava: 3. pri Deuvilki je kovček del motorja, pri drugih motorjih pa ne. Odgovor organa zakaj ne, ker se lahko snamejo. Zato sem mu postavil vprašanje, kaj pa GTR, kaj pa GT....ni vse tako preprosto in enostavno, prav tako mi ne sede, ko nekdo sredi debate uleti in začne kurcat vse po vrsti. Kaj misliš, koliko sekund bom porabil da zbrišem 5 strani nabijanja??? Zlo mal verjemi. Ampak odgovora in dokazov še vedno ne bo. Še vedno ne bo razjasnjen pojem, kaj je del motorja, kaj je nosilec, kaj je tovor. In ne, tudi policaji nimajo vedno prav in ne vedo vsega. In prosim, nehite (predvsem Borutt z izjavami, kaj si skadil, kaj si spil, pojma nimaš ker nič ne razumeš, pusti zakon ni zate, a sproti pozabljaš. Te izjave rodijo samo kontraizjave, so pa neplodne. Tako da vidiš, psihoanaliza mojega karakterja (kar mi tudi gre na qurac) ni pokazala da sem bodisi jezen na državoin njene organe ali nezadovoljen s svojim spolnim življenjem.
Borutt Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 19 minutami, DAMI34 pravi: a se ti ne zdi, da bi morali vsi zakonodajo poznati, če hočemo voziti po pravilih in biti znotraj zakonodaje na cesti? A sedaj moramo ostati glupi in je razlaga Svetega pisma ups zakonodaja prepuščena samo cestnim duhovnikom? Še enkrat samo zate; pri tisti Hondi so kovčki del vozila. Poglej si slike, da boš sedaj res razumel. Kovčkov ne moreš odstraniti, ker so del vozila. Je to tako težko razumeti ? Pri tvojem motorju kovčki niso del vozila. Imaš internet ? Potem pa si poglej, pri katerem motorju so kovčki del vozila in, pri katerem niso. Boš takoj videl. Za tiste kovčke za F800GS si lahko že prebral. In za R1200GS tudi. Pa se spomniš Kawasakija GTR in Bemveja RT. Poglej si na internetu, če so kovčki odstranljivi in poglej si, če tovarna podaja dve širini, eno brez in drugo s kovčki. Če so kovčki vgrajeni v motor, so pač neodstranljivi, saj so del vozila. V nasprotnem primeru so odstranljivi in niso del vozila. Mogoče so kovčki pri omenjenima motorjema oboje in sicer enkrat del vozila in enkrat niso del vozila, ker sem videl oba motorja s kovčki in brez kovčkov. Pa poišči še tisto Hondo brez kovčkov.
Borutt Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 39 minutami, DAMI34 pravi: a se ti ne zdi, da bi morali vsi zakonodajo poznati, če hočemo voziti po pravilih in biti znotraj zakonodaje na cesti? A sedaj moramo ostati glupi in je razlaga Svetega pisma ups zakonodaja prepuščena samo cestnim duhovnikom? Spet si pokazal svoje znanje. Ker ne veš o čem je tekla beseda, si kar nekaj na pamet komentiral. In popolnoma zgrešil vsebino. Preberi si vse, da boš ugotovil, kje si zgrešil. Ti bom pomagal, če ti ne bo šlo. pred 34 minutami, franc pravi: Toplo vodo smo odkrili. A pa bi sedaj en ki obvlada italijansko, pogledal kaj piše v Italijanskih predpisih. Pri nas je očitno tako dobro napisano, da nihče ne ve kaj je napisano in se posledično noben ne vtika v to. Sem se malo nazaj delal norca ampak očitno imam res lahko na vsaki strani po 1 m tovora (če ne presegam skupne širine 2 metra) . lp Širina motorja je ena stvar, širina tovora na motorju pa druga stvar.
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 1 minuto, Borutt pravi: Še enkrat samo zate; pri tisti Hondi so kovčki del vozila. Poglej si slike, da boš sedaj res razumel. Kovčkov ne moreš odstraniti, ker so del vozila. Je to tako težko razumeti ? Pri tvojem motorju kovčki niso del vozila. Kovčke od Deuvile se da odvijačit Imaš internet ? Potem pa si poglej, pri katerem motorju so kovčki del vozila in, pri katerem niso. Boš takoj videl. Za tiste kovčke za F800GS si lahko že prebral. In za R1200GS tudi. Sem. Pa se spomniš Kawasakija GTR in Bemveja RT. Poglej si na internetu, če so kovčki odstranljivi in poglej si, če tovarna podaja dve širini, eno brez in drugo s kovčki. Če so kovčki vgrajeni v motor, so pač neodstranljivi, saj so del vozila. V nasprotnem primeru so odstranljivi in niso del vozila. Mogoče so kovčki pri omenjenima motorjema oboje in sicer enkrat del vozila in enkrat niso del vozila?????, ker sem videl oba motorja s kovčki in brez kovčkov. Pa poišči še tisto Hondo brez kovčkov. To je salomonska ugotovitev, če te prav razumem so kovčki pri GTRju in RTdel vozila, če je bil kupljen s kovčki?
