DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2012 po mojem bo enak problem kot pr FZ8 v primerjavi s FZ1. Preveč denarja in premal motorja. Večina raje potem poseže po 1000ccm.
Fazer03 Objavljeno Oktober 18, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2012 Aja, tako je to. To je pač tvoje mnenje, kot si poudaril. Moje je pa sledeče: za nekoga, ki se vozi solo, brez ne vem kakšne prtljage obešene na motor, okoli po naši domovini in mogoče še malo čez mejo na jug, ki ga ni veliko videti na AC, je pa tudi tistih 100+ KM dovolj. Jaz namreč ne vidim smisla naked koncepta in 150 KM. Če bi bilo tako, potem bi bil Suzukijev B-king razgrabljen pa ni (v oglasih se ponujajo malo rabljeni po prav dostopnih cenah). Ampak kot že velikokrat rečeno: vsakemu svoje. PS: vidiš, meni pa ne bo nikoli čisto jasno, zakaj si potovalo usmerjeni motoristi ne kupijo GW, FRJ, GTR, RT ali GTL pač pa iz svojih športnih motorjev delajo potovalnike.
DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2012 (popravljeno) Aja, tako je to. To je pač tvoje mnenje, kot si poudaril. Moje je pa sledeče: za nekoga, ki se vozi solo, brez ne vem kakšne prtljage obešene na motor, okoli po naši domovini in mogoče še malo čez mejo na jug, ki ga ni veliko videti na AC, je pa tudi tistih 100+ KM dovolj. Jaz namreč ne vidim smisla naked koncepta in 150 KM. Če bi bilo tako, potem bi bil Suzukijev B-king razgrabljen pa ni (v oglasih se ponujajo malo rabljeni po prav dostopnih cenah). Ampak kot že velikokrat rečeno: vsakemu svoje. PS: vidiš, meni pa ne bo nikoli čisto jasno, zakaj si potovalo usmerjeni motoristi ne kupijo GW, FRJ, GTR, RT ali GTL pač pa iz svojih športnih motorjev delajo potovalnike. Daleč, da bi jaz čez tvoj moped udrihal. Še sam sem kolebal med fz8 in fz1...pa je na koncu vedno prevladala kalkulacija v prid fz1, in to ne zaradi konjev ampak navora, nastavljivih vilic,....če pa pogledaš, da je malo rabljen fz1 tolko kot nov fz8, ja potem se vprašaš, kaj bi vzel. To je splošen problem 800takov Za solo vožnjo, pa mi je čisto odgovarjala xj6. p.s. ne vzem vsega napisanega toloko osebno, ker potem bi se jaz že zdavnaj moral samomorirati in s kamnom touč po glavi, ker vozim KAWO Popravljeno Oktober 18, 2012. Popravil DAMI34 maus in cikadina 2
HyperJack Objavljeno Oktober 18, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2012 Hja, jaz ne bi toliko primerjal med seboj 800 in 1000ccm3. Prej bi primerjal 750 in 800 v tem primeru Z. Nevem če je boljši Z800 za tistih 2000€ razlike v ceni med modeloma . Dvomim, da ima toliko več napredne tehnike kot "švohnejši brat" Ob izboru med Z800 in Z1000, je potrebno vštet začetno razliko v ceni novega motorja+dražja registracija pri modelu Z1000. Ampak v vsakem primeru bi jaz osebno vzel Z1000...zgleda lepše, pa tudi verjamem da se pelje lepše. čao
DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2012 V bistvu so trgovci pogruntali novo tržno nišo "kako oskubiti kupca", s tem da ukinjajo oziroma prenehajo z izdelavo 750ccm, ali pa navitih 600ccm in začenjajo izdelovati vstopne švohnejše modele, za sprejemljiv denar, nato 800take za kakega jurčka dražje kot je bila 750tica in nato še malce dražje jurjake. cikadina 1
siks Objavljeno Oktober 18, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2012 Aja, tako je to. To je pač tvoje mnenje, kot si poudaril. Moje je pa sledeče: za nekoga, ki se vozi solo, brez ne vem kakšne prtljage obešene na motor, okoli po naši domovini in mogoče še malo čez mejo na jug, ki ga ni veliko videti na AC, je pa tudi tistih 100+ KM dovolj. Jaz namreč ne vidim smisla naked koncepta in 150 KM. Če bi bilo tako, potem bi bil Suzukijev B-king razgrabljen pa ni (v oglasih se ponujajo malo rabljeni po prav dostopnih cenah). Ampak kot že velikokrat rečeno: vsakemu svoje. PS: vidiš, meni pa ne bo nikoli čisto jasno, zakaj si potovalo usmerjeni motoristi ne kupijo GW, FRJ, GTR, RT ali GTL pač pa iz svojih športnih motorjev delajo potovalnike. od viška ne boli glava. tudi v neki