Skoči na vsebino

Bobbers 503bobbers


503bobbers

Priporočene objave

Lep pozdrav, 
Najprej pohvale na zelo lepe motorje, 
Zanima pa me če je gdo tukaj izdeloval kaj podobnega iz Jawe? In ima kaj napotkov o izdelavi, 
lp P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav, 

Najprej pohvale na zelo lepe motorje, 

Zanima pa me če je gdo tukaj izdeloval kaj podobnega iz Jawe? In ima kaj napotkov o izdelavi, 

lp P

 

Poglej si jutube kanal od tega majstra http://www.youtube.com/user/terence20001 ma velik videov glede Jaw tud celo serijo o izdelavi res hudga softail bobbra. Drugač pa če mal pobrskaš po youtubu maš kr precej videov o Jawa bobbrih. Ktero boš pa vzel za osnovo? Če boš rabil kaj delov za Jawo mi PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link bo mi prišel zelo prav, v mislih imam jawo cz 350 ali pa jawo twin sport, zaenkrat sembol blizu taprvi. 
Glede delov bom te sproti kontaktiral na pm. 
lp P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam sem razmišljal o predelavi Jawe pa me je zmotlo to, da postane Jawa predelana v bobbra izredno majhen motorček. Sem jih videl že tud v živo. Kot drugo mi je za bobbra moteč Jawin zvok dvo taktnega agregata. Saj veš ,,dndrlll dndrlll dndrllll.....,, Če bi že predeloval dvo taktno Jawo potem bi se odločil za predelavo v caferacerja nikakor pa ne v bobbra, razen v primeru da bi za predelavo uporabil 4 taktno Jawo 500 http://www.motorstown.com/58409-jawa-500-ohc.html , ki pa so tam od 3000€ dalje.

 

Evo, to je samo moje mnenje, ti pa lahko mogoče svetujem kaj več, če mi poveš al hočeš namenoma ravno Jawo al Jawo za to ker so dvotaktne Jawe poceni in kakšnega bobbra si v bistvu res želiš. Namreč za podoben denar, govorima o cca 500€ za nabavo motocikla dobiš že tud kak 4 taktni motocikel s platišči na napere, kar je za predelavo v bobbra zelo pomembno.

 

Pa hvala za pohvale.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zaradi velikega zanimanja za predelave motociklov v slog Bobber, Cafe Racer, Bratt Style in Scrambler vam ponujam možnost spremljanja predelave Yamahe XVS Drag Star 650 Classic, tokrat v soft-tail Bobbra s Springer vilico. Na povezavi: http://503bobbers.yolasite.com/follow-the-processing.php bodo v času predelave sproti objavljene ključne fotografije teksti in nastali stroški. Ob vsaki novosti, ki bo objavljena v poteku predelave na omenjeni povezavi vas bom obveščal v tej temi.

Za dodatne informacije glede predelav pa sem vam na voljo na 503bobbers@mail.com .

 

ADAM 

zanimivo     to  rabmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v toten lepen...............Maribori.

Pa se rojeva slov. Paul Teutul (OCC)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v toten lepen...............Maribori.

Pa se rojeva slov. Paul Teutul (OCC)

Tvoje besede so moje sanje. Bile fčasih, sedaj sem bolj na realnih tleh. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav.

 

Iščem točno takšen rezervoar, kot je na sliki. Videl sem ga že na več predelavah, skoraj 100% pa sem, da ni iz serijskega motorja. Pregledal sem že vse živo, našel sicer nekaj približkov ampak zares čisto podobnega nisem našel. Če slučajno kdo ve, od kod izvira, bom zelo hvaležen  :notworthy:   

post-281-0-57759500-1381326373_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo tu maš enega http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-VINTAGE-BENELLI-MOJAVE-CAFE-RACER-260-360-PETROL-FUEL-GAS-TANK-BARE-METAL-/370879802078?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item565a28aade jih pa majo angleži največ pa tud iz USA se da dobit ogromno tega. Samo USA pomeni cena+poštnina, na fse fkup carina in pol še na to fse davek.Naj boljša varianta je da v ebay.uk al pa ebay.de fpišeš ,,cafe racer gas tank,,. Lahko izbiraš tud al je karbonski, aluminjast, kovinski, boš pa moral vedet mere, ki jih potrebuješ. Najboljše je vzet kr komplet rezervoar in sedež ter fast back, če delaš pravega cafeja, da ne bo kaki zmazek. Majo pa tud opcijo sedeža v Grazu (Avstrija) v Louis.at evo: http://www.louis.at/_30a0e4e7510487a59db79fd7ac0ed68544/index.php?topic=artnr&artnr=10007798 in tu http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%2182653

