Jump to content

Nakup Cross ali hard enduro motorja


Lupek

Recommended Posts

Ob 4. 4. 2018 ob 8:12, Kawl pravi:

O BMW-ju G450X ni nič napisanega... Verjetno je izjemno malo lastnikov teh motorjev. Dva sta na avto.net

Na tujih forumih sem zasledil da naj bi bil sam agregat zelo vzdržljiv deli pa BMW-jevsko dragi. 

Vem da bo težka pa vseeno kakšna mnenja... ? To je verjetno eksotika tako kot je bil VOR in podobna jajca...

 

Nepremičnina ko je treba prodat

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pozdravljeni!

Zanima me ali se mi bolj splača kupit 2 taktni ali 4 taktni motor. Pred vsem me zanima cena vzdrževanja motorja in šibke točke.

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdravljeni! naredil sem izpit za A2 in sem se ze malo pogovarjal glede Hard Enduro motorja. Samo zdaj nevem nocem si kupiti presvoh motor da mi bo ze cez 1 let mikal da bi ga prodal pa sem tuhtal da bi kupil 450ccm ali 350. najbolj me mikajo Six Days k majo tovarniske stvari gor. prosil bi za vaše nasvet. Hvala l.p!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

Edited by MilenaKondor
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, MilenaKondor pravi:

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

Ja, cros, enduro motorji, so večinoma kar visoki.

Tukaj lahko vneseš svojo višino in dolžino nog (v nastavitvah lahko spremeniš v metrični sistem.. Ker na začetku so retarded enote):

http://cycle-ergo.com/    ..... in izbereš model motorja. Nato stran pokaže, do kje sežejo noge.

CRF250LA ABS > višina sedeža 875mm (To je bolj soft enduro vsestranski motor. Pa vzdrževanje je poceni. Pri tej bi morala doseči s prsti do dal.)

KTM 350x EXC -F > višina sedeža 960mm (Hard enduro)

Yamaha WR 250-F > 956mm (Hard enduro)

Potem imaš še husquarno 701. Pri supermotu je višina sedeža 890 mm pri enduro 950 mm.

Ce hoces nekaj bolj za daljse razdalje je tudi BMW F 650 GS. Ta ima nizek sedež. Vendar to je že težak motor.

Veliko izbire.

Ti pa povem, če ne dosežeš z obema nogama do tal to ni ovira za uživanje. Ko se ustavim na semaforju, dam naprimer samo eno nogo dol. 

lp

 

 

 

 

Edited by Janezs
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

KTM 

pred 14 urami, MilenaKondor pravi:

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

KTM Freeride...

Link to comment
Share on other sites

Sem odgovoril že v drugi temi... tule bom samo pokomentiral.

pred 12 urami, Janezs pravi:

CRF250LA ABS > višina sedeža 875mm (To je bolj soft enduro vsestranski motor. Pa vzdrževanje je poceni. Pri tej bi morala doseči s prsti do dal.)

KTM 350x EXC -F > višina sedeža 960mm (Hard enduro)

Yamaha WR 250-F > 956mm (Hard enduro)

Potem imaš še husquarno 701. Pri supermotu je višina sedeža 890 mm pri enduro 950 mm.

Ce hoces nekaj bolj za daljse razdalje je tudi BMW F 650 GS. Ta ima nizek sedež. Vendar to je že težak motor.

Od naštetih v iskano kategorijo spadata samo KTM in Yamaha. Honda je dual sport (in še to zelo podhranjen za gonit po terenu in pretežek), Huska je lahko precej zmogljiv enduro motor, sam to je raketa... ne bi lih začetnici kaj takega priporočal, BMW pa spada v SUV kategorijo... preveliko, pretežko.

@nevermore če še vedno kupuješ jaz prodajam enega 200 EXC, ki ne bo spravil mehanika v jok :) 

Link to comment
Share on other sites

On 9/10/2018 at 5:37 PM, MilenaKondor said:

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

Mogoče Beta x trainer.

 

lp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tukaj ni pravega odgovora. Sigurno je nekaj bajkov , ki se jih je priporočljivo izogniti. Naprimer 450 je overkil na terenu za vsakega začetnika, ali pa izkušenega amaterja. Še profiji ne izkoristijo moči. Bolj boš užival z 250 kubikov kot pa z 450. Ker 450 te bo zbil do konca.

Predlagam kaj 250 4 taktno. Naprimer Yamaha WR 250F (tukaj imaš prednost, ker maš servise skoraj povsod), KTM 250 EXC-F ali pa 350 EXC-F.  

Na vsakem motorju se da uživat. Po pameti, pa srečno vožnjo.

lp

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Pozdravljeni, tudi jaz iščem enduro motor, ki se ga da registrirati in da je dokaj poceni. Vedno sem želel cross motor, ampak je vzdrževanje le teh predrago in še na cesto ne moreš z njim. Sem gledal mogoče yamaha xt600 (1998) ali kaj potobnega. 
 

