Skoči na vsebino

Ducati 748 - ali se splača nakup za prvi motor


Cveto

Priporočene objave

Prvič (oz. vsakič) ko položiš  :( motor na tla, ratajo redni stroški vzdrževanja zanemarljivi proti popravilu.  

Razmisli!!!

Deli pa so pri dučetih (vsaj pri D ST in monstrih) nekje do 50% cenejši od japoncev.

In na koncu pride približno enaka vsota tako za japanarje kot za makaronarje :wink:

Nevem na katere dele si mislil , lahko pa ti povem ceno za novo sklopko , ki sem jo menjal pri 12500 km - 126 000 SIT , lahko ti tudi povem stroške popravila ob padcu pri 30 km , kjer je motor samo podrsal po asfaltu 240 000 SIT ( Cena maske brez barvanja 100 000 SIT ) !?

Janez Podvoji proračun pa boš prišel do stroška ki sem ga imel po padcu iz Yamahinim Buldogom, pa je bil samo podrajsan na obeh straneh v povsem voznem stanju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud z Japoncem sem podrajsal , samo pri Japoncih ni tako važno kako izgleda ( popraviš ga le na pol ) , pri Ducatiju pa je izgled na prvem mestu .

Vsekakor je tema nakup 748 in tukaj so stroški idenični z 996 !

Če koga zanima je cena bencinskega tanka nekje 260 000 SIT !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ti men povej, za kolk mi prodaš tega ducatija???

To , da včasih kritiziram Ducatija še ne pomeni , da sem z njim nezadovoljen . Ob vakem pogledu nanj mi zaigra srce . Skoraj prepričan sem , da bo ta motor ostal zmano do penzjona !

Škoda , da neznam dodati slike , da bi se še Tebi sline cedile ! :D

Ah "stari", pol pa bodo STROŠKI :wink: Odvisno kako se boš zanjdel :twisted:

Kok pa maš do penzije??

Za sline cedit ni panike, mam tud dučeta v garaži !!!

No jz pa namest da ga gledam, se raj vozm :twisted: In takrat meni srce igra, še posebej pa takrat, ko je kriza!!! Sam za gledat je mal predrag špas!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so stroški vzdrževanja Ducatija v praksi neprimerno višji od Honde ' Na žalost ' !

In ne sprašuj me zakaj , kajti če povem vse argumente bom naredil slabo reklamo za Ducatija .

Me vseeno zanima ... koliko pa je bistveno več ? 10% 30% 100% ...??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa res zanima, če je to že kdo kdaj na papir dal in naredil pravo primerjavo med stroški vzdrževanja recimo:

Ducatijem 916 vs. CBR 900 ...

mislim, da je najbolj merodajen strošek vzdrževanja motorja cena vseh stroškov (gorivo, olje, veriga, gume, zavore, diski, potrošni material, servisi ...) preračunanih na kilometer in seštetih.

...ne moreš štet goriva, zavor(plošcice), verige , gum...to so tekoči stroški in ne realni stroški vzdrževanja (lahko daš gor tud Barum gum, pa bo dost jeftinije....a ne ???), tekoči stroški ne varirajo glede na kvaliteto motorja, ampak bolj na odločitvah uporabnika in intenziteti zlorabe mopeda... :roll:...štej pa kok te serviser(-beri zlatar) opizdi za delo, ker se, odvisno od znamke mopeda bistveno razlikujejo (u mislih imam pooblaščence)... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne moreš štet goriva, zavor(plošcice), verige , gum...to so tekoči stroški in ne realni stroški vzdrževanja (lahko daš gor tud Barum gum, pa bo dost jeftinije....a ne ???), tekoči stroški ne varirajo glede na kvaliteto motorja, ampak bolj na odločitvah uporabnika in intenziteti zlorabe mopeda... :roll:...štej pa kok te serviser(-beri zlatar) opizdi za delo, ker se, odvisno od znamke mopeda bistveno razlikujejo (u mislih imam pooblaščence)... 8)

Potem je pri nas Ducati gotovo v prednosti (2500 SIT/h ali 3500SIT/h) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda , da neznam dodati slike , da bi se še Tebi sline cedile ! :D

Bom pa jst eno za tebe prlepu:

Ducati996r-1.jpg

:lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vredu je hvala vsem..............bo kupu DUCATIJA...

