Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

ležaj od? :)

sprednjega kolesa... kao malo scvili :huh:

drugač pa .. tečaj si opravil ... nisi padu na poligonu :P

Objavljeno
pred 10 urami, IgorG. pravi:

Mene pa zanima vaše mnenje glede zamenjave motorja  Africa Twin za Trajcerja....Sicer super motor AT..je pa mi največji problem peljati po ostrih ovinkih in sprednje kolo mi ne daje zaupanja..???

 

Problem so ostri ovinki? Zate ali za motor?

Objavljeno

Borutt faca..sem se prav  nasmejal..Ostalo ne bom komentiral...Dejstvo je, da pri svojih 53 letih ..ne vem ..nisem velemojster motocikla

 

Objavljeno
On 9/23/2019 at 8:16 PM, IgorG. said:

Borutt faca..sem se prav  nasmejal..Ostalo ne bom komentiral...Dejstvo je, da pri svojih 53 letih ..ne vem ..nisem velemojster motocikla

 

Pridi kaj pogledat na tečaj varne vožnje, pa bodo tudi ostri ovinki ratali veselje... :D

Verjemi, povem iz prve roke...;)

Objavljeno
pred 17 minutami, C eagle pravi:

Pridi kaj pogledat na tečaj varne vožnje, pa bodo tudi ostri ovinki ratali veselje... :D

Verjemi, povem iz prve roke...;)

Sem tudi sam kandidat za to, enostavno prek nekega naklona ne grem in pika, ker imam občutek da bo šlo po tleh. Tako da definitivno moram na nek tak tečaj, ampak jaz to ne bi s svojim mopedom ker ga nimam želje metat po tleh, ga je škoda :P

Objavljeno
pred 20 minutami, C eagle pravi:

Pridi kaj pogledat na tečaj varne vožnje, pa bodo tudi ostri ovinki ratali veselje... :D

Verjemi, povem iz prve roke...;)

tam ni ovinkov, le poligon po mastnem parkirišču

Pravkar, farang pravi:

Sem tudi sam kandidat za to, enostavno prek nekega naklona ne grem in pika, ker imam občutek da bo šlo po tleh. Tako da definitivno moram na nek tak tečaj, ampak jaz to ne bi s svojim mopedom ker ga nimam želje metat po tleh, ga je škoda :P

ne preizkušaj meja... in ne oziraj se na naklon drugih

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 minutami, Snečer pravi:

tam ni ovinkov, le poligon po mastnem parkirišču

ne preizkušaj meja... in ne oziraj se na naklon drugih

 

Ne preizkušam meja in ne oziram se na naklone drugih.

To bi naredi zase, zaradi boljšega občutka, in ker bi rad probal kaj se zgodi ko grem preko te meje ki jo imam v glavi in mi sedaj predstavlja problem pri obvladovanju motorja v ostrih ovinkih. Itak imam idejo it enkrat v AŠ kjer imajo kak motor z rori naokoli in na poligon probat čim bolj ostro vozit osmico, da dobim občutek kaj se zgodi v določenih situacijah.

Objavljeno (popravljeno)

x2, dokler uzivas v voznji in izletih... tud ce mas ravne gume, whu kers? 

dons je bla cesta vlazna ker se ni posusil dež, je blo vse mavrično od olja... prou vidu sm kako je šla sled olja...pol je pa zavila in končala ob cesti kjer je str traktor cepil drva... drselo je res fajn, tud brez gasa in nagiba.... 

cesta je vsak meter drugacna in nikol neves, bols mal z rezervo in kak cm deviškega roba na gumi 

ceagle... a nis sou na ta poligon in razsu nov motor .... a ni skoda... reku bos ne, da mas izkusnjo da ne bo na cesti... sam je to bulshit, skoda ga je!