So pri yamahi wr250 isto tako pogosti servisi kot na cross motorju, naprimer yzf?

Link to comment
Share on other sites

Taka kombinacija motorja, kot jo iščeš je velika loterija. 

Namreč, več kot 20 let star motor kupovati, pa da je poceni......srečno.

Če je bil motor redno in dobro vzdrževan in čuvan, potem ne bo poceni za ta leta.

Če je bil motor veliko vožen pa bolj malo vzdrževan, potem se pripravi na (draga) presenečenja. Če ne znaš sam kaj popraviti, raje kupi nekaj mlajšega in dobro vzdrževanega. Boš imel več od tega. 

Je že prav fama, da stare endure so "neuničljive" in jih lahko samo voziš........... Seveda ob rednem vzdrževanju in menjavi obrabljenih in iztrošenih delov.

Če te od "Seveda" naprej to še čaka, nakup poceni postane hitro drag.

 

Link to comment
Share on other sites

No potem takem, kakšen motor ti priporočaš? Exc? Res ne bi rad preveč zapravil za motor... max 3000€.

Se ne bi splačalo recimo kupiti starejše yamahe xt, suzuki dr, honda xr za recimo 2000€ in nanj vložiti še dodatnih 500 do 1000€?

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Malrup pravi:

No potem takem, kakšen motor ti priporočaš? Exc? Res ne bi rad preveč zapravil za motor... max 3000€.

Se ne bi splačalo recimo kupiti starejše yamahe xt, suzuki dr, honda xr za recimo 2000€ in nanj vložiti še dodatnih 500 do 1000€?

Ali se splača kupit motor? Največkrat ne. Ali je fajn imeti motor? Največkrat ja. Če imaš kaj znanja in znaš sam kaj popravit, potem nakup starejšega motorja, sploh takšnega kot gledaš ti (če je ohranjen in poznaš lastnika) mogoče ni slaba varianta. Tudi če vložiš še jurja nanj in se potem voziš z njim par let, ga skoraj za isti denar prodaš.     

Edited by Najots
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vandrovec said:

presenetljivo veliko izbire je trenutno na avtonetu 

Ashampoo_Snap_2021_04.07_15h37m05s_001_.png.ab89676bffa117a6d775c502b1f13d41.png

se jih najde kar nekaj za 2000 €

Večina jih je teh ogromnih teških motorjev, ki jih jaz ne bi glih opredelil kot enduro. Želel bi si lažjega, takšnega z katerim komot zavijem v gozd in na kašen travik, bol podoben cross motorju.

Link to comment
Share on other sites

Ob 6. 4. 2021 ob 14:57, Malrup pravi:

Pozdravljeni, tudi jaz iščem enduro motor, ki se ga da registrirati in da je dokaj poceni. Vedno sem želel cross motor, ampak je vzdrževanje le teh predrago in še na cesto ne moreš z njim. Sem gledal mogoče yamaha xt600 (1998) ali kaj potobnega. 
 

So pri yamahi wr250 isto tako pogosti servisi kot na cross motorju, naprimer yzf?

Če nisi novopečen motorist in se boš pretežno vozil po makadamih in gozdnih poteh, se je smiselno ozirati po hard enduro motorjih večjih prostornin, saj so le ti praviloma bolj vzdržljivi in manj zgonjeni. Tudi cesta jih ne ubija tako zelo.  250 4T je tako nezahteven za vožnjo, da jim večina puli dušo. In ko je enkrat star 10 let res več ne veš, kaj se je dogajalo z njim in kakšno je bilo vzdrževanje, saj je zelo verjetno zamenjal vsaj 2 ali 3 lastnike.

Je pa res, da je 250 v vožnji prijazen do voznika, medtem ko so 450 in več bolj ali manj brutalni in "nervozni". Zato vzemi spodnji predlog v obzir le, če imaš izkušnje oz. ti obvladovanje motorjev ne dela težav.

Npr. kakšna Husqvarna 510 se dobi za bistveno manj, kot si si postavil mejo in ti ostane denar za odpravo morebitnih napak. In zavedaj se, da neglede na proračun, ki si ga boš zamislil, bo skoraj 100% treba v motor še kaj vložiti. Tisto "tankaj in vozi" drži le redko. 

Kar pa se servisev pri WR250 tiče:

Če je WR250F, potem je vzdrževanje podobno, kot pri YZ250F. Lahko je par ur daljši.

Če pa je WR250R pa je servisni interval daljši. Ampak motor je nekaj težni, šibkejši in z nekoliko slabšimi komponentami. Ima pa ceno navito v nebo...

