impulz Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 (popravljeno) glej jas ti povem iz izkušenj da ma prav... ( si videl danes da na 400m da nimaš za burek ) bimbo en sem videl kako si mel za burek do 100kmh ja haha to da pa ma aprilia večjo končno pa niti nisem rekel da ni res jaz mislim da pozimi bolj žere ko se voziš po tisti frišno nasipani soli... Popravljeno Oktober 10, 2010. Popravil impulz
666 Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 sem videl kako si mel za burek do 100kmh ja haha to da pa ma aprilia večjo končno pa niti nisem rekel da ni res jaz mislim da pozimi bolj žere ko se voziš po tisti frišno nasipani soli... ja do 100 že gre bolj ja... samo na 400m pa jas pa vem da po tisti frišno nasipani soli manj gume žere kot poleti ko je 20+
rs125black Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 in zemlja je ena dolga ravna ploskev... sem letel že po celem svetu in govorim iz izkušenj. greva v peskovnik nimaš prav pomoje z subjektivnostjo lahko greš rožice risat, ne primerjat fizikalno dokazanih dejstev. brez zamere, razkuri me to pač če pa misliš drugače pa tudi prav... ti maš samo eno ploskev v glavi za več itak nimaš placa...pa kaj je s tabo???od gdaj se ti bo guma nucala po zimi ko je sol na cesti? eh če ne veš se je težko pogovarjat
kewo Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 haha kwa je to tle za ena tema: Norci pozimi :lol:
juree Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Kdaj se bolj obrablja kdaj manj nebi diskusiral... bi pa sam povedal da po 29 oktobru ni več za kolenčkat hahahahaah
GoUpC Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 To da gumo bol pobira zdej v mrzlih mesecih ni tok iz trte izvito, vsaj kar se tiče močnejših motorjev. Guma je narjena tako da najbolje obratuje v določenih pogojih tj. glede tega kako drži in kako se obrabla. Če jo poleti pregreješ se ti prekomerno obrablja prav tako pa tudi pozimi, ko ni dovolj segreta in jo vsaj po mojih opažanjih pobira 2x bolj kot poleti predvsem zarad tega ker zadnjo gumo suče v prazno zarad pomankanja oprijema. Kako pa to vpliva na 125-ki pa ne wem ker sem mel na hyosungu gume iz kamna in ni blo nobene obrabe pa če sm se po šmirglu vozuB) Sol nima nekega vpliva na obrabo gume, se pa vid obraba zobnika, ketne, pa diskov, če ga ne spucaš, ko prideš s fure in maš take diske k da bi motor 20 let stav
GoUpC Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Kdaj se bolj obrablja kdaj manj nebi diskusiral... bi pa sam povedal da po 29 oktobru ni več za kolenčkat hahahahaah Mah na Črnem kalu se še da haha:P (hec hec)O:-)
rs125black Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 zdaj itak da ni več za kolenčakat..meni osebno niti več do vožnje ni..raje šparam tisto bogo štipendijo za fajne temperature
logarr Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Točn tko, sol nima veze, je pa tudi res da zdej, ko je malo bolj mrzel asfalt naj bi se dirkalo s tršimi gumami (po dirkališčih sevede) kolkr jst vem
rs125black Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Točn tko, sol nima veze, je pa tudi res da zdej, ko je malo bolj mrzel asfalt naj bi se dirkalo s tršimi gumami (po dirkališčih sevede) kolkr jst vem jas sicer nevem o tem dosti ampak po moji logiki bi zdej mogel uporabiti mehkejše gume
pkoco Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Da pa še to slišal sm da naj bi bile malenkost manj pod pritiskom da so mehkejše in da je boljše kot da so pretrde..:evilgrin:
Ervin93 Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 jas sicer nevem o tem dosti ampak po moji logiki bi zdej mogel uporabiti mehkejše gume logično bi bilo tako ampak na dirkališču je logika obratna
budacki Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 zaradi temperature asfalta, ker vroč asfalt bol žere gumo kot mrzel... zato Kolikor pa jst vem se vroča guma manj obrablja kot hladna :unsure:
logarr Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Ja sem tudi jaz tako mislil ampak poglej naprimer S tem da je 6680 trda, 7704 pa medium.