Popravljeno . Popravil Rogerg
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
20 minutes ago, Rogerg said:

x2, dokler uzivas v voznji in izletih... tud ce mas ravne gume, whu kers? 

dons je bla cesta vlazna ker se ni posusil dež, je blo vse mavrično od olja... prou vidu sm kako je šla sled olja...pol je pa zavila in končala ob cesti kjer je str traktor cepil drva... drselo je res fajn, tud brez gasa in nagiba.... 

cesta je vsak meter drugacna in nikol neves, bols mal z rezervo in kak cm deviškega roba na gumi 

ceagle... a nis sou na ta poligon in razsu nov motor .... a ni skoda... reku bos ne, da mas izkusnjo da ne bo na cesti... sam je to bulshit, skoda ga je!

Ne nisem razsu motorja...

Ti ga lahko poslikam. Zato sem nabavu zaščito....

Objavljeno
pred 26 minutami, C eagle pravi:

Ne nisem razsu motorja...

Ti ga lahko poslikam. Zato sem nabavu zaščito....

pol je biu pa en drug forumaš.... zamešu

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, farang pravi:

Ne preizkušam meja in ne oziram se na naklone drugih.

To bi naredi zase, zaradi boljšega občutka, in ker bi rad probal kaj se zgodi ko grem preko te meje ki jo imam v glavi in mi sedaj predstavlja problem pri obvladovanju motorja v ostrih ovinkih. Itak imam idejo it enkrat v AŠ kjer imajo kak motor z rori naokoli in na poligon probat čim bolj ostro vozit osmico, da dobim občutek kaj se zgodi v določenih situacijah.

Pojdi na Vransko....Grobnik.

...zadnjič sem na Grobniku gledal dve punci....ena mlada in suhcana, druga mičkeno starejša in malo bolj sočna...

... sta gulili na poligonu osmico (motor z nastavljivimi koleščki)  ..od štorastih majavih začetkov dopoldne, do lepe gladke vožnje cele osmice po kolenu popoldne.

Prov lušno ju je bilo opazovat.  :D

 

:hmm: 

...zdele opazil, da smo offtopic. No ja... sej nisem napisal nobene neumnosti, tudi s Tracerko se da osmico zvozit...   :P 

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 11 urami, C eagle pravi:

Pridi kaj pogledat na tečaj varne vožnje, pa bodo tudi ostri ovinki ratali veselje... :D

Verjemi, povem iz prve roke...;)

verjetno je dobrodošel tečaj, ampak človek je spraševal o razliki med AT in Tracerjem, te razlike pa ne odpravi tečaj, oziroma razlika obstaja.

Tudi meni se tiger 1200 ni ni ni dobro peljal (enako me je motila mehkoba spredaj), medtem ko se na 800ki igram in zabavam.

Verjetno je dovolj mal spremeniti nastavitve, ampak tak je bil prvi filing.

Objavljeno
pred 11 urami, Rogerg pravi:

x2, dokler uzivas v voznji in izletih... tud ce mas ravne gume, whu kers? 

 

Točno to, to je užitek v motoriranju, ne pa preizkušanje meja, koliko % se lahko nagnem ... itd. Zakaj bo izzival usodo če ni potrebno!?
So ljudje preizkušali, ampak cesta naredi selekcijo ... tudi za hitrimi se naredi kolona!

Če se kje sparkiram in drug motorist pogleda mojo gumo in si misli, da sem pussy, pa boli mene za njegovo mnenje, važno, da uživam in glede na stil, upam, da bom še na mnoga leta (trkam ob les).

 

Objavljeno

Kdor varno (na poligonu) ugotovi, kje so njegove meje, ima manj možnosti, da bo na cesti zmrznil in šel v maline.

Objavljeno
pred eno uro, Xebec pravi:

do kje gre nagnt je kr fajn vedit po moje. ne rabiš pa to non stop prakticirat

 

pred 4 minutami, KARMEN1 pravi:

Kdor varno (na poligonu) ugotovi, kje so njegove meje, ima manj možnosti, da bo na cesti zmrznil in šel v maline.

Točno tako.

