Snečer Objavljeno Junij 2, 2020 Opozori Objavljeno Junij 2, 2020 pred 1 uro, maus pravi: Ne morem komentirat, ker ne vem, ti pa zagotovo veš, da dobivajo bonus pike v službi ... če veš, nam prosim zaupaj Vem pa zagotovo, za nekaj naših zaposlenih, da to opravljajo v svojem prostem času in brez kakšnih dodatnih pik v službi, prej kakšna pikra foušarija od sodelavcev le zakaj bi bila foušarija, če nič ne dobijo
ligenjček Objavljeno Junij 2, 2020 Opozori Objavljeno Junij 2, 2020 pred 6 urami, Snečer pravi: Po video posnetku pa vidim, da je tam nekaj takšnih, ki so se prišli "pokazat", (sedaj bo celo izkoriščeno za promocijo itd.), kako znajo že peljat, da so carji in tako odžirajo prosta mesta tistim, ki bi jim morda zadeva bolj koristila. Zakaj meniš, da se nekdo, ki že obvlada motor ne bi smel prijavit na takšen tečaj? Zase bi rekel da kar dobro obvladam motor, ampak, če bi bil kak podoben tečaj kje bližje bi se ga najverjetneje udeležil, pa ne zato da bi se postavljal, ampak ker nič ne škodi malo izpiliti tehniko, in predvsem zato, ker nihče ne vozi popolno, in mogoče te kakšen inštruktor opozori na kakšno napako, za katero se ti ni niti sanjalo da jo delaš. Pa kot nekdo ki prevozi kar precej kilometrov, bi moral vedeti, da te spretnost in znanje veliko večkrat rešita kot vsa možna elektronska pomagala... motozajebant, Nja, Andrej P in 1 other 4
Snečer Objavljeno Junij 2, 2020 Opozori Objavljeno Junij 2, 2020 tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje Andrej P in maxxa 1 1
Frenk 67 Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 9 urami, Snečer pravi: tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje Tehnika vožnje rešuje tudi pri varni vožnji, ko te ogroža nekdo drug. Meni je nekajkrat pomagalo, enkrat pa žal ne. C eagle, ALEŠ M in ligenjček 2 1
maus Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 16 urami, Snečer pravi: le zakaj bi bila foušarija, če nič ne dobijo ker tudi drugi mislijo, da kaj dobijo, v resnici pa to delajo iz lastnega zadovoljstva pred 15 urami, Snečer pravi: tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje tudi pri drugih rekeativnih športih se potrebuje vadba .. recimo, če bi hodil streljat, bi z vajo dobil rutino in, če nekaj časa ne streljaš, zopet potrebuješ malo vaje ... včasih pa tudi kakšen nasvet od kakega profesionalca ... The67Rock, ALEŠ M in ligenjček 3
Snečer Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 10 minutami, maus pravi: ker tudi drugi mislijo, da kaj dobijo, v resnici pa to delajo iz lastnega zadovoljstva tudi pri drugih rekeativnih športih se potrebuje vadba .. recimo, če bi hodil streljat, bi z vajo dobil rutino in, če nekaj časa ne streljaš, zopet potrebuješ malo vaje ... včasih pa tudi kakšen nasvet od kakega profesionalca ... kljub nevadbi ni nobene nevarnosti, da bi koga poknil ... takšni tečaji po moje vodijo v "pogumnejšo" vožnjo, kar pomeni večje tveganje Andrej P in The67Rock 2
motozajebant Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 4 minutami, Snečer pravi: kljub nevadbi ni nobene nevarnosti, da bi koga poknil ... takšni tečaji po moje vodijo v "pogumnejšo" vožnjo, kar pomeni večje tveganje Res je. Boš pa poknil tarčo slabše, kot če bi vadil. nekako podobno je tukaj. Projektili grejo na puno v ovinek, ne zvozijo, vmes cviknejo in v graben, nasprotni pas, ipd. Po mojem mnenju, v pogumnejšo vožnjo vodijo predvsem kilometri. Začneš na izi, potem pa stopnjuješ... nekateri si nekje postavijo mejo, spet drugi stopnjujejo dokler gre. potem takem, bi morali prepovedati vožnjo? Škodit takšen tečaj verjetno ne more. Da pa bom zaradi takšnega tečaja postal profesionalec... no, tudi to ne. A vsak nasvet, ki mi ga lahko da usposobljena oseba, izkušenejši voznik, vzamem pozitivno in dobronamerno. (nekaterim je to izpod časti, pa ne mislim nate Snecer).... MiNa, ALEŠ M, ligenjček in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 6 urami, DAMI34 pravi: men so pomagali skoki v vodo ,moja izjava je čisto resna, saj sem se namensko odločil pokniti v najnižji del avta in poleteti čez. Za silo mi je uspelo. Drugače bi priletel v kabino in bi najbrž samo noge bingljale ven. Povzročiteljica se mi je čez kake 2 meseca prišla opravičit in zahvalit, citiram njene besede: hvala ker me niste ubil.
