goggy99 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 pol je bil tvoj...pa akrapota je mel gor...sm reku Jamniku:"folk ma še zmeri dnar"
THOMPSON Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Ja, ima denar, ampak mopedov nam pa vseeno ne znajo prodajat. :jezen in našega denarja tudi ne iz žepa potegnit! Sem bil danes pri Selešu, ravno zaradi 1200. Pa takšnega šalabajzerskega prodajalca že dolgo nisem videl. Mogoče mu nisem deloval kot nalovdan kupec (sem se pripeljal v Kangooju, pa še brez las sem in z trebuščkom). Mogoče je imel slab dan,....so mi ga pa pri sosedih (BMW) spet polepšali. lp, andrej TakeALookAround in Kmet2 2
Kmet2 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Ja, ima denar, ampak mopedov nam pa vseeno ne znajo prodajat. :jezen in našega denarja tudi ne iz žepa potegnit! Sem bil danes pri Selešu, ravno zaradi 1200. Pa takšnega šalabajzerskega prodajalca že dolgo nisem videl. Mogoče mu nisem deloval kot nalovdan kupec (sem se pripeljal v Kangooju, pa še brez las sem in z trebuščkom). Mogoče je imel slab dan,....so mi ga pa pri sosedih (BMW) spet polepšali. lp, andrej Tudi men Seleš ni všeč,poln sam sebe in brihten za popi..... Jaz sem se pri Axlu zelo dobro zmenil in tudi osebje je sploh Alen,eden od družinskih lastnikov! Seleš me pa več ne vidi :glare: :glare:
Kmet2 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 pol je bil tvoj...pa akrapota je mel gor...sm reku Jamniku:"folk ma še zmeri dnar" In,kaj te moti Dark 1
TakeALookAround Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Ja da mas dnar. :evilgrin: Za KTMa bi mogu bit se ksn mojstr za poservisirat se mi zdi, ker Jamnika skos cakas ko nor, medtem pa dnevi bezijo....ce mi ga celo zimo sraufa, pa dej ane....ce ga morm pa junija cakat 1 mesc, me pa mine. Razn ce ma ksno VIP listo, pa je treba gor pridt.
Kmet2 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Ja da mas dnar. :evilgrin: Za KTMa bi mogu bit se ksn mojstr za poservisirat se mi zdi, ker Jamnika skos cakas ko nor, medtem pa dnevi bezijo....ce mi ga celo zimo sraufa, pa dej ane....ce ga morm pa junija cakat 1 mesc, me pa mine. Razn ce ma ksno VIP listo, pa je treba gor pridt. Res je mjčken bolj lagano,sam sem pa s storitvijo vedno zelo zadovoljen,všeč mi je pedantnost in odnos do motorja in stranke!! Jaz sem skoz na VIP listi,kadar greš k njemu se en moj KTM tam valja MihaGS in Dark 2
krucymucy Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Trzna nisa, Orange Service Point - krucymucy Kmet2 in Dark 2
kasti Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 (popravljeno) Ja, ima denar, ampak mopedov nam pa vseeno ne znajo prodajat. :jezen in našega denarja tudi ne iz žepa potegnit! Sem bil danes pri Selešu, ravno zaradi 1200. Pa takšnega šalabajzerskega prodajalca že dolgo nisem videl. Mogoče mu nisem deloval kot nalovdan kupec (sem se pripeljal v Kangooju, pa še brez las sem in z trebuščkom). Mogoče je imel slab dan,....so mi ga pa pri sosedih (BMW) spet polepšali. lp, andrej Se podpišem pod tole! 2x sem bil v kontaktu s Selešem.... moja ocena: naduvan ko "svina", odnos do stranke porazen!!! Primer: želel sem naročiti Goldentyre gumo (glede na to da je zastopnik za Goldentyre) pa pravi da jih moram naročiti vsaj 5 kosov, sicer se mu ne splača!? AXLE: ravno obratno kot Seleš! OK... mal smo zaplaval od bistva te teme... sorry! Popravljeno Oktober 2, 2013. Popravil kasti Kmet2 1
Dark Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 (popravljeno) Sam sem moped kupil pri Labi in na njihove storitve nimam pripomb. Škoda, da niso več prodajalci KTM-a. Tudi s servisom sem na našem koncu izjemno zadovoljen, saj je Simon Nerat izvrstni mehanik. Njegova zasluga je tudi prodaja mojega prejšnjega mopeda (brez oglaševanja), pomembno vlogo pa je Simon, ob Igorju D., imel tudi pri nakupu Adventurerja... Popravljeno Oktober 2, 2013. Popravil Dark