To poskušam razložiti vsakemu, ki se sooča s težavo, ko ne upa nagniti. Greš na poligon vsaj 1x na leto, da malo "osvežiš" spomin, kako to gre + fun faktor, ki ga lahko doživiš na poligonu ali kaki manjši pisti ala Raceland..

...po cesti pa pač voziš tako kot prej..

Objavljeno (popravljeno)

Ali pa na Grobnik ?. Inštruktor na Grobniku je zelo dober, spomladi nisem uspela na njegove inštrukcije, prenesla sem na jesen, tako da imam to v planu še letos.

Ali pa vsaj na vodeno vožnjo po pisti, to pa sem šla in je tudi super izkušnja.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 29 minutami, KARMEN1 pravi:

Kdor varno (na poligonu) ugotovi, kje so njegove meje, ima manj možnosti, da bo na cesti zmrznil in šel v maline.

to pomeni, da je treba na poligonu zdrsnit, da ugotoviš mejo?

Objavljeno
pred 1 uro, Kričač pravi:

Točno to, to je užitek v motoriranju, ne pa preizkušanje meja, koliko % se lahko nagnem ... itd. Zakaj bo izzival usodo če ni potrebno!?

Jaz sem na preizkušanju mej na enduro motorju na MX progi pogruntal, kje delam (na cesti in dol) precej hudo neumnost in jo odpravil. Se zaradi tega ne vozim (kolker sploh sem na asfaltu) nič hitreje in nič bolj ne tvegam. Vem pa kako stisnit če je stisnit treba. In ja, mi je že prišlo prav pa ne zaradi moje neumnosti ali izzivanja usode. Ti nekdo pripelje malo po domače nasproti na ozki cesti in je treba sredi ovinka korekcijo linije delat. Če v taki situaciji zmrzneš, bojo maline. Če veš čemu služi zadnja zavora in koliko lahko podreš moped v ovinek brez panike, niso maline.

Ne gre se za izzivanje usode ampak trening in izboljševanje samega sebe oz svojega znanja in tehnike vožnje. Seveda se lahko celo življenje drajsaš naokoli vedno isto. In te je vedno istih situacij strah in v njih delaš vedno iste napake. Lahko jih pa probaš odpraviti (strah in napake). Vsakemu svoje. Je pa ponavadi tako, da par jurjev za moped in opremo ni problem spraskati. Onih 200 al kolko € že za kak tečaj je pa hud hud strošek...

Objavljeno

Tista "vodena" vožnja po Grobniku je bolj tko-tko, se mi zdi. Vsi jamrajo, da eni peljejo ful počas...eni bi raje hitro.... in se "vodnik" spredaj hitro izgubi, ker prehitevati naj bi se ne smelo....podobno kot smučarski tečaj za otroke...ko prva dva še nekako peljeta za učiteljem.... zadaj pa ostali vsak po svoje prosto po prešernu... Ta vožnja je bolj tko, da vidiš, kako izgleda pista s piste ...in ne s tribun. 

...tko vsaj jest vidim to.... sicer pa je vsakemu drugačno doživetje.

... sicer pa je Grobnik zelo hitra pista, prehitra in prenevarna za preskušat koliko si nekdo upa nagnit ( upam, da se razumemo, da ne govorim za  dirkače, amaterske dirkače ...itd.  ampak za izkušnjo, kot jo je izpostavila Karmen) . ...nevarna zato, ker je tak motorist nevaren sebi in ostalim hitrejšim na pisti, ker je nepredvidljiv in povzroča potencialno nevarnost hitrejšim. Primer, ko sem bil 3 tedne nazaj na Grobniku, se mi je nekdo od počasnejših, pred menoj, pri mojem polnem zaviranju na ciljni ravnini, odločil med zaviranjem iz levega dela ciljne ravnine prečiti na skrajni desni del ciljne ravnine. ....za las je šlo, da ga nisem nabasal od zadaj. ...   :slap: .

.... zato je po mojem mnenju naboljši N. Marof. 

..ali pa pač šola na Grobniku z Inštruktorjem..