ligenjček Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 19 urami, Snečer pravi: tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje Prijatelj, osebno poznam ogromno šoferjev, pa najnevarneje vozijo tisti, ki nikoli ne prekoračijo omejitev ? zato bi pilil, ker nimam tako visok ego, da bi si mislil, da je moja vožnja popolna, nihče ni tako dober, da ne bi mogel biti še boljši ? C eagle, The67Rock in ALEŠ M 3
Snečer Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 5 minutami, ligenjček pravi: Prijatelj, osebno poznam ogromno šoferjev, pa najnevarneje vozijo tisti, ki nikoli ne prekoračijo omejitev ? zato bi pilil, ker nimam tako visok ego, da bi si mislil, da je moja vožnja popolna, nihče ni tako dober, da ne bi mogel biti še boljši ? Ne gre za ego in popolnost, dovolj je, če se vsak zaveda svojih sposobnosti in temu prilagodi vožnjo brez tečaja. Drugo pa je, če si na tečaju, ker bi rad nekaj "izpilil" da prideš do roba. Predvidevanje in razumevanje prometa je bistveno bolj pomembno kot znanje ožemanja ročice. vandrovec 1
ligenjček Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 8 minutami, Snečer pravi: Ne gre za ego in popolnost, dovolj je, če se vsak zaveda svojih sposobnosti in temu prilagodi vožnjo brez tečaja. Drugo pa je, če si na tečaju, ker bi rad nekaj "izpilil" da prideš do roba. Predvidevanje in razumevanje prometa je bistveno bolj pomembno kot znanje ožemanja ročice. vsak zaveda sposobnosti.. do nesreče pride ko se zgodi nepredvidljiva situacija, večina začetnikov gre v maline, ko gre s popolnoma prilagojeno hitrostjo v ovinek, pa ga vmes zgrabi malo prpica pa ovinek postane prekratek-ne bom na dolgo razlagal, saj veš o čem govorim, in to je pomanjkanje prakse, ne neprilagojena hitrost... ti dam še en primer, kjer ni neprilagojene hitrosti: motoristu pri vožnji 50 skoz naselje skoči na cesto otrok-motorist, ki ima motor v malem prstu se mu bo kot za šalo izognil, parkiral na pločnik, dal malemu eno okrog ušes, pa gremo dalje, nekdo ki pa motorja ne obvlada, bo zagrabil zavoro v smrtnem krču in telebnil, ter polomil vse plastike, pa, bog ne daj, naredil mulcu dve praski, za kateri ga bodo starši vlačili po sodišču do smrti. poleg tega, kolikor jaz vem, se na teh tečajih vadijo tehnike obvladovanja motorja pri zelo počasni vožnji, tako, da ne vem o kakšnem obračanju ročice govoriš... Predvidevanje in razumevanje prometa je seveda tudi pomembno, ampak ga pridobiš enako kot obvladovanje motorja-z vajo Andrej P, ALEŠ M, The67Rock in 1 other 4
Snečer Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 7 minutami, ligenjček pravi: vsak zaveda sposobnosti.. do nesreče pride ko se zgodi nepredvidljiva situacija, večina začetnikov gre v maline, ko gre s popolnoma prilagojeno hitrostjo v ovinek, pa ga vmes zgrabi malo prpica pa ovinek postane prekratek-ne bom na dolgo razlagal, saj veš o čem govorim, in to je pomanjkanje prakse, ne neprilagojena hitrost... ti dam še en primer, kjer ni neprilagojene hitrosti: motoristu pri vožnji 50 skoz naselje skoči na cesto otrok-motorist, ki ima motor v malem prstu se mu bo kot za šalo izognil, parkiral na pločnik, dal malemu eno okrog ušes, pa gremo dalje, nekdo ki pa motorja ne obvlada, bo zagrabil zavoro v smrtnem krču in telebnil, ter polomil vse plastike, pa, bog ne daj, naredil mulcu dve praski, za kateri ga bodo starši vlačili po sodišču do smrti. poleg tega, kolikor jaz vem, se na teh tečajih vadijo tehnike obvladovanja motorja pri zelo počasni vožnji, tako, da ne vem o kakšnem obračanju ročice govoriš... Predvidevanje in razumevanje prometa je seveda tudi pomembno, ampak ga pridobiš enako kot obvladovanje motorja-z vajo se z avtom tudi udeležuješ redno tečajev varne vožnje?
