chris Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 ja, sam a so razlike res tolk velike??? pa v cem?? :shock:
Brrrm Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 V tem, kako se motocikel premika po cesti. 4T 125ka je pač lena in pomanjkanje moči moraš nadomeščati z neprestanim menjanjem prestav (ovinki). Za prehitevanje česa drugega kot traktorja rabiš obilo proste ceste, ki ne sme iti navzgor. Prehiteti avtobus ali tovornjak vlačilec je zaredi njune dolžine in običajno tudi hitrosti 80+ km/h, pravi podvig. Po mojih izkušnjah: 125ke so motociklini, namenjeni mladeži, da jih popeljejo v pravo, žal včasih tudi krvavo, življenje. Meni je Gilerca leto in pol lepo služila in me pripeljala kamor koli sem hotel, tudi na Vršiču sva na primer bila. In tedaj sem si pač mislil, tudi Gilerca je pravi motocikel. Da ravno ni, vem sedaj, ko jaham kravo. Naj mi ne zameri preveč, ker morava z Gilerco spomladi obdelati še preostanek slovenskih meja. Na kratko: 125ke ti zaradi omejenih zmogljivosti omogočajo omejeno suverenost na cesti, kar pomeni, da se vedno ne moreš odločiti po svoji glavi, temveč se moraš sprijazniti z dejstvi, ki jih nudi motociklček.
hotschko Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 vseen se mi zdi, da bi si nekej izkusenj vseen mogla nabrat, preden presedlam na 650... :roll: skutercek je cist nekej druzga kt pa nekej, kar ima prestave; pa se 600ccm manj ima :roll: :oops: vem pa tud, da bi se prov fanj sekirala za vsako praskico na motorcku, k bi jo nardila (v kar sem prepricana, da bom :oops: :oops: ) :wink: vsak 125 je bližje skuterju, kot pa motorju ... prestavljanje je še najmanjši problem ...
Brrrm Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Daj ga no lomit. Kaj ji bo pobegnilo iz rok. Saj bo v avtošoli tudi vozila nekaj tam od 500 do 700 kubičnega. In kakršno koli že imamo mnenje o avtošolah, tisto osnovno ji bodo le pokazali in jo naučili: motor pognati in motor zaustaviti in skozi kakšen ovinek in križišče bo tudi morala zapeljati. In ne vidim pomena (razen morda finančnega, a tega ozadja ne poznam), da bi potem morala kot izprašana voznica nazaj na 125. Prehitevanje je pa sestavni del normalnega prometa in nobena ekstravagantnost.
Zoolo Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Prav neverjetni ste. Nekdo se je odločil, po pameti in razumu, da bo pričel z 125ccm, pa ga vsi silite, naj kupi več? Zaradi lažjega prehitevanja :evil: . Kakšna bedarija!!!!!!! Kako pa bo začetnik obvladal mrcino, ki se ji "spipa", ko jo konkretno zasučeš? Sedel bo gor in čakal kaj se bo zgodilo, ker aktivno ukrepat, v primeru da gre kaj narobe, ne zna. Poleg tega težji motor zavaja k večji lahkomiselnosti in tvegani vožnji misleč, saj je močen in bo šlo mimo. Pokažite malo odgovornosti in svetujte močne motorje samo tistim, ki so nanje tudi pripravljeni. Se popolnoma strinjam !!!! :wink: jap YZFg 200% strinjam! 8) Mogoče optimalna varianata začeti nekje pri 250? :wink:
Gallus Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Pokažite malo odgovornosti in svetujte močne motorje samo tistim, ki so nanje tudi pripravljeni. Se popolnoma strinjam :!:
burgy Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 vseen se mi zdi, da bi si nekej izkusenj vseen mogla nabrat, preden presedlam na 650... :roll: skutercek je cist nekej druzga kt pa nekej, kar ima prestave; pa se 600ccm manj ima :roll: :oops: vem pa tud, da bi se prov fanj sekirala za vsako praskico na motorcku, k bi jo nardila (v kar sem prepricana, da bom :oops: :oops: ) :wink: Mislim, da se je dobr tud zase mal sekirat, ne sam za motor :? Lahko nardiš praskico na tomosu pa se glih tolk potolčeš k en k bo zalimal s 1000+ mrcino :?
chris Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 v bistvu se bojim za mojo malenkost (bolj kot za motor)... :roll: BURGY, tole je zate :wink: :roll:
D.J. Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 če hočeš 600 (650) cc boš doživela precejšnjo razliko med 2 in 4 cilindričnim motorjem lastniki pravijo: 2 cilind. vleče takoj, ko daš gas in zna bit za neizkušenega malo nevaren - mokra podlaga, hladna guma... 4 cilind. pa je do določenih obratov precej pohleven, nakar pri določenih (sorazmerno visokih) obratih mašina dobi moč (navor :?: ) no pač nekej od tega..., in začne potegovati aja, ljubi motor, ko je parkiran in troši motor, ko je prižgan...tako boš imela največ užitka zakaj pa ne kako enocilind. enduro za začetek, si miniaturna?? al kako
chris Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 jah, miniaturna glih ne; sam kot sm ze napisala nekje (mislim, da za SM...); ce bi hotla imet npr. Duke-a, bi mogla imet lojtro, da bi do sedeza prsla; brez te, bi se lahko vsedla sam na tacko :oops: :oops: ... :lol: No ja, ene 168cm pa mam :roll:
chris Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Fantje blabla bla. Motor vedno pelje tako kot mu reče voznik in ne obratno pa ni važno ali je 125ccm ali 1000ccm. Tudi kile in velikost nista važna ampak srce in koliko se voznik znajde. Moja hčerka je stara 15 let ima 50 kg in vozi (sicer na črno) mojo Yamaho. Je pa res da samo takrat kadar sedim odzadaj. hmmm.. kej vec kg od nje tud nimam.. Sam jest pa ne bi upala koga zadej vozit :oops: ... moj dragi ma se enkrat vec kil k jest.. sam kako gre pa to pol skozi ovinke??