budacki Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 (popravljeno) Ja sem tudi jaz tako mislil ampak poglej naprimer http://www.motosvet....ost__p__1795914 S tem da je 6680 trda, 7704 pa medium. Sj to pravim ^^ pri nižjih temperaturah gumo bolj obžira Sploh ni govora o zmesi gum ... pri nizkih temperaturah ( Cold Tear, kot navajajo pri Dunlopu ) je obraba večja. Vsaj kolikor je meni znano. Popravljeno Oktober 11, 2010. Popravil budacki
logarr Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 (popravljeno) Jah sej pa gumo malo bolj spustiš, manj tlaka -> bolj se guma zgreje, pa je spet ok obraba kolkor je meni znano mah da namo tople vode odkril uglavnem, mislm da se vsi strinjamo da ti sol nebo gume požrla, prej kej druzga, na sploh pa ti bojo jajca odpadla če se boš vozil takrat ko bo mogla bit cesta posolena Popravljeno Oktober 11, 2010. Popravil logarr
budacki Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Jah sej pa gumo malo bolj spustiš, manj tlaka -> bolj se guma zgreje, pa je spet ok obraba kolkor je meni znano mah da namo tople vode odkril uglavnem, mislm da se vsi strinjamo da ti sol nebo gume požrla, prej kej druzga, na sploh pa ti bojo jajca odpadla če se boš vozil takrat ko bo mogla bit cesta posolena To je ravno obratno ... spustiš, ker na pisti guma dosega večje temperature --- > posledično je večji tlak. Zdej če boš pa spustil pa bo zarad tega večji tlak pa definitiuno ni res
Pupi13 Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 To je ravno obratno ... spustiš, ker na pisti guma dosega večje temperature --- > posledično je večji tlak. Zdej če boš pa spustil pa bo zarad tega večji tlak pa definitiuno ni res tocn tko :naughty:
Pupi13 Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Čez zimo bi kaj takga naredu na svoji pa če lahk mau bl opišeš postopek al pa bolj poslikaš pls.....Aha pa še to kak bi se obnesli drsniki če padeš da se plastika ne polomi ( se sploh splača?).. Pa še to katera guma bi bla vredu če bi zamenjau ? če za zadek sprasujes bos mogu najprej eno stran motorja podrt( zadn sedez dol, zadno plastiko + plastiko pod tankom...) da boš lohka odšraufov dol nosilc in pol boš vidu je notr ena štanga k jo boš mogu odžagat pa mau kot spremenit če boš hotu met tko k jest( da bo čist zravn plastike nosilc oz pac milimeter lufta da ne vibrera) štango morš seveda tut skrajšat pol plastiko boš mogu pa pač tko rezat da se bo čim lepš prilagajala spodnmu delu (uspod mas sliko kko sm jest prblizn odrezou) tko da ni nobena umetnost to narest sam če hočeš met lpo boš se mogu pa mal matrat pa raj 10x plastiko odrezat da je natančn kukr pa enkrat preveč http://www.shrani.si/?1h/vR/3EbQnMjK/predelan-nosilc.jpg
logarr Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Mal sem se narobe izrazil ja, no tempretatura mora bit taprava, ker če je premajhna ali prenizka gumo bolj pobira, to je pa res ane?
Ervin93 Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 če za zadek sprasujes bos mogu najprej eno stran motorja podrt( zadn sedez dol, zadno plastiko + plastiko pod tankom...) da boš lohka odšraufov dol nosilc in pol boš vidu je notr ena štanga k jo boš mogu odžagat pa mau kot spremenit če boš hotu met tko k jest( da bo čist zravn plastike nosilc oz pac milimeter lufta da ne vibrera) štango morš seveda tut skrajšat pol plastiko boš mogu pa pač tko rezat da se bo čim lepš prilagajala spodnmu delu (uspod mas sliko kko sm jest prblizn odrezou) tko da ni nobena umetnost to narest sam če hočeš met lpo boš se mogu pa mal matrat pa raj 10x plastiko odrezat da je natančn kukr pa enkrat preveč http://www.shrani.si...elan-nosilc.jpg Zakaj pa tok razdret motor? Jst sm čist komot snel dol brez da bi motor razdiru. Sam žmigavčke pa tisto lučko k osvetljuje tablco je treba razdret in čist nč druzga
rs125black Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 ob normalni vožnji po zimi sigurno da se guma ne nuca skoraj nič..preverjeno za dirkališče pa nevem ker še nisem bil na dirkališču ko je mrzlo
pkoco Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 če za zadek sprasujes bos mogu najprej eno stran motorja podrt( zadn sedez dol, zadno plastiko + plastiko pod tankom...) da boš lohka odšraufov dol nosilc in pol boš vidu je notr ena štanga k jo boš mogu odžagat pa mau kot spremenit če boš hotu met tko k jest( da bo čist zravn plastike nosilc oz pac milimeter lufta da ne vibrera) štango morš seveda tut skrajšat pol plastiko boš mogu pa pač tko rezat da se bo čim lepš prilagajala spodnmu delu (uspod mas sliko kko sm jest prblizn odrezou) tko da ni nobena umetnost to narest sam če hočeš met lpo boš se mogu pa mal matrat pa raj 10x plastiko odrezat da je natančn kukr pa enkrat preveč http://www.shrani.si...elan-nosilc.jpg Hvala da si se potrudu pojasnit bom razdru pa pogledal kaj bi se dalo da bi čim bolj zgledalo..
Pupi13 Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 Hvala da si se potrudu pojasnit bom razdru pa pogledal kaj bi se dalo da bi čim bolj zgledalo.. nzk yourfriend zto sm ga jest tok razdru k morš dt večkrat gor pa dol če hočeš lpo narest in je dost laži šraufat če ni plastike pa maš plac pa še une kable za žmigovce sm meu čist nek u piz** skrite -_-
pkoco Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 aha kaj bi lahk mogoče eno sliko še z predelanim nosilcom da vidim bolj ki na te z mobitelom se zelo slabo:winkiss:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se