Borutt Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 31 minutami, DAMI34 pravi: Posplošuješ, ker nisi prebral vsega. Prosim vzemi si čas, odjadraj 5 ali 10 strani nazaj pa začni brat, najprej boš ugotovil, da nas organ žali z izjavo: 1. Pa kaj kupujete brez pomeriti. 2. sami ste odgovorni za nakup opreme nato se zadeva zakomlicira, kaj je tovor in kaj ni, ter izjava: 3. pri Deuvilki je kovček del motorja, pri drugih motorjih pa ne. Odgovor organa zakaj ne, ker se lahko snamejo. Zato sem mu postavil vprašanje, kaj pa GTR, kaj pa GT....ni vse tako preprosto in enostavno, prav tako mi ne sede, ko nekdo sredi debate uleti in začne kurcat vse po vrsti. Kaj misliš, koliko sekund bom porabil da zbrišem 5 strani nabijanja??? Zlo mal verjemi. Ampak odgovora in dokazov še vedno ne bo. Še vedno ne bo razjasnjen pojem, kaj je del motorja, kaj je nosilec, kaj je tovor. In ne, tudi policaji nimajo vedno prav in ne vedo vsega. In prosim, nehite (predvsem Borutt z izjavami, kaj si skadil, kaj si spil, pojma nimaš ker nič ne razumeš, pusti zakon ni zate, a sproti pozabljaš. Te izjave rodijo samo kontraizjave, so pa neplodne. Tako da vidiš, psihoanaliza mojega karakterja (kar mi tudi gre na qurac) ni pokazala da sem bodisi jezen na državoin njene organe ali nezadovoljen s svojim spolnim življenjem. Vem, kaj si kadil. Čisto vse ti je bilo pojasnjeno, vendar nočeš popustiti pri nekih svojih prepričanjih. Prilepil sem zakonodajo, kjer je napisano, kaj je del vozila. Ti moram še narisati ? Tudi, kaj je nosilec in, kaj je kovček si zvedel.
Borutt Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 3 minutami, DAMI34 pravi: Že iščeš orodje ?
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 3 minutami, Borutt pravi: Vem, kaj si kadil. Čisto vse ti je bilo pojasnjeno, vendar nočeš popustiti pri nekih svojih prepričanjih. Prilepil sem zakonodajo, kjer je napisano, kaj je del vozila. Ti moram še narisati ? Tudi, kaj je nosilec in, kaj je kovček si zvedel. Tudi tebi priporočam branje nazaj.
vandrovec Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 Saj počasi bomo še našli nek konsenz... Širina motorja je lahko 2m Širina tovora in naprav za tovor 1m Morda je razlika z nemško zakonodajo v tem, ker je tam na 1m omejena vlečna prikolica? Kovčki na motorju pa nikjer niso izrecno določeni, lahko so naprave za tovor, lahko so...
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 Vidiš, tule se je vse začelo!!! Nekateri so se že naveličali nabijat, nekateri so prišli kasnej, predlagam ponovno branje in ugotavljanje kdo koga jebe Kdor misli, da je proizvajalec dodatne opreme kriv za njihov prekršek, naj gre v vrtec in tam razlaga takšne otročarije.
sesir Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 42 minutami, DAMI34 pravi: Vidiš, tule se je vse začelo!!! Nekateri so se že naveličali nabijat, nekateri so prišli kasnej, predlagam ponovno branje in ugotavljanje kdo koga jebe Kdor misli, da je proizvajalec dodatne opreme kriv za njihov prekršek, naj gre v vrtec in tam razlaga takšne otročarije. Seveda je kriv proizvajalec oz kriva je oseba,ki je izdelala tako velik kovček...kriva seveda zato ker sploh obstaja...krivec,da ni zakon primeren za današnji čas pa nikakor!