pjotr Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Ja, ima denar, ampak mopedov nam pa vseeno ne znajo prodajat. :jezen in našega denarja tudi ne iz žepa potegnit! Sem bil danes pri Selešu, ravno zaradi 1200. Pa takšnega šalabajzerskega prodajalca že dolgo nisem videl. Mogoče mu nisem deloval kot nalovdan kupec (sem se pripeljal v Kangooju, pa še brez las sem in z trebuščkom). Mogoče je imel slab dan,....so mi ga pa pri sosedih (BMW) spet polepšali. lp, andrej Razni Seleši bodo morali precej narest na področju dela s strankami, sicer bodo lahko samo tarnali nad recesijo in vsem okrog sebe. Tudi sam sem zelo razočaran nad njegovo storitvijo (zavzetost in prilagodljivost sta na nuli). Moral bi se zavedati, da stranko precej lažje izgubiš kot jo pridobiš. Pravo nasprotje je Axle, kjer res nimam slabe izkušnje in mogoče tudi zato vedno pokličem najprej tja. Kmet2 1
goggy99 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Ja da mas dnar. :evilgrin: Za KTMa bi mogu bit se ksn mojstr za poservisirat se mi zdi, ker Jamnika skos cakas ko nor, medtem pa dnevi bezijo....ce mi ga celo zimo sraufa, pa dej ane....ce ga morm pa junija cakat 1 mesc, me pa mine. Razn ce ma ksno VIP listo, pa je treba gor pridt. pr jamniku že od leta 2007 ko je odpru delavnco...jst sm svojga kupu takrat še pri habatu-bli so enkratni...se verjetn skrije in laba(lopov) in seles(dolenčk) :glare: .
franc Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Jaz s Selešem nimam problemov, kar sva se zmenila in kar je obljubil je tudi naredil. "Nastop" ima mogoče malo čuden, ampak to me ne moti dokler je "fer" . Imam precej slabše izkušnje z Jamnikom, da se pusti prosit je še najmanjši problem, niti enkrat se ni zgodilo, da bi bil takrat ko sva se zmenila v delavnici (na telefon se takrat seveda ne javlja, zvonca nima, ti pa čakaj) . Ne vodi nobene evidence kaj na motorju dela (ker drugače bi moral vedeti kaj je kdaj menjal) , ne sledi tovarniškim obvestilom (napačno olje v motorju) , po enem od servisov so bili pretegnjeni vsi (ampak res vsi) vijaki na plastikah, vključno z zdrobljenim nosilcem elektrike (nosilec je drobiž 2€, ampak princip... ) za to je bil verjetno kriv "pomočnik" ampak dejstva ne spremeni. Cene so poglavje zase. lp Franc suntrace14, Fritz in TakeALookAround 3
Dark Objavljeno Oktober 6, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2013 (popravljeno) Dober servis je izjemno pomemben. Sam sem że nekaj časa voznik KTM-ov tudi zato, ker imamo na našem koncu odličnega serviserja Simona Nerata. Tudi s servisom svoje Aprilie Tuono, ko sem jo vozil (serviser Tomo), sem bil zelo zadovoljen. Za nakup Ducati-ja pa se nisem nikoli odločil, kljub spogledovanjem, ker v naših krajih nimamo servisa za to blagovno znamko... Popravljeno Oktober 6, 2013. Popravil Dark
Kmet2 Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 http://(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/tehnika/razno/anti-lowside-tehnologija-%E2%80%93-bosch-msc še mal v Slovenščini
Dark Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 http://(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/tehnika/razno/anti-lowside-tehnologija-–-bosch-msc še mal v Slovenščini Sam sem że naročil MSC. Dobavljiv naj bi bil konec decembra... Kmet2 1
pjotr Objavljeno Oktober 13, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2013 Seveda pričakujemo izčrpno poročilo
Bambi61 Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 če prav razumem se zaderem :Pazi ovinek! In potem motor ne pospešuje ne v ovinek in ne iz njega:Pa tudi zavira toliko kot se njemu zdi primerno(kar je manj kot je potrebno)!? Mislim potem je boljši APN 4.V noben ovinek nisi prehiter pa tudi zavirat ne moreš premočno. AJ 1
Dark Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Seveda pričakujemo izčrpno poročilo Seveda. Vendar mora najprej skopneti sneg... poggy 1
peterpan Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 Vem, da tema ni servis, a je prav, da slišimo vsa mnenja. Jaz osebno imam s servisom pri Jamniku odlične izkušnje, drži se dogovorov okoli časa (res pa je da še nisem probal sreče sredi sezone), potrudi se najti rešitve (ko sem npr. hotel obdržati originalna držala za sopotnika kljub montaži nosilne plošče za kovček, kar v osnovi ni predvideno, oziroma ponujajo neke tanke zadeve, meni so pa originalne na SMTju bolj všeč), cene so po mojem mnenju primerne registrirani dejavnosti in originalnem materialu. Na telefon se včasih ne javi, ampak mislim, da to naredimo vsi, pač odvisno od prioritet oziroma dela v tistem trenutku. Skratka priporočam... kar se pa 1190 Adventure tiče pa ga moram ob priliki probat z novim MSC je to zanimiv paket, ko se kdaj naveličam SMTja ali pa se boljša polovica pritoži čez udobje...
