sayo Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Akrapo niti ni dosti glasnejši, pa tud kaj manjši ni. Me bolj mika Wings. Škoda k nima homologacije
Dark Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Škoda k nima homologacije Tudi sam bi se odločil za Wingse, saj so, po mojem vedenju, precej cenejši od Akrapovičevega izpuha. Vendar, žal, nimajo homologacije...
pjotr Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Tudi sam bi se odločil za Wingse, saj so, po mojem vedenju, precej cenejši od Akrapovičevega izpuha. Vendar, žal, nimajo homologacije... Ali to pomeni da moraš doplačat za homologacijo ali da ga sploh ne moreš homologirat?
Kmet2 Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Ali to pomeni da moraš doplačat za homologacijo ali da ga sploh ne moreš homologirat? Ne moreš!
TILEN1 Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Razmišljam da bi nabavil Wingsa samo ne vem če je verzija "short" OK. Short verzija izgleda lepše kot standard, samo nekje sem ujel, da če je dušilec prekratek, potem rado seka nazaj ko zapreš gas. Akrapovič in Remus sta izdelala aftermarket lonec za Advenčerja 1190, pa noben ni tako kratek. Ima kdo kakšno izkušnjo? Pozdravljen-i! Sam imam nameščen standardno dolžino!Sem bil tudi v dvomih ampak je izpadlo super! Stvar okusa ali short ali standard! Sam dosti uporabljam stranske kovčke tako da mi je lepše izpadel standard! Gorazd Marovič 1A možak, korekten brez pripomb, zvok izpuha , slabost pa da se ga ne da homologirat! Ko bo malo lepega vremena pofotkam. Lp vsem
sayo Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Ne vem kako je to, Wingsi se prodajajo po kar nekaj državah sveta brez homologacije, pri nas pa ne, ne vem a proizvajalec sploh ni hotel homologirat izdelka ali kaj, ker se mi zdi čudno, da se pr nas prodajajo tudi homologirani POLIZDELKI, ki ga nebi dal na moped če mi plačaš lajbn in Dark 2
u-r-o-s Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 In v čem je poanta dat na moped, za "civilno" uporabo nehomologiran ror, katari gre v nos plavim?
Dark Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 (popravljeno) Ali to pomeni da moraš doplačat za homologacijo ali da ga sploh ne moreš homologirat? Objavljeno Danes, 10:55 In v čem je poanta dat na moped, za "civilno" uporabo nehomologiran ror, katari gre v nos plavim? LP, Uroš. Pjotr: Wingsov ne moreš homologirat, saj bi izpuh moral homologirat proizvajalec: cena več kot 20.000 E. Torej problem je v homologaciji prodajalca. Wingi so sicer tako več ali manj kopija Akrapoviča in izpolnjujejo zahtevane normative. Kjub vsemuj: če je policaj nadležen, te bo kaznoval. Tudi tehničnega pregleda (čez tri leta) ne moreš opraviti z Wingsi. In še nekaj: če se ti karkoli pripeti na motorju, ki ima vgrajene Wingse, lahko imaš težave z uveljavljanjem garancije. Na takšen način KTM ščiti Akrapoviča, saj izpuhe razvijata v sodelovanju... Uroš: Sam poante ne vidim, razen morda v nižji ceni. Ta pa meni ne odtehta morebitnih težav z 'organi reda in miru'. Popravljeno September 30, 2013. Popravil Dark
pjotr Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Hvala Dark. Ja, zgleda da bom še nekaj časa vozil serijski ror . Ni kaj, če bi Wings homologiral izdelek, ga najbrž ne bi prodajal "u pola cjene".
motolover Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Kaj ti bo tak izpuh, če ne moreš nikamor v miru? Brez homologacije in db kilerja, se jaz ne bi peljal daleč od doma. V Avstriji in Nemčiji te ne samo oglobijo, tudi naprej se ne smeš peljati. Brez veze, da dopust končaš na tak način. Glede na to, da Adventurer ni cafe racer, je bolje imeti serijski izpuh. krucymucy in Kmet2 2
Dark Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Kaj ti bo tak izpuh, če ne moreš nikamor v miru? Brez homologacije in db kilerja, se jaz ne bi peljal daleč od doma. V Avstriji in Nemčiji te ne samo oglobijo, tudi naprej se ne smeš peljati. Brez veze, da dopust končaš na tak način. Glede na to, da Adventurer ni cafe racer, je bolje imeti serijski izpuh. Kljub vsemu ugotavljam, da je bil nakup Akrapovičevega izpuha dobra odločitev... Kmet2 in krucymucy 2
Kmet2 Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Kljub vsemu ugotavljam, da je bil nakup Akrapovičevega izpuha dobra odločitev... Sej Akrapovič je serijsko z doplačilom,ko ga kupiš ga ni potrebno homologirat za KTM 1190!
HyperJack Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Sej Akrapovič je serijsko z doplačilom,ko ga kupiš ga ni potrebno homologirat za KTM 1190! Kmet dej bodi taka faca prosim, pa stehtaj original izpuh? Ker me res zanima, kaj pridobiš z Akrapotom...ni mi čist jasno, zakaj se je odločil za takšno cigaro..sej ne žgleda švoh, sam za to ceno, maš že lep oddih nekje v tropskih krajih
motolover Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Motorjev in opreme zanje ne kupujemo s pametjo... Dark, skalaprava, krucymucy in 1 other 4
Dark Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Motorjev in opreme zanje ne kupujemo s pametjo... Podpišem...
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Kmet dej bodi taka faca prosim, pa stehtaj original izpuh? Ker me res zanima, kaj pridobiš z Akrapotom...ni mi čist jasno, zakaj se je odločil za takšno cigaro..sej ne žgleda švoh, sam za to ceno, maš že lep oddih nekje v tropskih krajih 3.8 kg je razlike......
u-r-o-s Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Pri GSu je tudi prihranek na teži ca 4kg, v prid Akrapotu. Glede dB killerjev, sem pa zadnjič peljal na Mangart v družbi dveh švabov in oba brez killerjev v rorih Verjetno za naše konce, ko prideta čez mejo pa ziher not šraufata... :mellow:
dromomaniac Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Pri GSu je tudi prihranek na teži ca 4kg, v prid Akrapotu. Ja..če menjaš celoten sistem..
u-r-o-s Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Original lonec ima krepko čez 5kg (bom stehtal ob priliki), akrapo titan je pa 3kg.
u-r-o-s Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Original lonec ima krepko čez 5kg (bom stehtal ob priliki), akrapo titan je pa 3kg. Slabih 8 ima original lonec, sem malo poiskal po netu, tako da je ta podatek o prihranku kar tu nekje...
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Ja kolk sem plusa naredu z Akrapotom sem minusa x2 z šus plato Dark 1
dromomaniac Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Original lonec ima krepko čez 5kg (bom stehtal ob priliki), akrapo titan je pa 3kg. bo držalo..se že posipavam!
CeneR Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Ja kolk sem plusa naredu z Akrapotom sem minusa x2 z šus plato imaš pa težišče nižje. Kmet2 1
goggy99 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Ja res je,zdej ga ne prebije tud metek je bil tvoj mogoče??
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 je bil tvoj mogoče?? Ja ne vem plata se je montirala tam okrog julija,avgusta,ne vem več točno pr Miha Jamniku(Škofljica)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se