Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
KeC

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...

Recommended Posts

Snečer
pred 1 uro, maus pravi:

Ne morem komentirat, ker ne vem, ti pa zagotovo veš, da dobivajo bonus pike v službi ... če veš, nam prosim zaupaj ;)

Vem pa zagotovo, za nekaj naših zaposlenih, da to opravljajo v svojem prostem času in brez kakšnih dodatnih pik v službi, prej kakšna pikra foušarija od sodelavcev ;)

le zakaj bi bila foušarija, če nič ne dobijo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 6 urami, Snečer pravi:

Po video posnetku pa vidim, da je tam nekaj takšnih, ki so se prišli "pokazat", (sedaj bo celo izkoriščeno za promocijo itd.), kako znajo že peljat, da so carji in tako odžirajo prosta mesta tistim, ki bi jim morda zadeva bolj koristila.

Zakaj meniš, da se nekdo, ki že obvlada motor ne bi smel prijavit na takšen tečaj? Zase bi rekel da kar dobro obvladam motor, ampak, če bi bil kak podoben tečaj kje bližje bi se ga najverjetneje udeležil, pa ne zato da bi se postavljal, ampak ker nič ne škodi malo izpiliti tehniko, in predvsem zato, ker nihče ne vozi popolno, in mogoče te kakšen inštruktor opozori na kakšno napako, za katero se ti ni niti sanjalo da jo delaš. Pa kot nekdo ki prevozi kar precej kilometrov, bi moral vedeti, da te spretnost in znanje veliko večkrat rešita kot vsa možna elektronska pomagala... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem

kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frenk 67
pred 9 urami, Snečer pravi:

tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem

kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje :)

Tehnika vožnje rešuje tudi pri varni vožnji, ko te ogroža nekdo drug. Meni je nekajkrat pomagalo, enkrat pa žal ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

men so pomagali skoki v vodo :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 16 urami, Snečer pravi:

le zakaj bi bila foušarija, če nič ne dobijo :)

ker tudi drugi mislijo, da kaj dobijo, v resnici pa to delajo iz lastnega zadovoljstva ;)

pred 15 urami, Snečer pravi:

tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem

kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje :)

tudi pri drugih rekeativnih športih se potrebuje vadba .. recimo, če bi hodil streljat, bi z vajo dobil rutino in, če nekaj časa ne streljaš, zopet potrebuješ malo vaje ... včasih pa tudi kakšen nasvet od kakega profesionalca ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 10 minutami, maus pravi:

ker tudi drugi mislijo, da kaj dobijo, v resnici pa to delajo iz lastnega zadovoljstva ;)

tudi pri drugih rekeativnih športih se potrebuje vadba .. recimo, če bi hodil streljat, bi z vajo dobil rutino in, če nekaj časa ne streljaš, zopet potrebuješ malo vaje ... včasih pa tudi kakšen nasvet od kakega profesionalca ...

kljub nevadbi ni nobene nevarnosti, da bi koga poknil ... 

takšni tečaji po moje vodijo v "pogumnejšo" vožnjo, kar pomeni večje tveganje

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 4 minutami, Snečer pravi:

kljub nevadbi ni nobene nevarnosti, da bi koga poknil ... 

takšni tečaji po moje vodijo v "pogumnejšo" vožnjo, kar pomeni večje tveganje

Res je. Boš pa poknil tarčo slabše, kot če bi vadil.

nekako podobno je tukaj. Projektili grejo na puno v ovinek, ne zvozijo, vmes cviknejo in v graben, nasprotni pas, ipd. 

Po mojem mnenju, v pogumnejšo vožnjo vodijo predvsem kilometri. Začneš na izi, potem pa stopnjuješ... nekateri si nekje postavijo mejo, spet drugi stopnjujejo dokler gre. potem takem, bi morali prepovedati vožnjo? :) 

Škodit takšen tečaj verjetno ne more. Da pa bom zaradi takšnega tečaja postal profesionalec... no, tudi to ne. A vsak nasvet, ki mi ga lahko da usposobljena oseba, izkušenejši voznik, vzamem pozitivno in dobronamerno. (nekaterim je to izpod časti, pa ne mislim nate Snecer).... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

men so pomagali skoki v vodo :P

 

,moja izjava je čisto resna, saj sem se namensko odločil pokniti v najnižji del avta in poleteti čez. Za silo mi je uspelo. Drugače bi priletel v kabino in bi najbrž samo noge bingljale ven.