To je v redu, da ljudstvo posluša starejše in manj izkušene:

Menim: Ducatija.
:D

Ampak jest pa še vedn nism dobil odgovora: Kaka je razlika v vzdrževanju med R6-ko in Ducatijem?

Saj nas tudi. Najbolje, da kupiš oba, ju ene tri leta enakomerno voziš in zapisuješ posege in stroške, .... Samo čez toliko časa bosta že oba iz mode, oziroma nadomeščena z novimi modeli :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne moreš štet goriva, zavor(plošcice), verige , gum...to so tekoči stroški in ne realni stroški vzdrževanja (lahko daš gor tud Barum gum, pa bo dost jeftinije....a ne ???), tekoči stroški ne varirajo glede na kvaliteto motorja, ampak bolj na odločitvah uporabnika in intenziteti zlorabe mopeda... :roll:...štej pa kok te serviser(-beri zlatar) opizdi za delo, ker se, odvisno od znamke mopeda bistveno razlikujejo (u mislih imam pooblaščence)... 8)

Potem je pri nas Ducati gotovo v prednosti (2500 SIT/h ali 3500SIT/h) ;)

...mogoče res... :roll: ...ampak pri tebi in ob takem načinu vožnje kakršnega maš ti...

Kakšno vezo pa ima način vožnje s ceno servisne ure dveh uradnih serviserjev :shock: :?: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm ... saj, glede na ceno ducatijev je to verjetno vseeno, ampak ... vecja kubatura, M620 verjetno malokdo vzame, sploh ce cinca met 600cc stirivaljnikom in twinom, takoj ko si pri M800 ali M1000 je pa kakih 30k drazja registracija zaradi kubature :?:

Ampak kot receno, lani je bil M900 ce se prav spominjam okoli 2mio ...

Nekaj drugega je bolj zanimanja vredno - zasledil sem, da naj bi bili rezervni deli za dicatije obcutno cenejsi? Oz. da je padec z japoncem bistveno drazji, maska, plastika itd.? Ve kdo kake konkretne stevilke o tem napisat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno sem mnenja da je tak motor premočen za začetnika.

Tudi pol tega kar motor nudi ne bo izkoristu.

Boljš da pogleda za kakšnim mal šibkejšim

Saj ko se bo fant usedel na motor (katergakoli o že kupil) mislim, če bo preko cca 120h.p. :arrow: ga bo parkrat streslo kot norca pol bo pa videl :twisted: , pa si bo rekel: ¨Mater jaz bi rad še ekaj časa živel¨.

JAz sem se začel voziti pri 5,5letu starosti, z avtomatikom,apn4,ctx,s125,....

No saj njemu ravno ni treba frčota ipd. Kupi si naj rajši npr aprilio 250. Če ma pa rajši štiritakne pa kawasakija zzr250 . :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, slisala sem, da je ZZR250 zlo primeren za zacetnika :arrow: naj bi dopuscal napake in bil lepo vodljiv... :roll: sam, kaj pa jest vem; laik... :oops: :oops: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ma dost dnarja da misli na Ducati, si naj kupi rajš 999, mislim da ni veliko dražji od 748. Če se bo po pameti vozu se bo isto (ne)varn pelu kot z 748.

R6 gre pa ziher bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je pa to glih prava odločitev. Zakaj bi zdej metal miljon pa še en mau na 125-tko al pa 250-tko, če si lahk kupi mal jačjega, dnar, ki ga ma odveč pa naj porab za nakup dobre opreme. Moč bo pa že skoristu, ko se bo navadu. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno sem mnenja da je tak motor premočen za začetnika.

Tudi pol tega kar motor nudi ne bo izkoristu.

Boljš da pogleda za kakšnim mal šibkejšim

ZAKAJ premočen? Argumentiraj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj drugega je bolj zanimanja vredno - zasledil sem, da naj bi bili rezervni deli za dicatije obcutno cenejsi? Oz. da je padec z japoncem bistveno drazji, maska, plastika itd.? Ve kdo kake konkretne stevilke o tem napisat?