Daj mi točne podatke motocikla pa ti najdem točno takega ko rabiš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Beneli reprodukcija bi znala bit to. Hvala za link  :worship:

Za osnovo bo XZ550.

Mam sicer še Hondi Four doma ampak mi ju je škoda predelovat, ker je to res klasika. Vsaj eno bom nekoč v dalnji prihodnosti restavriral v original, eno pa verjetno predelal v malo bolj sportivo, ampak z avtentičnimi deli iz tistega časa, res mi je škoda teh ikon.

XZ pa je po moje najgrši seriski motor ever, tudi klasika ni oz. nikoli ne bo in zato še večji izziv za predelavo. Končni izdelek bi naj izgledal v stilu flat track/dirt track.

Če pa slučajno kdo išče dele za CB500 ali 550 Four se lahko oglasi, imam pravo skladišče delov, vilic, koles, pest, rezervoarejev...še za ene 3 motorje delov je v škatlah. 

post-281-0-74077200-1381346380_thumb.jpg

post-281-0-73303100-1381346860_thumb.jpg

post-281-0-37009700-1381347086_thumb.jpg

post-281-0-97865300-1381347295_thumb.jpg

post-281-0-40757900-1381347470_thumb.jpg

post-281-0-15599800-1381347709_thumb.jpg

post-281-0-31066700-1381347986_thumb.jpg

post-281-0-83420600-1381348280_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si kupu tisto z a.neta ne? :) 

 

P.S.- mam Kawasakija Z 750 LTD 1980, ki bi bila tudi dobra osnova za predelavo, če koga zanima. Več na ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si kupu tisto z a.neta ne? :)

 

P.S.- mam Kawasakija Z 750 LTD 1980, ki bi bila tudi dobra osnova za predelavo, če koga zanima. Več na ZS.

Ne nisem je kupil.

Pravzaprav sem pred dilemo. Kot osnova za dobro voznost in relativno nizko težo je po moje XZ boljša varianta. Če podatki držijo, naj bi imela odprta verzija 62 PS, glede na V2 zasnovo tudi dober navor, če govorimo o letnikih 83+. Na letnikih 82 so bili bojda neustrezni fergiji in motor ni nikamor šel.  Imam pa resne pomisleke glede občutljivosti agregata (YICS). Tudi oblika okvirja ni najbolj posrečena za predelavo, ki sem si jo zamislil. Povezovalne cevi tečejo namreč okoli motorja v liniji rezervoarja. Z menjavo tanka bi te cevi kr nekam po svoje štrlele :BUA:. Tako sem nabor sedaj razširil še na XV 920 ali 750 SE 5G5, Sicer nekaj več teže in okornosti, kar se pa moči agregata tiče so pa tu nekje... Kar nekaj tega železja se da dobit za smešen denar v DE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Beneli reprodukcija bi znala bit to. Hvala za link  :worship:

Za osnovo bo XZ550.

Mam sicer še Hondi Four doma ampak mi ju je škoda predelovat, ker je to res klasika. Vsaj eno bom nekoč v dalnji prihodnosti restavriral v original, eno pa verjetno predelal v malo bolj sportivo, ampak z avtentičnimi deli iz tistega časa, res mi je škoda teh ikon.

XZ pa je po moje najgrši seriski motor ever, tudi klasika ni oz. nikoli ne bo in zato še večji izziv za predelavo. Končni izdelek bi naj izgledal v stilu flat track/dirt track.

Če pa slučajno kdo išče dele za CB500 ali 550 Four se lahko oglasi, imam pravo skladišče delov, vilic, koles, pest, rezervoarejev...še za ene 3 motorje delov je v škatlah. 

