Buschi Objavljeno April 8, 2021 Deli Objavljeno April 8, 2021 Sploh ne. Tri leta nazaj sem gledal enga za 2.700. Un hendler v krškem ga je imel. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrenkH Objavljeno April 10, 2021 Deli Objavljeno April 10, 2021 (popravljeno) Ob 8. 4. 2021 ob 10:38, Malrup pravi: Iščem motor, za vožnjo po cesti in da lahko zavijem na kako gozdno pot, se vozim po razritih travnikih in raznih vlakah. Z njim ne bi hodil na cross proge in izvajal nevem kako velikih skokov. Le da zdrži raznolik teren. Želel bi si lažji enduro motor, ne tistih ogromnih transalp, pegaso in podobnih (recimo do 170kg). Pa da z njim lahko kdaj grem na kak izlet, recimo do 100km dnevno, nič več. Bi blo fajn da je registriran za dve osebi, ni pa pogoj. Ta BMW X challenge, mi je zelo všeč, ampak žal dobenega ne najdem na avtonetu in predvidevam da je cena kar velika. Očitno nas večina "off-road" začetnikov začenja iskati motocikel z isto predstavo o dokazano vzdržljivem in nezahtevnem 4-takt motorju (DR, KLR, Transalp, XT, GS650 itd.) v upanju da bo brezhiben, maksimalno ohranjen primerek na voljo nekje do 3000 EUR, brez dodatnih investicij ter hkrati utelešenje vseh predstav o avanturističnem, brezbrižnem raziskovanju stranpoti z motociklom... Kot pravi Joker, na žalost univerzalen motor ne obstaja, zato izbira/odločitev glede na podane parametre (uporaba, cena, vsestranskost) ni preprosta... Tudi sam sem bil pred cca 6 meseci v isti dilemi ko sem se odločil si poleg cestnega motorja omislim tudi enduro opcijo za prečesavanje slovenskih gozdov, predvsem pa zaradi želje da odvozim vsaj balkanski TET. Po večmesečnem preučevanju teorije in prakse o enduro motorjih sem logično izbiro glede na pričakovano uporabnost, okretnost in vsestranskost zožal na KTM 690 enduro oziroma Husqvarno 701. Oba modela imata "normalen" servisni interval (6000 do 10000 km, odvisno od vožnje in skrbnosti lastnika), z rezervnimi deli in dodatno opremo ni težav. Motor ima 150kg, 65KM, kvalitetne komponente (brembo, WP, renthal itd..). Kljub temu da ima vse potrebno za sopotnika, si nekako ne predstavljam cestnih še bolj pa off-road izletov v dvoje Žal je rabljene primerke težko najti, cene pa so tudi krepko nad inicialno zamišljenim budžetom kar sem videl tudi sam , potreben bo torej kompromis - višji budžet ali pa nižja pričakovanja... Kot pri v vseh športnih komponentah, ko gredo kile dol gre cena gor, pogosto tudi na račun udobja Popravljeno April 10, 2021. Popravil FrenkH DAMI34, franc in Joker 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Malrup Objavljeno April 20, 2021 Deli Objavljeno April 20, 2021 Sem tik pred nakupom motorja Yamaha XT600 E, letnik 97. Si ga kdo lasti? So motorji vzdržljivi? Vzmetenje? Se ga sploh splača kupiti? Potreboval bi kakšno mnenje, sem ga iskal po forumih, a je o njih kaj malo napisanega. Veliko je v nemščini, a žal tega ne razumem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vanja Objavljeno April 29, 2021 Deli Objavljeno April 29, 2021 pozdravljeni zelo si želim en kros za sebe že eno leto velika sem 160cm in nevem kako velik bi mi ustrezal lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mladench Objavljeno April 29, 2021 Deli Objavljeno April 29, 2021 (popravljeno) Prvo povej kolk si stara pa daj svojo sliko... Da preverimo tvoje mere, šele potem ti bomo svetovali kako velik bi ti usrezal Ne glej po velikosti motorja ampak po kubikaži. Če si začetnica boš z 80ccm imela veliko dela. Sicer pa, bi pred nakupom mogoče šla do kake kros proge, kjer se fantje/dekleta vozijo, pa se malo z njimi pomenla in po možnosti sprobala ?