Skoči na vsebino

apn6 bt cly


jernej1997

Priporočene objave

pozdravljeni!

nisem se še prav veliko ukvarjal z tuningom pa me zanima če bi kaj pridobil z 38 bt cilindrom in dellorto 19 fergom in batom z enim l obročkom na apn 6s, zdaj imam original razen pete prestave in 42 l bat. na čem bi pridobil če bi (hitrost ali navor) zanima me če bi imel kdo kaj od naštetega naprodaj. hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni!

nisem se še prav veliko ukvarjal z tuningom pa me zanima če bi kaj pridobil z 38 bt cilindrom in dellorto 19 fergom in batom z enim l obročkom na apn 6s, zdaj imam original razen pete prestave in 42 l bat. na čem bi pridobil če bi (hitrost ali navor) zanima me če bi imel kdo kaj od naštetega naprodaj. hvala za odgovore

Seveda boš pridobil moč, s tem posledično hitrost. Navora BT cilinder nima prav dosti, ampak rabi bolj obrate. Za vse skupaj pa rabiš primeren izpuh, bt lipnik bi bil kar primeren. Kar se tiče bata, kar imej oba obročka in ne samo l.

PS: Prodamajam Dell'orto 17,5mm ki je tudi OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikšna pa bi bila končna z prenosi 12-34, ti sporočim če bi uzel tvoj ferg. a bi pol mogu še kaj spreminjat na mopedu razen užiga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikšna pa bi bila končna z prenosi 12-34, ti sporočim če bi uzel tvoj ferg. a bi pol mogu še kaj spreminjat na mopedu razen užiga?

Končna bi znala bit ene 234kmh :P če boš pa še redbull spil znaš pa tud poletet za kratek čas :lol:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ..pa potem ne paše noben auspuh gor... pa moraš spet enemu majstru težit, da ti naredi prirobnico pa privariti na krivino....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne resno sprašujem kaj bi bi bilo potrebno narediti na motorju po menjavi cilindra na apn6s za bt cly in dellorto 17.5 ali 19

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja rabiš ustrezen izpuh, to je prvo kot prvo. Zdej lahko daš kšnga MF, ampak priporočam BT lipnika, dobiš že take s predelanimi nosilci. Če pa imaš €, se lahko prijaviš na mopedista.si in ti bojo fantje po meri naredili izpuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni!

nisem se še prav veliko ukvarjal z tuningom pa me zanima če bi kaj pridobil z 38 bt cilindrom in dellorto 19 fergom in batom z enim l obročkom na apn 6s, zdaj imam original razen pete prestave in 42 l bat. na čem bi pridobil če bi (hitrost ali navor) zanima me če bi imel kdo kaj od naštetega naprodaj. hvala za odgovore

Caki, zdej mas 42 bat (60cc) ti bi pa pridobival, z,38 batom (49ccm)?

19 delorto s trobljo, brez filtra je pol mojih izkušnjah zakon za lamo cilinder 60cc in navaden bat 42.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caki, zdej mas 42 bat (60cc) ti bi pa pridobival, z,38 batom (49ccm)?

19 delorto s trobljo, brez filtra je pol mojih izkušnjah zakon za lamo cilinder 60cc in navaden bat 42.

Mešaš jabolka in hruške, Bt cilinder in original imata bolj malo skupnega.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne resno sprašujem kaj bi bi bilo potrebno narediti na motorju po menjavi cilindra na apn6s za bt cly in dellorto 17.5 ali 19

Jz sem imel vmes od 15slc isti ko ima bt cilinder-polomljena rebra,da je bilo vseeno prisilno hlajenje in od bt lipnika in uplinjač.Men je takrat šel mopi manj oz slabše kot z poštimanim cilindrom in glavo in batom 42.....Mam pa še sigurno kje kak del...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mešaš jabolka in hruške, Bt cilinder in original imata bolj malo skupnega.

lp

Franc

Niti ne, zgolj tvoje razumevanje mojga posta je malcek nepravo. V vsakem primeru se L 42 s pravim uplinjacem in izpuhom, pa spoliranimi/povečanimi kanali lepše obrne kot original bt cilinder. Jst bi pač obstoječi material nadgradil, namesto drugega kupoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na originalu nikoli ne boš spravil kanalov na BT mere, ker enostavno ni dovolj "mesa" in kaj če ti 18 ferg., če pa ne moreš povečati sesanja na to mero?

Bi pa tudi jaz raje dodelal original, (cenejša varianta), bo pa z 42 batom prej ali slej šla gred (blajerca).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ..pa potem ne paše noben auspuh gor... pa moraš spet enemu majstru težit, da ti naredi prirobnico pa privariti na krivino....

Yp, pa auspuhlager mora bit pravi in vinklgugla na konc pofrezana in pofrzekana u nulo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na originalu nikoli ne boš spravil kanalov na BT mere, ker enostavno ni dovolj "mesa" in kaj če ti 18 ferg., če pa ne moreš povečati sesanja na to mero?

Bi pa tudi jaz raje dodelal original, (cenejša varianta), bo pa z 42 batom prej ali slej šla gred (blajerca).

lp

Franc

Drži; blajerca je pa itak problem, ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za ogovore. razmišljal sem tudi o možnosti lamo cilindra in me zamima kateri bi bil bolši za po ravnini in rahel klanec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za ogovore. razmišljal sem tudi o možnosti lamo cilindra in me zamima kateri bi bil bolši za po ravnini in rahel klanec.

BT cilinder kot sm že rekel rabš res na obratih držat, bolj dela na resonanci. Medtem ko lamo pa ima precej več navora (60cc), tako da bi ti priporočal slednjega v kombinaciji z 19 Dellototom in pa Lipnikom. Pa seveda močnejšo blajerco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

či bi dal lamota gor a bi bilo dovolj šamo postružiti vrat ali bi moral tudi bloke poširiti (struženje vrata bi bila zame lažja varjanta ker imam stružnico doma)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na lamo ne paše nič od originala (pokrovi, vplinjač, izpuh) . Moraš postružiti vrat, porezati rebra (na mero) , predelati izpuh, narediti koleno za vplinjač in verjetno še kaj. Brez resnih problemov lahko orig. cil. zbrusiš na "lamo mere" .

Iz izkušenj je takole: "Vse kar je več kot 70 km/h je več šraufanja kot vožnje" .

lp

Franc

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

ej vse ved ko bi mi loh s tem pomagou

Cilinder je pobrušen na 42,5mm, kapa je podrejana in nižana 3mm, bat vrezan v lunco (hitrejši vsis), navrtana šalčka sklopke, lahki vztrajnik.. Končna je 85. js bi tau pa zj še delorto 19 gor ????
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!