 

Beneli reprodukcija bi znala bit to. Hvala za link  :worship:

Za osnovo bo XZ550.

Mam sicer še Hondi Four doma ampak mi ju je škoda predelovat, ker je to res klasika. Vsaj eno bom nekoč v dalnji prihodnosti restavriral v original, eno pa verjetno predelal v malo bolj sportivo, ampak z avtentičnimi deli iz tistega časa, res mi je škoda teh ikon.

XZ pa je po moje najgrši seriski motor ever, tudi klasika ni oz. nikoli ne bo in zato še večji izziv za predelavo. Končni izdelek bi naj izgledal v stilu flat track/dirt track.

Če pa slučajno kdo išče dele za CB500 ali 550 Four se lahko oglasi, imam pravo skladišče delov, vilic, koles, pest, rezervoarejev...še za ene 3 motorje delov je v škatlah. 

Jaz se načeloma izogibam motociklov z vodnim hlajenjem, fseeno pa upam, da ti bo predelava uspela. Za hondine dele pa bom javil prjatlom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha pol ciljaš na V mašine-tole bo zanimiva zadeva... + zdi se mi, da bi bili stari ˝viragoti˝ res boljša izbira. Vsaj iz estetskega vidika. Sporoči kako se bo stvar odvijala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se sam odločal bi verjetno kupil kakšnega savaga ali pa sr. Pomojem najbolj hvaležna motorčka za predelat.

 

A tole XZ si vidu?

 

http://rocket39.blogspot.com/p/yamaha-xz-550-stainless-steel.html

Sem vide ta XZ. Ampak pošteno povedano, na tem motorju ne vidim nobene tehnične ali estetske rešitve, ki bi me pritegnila. Je pa tip mojster v varjenju tanke pločevine ni kaj.

Savage in SR sta eno valjalnika, če se ne motim.

Želim V tvin, v najslabšem primeru razmišljam o paralel twinu  (XTZ 750, mogoče celo z agregatom TRX/ TDM). Tam nekje min. 60PS, raje več. Z modernim podvozjem in zavorami ter čim manjšo težo, ki se jo glede na osnovo doseže. Klasičen cevni okvir z mono vzmetenjem in vozne lastnosti vsaj na nivoju cestakov iz začetka 90's. Cevni rešetkasti okvirji ala Ducati in pa deltaboxi ne pridejo v poštev. V bistvu želim vizuelno nesmrtno klasiko (v osnovi takšen, kot je na sliki par postov prej), čimveč vrhunskih detaljev in seveda solidne vozne lastnosti tudi za današnji dan.. Vsaj glede zadnje zahteve bo moral bit pristop precej premišljen zato enostavno ne gre kar fleksa in švasaparata v roke vzet, spotoma razmišljat in gasa...samo da se premika in izgleda. Hm...malo kompliciram ampak... počasi me je minilo preganjanje po pistah in šraufanje ss raket. Iščem nadomestilo, kjer lahko uporabim svoje znanje in izkušne na koncu pa uživam v delovanju in izgledu svojega stroja. Kot nekoč...vendar na drugačen način  :grim .

Vodno hlajenje me ne moti. Itak bo vse prašno črno, razen drobnih poliranih detaljev, špic, vijakov, raznih pokrovčkov ipd.

Bobers, a te cafe racer reprodukcije se dajo naročit glede na tip rušta, na katerega bo namonirano ali je "1 size fits all" varianta in se potem sam znajdeš glede prilagoditev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz kupujem surove, nepobarvane rezervoarje in jih potem spodaj režem in prilagajam na okvir. Enega sem napravil tud sam iz Alu/Magnezij materiala, ampak se ne splača delat... maš ga na moji strani, na mopedu Geronimo.

Me pa zanima, kaj lepega razen to da je kopija HD-ja vidite v tem V-twinu... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V-twin bobber-ji, chopperji se mi osebno ne dopadejo. Res izgleda kot Harley wannabe. V-twin flat tracker je pa neki novga, ne tolk pogostega.

P.S.- če se prov spomnem imajo vsi teli motorji kardane? Kolker vem se pa da na ketno perdelat-baje obstjajo celo bolt-on kiti za določene modele.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!