Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


Priporočene objave

Objavljeno

Moped u redu zgleda, ne vem kje vidite KOPIJO ?

P.S. a mate že tolk oprane možgane, da v vsakem mopedu vidite GS-a

Objavljeno

Hudo!

Preseneča teža 235kg, s tekočinami v kombinaciji s 150 konji, zakon! :OK:

Objavljeno

Hudo

post-5502-0-47464500-1348079483_thumb.jpg

post-5502-0-85144600-1348079685_thumb.jpg

19/17

post-5502-0-63460600-1348079543_thumb.jpg

21/18 R izvedba

ME LIKE IT..... A LOT!!!! :notworthy:

Objavljeno

ME LIKE IT..... A LOT!!!! :notworthy:

a ne..misliš da če oba naenkrat naročiva da dobiva kej popusta? tko ene 50% bi mel pasal :D

baje bo 11.000 funtov v GB

Objavljeno

a ne..misliš da če oba naenkrat naročiva da dobiva kej popusta? tko ene 50% bi mel pasal :D

baje bo 11.000 funtov v GB

Itak.... gremo v group buy! :grim

Objavljeno

En detajl ki mi je padel v oči:

se mi zdi, da ima nekam čudno nizko speljane cevi (lajtnge) prednje zavore!?

Objavljeno

To sem mislil na ceno v UK, pri nas bo pa najbrž kot si napisal ja, pa še nekaj opreme, jah razred GS nimaš kej :whistle:

Objavljeno

a ne..misliš da če oba naenkrat naročiva da dobiva kej popusta? tko ene 50% bi mel pasal :D

baje bo 11.000 funtov v GB

Hitro v vrsto, baje bo čakalna doba kar dolga, tako da na popust ne računat... :grim

Objavljeno

- LC8 two-cylinder V-engine with dual ignition, electronic engine management system of the latest generation Keihin electronic injection with drive-by-wire and slipper clutches

- Power: 110 kW/150 hp, Torque: 125 Nm, maintanance every 15,000 km, low fuel consumption

- Weight: 230 kg in running order

- ABS BOSCH multi-level, multi-level traction control BOSH (MTC), electronically programmable WP suspension (EDS)

- New off-road mode for ABS and MTC

- Tubular light chrome-molybdenum steel.

- Spoke wheels with tubeless tires (120/70-19 front, 170/60-17 rear)/Spoke wheels with tubeless tires Enduro (90/90-21 front, 150/60-18 rear)

- Footrests, seat height, handlebar position and adjustable windscreen

- WP USD telescopic fork adjustable in compression and rebound separately.

- Shock postriore WP fully adjustable.

- Footrests, handlebar position and adjustable windscreen

Objavljeno

Hitro v vrsto, baje bo čakalna doba kar dolga, tako da na popust ne računat... :grim

Ja, v Sloveniji je že več tisoč prednaročil tako da..........!

Saj nea vem kam bi sploh šou z njim :( .Mogoče Uzbekistan ?

Objavljeno

Glede na predhodnika, ga zagotovo ne bi dve leti se kupil potem pa ja.

Objavljeno

misliš da se iz prejšnjih niso nič naučil?

Objavljeno

se pravi okoli 14k v €

pri prodajalcu na obali:

"Predvidena okvirna cena z vsemi dajatvami in DDV 15.750,00 Eur

Cena je informativna za osnovno različico"

Objavljeno (popravljeno)

pri prodajalcu na obali:

"Predvidena okvirna cena z vsemi dajatvami in DDV 15.750,00 Eur

Cena je informativna za osnovno različico"

No če je tako bom pa še celo jaz BMW-ja kupil !! Ker ko prištejem še kovčke in ostalo že dosegam ali celo presegam njegovo ceno.Od propelermopeda namreč!

