Skoči na vsebino

Aprilia SR 50


romans1

Priporočene objave

Komplet predelava, sm 130 ti najbrž en bo šeu ;) ker je to že blizu 170 po apriliinem števcu ;D

+20k nekje..za detajle

aja, tole gor je vse od polinija

kit 70 ccm    48.187 sit

prenosi  20/61  19.820 sit

variomat    15.910 sit

jermen    7.415 sit

sklopka    21.978 sit

lamele    4.315 sit   

a jermen ti da KEJ na hitrosti :? al ga maš samo zato da se ne strga

tolk hitr :unsure: aja kaj pa kej s temi lamelami a se jih splača

dt zdej notr k še nč ni zamenan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gp ditech: v bistvu se da, ampak s tem zamenjaš komplet vso mashino ;)

drgač pa jermen, naj bi ti dal nekaj na hitrosti, drsel naj ne bi tolko, sm na 50ccm naj se ne bi dajal kevlar belt ker pravjo da je trši, ker je narejen za 70ccm, torej bo celo slabši

sej prvim, prva stvar ki se jo lotiš je ta, da daj 70ccm od polinija, poceni pa kolkr tolk dobra rešitev ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lamele so tm se mi zdi, ko pride zrak v cilinder ; mah, to se polj daje ko maš 70ccm, lahk tut zdej sm pridobiš..zelo malo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:devil: malossijev NAJ BI BIL boljši, ker pride skupaj z računalnikom, polinijev pa le z -mate post višje napisano s čim ;) - sm je pa tut razlika v ceni velika

pa oba sta 70ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- sm je pa tut razlika v ceni velika

pa oba sta 70ccm

ja v ceni :) :D

jst dobim malossija za zelo nizko ceno manj ko 50k

:D :D

da ne bo pomote novga :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako bi na skutu naredu brez večjih posežkov + ene 10km

al pa 5 kokr kol sam da mi ne gre tko kot zdej 84

pa ne mi naštevat gdo bi dal kit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem, najbrž varioamt pa prenosi, sm z variomatom najbrž nix,

kje bi pa dubu ti malossi 70, z ecu za manj kot 50k?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bi se dal names elektronskega frgazerja dat navadnga :?

pol stvar zgubi svoj primarni namen... ...ce si tak hudooo zelis met frgazar, pol raj kr motor menji... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja a je tut un kit od malossija dobr 80ccm bolši od polinija EVO 70

:blink: o fak!! Vi bi z enim navadnim 80 kitom pokosil EVOTA & CO. :wacko: jao, jao.... EVO & MHR sta no. 1. Za evota vem da ma 20ks, MHR pa ne vem kok stisne... 80 je pomojm nekje v rangu polini 70 for race (corsa), recimo okol 15ks če sploh :rolleyes: . Pa še by the way, od PSI Hunterja sm zvedu kako se vzdržuje EVOLUTION od polinia. Citiram: kit stane ~80k, bat je treba zamenjat vsakih 5k km (če ga čuvaš :( ), pol maš pa bate z oznakami A,B,C,D (vsak 15k). Po črkah si sledijo (ko jih menjaš) do zadnje (D), ko si skuru bat D, lahko kit odšravfaš in ga vržeš v smeti :cry: . Pol pa spet po novga in nove štiri bate (A,B,C,D).

Tko da evota, sam če maš velllllik peneze :cry: :cry: .

Ditech gre sam po sebi največ. Čim boste srali s čim drugim kot avspuhom, valčki, federci & co., boste vse sfukali. To pa pomojm ni nobenga želja :rolleyes: . Da pa bi ditech šou 130 :blink: , ta je tut ŠE bosa (sej pravm, dokler take ditehce ne bom vidu ne bom nobenmu vlivu upanja). Že če pogledate kakšne vlke frgazarje majo skute k dosegajo 130+, ajnšpric tega nebi zdržal.

Seveda naj me gdo popravi če kaj ni vredu :P :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raj šparite za močnej motorje kokr da dnar dobesedno v smeti mečete.

Kaj mate od tega da vam bo motor šu 130 km/h?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mate od tega da vam bo motor šu 130 km/h?