Mene bolj zanima koliko rezervnih delov gre brez padca :twisted:

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno sem mnenja da je tak motor premočen za začetnika.

Tudi pol tega kar motor nudi ne bo izkoristu.

Boljš da pogleda za kakšnim mal šibkejšim

:?:

Noo je vprasal le za vase mnenje kateri motor je boljsi: R6 ali 748! Torej si bo njegov prijatelj verjetno enega od teh dveh tudi kupil :!:

Zdaj pa mu skoraj vsi samo odsvetujete nakup in pisete, da bo prevec za njega, da ne bo mogel izkoristiti motorja in podobne bedarije.

Iz lastnih izkusenj vidim, da fantje z 125 ali 250 cc motorji vozijo veliko bolj nevarno od tistih z vsaj 600cc. S sibkejsim motorjem je pac prehitevanje dosti daljse in nevarnejse kot z mocnejsim. Kdor ima rad bolj sportno voznjo pac noce zaostajat in je prisiljen pol prehitevat v nemogocih situacijah. To se mi zdi veliko nevarneje kot pa voznja z motorjem, ki ima vedno zalogo moci.

Taksno je moje mnenje :wink:

P.S.:Na vprasanje pa tezko odgovorim, ker se nobenega nisem vozil. Tudi sam bi se tezko odlocil, ker sta vsak klasa za sebe. Srecno voznjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je pa to glih prava odločitev. Zakaj bi zdej metal miljon pa še en mau na 125-tko al pa 250-tko, če si lahk kupi mal jačjega, dnar, ki ga ma odveč pa naj porab za nakup dobre opreme. Moč bo pa že skoristu, ko se bo navadu. :lol:

:shock: se ne strinjam s tabo; tud jest sem zacetnica :arrow: se nikol nisem vozila motorja s prestavami, letos spomladi grem pa delat izpit za motor; ampak to se ne pomeni, da bom takoj kupila Suzukija SV 650 S, kerga si ze zlo dolg casa zelim ampak bom najprej kupila nekej s 125ccm. Ampak za kej tazga ne rabis 1mio ampak se da ze za 350k dobit kej spodobnega; pac malo starejsi letnik, sam za navajat pa razbijat bo kr dobr... 1mio pa se kej malga gor al pa dol bom pa dala pol, k bom ze znala vozit in mi zacetniske napakice ne bojo unicile motorja ze po 3 voznjah! :wink:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, tiste 3 vožnje boš odbrenkala že v avtošoli. Ne vidim razloga, razen morda finančnega, da bi morala začeti na 125ki. Lahko tudi SVja voziš svojim izkušnjm in pootrebam primerno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseen se mi zdi, da bi si nekej izkusenj vseen mogla nabrat, preden presedlam na 650... :roll: skutercek je cist nekej druzga kt pa nekej, kar ima prestave; pa se 600ccm manj ima :roll: :oops: vem pa tud, da bi se prov fanj sekirala za vsako praskico na motorcku, k bi jo nardila (v kar sem prepricana, da bom :oops: :oops: ) :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne preveč idolizirat motocikla. Je samo prijetno prevozno sredstvo, namenjeno, da služi tebi in ne ti njemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne skrbi; ne bom ga dala v vitrino, ga pozimi lupckala za lahko noc, brala pravljic,... :wink: :D

v bistvu se bojim za mojo malenkost (bolj kot za motor)... :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseen se mi zdi, da bi si nekej izkusenj vseen mogla nabrat, preden presedlam na 650... :roll: skutercek je cist nekej druzga kt pa nekej, kar ima prestave; pa se 600ccm manj ima :roll: :oops: vem pa tud, da bi se prov fanj sekirala za vsako praskico na motorcku, k bi jo nardila (v kar sem prepricana, da bom :oops: :oops: ) :wink:

125 so proti večjim motorjem prave prdulje in preskok iz 125 na 650 bo enak "šok" kot zdaj iz skuterja na 125. Če imaš finance, vzemi 650 in se lepo navajaj nanj. Tako ali tako boš nekaj takega vozila tudi v avtošoli.

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!