vandrovec Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 3 urami, franc pravi: A pa bi sedaj en ki obvlada italijansko, pogledal kaj piše v Italijanskih predpisih. Zelo podobno, saj ravno tako spadajo pod evropsko zakonodajo. Menda 50 cm na vsako stran motorja od sredine, so pa tudi na italijanskih forumih razne debate okrog te širine. Največji problem naj bi bil, če motor zasežejo v prometni nesreči in potem zavarovalnice začnejo iskati "dlako v jajcu" sesir 1
Borutt Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 2 urami, vandrovec pravi: Saj počasi bomo še našli nek konsenz... Širina motorja je lahko 2m Širina tovora in naprav za tovor 1m Morda je razlika z nemško zakonodajo v tem, ker je tam na 1m omejena vlečna prikolica? Kovčki na motorju pa nikjer niso izrecno določeni, lahko so naprave za tovor, lahko so... (3) Mopedu ali motornemu kolesu sme biti priklopljen lahki priklopnik za prtljago na največ dveh kolesih, ki ga vleče za seboj. Ta priklopnik ne sme biti širši od enega metra in mora biti pripet tako, da se ne more sam odpeti in da je zagotovljena njegova stabilnost. vandrovec 1
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 2 urami, sesir pravi: Seveda je kriv proizvajalec oz kriva je oseba,ki je izdelala tako velik kovček...kriva seveda zato ker sploh obstaja...krivec,da ni zakon primeren za današnji čas pa nikakor! to povej Boruttu, je njegova izjava.
sesir Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 14 minutami, DAMI34 pravi: to povej Boruttu, je njegova izjava. Bo prebral a ne moreš od njega pričakovati,da bo proti zakonu kok ga berem...pa naj bo zakon tak ali drugačen
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 3 minutami, sesir pravi: Bo prebral a ne moreš od njega pričakovati,da bo proti zakonu kok ga berem...pa naj bo zakon tak ali drugačen Nihče tega niti ne pričakuje. Debata je čisto drugačna. Vprašanje je zakaj je deuvil drugačen od GTRa? GTR se kupi samo s kovčki kolikor vem. So pa odstranljivi....nadalje, prizvajalci dodatne opreme.... No pa nehajmo s tem, se mi ne da več. GoBobi in sesir 2
Borutt Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 9 minutami, DAMI34 pravi: Nihče tega niti ne pričakuje. Debata je čisto drugačna. Vprašanje je zakaj je deuvil drugačen od GTRa? GTR se kupi samo s kovčki kolikor vem. So pa odstranljivi....nadalje, prizvajalci dodatne opreme.... No pa nehajmo s tem, se mi ne da več. Poglej si oba motorja, stručko. Se ti res ne da dopovedati, da ima en vgrajene kovčke, kateri so sestavni del vozila, drugi pa ne ? Še tisočkrat vprašaj, kakšna je razlika med omenjenima motorjema, ker se ti samo še na Antarktiki ne smejejo. Pingvini potrebujejo malo več časa, da skontajo. Pa zopet poglej dimenzije geteerja, da ne boš spet neke neumnosti pisal. Širina s tovorom je meter . Če znaš ingliš, beri spodnje besedilo. Boš našel besede, kot so "integriran pritrdilni sistem". Za kaj je tisti integriran pritrdilni sistem ? Za plastične vrečke ? In te vrečke so široke en meter. Swašta, kajne. THE KAWASAKI SPORT-TOURING POWERHOUSE BLENDS THE SOUL OF A NINJA® ZX™-14R WITH THE SOPHISTICATION OF ADVANCED TECHNOLOGY AND PREMIUM ACCESSORIES. BUILT AROUND THE THRILLING PERFORMANCE OF A POWERFUL 1,352cc SUPERSPORT ENGINE, THE CONCOURS®14 ABS IS LOADED WITH TOP-SHELF REFINEMENTS. 1,352cc inline four-cylinder with Variable Valve Timing (VVT) for enhanced low- and mid-range power while maintaining high rpm performance Rigid monocoque frame that provides agile handling characteristics and a high degree of rider feedback Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology (K-ACT) ABS system links the front and rear brakes Electrically adjusted windshield with a 3-position vent for added comfort The standard hard saddlebags conveniently utilize the ignition key and can be installed/removed/locked quickly and easily thanks to the integrated mounting system Overall Width 31.1/39.4 wo/w saddlebags