A kaj mamo? Mamo skutr k gre 130 :D . Sej k enkrat gre tok, pomojm ni več zanimiv :cry: . Men osebno je všeč tuning, kako do te cifre prit :D . Sploh je adrenalinsko če delaš na svojo pest, pa loviš dele naokrog, šparaš za razne pizdarije in se vsakič jokaš od vesela k visiš na skuti pod balanco in občuduješ števec, ki od zadnje predelave kaže 5 km/h plusa B) . Aja, pa k sm zgori napisu da k enkrat gre 130 ni več zanimiv, seveda zato pa (k ni več zanimiv) pridejo pol še in še dalši prenosi... al pa se folk loti predelav, ki bodo omogočile hitrejši pospešek do te hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raj šparite za močnej motorje kokr da dnar dobesedno v smeti mečete.

Kaj mate od tega da vam bo motor šu 130 km/h?

Ja sparejmo ze... samo izpit za visje kubikaze tudi nekaj stane...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kaj mamo? Mamo skutr k gre 130  . Sej k enkrat gre tok, pomojm ni več zanimiv  . Men osebno je všeč tuning, kako do te cifre prit  . Sploh je adrenalinsko če delaš na svojo pest, pa loviš dele naokrog, šparaš za razne pizdarije in se vsakič jokaš od vesela k visiš na skuti pod balanco in občuduješ števec, ki od zadnje predelave kaže 5 km/h plusa  . Aja, pa k sm zgori napisu da k enkrat gre 130 ni več zanimiv, seveda zato pa (k ni več zanimiv) pridejo pol še in še dalši prenosi... al pa se folk loti predelav, ki bodo omogočile hitrejši pospešek do te hitrosti

Ja ne rečm če si ga sam tunaš, pa dele okol nabiraš. Sam eni pa sam kupujejo pa serviserjem nosjo. Zo se mi zdi bedn. Če ga pa sam tunaš se pa še kej naučiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah eni niso glih talenti za šraufat (zase upam da se bom kej nauču, pa probu čimveč sam narest), zato pa se dva dni potijo v pričakovanjih kaj bodo dobili s servisa :rolleyes: . Glede sylinga je pa vse kar je blo, šlo skoz moje roke :D , pa tut mal predelav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no sej mi ni glih da mi gre 130 (tolk vem da bo šel, ko bom vložu v njega tolk keša kot esm dal za sam motor) ampak bi blo pa lepo recimo, če gre ene 90...k tle nima noben 70ccm, pa bi se polj ljudem zdel zanimiv, k bi z ditechom šišnu aeroxa čist lepo ;) :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sevede... ce bi prej mislu de bos predeloval, pol bi si kupu kej tacga k se da predelat... pa se kr fino bi prsparu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sevede... ce bi prej mislu de bos predeloval, pol bi si kupu kej tacga k se da predelat... pa se kr fino bi prsparu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no sej mi ni glih da mi gre 130 (tolk vem da bo šel, ko bom vložu v njega tolk keša kot esm dal za sam motor) ampak bi blo pa lepo recimo, če gre ene 90...k tle nima noben 70ccm, pa bi se polj ljudem zdel zanimiv, k bi z ditechom šišnu aeroxa čist lepo ;) :kva1:

Bi ti šišnu aeroxa ja :wacko: ... če bi ti šou 90, potem samo navadnga odblokeranga. Če pa bi biu aerox z istim kitom k ti, ter fenomenalno nastavljenim frgazrjem (česat ti nemorš narest), pol je pomojm jasno gdo bo koga... nasprotno bom trdil, k bom vidu kako gre ditehca 70 :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuj, stunaj skuter pa povej rezultate. Brezveze, da tu nekaj pametujemo. Čeprav navadni fergazerji te bojo pomoje pri isti kubaturi še vedno nesli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuj, stunaj skuter pa povej rezultate. Brezveze, da tu nekaj pametujemo. Čeprav navadni fergazerji te bojo pomoje pri isti kubaturi še vedno nesli.

ja en mora to sprobat sam glede frgazerja

vzemo primer:

original frgazer pa blokade odzuni navadn skutr gre počasnj kot Aprilia ditech

a kdo ve če bi na navadmu skutrju menu frgazer na 17.5 ba blokade uzuni

bi ši kej hitrej kot di tech :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sevede... ce bi prej mislu de bos predeloval, pol bi si kupu kej tacga k se da predelat... pa se kr fino bi prsparu....

sej nism reku da bom kej naredu s tem frgazerjem sam uprašam :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!