♂️ Popravljeno April 29, 2021. Popravil mladench zundapp 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 30, 2021 Deli Objavljeno April 30, 2021 pred 18 urami, vanja pravi: pozdravljeni zelo si želim en kros za sebe že eno leto velika sem 160cm in nevem kako velik bi mi ustrezal lp tule bo prava tema za tako vprašanje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GregorM Objavljeno Oktober 25, 2021 Deli Objavljeno Oktober 25, 2021 Pozdravljeni, 2 leti se vozim s svojo Hondo CRF250L Rally po TETu in podobnih trailih, pa me na bolj tehničnih odsekih moti teža motorja (157 kg). V mislih imam kakšen bolj strm klanec ali spust, ozke steze z velikimi kamni ipd. Če slučajno ne zvozim je kar težko obdržat motor pokonci, če se prevrnem je pa sploh naporno. Spisek želja: da bi moped imel okoli 120 kg možno registrirat servisni interval pri ne-tekmovali offroad vožnji vsaj 30 ur (3 dni preganjanja po balkanskih kolovozih, preden iščem servis ali se sam lotim menjave olja) doseg vsaj 200 km med bencinskimi črpalkami (najverjetneje bo treba dokupit aftermarket tank) da se preveč ne dere, ne plaši živine na pašnikih in ga je možno 3 dni skupaj poslušat brez čepov v ušesih Kakor sem raziskoval, je zaradi novih Euro 5 zahtev v tem segmentu precejšnja revščina. Prva izbira je KTM 500 EXC (oz Husqvarna FE501). Mogoče tudi 450, moči ima tudi 350 čez glavo dovolj za moje znanje, samo ne vem, koliko je pametno pri manjših motorjih podaljšejevat priporočene servisne intervale in jih še otovorit z nekaj prtljage? Jaz + oprema + prtljaga = 95 kg. Ima kdo kakšno mnenje o bolj/manj primernosti teh treh modelov za adventure vožnjo? Možna kandidata bi bila tudi SWM 300R ali 500R (bivša Husqvarna 510), cena je precej bolj ugodna od KTM, vendar v Sloveniji trenutno ni zastopnika. Če ga pripeljem iz Italije bo pa cel žur s servisi. Tudi prodaja je vprašljiva, če se ga naveličam. Vsaj na papirju zgleda zanimiv tudi AJP 510R (motor od SWM), verjetno ista situacija kot SWM. Kandidat bi bila tudi Beta 480RR (zastopnik v Slo, ugodna cena), vendar sem naletel na precej kritičen review. Mislil sem kupit nov motor ali malo rabljen od znanega lastnika. Ima kdo še kakšno idejo ali priporočilo? Gregor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Oktober 25, 2021 Deli Objavljeno Oktober 25, 2021 Nisi edini s takimi željami. Kakor vem so precej neuresničljive. Imaš sicer kaj nekaj "pacientov" , ki potujejo "okoli sveta" na EXC-jih, ampak za to moraš biti (po mojem mnenju) kar malo poseben. Transfer že na kakšnem bolj "primernem" ubija, na čem takem pa mora biti precej neugoden. Ko naložiš še ene 20 kg prtljage, "podreš" vse (oz. bi, po mojem mnenju, moral menjati vzmetenje) . Novi imajo zasoljeno ceno, z rabljenim se jaz ne bi podajal na kakšne oddaljene avanture. Pa ni slabo, če imaš "na rezervi" avto s prikolico. Očitno se staram, ampak za "lahke motorje" in oddaljene kraje, mi je vedno bolj všeč opcija "avto s prikolico" . Pripelješ na "lokacijo" , se nekaj dni voziš okoli (če gre karkoli narobe si v najslabšem primeru le nekaj 100 km od avta) . Ni pa to neka "prava avantura" . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava svobodnaptica01 Objavljeno November 1, 2021 Popularna objava Deli Objavljeno November 1, 2021 Ob 25. 10. 2021 ob 2:05, GregorM pravi: Pozdravljeni, 2 leti se vozim s svojo Hondo CRF250L Rally po TETu in podobnih trailih, pa me na bolj tehničnih odsekih moti teža motorja (157 kg). V mislih imam kakšen bolj strm klanec ali spust, ozke steze z velikimi kamni ipd. Če slučajno ne zvozim je kar težko obdržat motor pokonci, če se prevrnem je pa sploh naporno. Spisek želja: da bi moped imel okoli 120 kg možno registrirat servisni interval pri ne-tekmovali offroad vožnji vsaj 30 ur (3 dni preganjanja po balkanskih kolovozih, preden iščem servis ali se sam lotim menjave olja) doseg vsaj 200 km med bencinskimi črpalkami (najverjetneje bo treba dokupit aftermarket tank) da se preveč ne dere, ne plaši živine na pašnikih in ga je možno 3 dni skupaj poslušat brez čepov v ušesih Kakor sem raziskoval, je zaradi novih Euro 5 zahtev v tem segmentu precejšnja revščina. Prva izbira je KTM 500 EXC (oz Husqvarna FE501). Mogoče tudi 450, moči ima tudi 350 čez glavo dovolj za moje znanje, samo ne vem, koliko je pametno pri manjših motorjih podaljšejevat priporočene servisne intervale in jih še otovorit z nekaj prtljage? Jaz + oprema + prtljaga = 95 kg. Ima kdo kakšno mnenje o bolj/manj primernosti teh treh modelov za adventure vožnjo? Možna kandidata bi bila tudi SWM 300R ali 500R (bivša Husqvarna 510), cena je precej bolj ugodna od KTM, vendar v Sloveniji trenutno ni zastopnika. Če ga pripeljem iz Italije bo pa cel žur s servisi. Tudi prodaja je vprašljiva, če se ga naveličam. Vsaj na papirju zgleda zanimiv tudi AJP 510R (motor od SWM), verjetno ista situacija kot SWM. Kandidat bi bila tudi Beta 480RR (zastopnik v Slo, ugodna cena), vendar sem naletel na precej kritičen review. Mislil sem kupit nov motor ali malo rabljen od znanega lastnika. Ima kdo še kakšno idejo ali priporočilo? Gregor SWMja kar pozabi, kvaliteta je porazna. Tvojim zahtevam se se skoraj najbolj pribliza yamahina WR starejsega letnika ali pa CRF450. Ce si pripravljen rezkirat nekaj udobja, potem poglej za starimi EXC 500/525/530. Na potovalni shemi 30h do servisa ne bo problem, kupis malo vecji tank pa je. Je pa res, da bos tu zelo omejen s prtljago. IMHO, ce ne vozis vecino casa res tezkega terena ali imas v planu predvsem solo voznje nekako ne odtehta. Sama sem sla po TETu do juga Albanije in nazaj z EXC 250 (2T), ker sem potrebovala motor, ki ga sama poberem tudi iz minusa, sem bila namrec vecino casa sama na poti. Je slo? Ja, ni bilo pa ravno idealno. Za to samo pot bi zdaj recimo vzela XT600, ampak z obzirom na to, da sama potem v kaksne resne jebe in blato ne bi sla, ker jo iz minusa prakticno ne morem sama pobrat. TET po balkanu se mi zdi z XTjko cisto lepo prevozen. Bom pa poštena, 2 leti vozim hard enduro in se sedaj s staro XT prepeljem marsikam, kamor se 4 leta nazaj z EXCjem nisem niti pod razno. GregorM, IF7, HyperJack in 9 others 9 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GregorM Objavljeno November 1, 2021 Deli Objavljeno November 1, 2021 Ines , hvala za komentar. Res me muči predvsem dvig motorja iz minusa. Za potepanje po balkanskih kozjih stezah ni ravno na pretek kandidatov in če se še odločim v zadnjem trenutku, potem pač vozim sam. Potem mi pa na kakšnem hribovskem kolovozu ves čas roji po glavi: "Če mi tukaj odnese prvo kolo pod cesto, ni variante da sam zvlečem moped nazaj gor." Se ti zdi Yamaha WR 450 bolj udobna kot EXC? