Skoči na vsebino

MOTOGP 2013


suzuki

Priporočene objave

dani je dober ...ne dober - odličen je ...a ne dovoljkrat...

 

poglejmo tvoj spisek , ki sem si ga upal okrajšat :

 

zajebal karmo in ogrozil naslov prvega voznika - v vsakem moštvu ima prednost tisti , ki ima nekje po sredini sezone največ možnosti za osvojitev naslova - pa naj rečejo kar hočejo..

 

pade - kriv

 

zanič sestavljen motor - pač nima sreče ni v pravem moštvu

 

sic - dani načeloma nič kriv

 

barbera - dani načeloma nič kriv

 

senzor fuč - zanič sestavljen motor - pač ni v pravem moštvu

 

sam da te pa tolkrat zgijejo po tleh ..na forumu v kaki drugi temi ni rekli da si iskal ali pa pi se nastavljal...al si pa nesposoben ko se je treba izmaknit..ups

 

sešteješ , izračunaš povprečje in kaj dobiš ???  felippe pedrosa...

:hmm: Let mi sink.......

Je nekaj kjucnih razlik med Masso ali Barichellom in Pedroso. Prva je ta, da Brazilca nikoli nista suvereno nazigala mostvenih kolegov. Danjja je do letos nabijal samo Stoner. V poprecju je bil on najboljsa Honda.

Kar se tice teorije kdo ima prednost...Nicky, in do neke mere tud Rossi pri HRCju teha nista vidla. Nickyjeva sezona 2006, dej mal pomisli no, kaj vse se mu je dogajalo. V kljucnih momentih so mu dali testirat nove sklopke, na dirkah! ceprav se z njo ni dalo startat, je mogu it z prototipno kuplungo na dirko, in iz prve vrste u ovink zapelal 20! Ene 4 dirke pred koncem so podobno nardili z zadnjimi nihajkami. Ker on je pac vozil ene vrste lab bike, proto za 2007. In je moral testirat, namesto da bi imel vso podporo in dirkal za nazlov. Ceprav je do nesrecnega Estorila vodil v prvenstvu. In to proti velenadlogi, izdajalcu, Rossiju na Yamahi.

tud Rossi je kod en argument omenil, da pri HRC nikoli ne ves, kaj imas ti, in kaj ima kdo drug. Recimo Baross je dobil drugacn menjalnik, rossi ne, Gibernau drug airbox in auspuhe....

No, ostaja dejstvo da Pedrosa vozi v naj mostvu, za najvecjo fabriko in ma vso podporo, do naslova pa nekako ne zmore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tist felipe je bil mišljen v povezavi s karmo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modeli, Edwards car, a ga je mau "dzusku"? :grim   Pa teli ob progi so pa vec na tleh k dirkaci. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, Lorenzo spet jokca.... Prav žalostno je, da je tako vrhunski dirkac taka limonca... Valjda da si želi na vse pretege kaznovati Marka, če pa ga drugače ni nihče več sposoben ustaviti! Da se o jokanju Danija Pedrose sploh ne pogovarjamo, GAS DAJ RAJE PEDROSA MEHKUŽNI, NE PA DA SE CMIZDRIŠ IN TOŽARIŠ ŠEFU, GLEJ KAJ MI JE MARK NAREDU, PA SE JOČEŠ KOT DA BI OTROKECU LIZALKO STRAN VZEL, MARŠ!!!!!!! Sram jih je lahko, in to BI NAJ BILI BEST OF THE BEST dirkači na svetu... FUJ, SRAMOTA, NAJRAJE BI SE SKOZLO!!!

 

http://www.24ur.com/lorenzo-marquez-ogroza-sebe-in-vse-v-svoji-okolici.html

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred par leti je tud nek jokcal

pol pa mu ni blo treba vec.

Ja, zelo žalostno, ampak TUDI na dirkališču se žal te stvari dogajajo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli, to so dirkači, to je dirkanje, plačani so kar dobro in znan jim je rizik (vsaj moral bi jim bit), zato bi se morali zavedat v kaj se spuščajo, drugače pa naj raje končajo kariero in se posvetijo golfu...

 

 

Upam samo, da zaradi jokcanja nekaterih dirkačev brez jajc, motoGP ne bo postal kot F1!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prijatelj je lepo in realno rekel: "Samo eno bom rekel: ISLE OF MAN TT! samo tam so se pravi raceri! Taki z JAJCI!!"

 

 

Žal ti MotoGP "dirkači" pa postajajo navadni pomehkuženi, sitni smrkavci, ki s svojo trmo in sitnarjenjem izsiljujejo točke in prestiž, namesto da bi se za to borili na pisti in DIRKALI!

