Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

sploh ni neke pametne razlage, zakaj bi moral še bolj "nagniti" kot že pri neki običajni vožnji da varno in lepo zvoziš ovinke

pri normali običajni vožnji, te kakšen ovinek preseneti, pa si lahko še tako pazljiv in potem je treba upat nagnt, ker zaviranje poravnava motor (razen, če nimaš unga cornering abs-a in še nekaj pripomočkov) in greš u maline ;)

 

Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

pri normali običajni vožnji, te kakšen ovinek preseneti, pa si lahko še tako pazljiv in potem je treba upat nagnt, ker zaviranje poravnava motor (razen, če nimaš unga cornering abs-a in še nekaj pripomočkov) in greš u maline ;)

 

Če se držiš omejitev, te nobeden ovinek ne more presenetit. ;)

Objavljeno
pred 21 minutami, Snečer pravi:

Ni provokacija, samo ne razumem najbolje. Jaz mislim, da je ravno poligon za to, da tam lahko v nekem varnem okolju ugotoviš skrajne točke in tudi zdrsneš brez neke drame, skratka, tam se lahko "Igraš", preizkušaš.

Za na cesto pa to ni, tam je na prvem mestu čitanje ceste in prometa, ne pa neko nagibanje do tačke. Še nikoli je nisem podrsal pa sem z gumo že prišel do roba.

poligon je za filing in zgolj samo za to, kajti meja, ki jo nekateri "iščejo" se spreminja, odvisno od podlage, temperature, itd...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 11 minutami, maus pravi:

pri normali običajni vožnji, te kakšen ovinek preseneti, pa si lahko še tako pazljiv in potem je treba upat nagnt, ker zaviranje poravnava motor (razen, če nimaš unga cornering abs-a in še nekaj pripomočkov) in greš u maline ;)

 

zadnja zavore ne :P

 

pred 6 minutami, Kričač pravi:

Če se držiš omejitev, te nobeden ovinek ne more presenetit. ;)

lahko te pa kamper al pa taljan sred ovinka, prvi je šu rošce nabirat, drugi pa scat.

Kljub 1100% varni vožnji te lahko nekaj preseneti, zato je čisto fajn mal potrenirat v varnem okolju.

Objavljeno
pred 13 minutami, maus pravi:

pri normali običajni vožnji, te kakšen ovinek preseneti, pa si lahko še tako pazljiv in potem je treba upat nagnt, ker zaviranje poravnava motor (razen, če nimaš unga cornering abs-a in še nekaj pripomočkov) in greš u maline ;)

 

Imam navigacijo in vidim potek ovinkov, zelo koristna zadeva. Pa tudi table so ponavadi ob cestah, za omejitve, ali da je oster itd.

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

poligon je za filing in zgolj samo za to, kajti meja, ki jo nekateri "iščejo" se spreminja, odvisno od podlage, temperature, itd...

prevelika drama se dela iz teh tečajev

motoristov je 70.000+

na tečaje jih hodi tako malo, da ni niti za statistiko

enako tudi v maline gre statistično zanemarljivo število (ne vem, če jih ni letos v gorah več končalo zaradi takšnih in drugačnih razlogov)

motor ni neka bavbav, moderni motorji so super vodljivi, z veliko pomagali itd. tako da če nimaš neke faljene motorike, ga ni nobena umetnost vozit

kolikor pa jaz vidim na cestah pa...pa tam so sami umetniki :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

prevelika drama se dela iz teh tečajev

motoristov je 70.000+

na tečaje jih hodi tako malo, da ni niti za statistiko

enako tudi v maline gre statistično zanemarljivo število (ne vem, če jih ni letos v gorah več končalo zaradi takšnih in drugačnih razlogov)

motor ni neka bavbav, moderni motorji so super vodljivi, z veliko pomagali itd. tako da če nimaš neke faljene motorike, ga ni nobena umetnost vozit

kolikor pa jaz vidim na cestah pa...pa tam so sami umetniki :) 

moje mnenje je, vsaj začetnik (ali povratnik) je fajn, če v kontroliranem okolju pridobiva občutke, namesto na cesti, če je pa ta vadba vodena toliko boljše.

Mi smo se 100 let nazaj morali učiti sami, drgniti po parkiriščih, al pa en in isti ovinek.

Motor je pa po mojem mnenju mnogo težje voziti kot avto, ker tu igra vlogo še ravnotežje, kjer ga v avtu ne rabiš. torej sama reagiranja in pravilno zaporedje komand, drže itd morajo biti pravilna in usklajena, če hočemo pravilno nekaj obvoziti ali se hitro ustaviti.  In to se naučiš žal samo s testiranjem in drilom.