drugi temi je veliko razpravljanja o razlikah med 600/750 in 1000. sam sem bil proti 1000 (ampak samo zaradi "strahospoštovanja" do 1000) vse dokler nisem sam kupil 1000. zdaj vidim, da 1000 ni tak bavbav, če maš poštimano v glavi. zdaj pravim: NIKOLI VEČ MANJ KOT TISOČ. če in ko rabiš pač izkoristiš. če nikoli ne rabiš pač ne izkoristiš (pa ne samo konjev/navora, pač pa tudi vse ostalo, kar je boljše na 1000-vzmetenje, zavore,...). če seveda finance dovoljujejo 1000, potem vsekakor 1000. kateri razred motorja pa si kupiš je pa odvisno tudi od izgleda. meni osebno potovalni motorji niso všeč, nekomu drugemu pa nakedi niso. ampak to še ne pomeni, da se zdaj z nakedom ne smem/morem peljat 600km na dan. vsi smo primorani delati kompromise in izbor mopeda je le eden izmed njih. da o izboru gum: ss ali st ne začnem govorit. no, čaknoris pa ne dela kompromisov..... DAMI34 1
Grega007 Objavljeno Oktober 23, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2012 Evo cene: Z 800 - - - 8.609 Z 800 ABS - - - 9.180 Z 800e - - - 7.663 Z 800e ABS - - - 8.215
T0xiic Objavljeno Oktober 23, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2012 rajši dam še jurja in pou zraven in uzamem leto starega ampak še vedno novega z1000.
siks Objavljeno Oktober 23, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2012 rajši dam še jurja in pou zraven in uzamem leto starega ampak še vedno novega z1000. ja, če jih maš.....
T0xiic Objavljeno Oktober 23, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2012 Če jih nebi mel pa nebi razmišljal o nakupu novega zja za skoraj 9000.
Fazer03 Objavljeno Oktober 24, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2012 Z 800 e - kaj pa pomeni "e" in posledično manjša cena?
Fazer03 Objavljeno Oktober 24, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2012 Evo, sem že odkril skrivnost: e verzija ima originalno moč zmanjšano na 70 kW, to se pa potem lahko še blokira na 35 kW.
siks Objavljeno Oktober 24, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2012 (popravljeno) Z 800 e - kaj pa pomeni "e" in posledično manjša cena? pa nekaj vizuelnih razlik na račun e (nima kao "bug"-a) Popravljeno Oktober 24, 2012. Popravil siks
T0xiic Objavljeno Oktober 24, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2012 Pa nima nastavljivega vzmetenja.
-diablo- Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 Evo še z Akrapovičem halls in HyperJack 2
HyperJack Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 (popravljeno) Evo še z Akrapovičem Kr zanimivo ja.....se jim je končno v Ivančni odprlo nebo, da moraj lonec skrajšati...Na Z750 je obsolutno predolg dimnik... Ampak ker je Z800 že tko ena žvau, bi si lahko privoščli, pa ga skrajšali še za kakšen centimeter...nevem česa se bojijo.. p.s. čeprav men ta maska spredaj še zmeraj ne potegne čist... :S Popravljeno November 16, 2012. Popravil HyperJack
t0maz Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 imam ga ze od 1maja , narejenih ze preko 3000km , zelo zadovoljen!!!! ni da ni!! ANCIENT in Snatcher 2
t0maz Objavljeno Avgust 14, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 Varnostni odpoklic Kawasaki Z800 abs
t0maz Objavljeno Avgust 14, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 Varnostni odpoklic Kawasaki Z800 abs
t0maz Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 levi z800 desni er-6f piko4321, sax46 in logarr 3
KilleRBee Objavljeno Januar 13, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2014 Si že zmontiral, je hudobija?!? :grim
t0maz Objavljeno Marec 25, 2014 Opozori Objavljeno Marec 25, 2014 Si že zmontiral, je hudobija?!? :grim ja pred kratkim sm zmontiru je kr orng zvoh , bolanija :grim pa zadn blatnik sm dol vrgu pa spredn vizir original od kawe sm gor fliknu tko da je zdej ustiman samo se zmigovci. ANCIENT 1
ANCIENT Objavljeno Marec 25, 2014 Opozori Objavljeno Marec 25, 2014 Dej potem še kakšno fotko.... drgač pa meni lepo izgleda tudi čist original
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se