Skoči na vsebino

Priporočene objave

Mi kdo pove kje se nahaja diza? (pod, spredaj, za) uplinjačem... (moral bi jo verjetno malo spucati) Sem najprej mislil da je tisti večji šrauf, pa ni, saj nima nobenih lukenj....

ps - kako lahko na objavo pripopam sliko, ki jo naložom iz računalnika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diza se nahaja v uplinjaču. Odviješ tista dva vijaka, ki držita spodnji del uplinjača ('šalčko'), odstraniš to šalčko. Diza je tisti šraufek medeninaste barve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

sorry za off topic jst bi pa rabu predlog ker auspuh nej dam ne de bi pulcaj težil :grim

Ah pust policaje ti kr zamenji auspuh pa kup tecnosport/tecno krom http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=222_351_358&products_id=3311&osCsid=g6rd56s8tv71e0v0v2a5vu53r0be586l men je ful dobr pa še zvok je fenomenalen :kva2: js mam ta auspuh,pušo prevrtano,tanšo podložko(se en drek pozna),ceuko vn iz airboxa sam mi trokera ful nevem zakaj :glare:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

sorry za off topic jst bi pa rabu predlog ker auspuh nej dam ne de bi pulcaj težil :grim

Če bi pa rt da polcaji nebi težil pa kup od 45 verzije za 140€ :grim haha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne potrebuješ neke velike moči, lahko daš gor od avtomatika A3, ki ima večji premer cevi ter krajšo cev. Za videt pa je (skoraj) enak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

kako pobrati iz kolena puši tisto okroglo na zacetku povrtati samo in potem tudi popiliti tako so mi svetovali prijatelji ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrežeš cca tri navoje...(orodje za vrezovanje navojev pustiš še v krivini). Potem narahlo z kladivom malo "potokaš", da zleze puša ven.

Pa navojni sveder najprej pomoči v mast, da ne gredo opilki v sesalni kanal, če imaš to vse skupaj na mopedu zmontirano.

5 minutk dela, polnal so bo pa skoraj nič...

Več se pozna, če ven vzameš gumi cev pri filtru uplinjača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrežeš cca tri navoje...(orodje za vrezovanje navojev pustiš še v krivini). Potem narahlo z kladivom malo "potokaš", da zleze puša ven.

Pa navojni sveder najprej pomoči v mast, da ne gredo opilki v sesalni kanal, če imaš to vse skupaj na mopedu zmontirano.

5 minutk dela, polnal so bo pa skoraj nič...

Več se pozna, če ven vzameš gumi cev pri filtru uplinjača.

nimam filtra samo mrežica na luknji,zobnik 22,auspuh tecno krul,odbokiran,v kratkem še L bat in Glava DMP 38 mm :) hvala za odogovor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A ve gdo kaj bi bil problem pri flexerju letnik 01 da noče "zaug" nazaj gor vrčti?

In sicer naj bi bilo tako da pri mrzlem daš zaug dol, in potem bi moral ko daš gas skočiti sam nazaj gor? Tu pa ne skoči in motor noče iti samo nekaj ga duši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me če bi mi kdo na hitro lohka povedal kako nej sfreziram tomos flexer 25 letnik 2012 brez da bi kupoval dodatne dele. pobral sem mu vn tisto cev pri filtru in zej mi gre okol 35

Moped je nov in jst nimam velik pojma o mopedih pa delih icon_biggrin.gif

hvala v naprej za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo fajn napumpi gume tko da ratajo večje bo bolj šlo, kot drugo nabavi vodko in jo dej vsake 10km en štamprle not zlit enga pa u sebe pa pokrovčke od ventilov od gum dej zamenjat najbolj hitri so tisti modri iz lidla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorry za off topic ...kar se rubrike tiče ...

no ko boš naredil kot je povedal ludiluka lahko poskusiš še z gorivom ... vzaneš 70dag galofaxa in 3,73dl bencina 100 ali pa 2,87dl kerozina ....galofax na drobno zdrobiš ter po kapljicah dodajaš bencin ter močno vtreš skupaj..ko dobiš redko maso dodaš še 0,713dl ricinus olja in 0,251etra ...pokriješ neprodušno in stresaš 3x po 7 minut s presledkom 30min ... nato vse skupaj precediš skozi filter papir tolikokrat , da dosežeš čistost tekočine .. vzameš menzuro ter odmeriš na vsakih 1000l bencina po 0,0316ml ekstrakta ... pa preden se motocikel navadi na novo mešanico ga ne teraj preveč ...

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompresijo povišaš-morjo met v Merkurju al pa Bauhausu-oddelek za avto. majo v piksnah-0,5 kg bo pomoje dost. Ne pretiravat ker ti lahko batzajlo utrga!! :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če bi mi kdo na hitro lohka povedal kako nej sfreziram tomos flexer 25 letnik 2012 brez da bi kupoval dodatne dele. pobral sem mu vn tisto cev pri filtru in zej mi gre okol 35

Moped je nov in jst nimam velik pojma o mopedih pa delih icon_biggrin.gif

hvala v naprej za odgovor

Zamenjaj izpuh. Na bolhi te bo prišel okoli 15e. Če je še to premalo, zamenjaj zadnji zobnik. Za take hitrosti je zelo dobro da na glavo natakneš čelado; tudi kolesarska bo dobra. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj izpuh. Na bolhi te bo prišel okoli 15e. Če je še to premalo, zamenjaj zadnji zobnik. Za take hitrosti je zelo dobro da na glavo natakneš čelado; tudi kolesarska bo dobra. :krneki:

Noče zamenjat avspuha ka pol mu bo pa špreveč pil :) tako da je to mission impossible

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa namesto originalne sveče dej uno z daljšim navojem od stoenke al pa yugota, da bolj blizu batu iskra seka. Mogoče bo mal težji zalaufu, ampak na končni se bo poznal zihr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, dolgi navoj svečke je zakon. Večja kompresija, več iskre in na koncu se res pozna. Le težje vžge, to drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iskal po forumu a nisem našel odgovora, imam pa eno verjetno banalno vprašanje:

Imam Tomos Flexer letnik 2003 na trenutnem cilindru piše A5. Odločam se med menjavo glave in bata ali pa kar komplet kakšnega kita pa ne vem ali moram gledat za mašino A55 ali A35?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iskal po forumu a nisem našel odgovora, imam pa eno verjetno banalno vprašanje:

Imam Tomos Flexer letnik 2003 na trenutnem cilindru piše A5. Odločam se med menjavo glave in bata ali pa kar komplet kakšnega kita pa ne vem ali moram gledat za mašino A55 ali A35?

Popravek, na mašini piše A52

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!