 

Potem pa naj naredijo tako, kot je bilo pred leti, ko so imeli kvalifikacije vsak pilot posebej po en ogrevalni in en hiter krog, tisti ki bo najhitrejši, pa se mu naj prizna kar zmaga na dirki! :headbang:  :wallbash:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene samo zanima, kaj je manjkalo borbam lorenzo stoner, lorenzo pedrosa, pedrosa stoner? grozlivo natancni manevri, voznja na noz, z malo ali nic rezerve, ampak strasno korektno. Mugello 2011, ko je JLo s tretjega v drugi polovici dirke ujel in prehitel obe repsolki! epsko. stoner u laguni, dva odlicna manevra za zmago. cisto dirkanje. cisto kot solza. Dirkanje je res nevarno. Pedrosa in Lorenzo sta se polomila na samem. To je vkalkulirano tveganje. Markezova psihopatija pa ni v enacbi. Decko je odpelal dobre pol sezone in je zaslizeno superzvezda. ludo hitr in brezkompromisen. ampak tak je bil tud 27, pa ni nikoli butal z oklepi...Markez je u tej polovici sezone ze zbil Lorenzota, Pedroso in dal tinto pit Rossiju.

Je dober? Strasno! je njegov MO nevaren? Zelo. So taka tveganja potrebna? Verjetno ne.

Kar pa se roadracerjev tice....Ja, imajo cojones muy grandes. Na pisti pa so napram eliti zelo svoh. Pa ne govorim o GP eliti. Wsbk, wss al pa endurance jih konkretno nazigajo. Znajo res hitro okrog kandelabra pa mimo kanalizacijskega pokrova. Na pisti pa nekako ne gre tako suvereno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marc , ko je počasnejši dirka na silo in takrat je nevaren, Pedrosa ga je prehitel in ta na pas mater za njem, kljub temu da je počasnejši, za Lorenzom celo dirko, zadnji ovink ravno vanj, hahaha, zame to ni dirkanje, zame je to krampanje, pa on bil talent sto krat, tako kot je rekel Cartman, korektno na nož, to je zanj španska vas, in ja, Lorenzo se mu je umaknil, in se izognil Marcovemu manevru prehitevanja, dečko ma šraufe v ključnici, mulo pa divja po stezi in se mu fučka za vse, je pa tak, vsak ma svojga favorita in moj sigurno ni Marquez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KOLENDAR 2014 

 

23 Mar Qatar, Losail International Circuit (Evening race)

13 Apr Americas, Circuit of the Americas

27 Apr Argentina, Autódromo Termas de Rio Hondo

04 May Spain, Circuito de Jerez - Subject to contract

18 May France, Le Mans Circuit

1 Jun Italy, Mugello Circuit

15 Jun Catalunya, Circuit de Barcelona-Catalunya

28 Jun Netherlands, TT Assen (Saturday race)

13 Jul Germany, Sachsenring

10 Aug Indianapolis GP, Indianapolis Motor Speedway

17 Aug Czech Republic, Automotodrom Brno

31 Aug Great Britain, Silverstone Circuit

14 Sep San Marino & Riviera di Rimini, Misano World Circuit Marco Simoncelli

21 Sep Aragón, MotorLand Aragón

28 Sep Brazil, Brasilia - Subject to homologation

12 Oct Malaysia, Sepang International Circuit

19 Oct Japan, Twin Ring Motegi

26 Oct Australia, Phillip Island

09 Nov Valencia, Ricardo Tormo-Valencia

Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drgač pr F1 res pretiravajo s temi komisarji...za popizdit...uničujejo šport "komisarji pa vettel" :BUA: hehe

ampak zvok!!!!tuki se pa vse konča. :yea2: ...če grejo 2 formule mim potrpiš...če grejo pa vse...to pa ne gre pa če si star 95let...ponavad po štartu..

hitrost je pa tud takšna da zdj vem zakaj jim rečejo piloti.. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, če se ne motim,mu je to v moto2 uspelo,prit med prve tri,če ni celo zmagal. Bog ne daj,da se to ponovi,ker je pod budnim očesom svetovne javnosti in komisij;skratka,takšna vožnja bi bila skrajno nevarna..... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, če se ne motim,mu je to v moto2 uspelo,prit med prve tri,če ni celo zmagal. Bog ne daj,da se to ponovi,ker je pod budnim očesom svetovne javnosti in komisij;skratka,takšna vožnja bi bila skrajno nevarna..... :grim

Takrat mu je uspelo zmagat ja. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!