Popravljeno . Popravil bambi61
Objavljeno

Očitno so KTM-a bolj prilagodili Multistradi in Triumphu kot pa (prejšnjim) bolj direktnim konkurentom ala GS, Super Tenere... Ne dvomim v vozne lastnosti, vsekakor je pa skoraj 16000€ bistveno preveč za osnovno verzijo (po moje katerega koli) motorja... Škoda KTM

Objavljeno

Očitno so KTM-a bolj prilagodili Multistradi in Triumphu kot pa (prejšnjim) bolj direktnim konkurentom ala GS, Super Tenere... Ne dvomim v vozne lastnosti, vsekakor je pa skoraj 16000€ bistveno preveč za osnovno verzijo (po moje katerega koli) motorja... Škoda KTM

lp

Na splošno so vsi motorji(ne glede na proizvajalca) predragi, vendar je pri 1190 vsa oprema zajeta tudi pri "osnovni" verziji.

primeljivo z max. opremo Multistrade ,Gs-a............................ops, gretja ročk pa ni :(

glede na KTM 990 ADVENTURE 2012 ABS 13.990 € naj bi bila razlika cca 1760 ( "Predvidena okvirna cena z vsemi dajatvami in DDV 15.750,00 )

- LC8 two-cylinder V-engine with dual ignition, electronic engine management system of the latest generation Keihin electronic injection with drive-by-wire and slipper clutches

- Power: 110 kW/150 hp, Torque: 125 Nm, maintanance every 15,000 km, low fuel consumption

- Weight: 230 kg in running order

- ABS BOSCH multi-level, multi-level traction control BOSH (MTC), electronically programmable WP suspension (EDS)

- New off-road mode for ABS and MTC

- Tubular light chrome-molybdenum steel.

- Spoke wheels with tubeless tires (120/70-19 front, 170/60-17 rear)

- Footrests, seat height, handlebar position and adjustable windscreen

- WP USD telescopic fork adjustable in compression and rebound separately.

- Shock postriore WP fully adjustable.

- Footrests, handlebar position and adjustable windscreen

Mogoče pa 990 ostane še v proizvodnji in jo cenovno malo olajšajo. :)

Objavljeno

lp

Na splošno so vsi motorji(ne glede na proizvajalca) predragi, vendar je pri 1190 vsa oprema zajeta tudi pri "osnovni" verziji.

primeljivo z max. opremo Multistrade ,Gs-a............................ops, gretja ročk pa ni :(

glede na KTM 990 ADVENTURE 2012 ABS 13.990 € naj bi bila razlika cca 1760 ( "Predvidena okvirna cena z vsemi dajatvami in DDV 15.750,00 )

- LC8 two-cylinder V-engine with dual ignition, electronic engine management system of the latest generation Keihin electronic injection with drive-by-wire and slipper clutches

- Power: 110 kW/150 hp, Torque: 125 Nm, maintanance every 15,000 km, low fuel consumption

- Weight: 230 kg in running order

- ABS BOSCH multi-level, multi-level traction control BOSH (MTC), electronically programmable WP suspension (EDS)

- New off-road mode for ABS and MTC

- Tubular light chrome-molybdenum steel.

- Spoke wheels with tubeless tires (120/70-19 front, 170/60-17 rear)

- Footrests, seat height, handlebar position and adjustable windscreen

- WP USD telescopic fork adjustable in compression and rebound separately.

- Shock postriore WP fully adjustable.

- Footrests, handlebar position and adjustable windscreen

Mogoče pa 990 ostane še v proizvodnji in jo cenovno malo olajšajo. :)

Kolko jaz vem 990 več ne bo!

Zdi se mi kot da nekako opravičuješ visoko ceno z :

ABS (ga ima tudi 990)

za tubeless gume mi je vseeno oziroma so za teren slabše

štel je lahko zaradi mene iz manganotitana

šipo si lahko sam zašraufam v drug položaj,fusrasterji pa itak ostanejo evig na svojem mestu ali jih kdo spreminja med vožnjo

protizdrs imaš izklopljen -stalno

električno nastavljanje "feder" bo pa itak samo crknilo

in zakaj naj dam toliko za motor pri katerem ne smeš spustiti balance pri 40 na uro (kot pri 990?),ki ruka cuka in pije 8 do 10 litrov (990) ?