Povzročiteljica se mi je čez kake 2 meseca prišla opravičit in zahvalit, citiram njene besede:

hvala ker me niste ubil.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 19 urami, Snečer pravi:

tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem

kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje :)

Prijatelj, osebno poznam ogromno šoferjev, pa najnevarneje vozijo tisti, ki nikoli ne prekoračijo omejitev 😉

zato bi pilil, ker nimam tako visok ego, da bi si mislil, da je moja vožnja popolna, nihče ni tako dober, da ne bi mogel biti še boljši 🧐

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, ligenjček pravi:

Prijatelj, osebno poznam ogromno šoferjev, pa najnevarneje vozijo tisti, ki nikoli ne prekoračijo omejitev 😉

zato bi pilil, ker nimam tako visok ego, da bi si mislil, da je moja vožnja popolna, nihče ni tako dober, da ne bi mogel biti še boljši 🧐

Ne gre za ego in popolnost, dovolj je, če se vsak zaveda svojih sposobnosti in temu prilagodi vožnjo brez tečaja.

Drugo pa je, če si na tečaju, ker bi rad nekaj "izpilil" da prideš do roba.

Predvidevanje in razumevanje prometa je bistveno bolj pomembno kot znanje ožemanja ročice. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 8 minutami, Snečer pravi:

Ne gre za ego in popolnost, dovolj je, če se vsak zaveda svojih sposobnosti in temu prilagodi vožnjo brez tečaja.

Drugo pa je, če si na tečaju, ker bi rad nekaj "izpilil" da prideš do roba.

Predvidevanje in razumevanje prometa je bistveno bolj pomembno kot znanje ožemanja ročice. 

 

vsak zaveda sposobnosti.. do nesreče pride ko se zgodi nepredvidljiva situacija, večina začetnikov gre v maline, ko gre s popolnoma prilagojeno hitrostjo v ovinek, pa ga vmes zgrabi malo prpica pa ovinek postane prekratek-ne bom na dolgo razlagal, saj veš o čem govorim, in to je pomanjkanje prakse, ne neprilagojena hitrost...  ti dam še en primer, kjer ni neprilagojene hitrosti: motoristu pri vožnji 50 skoz naselje skoči na cesto otrok-motorist, ki ima motor v malem prstu se mu bo kot za šalo izognil, parkiral na pločnik, dal malemu eno okrog ušes, pa gremo dalje, nekdo ki pa motorja ne obvlada, bo zagrabil zavoro v smrtnem krču in telebnil, ter polomil vse plastike, pa, bog ne daj, naredil mulcu dve praski, za kateri ga bodo starši vlačili po sodišču do smrti.

poleg tega, kolikor jaz vem, se na teh tečajih vadijo tehnike obvladovanja motorja pri zelo počasni vožnji, tako, da ne vem o kakšnem obračanju ročice govoriš...

Predvidevanje in razumevanje prometa je seveda tudi pomembno, ampak ga pridobiš enako kot obvladovanje motorja-z vajo ;) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 7 minutami, ligenjček pravi:

vsak zaveda sposobnosti.. do nesreče pride ko se zgodi nepredvidljiva situacija, večina začetnikov gre v maline, ko gre s popolnoma prilagojeno hitrostjo v ovinek, pa ga vmes zgrabi malo prpica pa ovinek postane prekratek-ne bom na dolgo razlagal, saj veš o čem govorim, in to je pomanjkanje prakse, ne neprilagojena hitrost...  ti dam še en primer, kjer ni neprilagojene hitrosti: motoristu pri vožnji 50 skoz naselje skoči na cesto otrok-motorist, ki ima motor v malem prstu se mu bo kot za šalo izognil, parkiral na pločnik, dal malemu eno okrog ušes, pa gremo dalje, nekdo ki pa motorja ne obvlada, bo zagrabil zavoro v smrtnem krču in telebnil, ter polomil vse plastike, pa, bog ne daj, naredil mulcu dve praski, za kateri ga bodo starši vlačili po sodišču do smrti.

poleg tega, kolikor jaz vem, se na teh tečajih vadijo tehnike obvladovanja motorja pri zelo počasni vožnji, tako, da ne vem o kakšnem obračanju ročice govoriš...