ligenjček Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 4 urami, Snečer pravi: kljub nevadbi ni nobene nevarnosti, da bi koga poknil ... takšni tečaji po moje vodijo v "pogumnejšo" vožnjo, kar pomeni večje tveganje torej ti meniš, da tebi se ne more zgodit, da bi imel prometno nesrečo? v agresivno (predvidevam da si to mislil s pogumnejšo) vožnjo vodi ego, ne tečaj. Jaz osebno sem naredil kaj dosti kilometrov po parkiriščih, pa ne vozim nič hitreje, edina razlika je, da mi v ovinku glava ne gre več čez črto, v ovinku ne rabim več zavirat in popravljat linije, če zdrsne zadnja guma ne poravnavam več motorja na silo itd... vrjemi, kdo ima namen divjat, bo divjal, ampak divjaš ali ne, v vsakem primeru je bolje, če obvladaš motor. ALEŠ M in Andrej P 2
ligenjček Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 4 minutami, Snečer pravi: se z avtom tudi udeležuješ redno tečajev varne vožnje? bi se jih, če bi imel čas, viška denarja, pa če bi bili bližje, definitivno pa vsake toliko na varnem prostoru malce povadim tehniko... potem pa se pozimi z bmwjem 3 peljem mimo terencev, ki so obtičali v snegu tako, da mislim, da mi vaja in trening ne ravno škodita pa bi si upal trditi, da zdaj precej bolj obvladam avto kot pred leti, pa sem včasih precej hitreje vozil pa imel dosti več nesreč... tako, da še vedno vztrajam, da vaja nikomur ne škodi pa ne povzroča divjanja Andrej P 1
Snečer Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 14 minutami, ligenjček pravi: torej ti meniš, da tebi se ne more zgodit, da bi imel prometno nesrečo? v agresivno (predvidevam da si to mislil s pogumnejšo) vožnjo vodi ego, ne tečaj. Jaz osebno sem naredil kaj dosti kilometrov po parkiriščih, pa ne vozim nič hitreje, edina razlika je, da mi v ovinku glava ne gre več čez črto, v ovinku ne rabim več zavirat in popravljat linije, če zdrsne zadnja guma ne poravnavam več motorja na silo itd... vrjemi, kdo ima namen divjat, bo divjal, ampak divjaš ali ne, v vsakem primeru je bolje, če obvladaš motor. o strelstvu je bilo govora vsak lahko doživi nezgodo, a pri nekaterih je to bolj verjetno v tečaj te pripelje gostilna, ker se ti smejijo zaradi pusi gume, nato ko odpraviš problem pa si primeren za čredo, ki te sili v divjanje 99% motoristov se ne udeležuje tečajev...
DAMI34 Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 14 minutami, Snečer pravi: v tečaj te pripelje gostilna, ker se ti smejijo zaradi pusi gume, nato ko odpraviš problem pa si primeren za čredo, ki te sili v divjanje tale o pusi gumi...nekaj let nisem mel pusi štrajfov, zlizano do konca, cvetoče in prijetno na pogled. (mam tut kup slik z jadranke) Odkar presedam (no ja bo kr kup let že, pa še vedno grem občasno na znane ovinke tehniko pilit), mam spet pussice, pa grem hitrej kot prej čez ovinek in si morem občasno vzet prav čas, da počistim gumo na kakih ridah, da me gostilna ne zajebavlje ps. men je čist gladko kako gumo mam, še najraj pa novo Po tečajih se pa nočem podit, pa ne ker bi bili slabi, ker gredo "prepočasi, pa ker ni ravno najboljša podlaga, pa ker nočem moped po tleh metat", jaz si pa rad čas vzamem in star osu se pa osnov noče spet učit, bi pa zihr šel na kak tečaj, ki bi bil na pisti No kakorkol, mislim, da ni gostilna tista, ki bi nas (te) silila v tečaj in še vedno sem mnenja, da ti lahko kaj pozitivnega doda, saj v končni fazi, vzet ti nima kaj. kar se tiče čred in divjanja, pa mam svoje mnenje: bolj kot si labilen, bolj kot si podvržen da te čreda komandira, prej boš tut popustil črednemu nagonu. Ampak poznam kup ljudi, ki jih čreda ne bo nikoli zmaknila. ligenjček 1