Ne zamenjuje pa tečaj realnih problemov na cesti, je zgolj delni pripomoček, kaj in kako se lahko zgodi.

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

moje mnenje je, vsaj začetnik (ali povratnik) je fajn, če v kontroliranem okolju pridobiva občutke, namesto na cesti, če je pa ta vadba vodena toliko boljše.

Mi smo se 100 let nazaj morali učiti sami, drgniti po parkiriščih, al pa en in isti ovinek.

Motor je pa po mojem mnenju mnogo težje voziti kot avto, ker tu igra vlogo še ravnotežje, kjer ga v avtu ne rabiš. torej sama reagiranja in pravilno zaporedje komand, drže itd morajo biti pravilna in usklajena, če hočemo pravilno nekaj obvoziti ali se hitro ustaviti.  In to se naučiš žal samo s testiranjem in drilom.

Ne zamenjuje pa tečaj realnih problemov na cesti, je zgolj delni pripomoček, kaj in kako se lahko zgodi.

 

 

to se strinjam glede začetnikov in takšnih, ki imajo "težave" s samo vožnjo

ne pa tudi s tem, da se hodi na poligone "iskat" večji nagib motorja in tehniko za še bolj objestno vožnjo

torej za hitrejšo=nevarnejšo vožnjo skozi ovinek

dirkanje je za dirkališča in druge moto proge, kjer je neko nadzorovano okolje

na cestah pa je zgodba jasna

 

Objavljeno
pred 28 minutami, Kričač pravi:

Če se držiš omejitev, te nobeden ovinek ne more presenetit. ;)

Verjemi mi, da te lahko ;) 

pred 19 minutami, Snečer pravi:

Imam navigacijo in vidim potek ovinkov, zelo koristna zadeva. Pa tudi table so ponavadi ob cestah, za omejitve, ali da je oster itd.

predolgo gledanje v navigacijo in ovinek je prehitro tukaj ;) ...

Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

Verjemi mi, da te lahko ;) 

predolgo gledanje v navigacijo in ovinek je prehitro tukaj ;) ...

če ne divjaš, imaš vidno polje večje in tako v enem delu vidiš tudi navigacijo, podobno kot HUD sistem, ki bo itak nekoč v čeladi

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

če ne divjaš, imaš vidno polje večje in tako v enem delu vidiš tudi navigacijo, podobno kot HUD sistem, ki bo itak nekoč v čeladi

so tudi kakšni kamenčki po cesti, skale, povožene živali ect ect, ki ti jih navigacija ne pokaže ;)

a gremo še razglabljat :P 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

so tudi kakšni kamenčki po cesti, skale, povožene živali ect ect, ki ti jih navigacija ne pokaže ;)

a gremo še razglabljat :P 

tega tudi na tečaju ni

ja, saj debatiramo, zato je menda forum? :) 

Objavljeno
pred 18 minutami, Snečer pravi:

Imam navigacijo in vidim potek ovinkov, zelo koristna zadeva. Pa tudi table so ponavadi ob cestah, za omejitve, ali da je oster itd.

Navigacija in prometni znaki ne pokažejo, kaj se skriva za ovinkom. Ali kaj sredi ovinka pelje nasproti in kako. Sam hej, vsakemu svoje. Sploh onim, ki so na sveto prepričani da če sami vozijo po predpisih se jim ne more nič slabega zgoditi. Vse je ok, dokler je ok. Ko pa ni... je pa svašta.

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

moje mnenje je, vsaj začetnik (ali povratnik) je fajn, če v kontroliranem okolju pridobiva občutke, namesto na cesti, če je pa ta vadba vodena toliko boljše.

Točno tako. A nismo meli nedavno tega na forumu dokumentiran primer (začetnika?), ki je šal iz ovinka... ki sploh ni nek zajeban ovinek? Malo se je ustrašil, malo je zmrznil, pogledal kje je travnik in na travniku ustavil. Klasika, ki se je da z malo treninga lepo izognit.

Objavljeno
Ob ‎22‎. ‎09‎. ‎2019 ob 21:37, Snečer pravi:

ležaj od? :)

Auspuha:kva2:

Objavljeno
pred 21 minutami, Snečer pravi:

ne pa tudi s tem, da se hodi na poligone "iskat" večji nagib motorja in tehniko za še bolj objestno vožnjo

torej za hitrejšo=nevarnejšo vožnjo skozi ovinek

en del aplikacije "vigo" pa kaže kaj že ? 

