RSTDRIVER Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Motorji so predragi to drži,vendar tudi pri konkurenci z primerljivimi komponentami ne boš ustvaril neke občutne razlike v ceni. ja, za dobrh 20k€ ok, 25..... mam alfo giulietto1750 tbi za 5 ljudi (ok 4)/pod streho/klimo in vsemi pritiklinami, ki jih pač ima..... zakaj bi dal toliko za motor? (ja, tud nekej prtljažnika ma, več, recimo, kokr 3 giviji pa 6 nadstropna tank torba skupaj pa še mao plastificiranih torb na moto-poltovornjaku......) HyperJack 1
menih Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 ja, za dobrh 20k€ ok, 25..... mam alfo giulietto1750 tbi za 5 ljudi (ok 4)/pod streho/klimo in vsemi pritiklinami, ki jih pač ima..... zakaj bi dal toliko za motor? (ja, tud nekej prtljažnika ma, več, recimo, kokr 3 giviji pa 6 nadstropna tank torba skupaj pa še mao plastificiranih torb na moto-poltovornjaku..... .) Zakaj pa imaš sploh motor ? hilton 1
RSTDRIVER Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Zakaj pa imaš sploh motor ? po 30+ letih ne zato, da bi me na njemu lupli.........
menih Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 po 30+ letih ne zato, da bi me na njemu lupli......... kako veš da te pri alfi niso olupili
RSTDRIVER Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 kako veš da te pri alfi niso olupili no, hotu sm vrečt dnar stran za multistrado....... pol pa........ primerjam kaj dobim za 16k osnove + tist kar 'kao rabiš' = ~20k (motor) s tistim, kar dobiš za 25k(avto) (ja, so me olupl, pa spet ne tolk, kokr me (katerakoli) znamka motorjev hoče olupit z 20k+ vrednostjo motorja) ne ga biksat...... 20k+= 40k dem; tko k @bambi: si sanjov bimoto v dnevni pred 20-30 leti?..... pa še nekej ne pozabte....... e-motor gre v smer..... da nam bodo prodajal vse....... po cenah kakršnih so si zamislili..... (tud olje ne boš zamenjov sam doma....... brez da bi znow (zmogu?) resetirat računalnik Kmet2 1
sayo Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=lFaOrPboTGo
royal Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 (popravljeno) http://www.youtube.com/watch?v=lFaOrPboTGo Ta zadeva ni najbolj za potovanje v dvoje, ciljajo bolj na soliste....oblika mi na brzino delujejo znano, kot da sem že nekje drugje videl, ko zagledaš orange okvir veš kje si...... :yes: Popravljeno September 30, 2012. Popravil royal
biker77 Objavljeno September 30, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2012 Ta zadeva ni najbolj za potovanje v dvoje, ciljajo bolj na soliste....oblika mi na brzino delujejo znano, kot da sem že nekje drugje videl, ko zagledaš orange okvir veš kje si...... :yes: ne vem zakaj ne? a ker zgleda da mogoče ni? SMT naprimer res ne zgleda da bi bil za v dvoje pa je zadej prov fajn..
FLY Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Jaz sem ga hotel že vplačat,samo sem k sreči zadnji trenutek zvedel da nima osnovnega Nuvija z Adrijo že serijsko.Naročilo sem preklical,pravijo pa da bojo zadevo uredili že pri dvolitrskem modelu. Kmet2 1
biker77 Objavljeno Oktober 2, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Navaden brez R bi bil zame..za "na kafe" lih ta prav..pa še zmer dost hardcore..
Fritz Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Samo telelever bom pogrešal.... To BMW-jevo vzmetenje, skupaj z nizkim težiščem mašine je zame ena najboljših stvari na bokser BMW-jih. Se pa strinjam z Bambijem, cene so šle absolutno predaleč. Ne razumem v čem je fora, a je po splošni stagnaciji trga in uspehu prestižnih (beri dragih, kar je posledica dejstva, da ima čedalje več ljudi manj denarja in čedalje manj ljudi več denarja) modelov BMW-ja, vsa konkurenca odločila zaplavati v isti bazen? Dizajn je dizajn a ne razumem vztrajanja pri teh čudnih in enojnih lučeh. Ena najboljših stvari pri velikih endurah z dvojnimi močnimi lučmi, katere zagotavljalo dobro vidljivost ponoči je tudi to, da se ponoči lahko suvereno pelješ in vsaj meni to veliko pomeni. Na splošno pa mi je tale KTM zelo všeč, s kolesoma 19/17 so omogočili pestrejšo izbiro pnevmatik, to da ima V2 mašino (lahko bi bila tudi V4) pa je samo plus
S-trMa Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ja kašn adventure pa je to, k ima deljen zic?? Takoj oznako dol zbrisat. Beh.
Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ja kašn adventure pa je to, k ima deljen zic?? Takoj oznako dol zbrisat. Beh. Kopiral so...
kasti Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ja kašn adventure pa je to, k ima deljen zic?? Takoj oznako dol zbrisat. Beh. Definicija besede Adventure: http://en.wikipedia.org/wiki/Adventure
pik1 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Jest pa mislm, da je kar good tole z deljenim zicom .... Pri tapravi avanturi, zna to pridet še prav .... Sicer mi je pa tale oranžkar kar všeč .... Mislm, da če bi nemci čist nehal s svojimi "avanturami",. bi pa znala bit tole naslednja varijanta za tišat ..... no, mogoče celo tud po kakšnem bolj necestnem terenu .... ):
Bambi61 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ne razumem zakaj se toliko propelermoped farerov vtika v KTM temo?? Kaj mislijo vsi končno na prave motorje prešaltat? Vesel sem edino da jim KTM ni všeč! To dokazuje pomanjkanje okusa. Zato so tudi kupili to kar imajo . Na avanturah pa sem dosedaj videl samo "plačance" s spremstvom. Amaterji pa so jih imeli v vrečkah.Mopede mislim! Pa ne oranžne. hilton in gsxes 2
S-trMa Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Definicija besede Adventure: http://en.wikipedia.org/wiki/Adventure Sej sem sam malo dregnil, ker sem vedu, da bo takoj ene par "tajeznih" Drgač pa mi gre itak ta moped v nos. Opustili so 640 Adventure, zdej bodo še 990 Adventure in nam ponujajo to kravetino. Nimam pojma od kod pobirajo ideje za te blaznosti. Kot sem že parkrat rekel: bolje da bi naredli 800 Adventure, pa bi bil taprav dual sport. Pa naj bo še 1200 zraven, da bodo pokrili povpraševanje tistih, ki morjo met jurja iz kakršnih koli razlogov že. 990 je blo še sprejemljivo, gume so ble še terenske velikosti in kolkr tolk robusten, 1200 je pa sam še... beh.... U glavnm, če kdaj mojga 640 vrag vzame, nimam več kaj kupit od KTM (novega).
Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ne razumem zakaj se toliko propelermoped farerov vtika v KTM temo?? Kaj mislijo vsi končno na prave motorje prešaltat? Vesel sem edino da jim KTM ni všeč! To dokazuje pomanjkanje okusa. Zato so tudi kupili to kar imajo . Na avanturah pa sem dosedaj videl samo "plačance" s spremstvom. Amaterji pa so jih imeli v vrečkah.Mopede mislim! Pa ne oranžne. Prva dva vprašanja v tvojem postu,si prvo odgovori sam ti pa še ene par riderju,ki ste več v temah BMW kot pa v temah v katerih se gre o vaših motorjih Ne vem ,mogoče vas mika nazaj,pa ne veste kako bi to povedal :lol:
Bambi61 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 (popravljeno) Sej sem sam malo dregnil, ker sem vedu, da bo takoj ene par "tajeznih" Drgač pa mi gre itak ta moped v nos. Opustili so 640 Adventure, zdej bodo še 990 Adventure in nam ponujajo to kravetino. Nimam pojma od kod pobirajo ideje za te blaznosti. Kot sem že parkrat rekel: bolje da bi naredli 800 Adventure, pa bi bil taprav dual sport. Pa naj bo še 1200 zraven, da bodo pokrili povpraševanje tistih, ki morjo met jurja iz kakršnih koli razlogov že. 990 je blo še sprejemljivo, gume so ble še terenske velikosti in kolkr tolk robusten, 1200 je pa sam še... beh.... U glavnm, če kdaj mojga 640 vrag vzame, nimam več kaj kupit od KTM (novega). Se absolutno strinjam s tabo posebej glede 800 + 1200 ! Ker sedaj ko ni več 990 ,ni več hard endurota .Govorim seveda za popotovanja ne za v "gošo". Popravljeno Oktober 4, 2012. Popravil bambi61
dromomaniac Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Cene v ita.. 1190 Adventure base: 13.990 euro 1190 Adventure: 14.870 euro 1190 Adventure R: 14.970 euro
Bambi61 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Cene v ita.. 1190 Adventure base: 13.990 euro 1190 Adventure: 14.870 euro 1190 Adventure R: 14.970 euro To "gre vun" ! Ker v Italiji so bili stalno malo dražji kot pri nas, tako da bodo sedaj verjetno v istem razmerju ne pa 16.000 kot je bila ena informacija?!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se