Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

Škoda k nima homologacije

Tudi sam bi se odločil za Wingse, saj so, po mojem vedenju, precej cenejši od Akrapovičevega izpuha. Vendar, žal, nimajo homologacije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam bi se odločil za Wingse, saj so, po mojem vedenju, precej cenejši od Akrapovičevega izpuha. Vendar, žal, nimajo homologacije...

Ali to pomeni da moraš doplačat za homologacijo ali da ga sploh ne moreš homologirat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali to pomeni da moraš doplačat za homologacijo ali da ga sploh ne moreš homologirat?

Ne moreš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam da bi nabavil Wingsa samo ne vem če je verzija "short" OK. Short verzija izgleda lepše kot standard, samo nekje sem ujel, da če je dušilec prekratek, potem rado seka nazaj ko zapreš gas. Akrapovič in Remus sta izdelala aftermarket lonec za Advenčerja 1190, pa noben ni tako kratek. Ima kdo kakšno izkušnjo?

Pozdravljen-i!

 

Sam imam nameščen standardno dolžino!Sem bil tudi v dvomih ampak je izpadlo super!

Stvar okusa ali short ali standard!

Sam dosti uporabljam stranske kovčke tako da mi je lepše izpadel standard!

Gorazd Marovič 1A možak, korekten brez pripomb, zvok izpuha :OK: , slabost pa da se ga ne da homologirat!

Ko bo malo lepega vremena pofotkam.

 

Lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako je to, Wingsi se prodajajo po kar nekaj državah sveta brez homologacije, pri nas pa ne, ne vem a proizvajalec sploh ni hotel homologirat izdelka ali kaj, ker se mi zdi čudno, da se pr nas prodajajo tudi homologirani POLIZDELKI, ki ga nebi dal na moped če mi plačaš

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali to pomeni da moraš doplačat za homologacijo ali da ga sploh ne moreš homologirat?

 

 

 

Objavljeno Danes, 10:55

In v čem je poanta dat na moped, za "civilno" uporabo nehomologiran ror, katari gre v nos plavim?

 

LP, Uroš.

 

Pjotr:

 

Wingsov ne moreš homologirat, saj bi izpuh moral homologirat proizvajalec: cena več kot 20.000 E. Torej problem je v homologaciji prodajalca. Wingi so sicer tako več ali manj kopija Akrapoviča in izpolnjujejo zahtevane normative. Kjub vsemuj: če je policaj nadležen, te bo kaznoval. Tudi tehničnega pregleda (čez tri leta) ne moreš opraviti z Wingsi. In še nekaj: če se ti karkoli pripeti na motorju, ki ima vgrajene Wingse, lahko imaš težave z uveljavljanjem garancije.  Na takšen način KTM ščiti Akrapoviča, saj izpuhe razvijata v sodelovanju...  

 

Uroš:

 

Sam poante ne vidim, razen morda v nižji ceni. Ta pa meni ne odtehta morebitnih težav z 'organi reda in miru'.

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Dark. Ja, zgleda da bom še nekaj časa vozil serijski ror :blush: .

Ni kaj, če bi Wings homologiral izdelek, ga najbrž ne bi prodajal  "u pola cjene".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti bo tak izpuh, če ne moreš nikamor v miru? Brez homologacije in db kilerja, se jaz ne bi peljal daleč od doma. V Avstriji in Nemčiji te ne samo oglobijo, tudi naprej se ne smeš peljati. Brez veze, da dopust končaš na tak način.

Glede na to, da Adventurer ni cafe racer, je bolje imeti serijski izpuh.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti bo tak izpuh, če ne moreš nikamor v miru? Brez homologacije in db kilerja, se jaz ne bi peljal daleč od doma. V Avstriji in Nemčiji te ne samo oglobijo, tudi naprej se ne smeš peljati. Brez veze, da dopust končaš na tak način.

Glede na to, da Adventurer ni cafe racer, je bolje imeti serijski izpuh.

Kljub vsemu ugotavljam, da je bil nakup Akrapovičevega izpuha dobra odločitev...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kljub vsemu ugotavljam, da je bil nakup Akrapovičevega izpuha dobra odločitev...

Sej Akrapovič je serijsko z doplačilom,ko ga kupiš ga ni potrebno homologirat za KTM 1190!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej Akrapovič je serijsko z doplačilom,ko ga kupiš ga ni potrebno homologirat za KTM 1190!

 

Kmet dej bodi taka faca prosim, pa stehtaj original izpuh? Ker me res zanima, kaj pridobiš z Akrapotom...ni mi čist jasno, zakaj se je odločil za takšno cigaro..sej ne žgleda švoh, sam za to ceno, maš že lep oddih nekje v tropskih krajih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet dej bodi taka faca prosim, pa stehtaj original izpuh? Ker me res zanima, kaj pridobiš z Akrapotom...ni mi čist jasno, zakaj se je odločil za takšno cigaro..sej ne žgleda švoh, sam za to ceno, maš že lep oddih nekje v tropskih krajih :D

3.8 kg je razlike......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri GSu je tudi prihranek na teži ca 4kg, v prid Akrapotu.

 

Glede dB killerjev, sem pa zadnjič peljal na Mangart v družbi dveh švabov in oba brez killerjev v rorih :) Verjetno za  naše konce, ko prideta čez mejo pa ziher not šraufata... :mellow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original lonec ima krepko čez 5kg (bom stehtal ob priliki),  akrapo titan je pa 3kg.

 

Slabih 8 ima original lonec, sem malo poiskal po netu, tako da je ta podatek o prihranku kar tu nekje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kolk sem plusa naredu z Akrapotom sem minusa x2 z šus plato :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je bil tvoj mogoče??

Ja ne vem plata se je montirala tam okrog julija,avgusta,ne vem več točno :blush: pr Miha Jamniku(Škofljica)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!