 

Objavljeno
pred 23 minutami, Snečer pravi:

to pomeni, da je treba na poligonu zdrsnit, da ugotoviš mejo?

..to pomeni, da ni treba po nepotrebnem provocirati s takimi vprašanji. Govora je, da premikaš mejo v svoji glavi...in ne mejo fizike....ali meje, ki jo dovoljuje motorno kolo. Do tačke je čisto dovolj.

Objavljeno
pred 9 minutami, Zivnorc pravi:

..to pomeni, da ni treba po nepotrebnem provocirati s takimi vprašanji. Govora je, da premikaš mejo v svoji glavi...in ne mejo fizike....ali meje, ki jo dovoljuje motorno kolo. Do tačke je čisto dovolj.

Ni provokacija, samo ne razumem najbolje. Jaz mislim, da je ravno poligon za to, da tam lahko v nekem varnem okolju ugotoviš skrajne točke in tudi zdrsneš brez neke drame, skratka, tam se lahko "Igraš", preizkušaš.

Za na cesto pa to ni, tam je na prvem mestu čitanje ceste in prometa, ne pa neko nagibanje do tačke. Še nikoli je nisem podrsal pa sem z gumo že prišel do roba.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 42 minutami, Snečer pravi:

to pomeni, da je treba na poligonu zdrsnit, da ugotoviš mejo?

Točno tako nekateri mislijo ....

Enoslednika vozim že 35 let, torej se pramalo nagibam, glede na to, da še nisem šel v maline in da sem še med živimi?
Tako, da zakaj bi se testiral, če ni potrebe, tako, da bom kar ostal pri tem stilu, ki me spremlja že vrsto let.

Drugi pa, ko voli nek izvoli, jaz sem samo povedal svoje mnenje. Drugi lahko zaradi mene tudi z rameni drsate po tleh. :ras:

Popravljeno . Popravil Kričač
Objavljeno (popravljeno)

Na poligon ne greš z namenom, da bi zdrsnil, ampak zato, da ugotoviš, da se lahko nagneš veliko več, kot to sam misliš. 

Vodena vožnja pa izgleda tako, da imaš najprej sestanek z vodjo, ki postavi pravila vožnje.

To naj bi izgledalo tako, da se spredaj razvrstijo hitrejši, zadaj pa malo počasnejši motoristi.

Prvi tri krogi so počasnejši, bolj ogrevalni, naslednji tri ali štiri pa s pospešenim tempom.

Prehitevanje je dovoljeno le v ravnicah, in takrat, ko je to varno, brez ogrožanja drugih.

V soboto nas je bilo 38, pa ni bilo prav nobene gužve. Hitrejši so šli takoj naprej, počasnejši pa lepo svoj tempo, kolikor smo lahko in znali. 

Le prehitro je bilo vsega lepega konec......

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 1 minuto, KARMEN1 pravi:

Na poligon ne greš z namenom, da bi zdrsnil, ampak zato, da ugotoviš, da se lahko nagneš veliko več, kot to sam misliš. 

Vodena vožnja pa izgleda tako, da imaš najprej sestanek z vodjo, ki postavi pravila vožnje.

To naj bi izgledalo tako, da se spredaj razvrstijo hitrejši, zadaj pa malo počasnejši motoristi.

Prvi tri krogi so počasnejši, bolj ogrevalni, naslednji tri ali štiri pa s pospešenim tempom.

Prehitevanje je dovoljeno le v ravnicah, in takrat, ko je to varno, brez ogrožanja drugih.

V soboto nas je bilo 38, pa ni bilo prav nobene gužve. Hitrejši so šli takoj naprej, počasnejši pa lepo svoj tempo, kolikor smo lahko in znali. 

ja, saj tudi v dežju guma veliko bolj prime, kot si mislimo, pa vendar zaradi tega ni potrebno "trenirati" možganov, da premagajo samoohranitveni nagon (strah)

sploh ni neke pametne razlage, zakaj bi moral še bolj "nagniti" kot že pri neki običajni vožnji da varno in lepo zvoziš ovinke

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!