Je pa res da zažiga! Ampak za 16 "jurjof" zažigajo tudi drugi ala ......

Objavljeno

Za 16 JURJOV se mi zdi, da pa ljudje ne bodo taborili pred trgovinami za ta moped, cena bi morala biti ista kot za 990 ali pa še manj

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kolko jaz vem 990 več ne bo!

Zdi se mi kot da nekako opravičuješ visoko ceno z :

ABS (ga ima tudi 990)

za tubeless gume mi je vseeno oziroma so za teren slabše

štel je lahko zaradi mene iz manganotitana

šipo si lahko sam zašraufam v drug položaj,fusrasterji pa itak ostanejo evig na svojem mestu ali jih kdo spreminja med vožnjo

protizdrs imaš izklopljen -stalno

električno nastavljanje "feder" bo pa itak samo crknilo

in zakaj naj dam toliko za motor pri katerem ne smeš spustiti balance pri 40 na uro (kot pri 990?),ki ruka cuka in pije 8 do 10 litrov (990) ?

Je pa res da zažiga! Ampak za 16 "jurjof" zažigajo tudi drugi ala ......

Samo navajam,da ima 1190 bistveno več opreme kot pri 990,pač sledijo ponudbi ostalih proizvajalcev .

Kaj komu odgovarja in za koliko € naj vsak sam razčisti.

Bambi imam občutek,da je Ktm že ta druga firma katera te je razočarala,se motim?

lp Cene

Objavljeno

Če bi kupoval tak moped rabim na njemu od elektronike samo izklopljivi ABS, uro, stopinje Celzija, števc za količino goriva od ostale opreme pa najmanj 24 litrski rezervar, ročno nastavljivo vzmetenje z najmanj 20 cm hoda, centralno stojalo, servis na 10.000 km in veliko navora, ne pa brezvezne neuporabne elektronske navlake in neuporabnih 150 konjev

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Samo navajam,da ima 1190 bistveno več opreme kot pri 990,pač sledijo ponudbi ostalih proizvajalcev .

Kaj komu odgovarja in za koliko € naj vsak sam razčisti.

Bambi imam občutek,da je Ktm že ta druga firma katera te je razočarala,se motim?

lp Cene

KTM me ni razočaral! Do sedaj še nikoli.

Razočarala pa me je cena.Če bo res takšna kot piše bom pogledal drugam! Ker dobim za ta denar kaj drugega pa še pot v Mongolijo imam plačano :grim

Preračunaj si ceno v DEM!! To je 32.000 DEM,a veš kaj si za časa marke dobil za to?! No, pa verjetno plače niso v tem času šle za "duplo" gor, ali pač?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

KTM me ni razočaral! Do sedaj še nikoli.

Razočarala pa me je cena.Če bo res takšna kot piše bom pogledal drugam! Ker dobim za ta denar kaj drugega pa še pot v Mongolijo imam plačano :grim

Preračunaj si ceno v DEM!! To je 32.000 DEM,a veš kaj si za časa marke dobil za to?! No, pa verjetno plače niso v tem času šle za "duplo" gor, ali pač?

L.2005 je bil 950adv 2.860.000,00 Sit (cca 11900,00 € ) tudi tvoj modri S je bil tam nekje.

Motorji so predragi to drži,vendar tudi pri konkurenci z primerljivimi komponentami ne boš ustvaril neke občutne razlike v ceni.

Imaš idealno priliko da kupiš 950 adv z malo km(na netu)pa še uplinjače ima.

Idealno za tvoje podvige.

Glede na trenutno stanje bom mojega še dolgo "trajbal" in upam,da mi bo dobro služil še naprej(trenutno79k km)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!