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 12 minutami, Borutt pravi: Poglej si oba motorja, stručko. Se ti res ne da dopovedati, da ima en vgrajene kovčke, kateri so sestavni del vozila, drugi pa ne ? Še tisočkrat vprašaj, kakšna je razlika med omenjenima motorjema, ker se ti samo še na Antarktiki ne smejejo. Pingvini potrebujejo malo več časa, da skontajo. Pa zopet poglej dimenzije geteerja, da ne boš spet neke neumnosti pisal. Širina s tovorom je meter . Če znaš ingliš, beri spodnje besedilo. Boš našel besede, kot so "integriran pritrdilni sistem". Za kaj je tisti integriran pritrdilni sistem ? Za plastične vrečke ? In te vrečke so široke en meter. Swašta, kajne. THE KAWASAKI SPORT-TOURING POWERHOUSE BLENDS THE SOUL OF A NINJA® ZX™-14R WITH THE SOPHISTICATION OF ADVANCED TECHNOLOGY AND PREMIUM ACCESSORIES. BUILT AROUND THE THRILLING PERFORMANCE OF A POWERFUL 1,352cc SUPERSPORT ENGINE, THE CONCOURS®14 ABS IS LOADED WITH TOP-SHELF REFINEMENTS. 1,352cc inline four-cylinder with Variable Valve Timing (VVT) for enhanced low- and mid-range power while maintaining high rpm performance Rigid monocoque frame that provides agile handling characteristics and a high degree of rider feedback Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology (K-ACT) ABS system links the front and rear brakes Electrically adjusted windshield with a 3-position vent for added comfort The standard hard saddlebags conveniently utilize the ignition key and can be installed/removed/locked quickly and easily thanks to the integrated mounting system Overall Width 31.1/39.4 wo/w saddlebags a ti vrnem v tvoji obliki, pa uporabim kup znanih besed iz živalskega vrta, malo potrkam o znanju tujih jezikov, pa dodam še kak rokodelski poklic? Ma ne ne bom, ker na tvojo raven se ne mislim spuščat. bom pa citiral kar tebe: Borutt Pa se spomniš Kawasakija GTR in Bemveja RT. Poglej si na internetu, če so kovčki odstranljivi in poglej si, če tovarna podaja dve širini, eno brez in drugo s kovčki. Če so kovčki vgrajeni v motor, so pač neodstranljivi, saj so del vozila. V nasprotnem primeru so odstranljivi in niso del vozila. Mogoče so kovčki pri omenjenima motorjema oboje in sicer enkrat del vozila in enkrat niso del vozila, ker sem videl oba motorja s kovčki in brez kovčkov. Pa poišči še tisto Hondo brez kovčkov. Sem ti odebelil tvoje pisanje....sedaj se pa odloči pa še nekaj, kar si očitno pozabil. Tule ni potekala debata o tem, da so preširoki, ampak kaj so, ker sama definicija, da je nekaj odstranljivo z motorja ni dovolj. Poleg tega je potekala debata še o tem, da smo si sami krivi kaj kupimo (noma veze sedaj ali je ali ni preširoko) in da nosimo odgovornost. Jaz sem ti pa pojasnjeval, da odgovornosti za original opremo in kar kupim pri proizvajalcu ne mislim nosti, ker jo mora on. Potem si spet uporabil kup imen iz živalskega sveta, zanimivih poklicev itd....pa še nekaj o znanju branja čitanja, pameti....
Borutt Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 (popravljeno) pred 44 minutami, DAMI34 pravi: a ti vrnem v tvoji obliki, pa uporabim kup znanih besed iz živalskega vrta, malo potrkam o znanju tujih jezikov, pa dodam še kak rokodelski poklic? Ma ne ne bom, ker na tvojo raven se ne mislim spuščat. bom pa citiral kar tebe: Borutt Pa se spomniš Kawasakija GTR in Bemveja RT. Poglej si na internetu, če so kovčki odstranljivi in poglej si, če tovarna podaja dve širini, eno brez in drugo s kovčki. Če so kovčki vgrajeni v motor, so pač neodstranljivi, saj so del vozila. V nasprotnem primeru so odstranljivi in niso del vozila. Mogoče so kovčki pri omenjenima motorjema oboje in sicer enkrat del vozila in enkrat niso del vozila, ker sem videl oba motorja s kovčki in brez kovčkov. Pa poišči še tisto Hondo brez kovčkov. Sem ti odebelil tvoje pisanje....sedaj se pa odloči pa še nekaj, kar si očitno pozabil. Tule ni potekala debata o tem, da so preširoki, ampak kaj so, ker sama definicija, da je nekaj odstranljivo z motorja ni dovolj. Poleg tega je potekala debata še o tem, da smo si sami krivi kaj kupimo (noma veze sedaj ali je ali ni preširoko) in da nosimo odgovornost. Jaz sem ti pa pojasnjeval, da odgovornosti za original opremo in kar kupim pri proizvajalcu ne mislim nosti, ker