Kmet2 Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 Tudi če se ne javi ,vedno pokliče nazaj,pa čeprav drugi dan,tud jaz full zadovoljen
jocman Objavljeno December 10, 2013 Opozori Objavljeno December 10, 2013 No takole fantje,se umikam iz te teme,ker je spet preveč tabrihtnih,ki jih zanima vse razen motorja in ne da se mi poslušat obkladanj,glumac,pa ma dnar pa nima dnarja.....mislim kaj vas to sploh briga in resno brigajte se za sebe,boste mel dosti dela. Itak boste pa zdej lohk nabijal spet tisti ki takšnega motorja nimate pa ga po možnosti tud od blizu še niste vidl,prav tako se isto dogaja v temi BMW,brihtolirajo takšni ,ki motor tud vozili niso.....sami pa veste kdo ste :closedeyes: Mejte se fajn,jaz se mam :glare: P.S. za na koncu pa sam,da povem,da ima novi BMW še vedno boljše vzmetenje od novega KTM,vsaj po asvaltu.... :grim Vem da si se že pred časom umaknil...pa me vseeno zanima po uporabi skozi sezono kakšna so tvoja opažanja (in boljše polovice)...plusi in minusi..če lahko...prosim...
jocman Objavljeno December 10, 2013 Opozori Objavljeno December 10, 2013 Kar lično spopedenan moped... :yes: lukec in Dark 2
Kmet2 Objavljeno December 10, 2013 Opozori Objavljeno December 10, 2013 (popravljeno) -- Neodzivnost matične KTM tovarne za napake na motorju oz. dolga čakalna doba za rešitve,kar vam je ljubše -- Težave z alarmom(praznjenje akumolatorja)......rešili po 6mesecov čakanja in moledovanja z novim programom -- Težave z elektroniko (nastavitev montizerjov...itd)....rešili spet z novim programom -- Kovčki so nekvalitetni...težko se odpirajo in zapirajo ter prepuščajo vodo(obrazložitev tovarne v avstriji)kovčki so vodo odporni in ne vodotesni,da te srat prime...a se tudi na tem področju nekaj premika,bomo videli! --Zaščitna plošča z vsemi vijaki in nosilci(šus plata)ima 12kg......mogoče so naredili proti raketno...definitivno so povečali nižje težišče:-) --Še vedno se ne dobi opreme ki jo imajo v ponudbi --Gretje sedeža.....tudi to so rešili z protivročinsko folijo pod sedežem --Glas motorja...kot da bi vozil skuterja --Ko pride tista vmesna svetloba med dan in nočjo senzor prižiga in ugaša prednjo luč dokler se ne odloči kaj je:-)) +velika odzivnost domačih dilerjev za odpravo napak,pritisk na Avstrijce so vršili konstantno,velika pohvala Axlu v Koper,kjer sem tudi kupil motor,stojijo ob strani kupcu! +Vse zgoraj naštete napake so odpravili brez plačila,doplačila v sklopu garancije +Ciklistika je super,elektronsko vzmetenje ti vrača podatke z podlage in se nastavlja med vožnjo...simpl +Agregat je vreden vseh pohval zelo odziven toda eleganten ne znam drugače povedat...proti staremu so zelo lepo ukrotili tisto živčnost agregata in mu dodali zam mene preveč dirkalnega navdiha.........motor pali do 280kmh....mislm pa saj smo delali enduro a ne!? +zelo dobre luči ,dobra vidljivost in super dodatne luči...skratka dan ko pripališ vse! +dobra vetrna zaščita(povišana šipca) in zelo preprosto ponastavljanje,tudi med vožnjo +sedež odličen z gelom in gretjem,sovoznikovega in voznikovega z ločenim upravljanjem +Akrapovič ni potrebno homologirat ,je že tovarniško! +sovoznica se rajši pelje na staremu KTM a rajši na novemu kot na GSA....sej razumete ane:-)) +armaturna plošča ti nudi veliko uporabnih podatkov in je pregledna +protizdrsna elektronika je zelo izpopolnjena in ne čutiš grobega popravljanja temveč vidiš samo lučko ki se prižiga in mikro popravljanje(nemoteče)GSA ima ASC kot tank,grobo! +zelo kvalitetna izdelava delov in celega motorja,res so se potrudili v dodelavi najmanjših detajlov,plastike,krmilo,gumbi...itd... +varčnost agregata proti starem,kljub težki roki 6.7 in nič več,če si pa nežen 5-5.5l na 100kmh +ne pije olja proti staremu ....1dcl na 1000km(stari KTM) No vrjetno se bi še kaj najdlo + ali -- a tako na hitro je to to,če se še kaj spomnem pripišem,no zdej se pa posljavljam od teme Popravljeno December 10, 2013. Popravil Kmet2 Dark, TakeALookAround, DAMI34 in 4 others 7