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno November 1, 2021 Deli Objavljeno November 1, 2021 pred 1 uro, GregorM pravi: Ines , hvala za komentar. Res me muči predvsem dvig motorja iz minusa. Za potepanje po balkanskih kozjih stezah ni ravno na pretek kandidatov in če se še odločim v zadnjem trenutku, potem pač vozim sam. Potem mi pa na kakšnem hribovskem kolovozu ves čas roji po glavi: "Če mi tukaj odnese prvo kolo pod cesto, ni variante da sam zvlečem moped nazaj gor." Se ti zdi Yamaha WR 450 bolj udobna kot EXC? Ne bi rekla, da je WR bolj udobna, ampak je bolj prakticna- daljsi servisni intervali in dovolj mocan subframe, da lahko nanj brez skrbi nalozis prtljago, kar je pri EXCju kar projekt. GregorM 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 2, 2021 Deli Objavljeno November 2, 2021 pred 19 urami, GregorM pravi: potem pač vozim sam. Potem mi pa na kakšnem hribovskem kolovozu ves čas roji po glavi: "Če mi tukaj odnese prvo kolo pod cesto, ni variante da sam zvlečem moped nazaj gor." res ne pade v to temo, bolj bi sedlo v tehnike vožnje, a ker si že načel, neglede na znanje, dobri bolj gonijo, slabši bolj pazimo, vedno greš lahko v neki vukojebini nekam v maline. Dovolj je da se moped zjebe, pa nimaš koga klicat da pomaga, še huje je, če stakneš kako poškodbo. Sem se letos poleti kar nekaj, pa ne sam poleti, običajno se s teško kravo zabijam po brezpotjih, zame na meji znanja, za druge ki bolje obvladajo mnogo manj, a obstaja tudi 10x večja možnost leteti v maline, kot pa na asfaltni podlagi, predvsem pa: običajno ni nikjer nikogar. Letos poleti sem kolovratil po Bosni in okrog, pa sem dobro merkal, a bo šel kdo po isti poti, če bo potrebno reševanje. Veliko sem premišljeval o tem problemu. Dejstvo je da 100kg lažje dvigneš kot 200kg, a z zlomljeno roko in 10m pod cesto pa itak ničesar ne dvigneš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno November 2, 2021 Deli Objavljeno November 2, 2021 Dokler je problem samo motor, nekako ni problema. Te pač čaka sprehod do prvega traktorja. Problem je, če si ti pod motorjem. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bor32123 Objavljeno Maj 22, 2022 Deli Objavljeno Maj 22, 2022 Kupujem crossa zdaj pa nevem fotr želi da kupim stomp wpb 140/160 jaz pa mislim da bi bila yamaha yz 85 boljsa in me zanima kolk so kej tti stompi kvalitetni pa kolk bi me stalo vzdrzevanje yz 85 Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 23, 2022 Deli Objavljeno Maj 23, 2022 pred 9 urami, Bor32123 pravi: Kupujem crossa zdaj pa nevem fotr želi da kupim stomp wpb 140/160 jaz pa mislim da bi bila yamaha yz 85 boljsa in me zanima kolk so kej tti stompi kvalitetni pa kolk bi me stalo vzdrzevanje yz 85 Hvala bo kar tule pravo mesto za tako vprašanje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bor32123 Objavljeno Maj 23, 2022 Deli Objavljeno Maj 23, 2022 Zanima me kako mate mneneje o tti yamahi https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=17333384 Pravkar, Bor32123 pravi: Zanima me kako mate mneneje o tti yamahi https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=17333384 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17333384&display=Yamaha YZ 85 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se