Objavljeno
pred 45 minutami, Xebec pravi:

komedijant

A me poznaš?
Si bil že na kakšni moji StandUp predstavi ... drugič me pocukaj za rokav. ;)

Objavljeno
pred 13 minutami, Snečer pravi:

pa a ni čudno, da se eni še vedno vozimo? :) 

Čudno al ne - ne vem. Ker ne vem kako se voziš. Poznam pa primere (ene predivje, ene preveč nerodne) za katere se kdaj čudim kako da se še sploh vozijo. Meni je še vsak tečaj do sedaj kaj pomagal. Oni na začetku res veliko, od tam naprej sem bolj finese pilil (in jih še zdaj, sam na drugi podlagi). Da bi kaj bistveno bolj agresiven in hitrejši na cesti ratal zaradi tečaja (off je drugo, tam hočem biti hitrejši in agresivnejši ker šport in tekme in te fore) se mi nikol ni zdelo. Je pa vožnja ratala manj naporna in bolj tekoča. Ko sem se prvič peljal z začetniškega tečaja domov je bila razlika res velika. In tako sem nagruntal da se kdaj splača it kaj potrenirat kam.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 31 minutami, Snečer pravi:

tega tudi na tečaju ni

ja, saj debatiramo, zato je menda forum? :) 

seveda razglabljamo in delimo svoje dolgoletne izkušnje ;) 

samo pravim, da veliko motoristov ne upa nagnit motorja, ker ne zaupa vase, ne motorju, ne pnevmatikam (zato pa pravim... ne imet Mitask, kupte Conti :ras: )

Pa to ne pomeni, da je treba s kolenom drajsat ... ampak nagnit in se izognt oviri.. to lahko samo z vajo na kakšnem poligonu treniraš ali na pisti (grobnik je malo prehiter, ampak razna manjša počasna dirkališča, ki se jih kar nekaj odpira po Sloveniji, so pa kar primerna ... sem videl, da po večjih parkiriščih v BTC ob nedeljah, ko je prazno, kar pridno vijuge vijugajo) )

Objavljeno
pred 29 minutami, Snečer pravi:

pa a ni čudno, da se eni še vedno vozimo? :) 

mamo srečo, nekateri tut preko avtov skačemo, pa se še vedno vozimo.

Izjeme potrjujejo pravilo :P

Če pa tako malo preko palca sebe in svojo kariero oceniš od začetka do sedaj, sem 100% prepričan, da si imel kako "situacijo" in kako reagirat si se naučil na 2 načina:

hard way, torej v trenutku ko je nastala

ali pa

malo lažji way, ko si simuliral nekaj, dejstvo pa je, da so na cesti situacije, pa lahko še tako previdno in varno voziš, dokler ne nastane ne boš vedel, kako boš reagiral.

Nekateri imajo prirojeno da ne zmrznejo, drugi obratno. In takim še kako hudo prav pride simulacija situacije.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

ja, saj tudi v dežju guma veliko bolj prime, kot si mislimo, pa vendar zaradi tega ni potrebno "trenirati" možganov, da premagajo samoohranitveni nagon (strah)

sploh ni neke pametne razlage, zakaj bi moral še bolj "nagniti" kot že pri neki običajni vožnji da varno in lepo zvoziš ovinke

..niti najmanjši namen se mi je (spet) zapenjati s tabo na tvoje provokacije, pa vendar berejo to tudi ljudje, ki jih taka tematika zanima, oz. bi radi kaj iztržili iz tega vsega napisanega.

... tudi kotel...ali kako drugo tlačno posodo je potrebno natlačiti s preskusnim tlakom, ki je višji od obratovalnega (pa kotla ali posode še ne raznese zaradi tlaka)...in to periodiko ponavljati vsake toliko po predpisih (ko toliko daš na predpise), da veš, ali še zdrži tak tlak (če kje kaj pušča) ...ali ne... in ravno po taki logiki bi bilo fino, da motorist ve, kje so "njegove meje v glavi" , čeprav je do zdrsa še vsaj 30% rezerve...

Ko smo že pri dežju: Tu pa se strinjam s tabo ..Res da guma prime tudi v dežju...bolj, kot si mislimo.... ampak...kako vidiš kako liso oljnega madeža... nafte na mokri podlagi, ki jo je pred tem pustil na cesti kak TAMič..al pa FAP...al pa traktor? (to sem napisal zato, da ne bi kdo tega res preskušal na mokri cesti, ko si že omenil dež), zato (vsaj jaz) vozim po dežju skrajno o previdno in počasi...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

pa a ni čudno, da se eni še vedno vozimo? :) 

Anede...

  • Haha 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!