STARI Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Če vzadaj sedi človek ki se zna peljat na motorju gre skozi ovinke skoraj isto kot če si sam,ker predvidevam da ne boš rušla hitrostnih rekordov. :wink:
Gallus Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Fantje blabla bla. Motor vedno pelje tako kot mu reče voznik in ne obratno pa ni važno ali je 125ccm ali 1000ccm. Tudi kile in velikost nista važna ampak srce in koliko se voznik znajde. Načeloma se s strinjam s trditvijo, da motor pelje tako kot mu voznik "reče". Bistvena razlika med 125 ccm ali 1000 cmm je v teži motorja, njegovi okretnosti ter obvladljivosti (pospeški, končna hitrost, odzivnost), predvsem pa v znanju - pameti voznika. Za mene je najbolj pomembna "vez" med zapestjem in glavo. Če motor vozi glava O.K., če pa zapestje ......
D.J. Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 motor gre kot mu človek veli samo izkušnje so tisto, kar mu včasih fali zakaj po nesreči če jo srečno preživiš se naknadno tolčeš po glavi zakaj po pameti nisem krmaril se brezglavo zaletaval in svoje življenje stavil dirjaj, če želiš, vendar motor prej preizkusi ga do obisti spoznaj, magari se celo življenje uči ko prepričan si v svojo miselno navezo možgani-desna roka, vozi kar češ, izpljuni pretvezo
STARI Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Fantje blabla bla. Moja hčerka je stara 15 let ima 50 kg in vozi (sicer na črno) mojo Yamaho. zakon, pol ji bos pa kmal mogu kaksno 125 kupt... Ja zdaj se pripravlja da prične Marca ko bo dopolnila 16 let opravljat vozniški izpit,potem pa pride na vrsto lasten bajk.
Diablo Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Iz svojih izkušenj lahko rečem, da ne kupovat 250 motorja. Tole še vedno spada med mopede :D in je škoda denarja za tak motorček. Raje kupi vsaj 600 in po možnosti z blokado konjičkov. To pa zato, ker 250 postane v 2 ali 3 mesecih prešvoh :!: :evil:
andrej Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Na prejšnji strani (6) te teme je kar nekaj objav (avtorji STARI, YZFgeorge, Roly) ki so vidne le iz citatov tistih, ki so nanje odgovorili, samih objav pa ne vidim. ???? Andrej
Ice Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Na prejšnji strani (6) te teme je kar nekaj objav (avtorji STARI, YZFgeorge, Roly) ki so vidne le iz citatov tistih, ki so nanje odgovorili, samih objav pa ne vidim. ???? Andrej cistka.
YZFgeorge Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 ICE, sem se ti zameril :?: Moj post si mi izbrisal, citate naj pa pustil :!:
mslapn11 Objavljeno Februar 2, 2003 Opozori Objavljeno Februar 2, 2003 Tist, ki se zanimate za 125ccm motorčke - jaz za enga odličnega vem. Pojdite na tole stran. :wink: :P http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/motornakolesa2002/ogla...asp?og=&id=1456
A_je_to Objavljeno Februar 2, 2003 Opozori Objavljeno Februar 2, 2003 Nekaj drugega je bolj zanimanja vredno - zasledil sem, da naj bi bili rezervni deli za dicatije obcutno cenejsi? Oz. da je padec z japoncem bistveno drazji, maska, plastika itd.? Ve kdo kake konkretne stevilke o tem napisat? Mene bolj zanima koliko rezervnih delov gre brez padca :twisted: Andrej hehe zloba ... :D
A_je_to Objavljeno Februar 2, 2003 Opozori Objavljeno Februar 2, 2003 125 so proti večjim motorjem prave prdulje in preskok iz 125 na 650 bo enak "šok" kot zdaj iz skuterja na 125. Če imaš finance, vzemi 650 in se lepo navajaj nanj. Tako ali tako boš nekaj takega vozila tudi v avtošoli. A. Chris tud jaz sem v podobni situaciji kot ti, s tem da sem nekaj malega motorjev ze vozil v mladosti (tudi zdaj sem mlad hehe), ampak se brez pardona stejem za popolnega zacetnika... Pa kljub temu mislim da ima Andrej tu prav (pa Brrrm pa še kdo bi se najdu), ko ti svetujejo da kupi direktno 650 ... tudi jaz grem direktno na 620 spomladi brez strahu ... oz. z enako mero strahu kot bi jo imel z npr.250 ccm... ni bistvene razlike - le da motor ni pretezek pa bo ... vendar pa je SV kolkr vem zlo dobr vodljiv in ne pretezek ... tko da kar pogumno - nič ti ne bo ušlo iz rok, boš pa manj dozirala pa je... :wink: Vso sreco pri odločitvi...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se