Predvidevanje in razumevanje prometa je seveda tudi pomembno, ampak ga pridobiš enako kot obvladovanje motorja-z vajo ;) 

 

se z avtom tudi udeležuješ redno tečajev varne vožnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 4 urami, Snečer pravi:

kljub nevadbi ni nobene nevarnosti, da bi koga poknil ... 

takšni tečaji po moje vodijo v "pogumnejšo" vožnjo, kar pomeni večje tveganje

torej ti meniš, da tebi se ne more zgodit, da bi imel prometno nesrečo? :huh:

v agresivno (predvidevam da si to mislil s pogumnejšo) vožnjo vodi ego, ne tečaj. Jaz osebno sem naredil kaj dosti kilometrov po parkiriščih, pa ne vozim nič hitreje, edina razlika je, da mi v ovinku glava ne gre več čez črto, v ovinku ne rabim več zavirat in popravljat linije, če zdrsne zadnja guma ne poravnavam več motorja na silo itd... vrjemi, kdo ima namen divjat, bo divjal, ampak divjaš ali ne, v vsakem primeru je bolje, če obvladaš motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 4 minutami, Snečer pravi:

se z avtom tudi udeležuješ redno tečajev varne vožnje?

bi se jih, če bi imel čas, viška denarja, pa če bi bili bližje, definitivno pa vsake toliko na varnem prostoru malce povadim tehniko... potem pa se pozimi z bmwjem 3 peljem mimo terencev, ki so obtičali v snegu :lol1: tako, da mislim, da mi vaja in trening ne ravno škodita :hmm:

pa bi si upal trditi, da zdaj precej bolj obvladam avto kot pred leti, pa sem včasih precej hitreje vozil ;) pa imel dosti več nesreč... tako, da še vedno vztrajam, da vaja nikomur ne škodi :D pa ne povzroča divjanja ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 14 minutami, ligenjček pravi:

torej ti meniš, da tebi se ne more zgodit, da bi imel prometno nesrečo? :huh:

v agresivno (predvidevam da si to mislil s pogumnejšo) vožnjo vodi ego, ne tečaj. Jaz osebno sem naredil kaj dosti kilometrov po parkiriščih, pa ne vozim nič hitreje, edina razlika je, da mi v ovinku glava ne gre več čez črto, v ovinku ne rabim več zavirat in popravljat linije, če zdrsne zadnja guma ne poravnavam več motorja na silo itd... vrjemi, kdo ima namen divjat, bo divjal, ampak divjaš ali ne, v vsakem primeru je bolje, če obvladaš motor.

o strelstvu je bilo govora

vsak lahko doživi nezgodo, a pri nekaterih je to bolj verjetno

v tečaj te pripelje gostilna, ker se ti smejijo zaradi pusi gume, nato ko odpraviš problem pa si primeren za čredo, ki te sili v divjanje

99% motoristov se ne udeležuje tečajev...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 minutami, Snečer pravi:

v tečaj te pripelje gostilna, ker se ti smejijo zaradi pusi gume, nato ko odpraviš problem pa si primeren za čredo, ki te sili v divjanje

tale o pusi gumi...nekaj let nisem mel pusi štrajfov, zlizano do konca, cvetoče in prijetno na pogled. (mam tut kup slik z jadranke)

Odkar presedam (no ja bo kr kup let že, pa še vedno grem občasno na znane ovinke tehniko pilit), mam spet pussice, pa grem hitrej kot prej čez ovinek in si morem občasno vzet prav čas, da počistim gumo na kakih ridah, da me gostilna ne zajebavlje :D

ps. men je čist gladko kako gumo mam, še najraj pa novo

Po tečajih se pa nočem podit, pa ne ker bi bili slabi, ker gredo "prepočasi, pa ker ni ravno najboljša podlaga, pa ker nočem moped po tleh metat", jaz si pa rad čas vzamem in star osu se pa osnov noče spet učit, bi pa zihr šel na kak tečaj, ki bi bil na pisti