ligenjček Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 5 minutami, Snečer pravi: o strelstvu je bilo govora vsak lahko doživi nezgodo, a pri nekaterih je to bolj verjetno v tečaj te pripelje gostilna, ker se ti smejijo zaradi pusi gume, nato ko odpraviš problem pa si primeren za čredo, ki te sili v divjanje 99% motoristov se ne udeležuje tečajev... kot sem že prej rekel-ego, ne znanje. Pa ne sekiraj se toliko za pusy štrajf s pravilno tehniko lahko greš na koleno pa še vedno par milimetrov ostane jap... pa od teh 99% bi enim 80% res toplo priporočal The67Rock, ALEŠ M in DAMI34 3
motozajebant Objavljeno Junij 3, 2020 Opozori Objavljeno Junij 3, 2020 pred 5 minutami, ligenjček pravi: kot sem že prej rekel-ego, ne znanje. Pa ne sekiraj se toliko za pusy štrajf s pravilno tehniko lahko greš na koleno pa še vedno par milimetrov ostane jap... pa od teh 99% bi enim 80% res toplo priporočal Vsaj 90% ligenjček, C eagle in The67Rock 3
maus Objavljeno Junij 4, 2020 Opozori Objavljeno Junij 4, 2020 pred 16 urami, Snečer pravi: 99% motoristov se ne udeležuje tečajev... pa bi jih moralo it vsaj več kot pol... kar vidim po cesti, vsaj 80 % bi moralo obnovit osnove vožnje skozi ovinke p.s. tudi v službah nas pošiljajo vsaj 2 x na leto na razne tečaje in seminarje iz področij, katere v svojih službah opravljamo The67Rock, ligenjček in Joker 3
Darko3g Objavljeno Junij 5, 2020 Opozori Objavljeno Junij 5, 2020 Razlika med vožnjo avta in motorja je kar velika. Če se v ovinku pojavi pesek, če za ovinkom stoji traktor, ali je kamen, če ti od nekod prileti nekdo na cesto, pač pokneš po zavori ali zasučeš volan in ostaneš na kolesih. Pri motorju (vsaj pri meni) pa moram pri pesku ali oviri najprej stisnit rit, da mi kaj ne pobegne, potem zravnat in zavirat, ali pospešit in nagnit - odvisno od količine peska in položaja. pri tem z lahkoto zdrsne guma in če zdrsne preveč, sledi padec. Tudi zaviranje s sprednjo in zadnjo gumo je popolnoma različno kot pri avtu, posledice pa katastrofalno različne. Zato se mi zdi pomembno vadit vožnjo motorja in poslušat inštruktorje, tudi pri vožnji po predpisih, pri avtu pa to ni tako pomembno. The67Rock, C eagle in Andrej P 2 1
Snečer Objavljeno Junij 5, 2020 Opozori Objavljeno Junij 5, 2020 Vožnja z motorjem ni noben bav bav, nenazadnje na dvokolesih je praktično cel svet. Noben tečaj ni potreben, da bi vozil enosledno vozilo, ni to raketna znanost, občutke pa moraš sam pridobiti. Vožnja 3x med stožci daje lažen občutek, da po 5minutah vožnje zadevo obvaladaš. Bolj pomembna je izbira pravega motorja, da ne kupiš nevodljivega težkega tanka ali projektila, pri prvem so težave že na mestu brez gibanja. to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj... RobiRoberto in Andrej P 1 1
maus Objavljeno Junij 5, 2020 Opozori Objavljeno Junij 5, 2020 pred eno uro, Snečer pravi: to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj... Ta k je snemau je bil na Kawasaki ZX10R letnik 2017 + in je odpeljal večino brez sekanja ovinkov in je zelo verjetno opravil kakšen tečaj ... kawa pawa C eagle 1
izibajker Objavljeno Junij 5, 2020 Opozori Objavljeno Junij 5, 2020 pred eno uro, Snečer pravi: to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj... Še dobro, da ni še koga zraven pokosil. Malo se je zaštrikal, pa kaj pol. Saj bo kmalu okreval, pa nabavil novo petardo, pa še naprej glumil wanabevalentinorosi-ja.... maus 1
XTR Objavljeno Junij 5, 2020 Opozori Objavljeno Junij 5, 2020 3 hours ago, Snečer said: to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj... Zaviral je na polni črti.... amater. Dober tečaj bi mu pomagal. maus 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se