vrho1679 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 -- Neodzivnost matične KTM tovarne za napake na motorju oz. dolga čakalna doba za rešitve,kar vam je ljubše -- Težave z alarmom(praznjenje akumolatorja)......rešili po 6mesecov čakanja in moledovanja z novim programom -- Težave z elektroniko (nastavitev montizerjov...itd)....rešili spet z novim programom -- Kovčki so nekvalitetni...težko se odpirajo in zapirajo ter prepuščajo vodo(obrazložitev tovarne v avstriji)kovčki so vodo odporni in ne vodotesni,da te srat prime...a se tudi na tem področju nekaj premika,bomo videli! --Zaščitna plošča z vsemi vijaki in nosilci(šus plata)ima 12kg......mogoče so naredili proti raketno...definitivno so povečali nižje težišče:-) --Še vedno se ne dobi opreme ki jo imajo v ponudbi --Gretje sedeža.....tudi to so rešili z protivročinsko folijo pod sedežem --Glas motorja...kot da bi vozil skuterja --Ko pride tista vmesna svetloba med dan in nočjo senzor prižiga in ugaša prednjo luč dokler se ne odloči kaj je:-)) +velika odzivnost domačih dilerjev za odpravo napak,pritisk na Avstrijce so vršili konstantno,velika pohvala Axlu v Koper,kjer sem tudi kupil motor,stojijo ob strani kupcu! +Vse zgoraj naštete napake so odpravili brez plačila,doplačila v sklopu garancije +Ciklistika je super,elektronsko vzmetenje ti vrača podatke z podlage in se nastavlja med vožnjo...simpl +Agregat je vreden vseh pohval zelo odziven toda eleganten ne znam drugače povedat...proti staremu so zelo lepo ukrotili tisto živčnost agregata in mu dodali zam mene preveč dirkalnega navdiha.........motor pali do 280kmh....mislm pa saj smo delali enduro a ne!? +zelo dobre luči ,dobra vidljivost in super dodatne luči...skratka dan ko pripališ vse! +dobra vetrna zaščita(povišana šipca) in zelo preprosto ponastavljanje,tudi med vožnjo +sedež odličen z gelom in gretjem,sovoznikovega in voznikovega z ločenim upravljanjem +Akrapovič ni potrebno homologirat ,je že tovarniško! +sovoznica se rajši pelje na staremu KTM a rajši na novemu kot na GSA....sej razumete ane:-)) +armaturna plošča ti nudi veliko uporabnih podatkov in je pregledna +protizdrsna elektronika je zelo izpopolnjena in ne čutiš grobega popravljanja temveč vidiš samo lučko ki se prižiga in mikro popravljanje(nemoteče)GSA ima ASC kot tank,grobo! +zelo kvalitetna izdelava delov in celega motorja,res so se potrudili v dodelavi najmanjših detajlov,plastike,krmilo,gumbi...itd... +varčnost agregata proti starem,kljub težki roki 6.7 in nič več,če si pa nežen 5-5.5l na 100kmh +ne pije olja proti staremu ....1dcl na 1000km(stari KTM) No vrjetno se bi še kaj najdlo + ali -- a tako na hitro je to to,če se še kaj spomnem pripišem,no zdej se pa posljavljam od teme Za vsak slučaj prečekirite air boxe: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/ktm-tech/ktm-1190-adventure-air-filter-73635 Menda je za 2014 napaka opravljena. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Januar 8, 2014 Opozori Objavljeno Januar 8, 2014 Dark a si že dobil MSC sistem,ker pri meni še ni dobavljiv? Dark 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se