Skoči na vsebino

Bobbers 503bobbers


503bobbers

Priporočene objave

SR 500. Fajn motor... Cafe racer varianta se pa meni dopade. Obilo užitkov pri izdelavi.

Ja, je vzdržljiva mašinca, poceni vzdrževanje, ma kurbl, pa ta zdaj pr meni tud špic-felne. Se da s take hitro pa kr poceni napravit kak lušn Cafe alpa bobberček. Sn eno tako že predelo, če te zanima maš slike na www.503bobbers.yolasite.com .

 

Pa hvala za lepe želje ob izdelavi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo SR-ka ke že naga... (to je najboljši del pri predelavah, razšraufat pa zravn sanjat kak bo pol lep... :OK: )

post-30690-0-50962800-1372510092_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...dans ga je malo žaga dobla po hrbtu, pol sn pa mu dal gor tank, belanco pa spr. luč in zad. blatnik. Seveda pa še to ni nič prav pritrjeno...

post-30690-0-46373900-1372700420_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...izdelava okvirja pod sedežem in prilagajanje, sedeža, zad. blatnika, rezervoarja in točk vpetja zadnjih amortizerjev...

post-30690-0-75144500-1372875013_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ESCAPE ( to je tisti črno beli črtasti) sem napravo hardtail, za tega pa lastnik hoče imeti zadnja dva amortizerja in mora zgledati tako...

post-30690-0-95354000-1372884397_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ESCAPE ( to je tisti črno beli črtasti) sem napravo hardtail, za tega pa lastnik hoče imeti zadnja dva amortizerja in mora zgledati tako...

Vedno me je zanimalo, kako se pelje taka mašina z visoko balanco (ape hanger), pa kako se manevrira po ovinkih.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno me je zanimalo, kako se pelje taka mašina z visoko balanco (ape hanger), pa kako se manevrira po ovinkih.....

V kolikor je krmilo nameščeno pravilno je vožnja popolnoma udobna. Optimalna višina krmila bi naj bila v višini oči motorista, kot ročajev pa bi moral biti skoraj 90 stopinj na voznika in tla. Že sam položaj motorista pri takem krmilu ne dopušča visokih hitrosti, saj je v tem primeru telo motorista pokončno (odprto) in tako povzroča velik zračni upor. Naj udobneje se da peljati tam nekje do 100 km/h, je pa tudi odvisno od višine položaja rezervoarja, ki je po navadi kapljičaste oblike in opravi vlogo aerodinamike in s tem zmanjša motoristov zračni upor. Roke v tem položaju ne trpijo saj visijo na krmilu, podobno kot bi se, ko stojiš, z roko na rahlo naslonil na steno. Mora pa biti za udobno vožnjo večji in udobnejši sedež, saj s takim položajem nosi sedež celotno težo motorista. Pri nizkih krmilih se z naslonom nanj namreč prenese del teže telesa na krmilo. Še posebej je to pomembno pri izvedbi hard tail okvirja motocikla. Tukaj potem o udobnosti odločajo, razen sedeža tudi pravilno izbrane vzmeti sedeža in pnevmatike, po možnosti balonke.

Ob tem, da mora biti krmilo dobro pritrjeno, da ne pride pri zaviranju ali pospeševanju do premikov le tega, saj je v tem primeru krmilo velika ročica, ja pa še naj pomembnejše !!!  predtekanje kota sprednje vilice. Poznam primere, tudi znanih slo predelovalcev, ki so na serijski okvir, brez pomisleka na predtekanje, namestili springer vilico in visoko krmilo. SMRTNO NEVARNO!!!

Torej, če je vse pravilno izdelano je na takem motociklu vožnja, tudi čez zavoje, popolnoma udobna in varna.

Ko bo Yamaha končana se pa lahko tudi oglasiš in se z njo zapelješ en krog.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Dans je te končno shodo. Prva testna vožnja z SR 500 BOBBEER je za mano. Sedaj je že v refuzi in grejo kosi na barvanje, poliranje... Kak tedn še pa bo končan in takrat bom objvo še kako sliko ker te danes so za en drek... pa evo vseeno... 

post-30690-0-39220200-1376160319_thumb.jpg

post-30690-0-10172500-1376160348_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nism nek fen čoperjeu, sam ta SR, je pa še meni zlo lep.

Pa če lahko še nekaj vprašam, kaj za te predelave je nujno da je motor starodobnik? Ali bi se dal kaj napravit tudi iz česa letnik npr. '95 ?

Lep pozdrav in uspešno delo še naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za mnenje, ko končan bom objavil nekaj boljših slik kot te dve. Da se napravit iz vseh letnikov samo, če ga želiš registrirat so potem problemi z urejevanjem dokumentacije, kar pomeni ogromno poti, časa in denarja. Pa že pri začetku izdelave je potrebno upoštevat zahteve za homologacijo ker drugače pa res ni šans. Je pa res, da nekateri take hude predelave uporabljajo samo za show in jih nikoli ne registrirajo ter si pripeljejo moped na prireditev na prikolici. Ogromno tega je npr. na Faaker see-ju in podobnih prireditvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, do sem sn ga za ne krat spravo fkup, Zaj pa ga pokrivam, da gre moped malo ,,ajat,, jaz ga pa vžgem ta cajt na dopust. Do CUSTOM SHOW , ki bo od 13. do 15. sept.( http://503bobbers.yolasite.com/prijava-1st-custom-run-13.php ) bo ziher fertik. Tam bo na razstavnem placu in ga bote lahko prvič vidli v živo, kakor tudi fse ostale moje bobbre.

post-30690-0-44163500-1377120803_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo, pa je končan. Je že tudi razstavljen na OKTAN FESTU, med ostalimi mojimi mopedi. Jutri gremo tud z njim na 503 RUN in se ob 13:00 vrnemo spet na OKTAN FEST.

post-30690-0-12914100-1379094005_thumb.jpg

post-30690-0-67838700-1379094023_thumb.jpg

post-30690-0-41280800-1379094045_thumb.jpg

post-30690-0-07006000-1379094098_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nice work!!

 

Tole bi pa imel ....

Pa saj lahko maš. Cirka jurja je taka yamahca, za kakih 500€, če nisi preveč zahteven, bi potreboval za dele. Nekaj stvari ti ugodno naredim jaz, ogromno pa si lahko napraviš sam, pa je.

 

pa hvala za mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo eno vprašanje....nekoč...bom imel nekaj takega....

Me pa zanima..hkm...ne vidim nobenih žmigavcev...zdej...al sem slep, al jih res ni...al....kako je potem z homologacijo...itd???

 

PS..Nimam časa brat vseh 10 strani...mogoče pa kje že piše....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žmigavci so, poglej malo podrobneje na nosilec zadnjega blatnika pod pritrditveno matico iz mesinga. Je pa res, da so majhni, manjši kot kovanec za euro. To so trenutno najmanjši žmigavci z E normo oz. z homologacijo za države EU. Sicer pa kolko vem  je lahko motorno kolo tudi brez žmigavcev, če pa so pa morajo biti v funkciji oz.izpravni. To mislim, da velja za vozila proizvedena pred letom 95, katera nimajo homologacijskega kartona. Za mlajša pa bi moral te žmigavce homologirat in mislim, da brez problema, saj ob nakupu dobiš zraven certifikat (potrdilo o skladnosti) z A testom za EU.

 

Glede motocikla pa ne čakaj predolgo, živlenje hitro teče!  :yes: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!