No kakorkol, mislim, da ni gostilna tista, ki bi nas (te) silila v tečaj in še vedno sem mnenja, da ti lahko kaj pozitivnega doda, saj v končni fazi, vzet ti nima kaj. :P

kar se tiče čred in divjanja, pa mam svoje mnenje: bolj kot si labilen, bolj kot si podvržen da te čreda komandira, prej boš tut popustil črednemu nagonu. Ampak poznam kup ljudi, ki jih čreda ne bo nikoli zmaknila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 5 minutami, Snečer pravi:

o strelstvu je bilo govora

vsak lahko doživi nezgodo, a pri nekaterih je to bolj verjetno

v tečaj te pripelje gostilna, ker se ti smejijo zaradi pusi gume, nato ko odpraviš problem pa si primeren za čredo, ki te sili v divjanje

99% motoristov se ne udeležuje tečajev...

kot sem že prej rekel-ego, ne znanje. Pa ne sekiraj se toliko za pusy štrajf s pravilno tehniko lahko greš na koleno pa še vedno par milimetrov ostane ;) 

jap... pa od teh 99% bi enim 80% res toplo priporočal :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 5 minutami, ligenjček pravi:

kot sem že prej rekel-ego, ne znanje. Pa ne sekiraj se toliko za pusy štrajf s pravilno tehniko lahko greš na koleno pa še vedno par milimetrov ostane ;) 

jap... pa od teh 99% bi enim 80% res toplo priporočal :lol1:

Vsaj 90% ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 16 urami, Snečer pravi:

99% motoristov se ne udeležuje tečajev...

pa bi jih moralo it vsaj več kot pol... kar vidim po cesti, vsaj 80 % bi moralo obnovit osnove vožnje skozi ovinke ;)

p.s.

tudi v službah nas pošiljajo vsaj 2 x na leto na razne tečaje in seminarje iz področij, katere v svojih službah opravljamo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darko3g

Razlika med vožnjo avta in motorja je kar velika. Če se v ovinku pojavi pesek, če za ovinkom stoji traktor, ali je kamen, če ti od nekod prileti nekdo na cesto, pač pokneš po zavori ali zasučeš volan in ostaneš na kolesih. Pri motorju (vsaj pri meni) pa moram pri pesku ali oviri najprej stisnit rit, da mi kaj ne pobegne, potem zravnat in zavirat, ali pospešit in nagnit - odvisno od količine peska in položaja. pri tem z lahkoto zdrsne guma in če zdrsne preveč, sledi padec. Tudi zaviranje s sprednjo in zadnjo gumo je popolnoma različno kot pri avtu, posledice pa katastrofalno različne.

Zato se mi zdi pomembno vadit vožnjo motorja in poslušat inštruktorje, tudi pri vožnji po predpisih, pri avtu pa to ni tako pomembno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Vožnja z motorjem ni noben bav bav, nenazadnje na dvokolesih je praktično cel svet. Noben tečaj ni potreben, da bi vozil enosledno vozilo, ni to raketna znanost, občutke pa moraš sam pridobiti.

Vožnja 3x med stožci daje lažen občutek, da po 5minutah vožnje zadevo obvaladaš.

Bolj pomembna je izbira pravega motorja, da ne kupiš nevodljivega težkega tanka ali projektila, pri prvem so težave že na mestu brez gibanja.

to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred eno uro, Snečer pravi:

to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj...

Ta k je snemau je bil na Kawasaki ZX10R letnik 2017 + in je odpeljal večino brez sekanja ovinkov in je zelo verjetno opravil kakšen tečaj ...

kawa pawa :jezik:

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred eno uro, Snečer pravi:

to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj...

Še dobro, da ni še koga zraven pokosil. Malo se je zaštrikal, pa kaj pol. Saj bo kmalu okreval, pa nabavil novo petardo, pa še naprej  glumil wanabevalentinorosi-ja.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
3 hours ago, Snečer said:

to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj...

Zaviral je na polni črti.... amater. Dober tečaj bi mu pomagal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!