jo mora on. Potem si spet uporabil kup imen iz živalskega sveta, zanimivih poklicev itd....pa še nekaj o znanju branja čitanja, pameti.... Tisto sem napisal, ker tebi še vedno ni jasno, da so vgrajeni kovčki neodstranljivi, saj so del vozila. Dopovej si že enkrat to. Kovčka, ki je del vozila, ne moreš odstraniti, kot ga odstraniš pri tvojem motorju. In sedaj se boš smešil s tistim odebeljenim delom besedila. Ker za cinizem, sarkazem in ostale lepe besede še nisi slišal. Raje razmisli, kaj ti sploh pišem in ne bodi tako trmast. Stručko ni poklic in pingvini so na Antarktiki. Kje je tukaj problem ? Problem je v tem, da ti trmasto nekaj trdiš, čeprav se ti že vsi smejijo, ko me sprašuješ, kakšna je razlika med Hondo Deauville in kakšnim drugim motorjem z odstranljivimi kovčki. Pravzaprav je še večji problem v tem, da vsako dejstvo in dokaz prezreš in začneš nekaj nabijati o stvareh, ki nimajo veze s konjskimi dirkami. Popravljeno Februar 24, 2017. Popravil Borutt
Dr_Jakob Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 No, tu vam dam za primer Moto Guzzi Stelvio NTX, torej kompleten motor z dodanimi kufri in crash bari itd. Širina s kufri je 115cm. Ampak hec je v tem, da so to original kufri, ki ne spadajo v dodatno opremo, ampak so del skupne ponudbe. Lastniki so se na smrt skregali z italjanskimi policaji glede širine, nato pa klicali v matično firmo, kjer so jim pojasnili, da je dotično motorno kolo homologirano skupaj s kufri in jim torej policaji nič ne morejo. 1m širine gor al pa dol oz. oprostite netočnost. 105cm. Wakasaki, Rdeči in DAMI34 3
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 pred 16 minutami, Borutt pravi: Tisto sem napisal, ker tebi še vedno ni jasno, da so vgrajeni kovčki neodstranljivi, saj so del vozila. Dopovej si že enkrat to. Kovčka, ki je del vozila, ne moreš odstraniti, kot ga odstraniš pri tvojem motorju. No pa pokaž zakon, ki o tem tako govori, ps. tut hondi se da odstranit kufre, sam mal več dela je In sedaj se boš smešil s tistim odebeljenim delom besedila. Ker za cinizem, sarkazem in ostale lepe besede še nisi slišal. Raje razmisli, kaj ti sploh pišem in ne bodi tako trmast. cinizem, sarkazem? S tem se braniš, če ne znaš pojasniti razlike? Stručko ni poklic in pingvini so na Antarktiki. Kje je tukaj problem ?tukaj ni problema Problem je v tem, da ti trmasto nekaj trdiš, čeprav se ti že vsi smejijo, ko me sprašuješ, kakšna je razlika med Hondo Deauville in kakšnim drugim motorjem z odstranljivimi kovčki. Pravzaprav je še večji problem v tem, da vsako dejstvo in dokaz prezreš in začneš nekaj nabijati o stvareh, ki nimajo veze s konjskimi dirkami. Mal preveri, kdo se tebi smeje, meni se namreč lahko, jaz ne zagovarjam bedastih in na pol napisanih zakonov pred 6 minutami, Dr_Jakob pravi: No, tu vam dam za primer Moto Guzzi Stelvio NTX, torej kompleten motor z dodanimi kufri in crash bari itd. Širina s kufri je 115cm. Ampak hec je v tem, da so to original kufri, ki ne spadajo v dodatno opremo, ampak so del skupne ponudbe. Lastniki so se na smrt skregali z italjanskimi policaji glede širine, nato pa klicali v matično firmo, kjer so jim pojasnili, da je dotično motorno kolo homologirano skupaj s kufri in jim torej policaji nič ne morejo. 1m širine gor al pa dol oz. oprostite netočnost. 105cm. točno tule se jaz na smrt kregam s stručkotom, ki mi trdi nasprotno. In noče razumeti, da obstaja točno taki motorji in take zadeve, kot si jih ti opisal. mislim pa da tale odstavek: da je dotično motorno kolo homologirano skupaj s kufri in jim torej policaji nič ne morejo. 1m širine gor al pa dol, reši vse probleme, ki jih stručko ni znal pojasniti ljudem, ki so ga o tem spraševali. Dami zaključuje solorider 1
sesir Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 No radoznalci...najdite mi motor z ontegriranimi kovčki pa vse širšim od 100cm iz tistega leta,ko je bil napisan in sprejet zakon! Al mislite da je zakon star par let? Borut dokazuje zakon,ki je pač v veljavi a omenjeni mopedi so koliko let za tem narejeni?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se