Še to: Omenjal si XT600, DR650, XL600... Za terensko rabo so to relativno težki motorji, s praviloma slabim vzmetenjem. Tudi z njimi se sicer da marsikaj, a le z izkušenim endurašem za krmilom. In ko je treba to pobirati v kakšnem bregu, boš imel sam lahko zelo hitro probleme pa še hitreje boš staknil kakšno poškodbo. Tako da, če se že oziraš tudi v to smer, potem je smiselno gledati kakšne KTM LC4 modele, ki so vseeno nekaj lažji, bolje vzmetni in nudijo bistveno več vsega.

Edited by Joker
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Joker said:

Če nisi novopečen motorist in se boš pretežno vozil po makadamih in gozdnih poteh, se je smiselno ozirati po hard enduro motorjih večjih prostornin, saj so le ti praviloma bolj vzdržljivi in manj zgonjeni. Tudi cesta jih ne ubija tako zelo.  250 4T je tako nezahteven za vožnjo, da jim večina puli dušo. In ko je enkrat star 10 let res več ne veš, kaj se je dogajalo z njim in kakšno je bilo vzdrževanje, saj je zelo verjetno zamenjal vsaj 2 ali 3 lastnike.

Je pa res, da je 250 v vožnji prijazen do voznika, medtem ko so 450 in več bolj ali manj brutalni in "nervozni". Zato vzemi spodnji predlog v obzir le, če imaš izkušnje oz. ti obvladovanje motorjev ne dela težav.

Npr. kakšna Husqvarna 510 se dobi za bistveno manj, kot si si postavil mejo in ti ostane denar za odpravo morebitnih napak. In zavedaj se, da neglede na proračun, ki si ga boš zamislil, bo skoraj 100% treba v motor še kaj vložiti. Tisto "tankaj in vozi" drži le redko. 

Kar pa se servisev pri WR250 tiče:

Če je WR250F, potem je vzdrževanje podobno, kot pri YZ250F. Lahko je par ur daljši.

Če pa je WR250R pa je servisni interval daljši. Ampak motor je nekaj težni, šibkejši in z nekoliko slabšimi komponentami. Ima pa ceno navito v nebo...

Še to: Omenjal si XT600, DR650, XL600... Za terensko rabo so to relativno težki motorji, s praviloma slabim vzmetenjem. Tudi z njimi se sicer da marsikaj, a le z izkušenim endurašem za krmilom. In ko je treba to pobirati v kakšnem bregu, boš imel sam lahko zelo hitro probleme pa še hitreje boš staknil kakšno poškodbo. Tako da, če se že oziraš tudi v to smer, potem je smiselno gledati kakšne KTM LC4 modele, ki so vseeno nekaj lažji, bolje vzmetni in nudijo bistveno več vsega.

Najlepša hvala za konkreten odgovor. 

Kako pa je kaj z servisi Husqvarna 510? Na koliko časa? Kakšne so cene? So potrebne generalke motorja kot pri cross motorjih? 
 

XT600, XL650 in podobni so mi všeč, ker je motor za dva, se lahko kdaj z punco kam zapeljema na izlet. To je en faktor.

Link to comment
Share on other sites

Če je pogoj vožnja v dvoje, četudi zgolj občasna,, potem pozabi na kakršen koli hard enduro.

Boš moral malo bolj natančno povedati, kje se nameravaš voziti. Se pa bojim, da se boš v vsakem primeru moral čemu odpovedat. Univerzalnega motorja žal ni.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ko sem jaz kupoval prvi ''težji'' moped ''za vse'', mi je bila prva izbira BMW X Challenge, 50 konjev, 150 kg...verjetno najbolj univerzalni moped.

270mm hoda spredaj/zadaj, nezahteven Rotax motor.

Druga rešitev je pač dva mopeda: en za hosto, en za v dvoje za na kavo do Paga.

Edited by Buschi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Joker said:

Če je pogoj vožnja v dvoje, četudi zgolj občasna,, potem pozabi na kakršen koli hard enduro.

Boš moral malo bolj natančno povedati, kje se nameravaš voziti. Se pa bojim, da se boš v vsakem primeru moral čemu odpovedat. Univerzalnega motorja žal ni.

 

Iščem motor, za vožnjo po cesti in da lahko zavijem na kako gozdno pot, se vozim po razritih travnikih in raznih vlakah. Z njim ne bi hodil na cross proge in izvajal nevem kako velikih skokov. Le da zdrži raznolik teren. Želel bi si lažji enduro motor, ne tistih ogromnih transalp, pegaso in podobnih (recimo do 170kg). Pa da z njim lahko kdaj grem na kak izlet, recimo do 100km dnevno, nič več. Bi blo fajn da je registriran za dve osebi, ni pa pogoj.

Ta BMW X challenge, mi je zelo všeč, ampak žal dobenega ne najdem na avtonetu in predvidevam da je cena kar velika.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!