Skoči na vsebino

Kawasaki ZRX 1200 + 1100


Gugo

Priporočene objave

ne ne, z glavo butam zato, ker je veliko lepši, kot moj (06) ko je bil nov.

ampak nič takšnega, kar ne bi nekaj piksen črnega spreja rešilo. že delam na tem ;)

pa vmes še kakšno ,,malenkost" kot npr. stikalo za luči, alarm, močnejšo hupo... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BC

saj če boš še naprej tako veselo "šprickal" bo tvoj počasi tudi čisto črn .... je zelene samo majčken tak za vzorec - po domače rečeno :)

:whistle:

ja saj veš da rad špricam :naughty: in tudi vzorca bo počasi zmanjkalo... Popravljeno . Popravil BC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne, z glavo butam zato, ker je veliko lepši, kot moj (06) ko je bil nov.

ampak nič takšnega, kar ne bi nekaj piksen črnega spreja rešilo. že delam na tem ;)

pa vmes še kakšno ,,malenkost" kot npr. stikalo za luči, alarm, močnejšo hupo... :)

S sprejem barvaš? Zakaj je pa to dobr?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker je ugodno, hitro in zgleda odlično?

Ker je popolnoma neobstojno na kakršnekoli praske, bencin, celo olje? Po moje zguba časa in denarja. Edina stvar, ki jo še pacam po motorju bo dvo-komponentna barva Mobihel ali še bolje dvo-komponentni Sikkens.

Po mojih izkušnjah dvojno delo in nič drugega. S tem, da je bila podlaga vedno pripravljena kot se šika. Tista stara Honda, ki sem jo barval z dvo-komponento barvo (po pi.....ji s spreji) še vedno izgleda zelo ql, barvno obstojno in neopraskano, se pravi, podlaga je bila brezhibna. Dvomim, da so se spreji do sedaj toliko popravili, da so dobri še za kaj več kot okraševanje novoletne jelke.

Opcija edinole, če hočeš kdaj spraviti barvo nazaj v original stanje, barvo iz spreja boš pač obrisal s cunjo namočeno v nitro razredčilo. Več kot 1x ne bo potrebno...Malo za hec, malo za res.

P.S. Kakšne spreje pa uporabljaš, da te ne bom grajal brez osnove?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

colorworks high temp barbeque and stove spray.

ni dosti bolj občutljiva na praske kot original barva.

rezervoarja seveda ne bi šel barvat s tem za druge stvari je pa čisto zadovoljiva in nimam potrebe po čem drugem...

z razredčilom gre skoraj vsaka nezaščitena zadeva dol ampak res ne vem v čem je tu problem, saj nimam namena motorja polivat z redčilom ali drugimi podobnimi zadevami?

pa še odlične nesvetleče črne barve je :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

colorworks high temp barbeque and stove spray.

ni dosti bolj občutljiva na praske kot original barva.

rezervoarja seveda ne bi šel barvat s tem za druge stvari je pa čisto zadovoljiva in nimam potrebe po čem drugem...

z razredčilom gre skoraj vsaka nezaščitena zadeva dol ampak res ne vem v čem je tu problem, saj nimam namena motorja polivat z redčilom ali drugimi podobnimi zadevami?

pa še odlične nesvetleče črne barve je :)

Odvisno od okusa in zahtevnosti lastnika. Dejstvo pa je, da je sprej precej bolj občutljiv na vse kot dvokomponetke.

Za nesvetleč, mat efekt obstajajo tudi dodatki za zgoraj omenjene barve.

Glede, obstojnosti na praske in vremenske vplive me pa le poslušaj, čeprav je barva dražja, z leti ali pa že celo z meseci uporabe boš vidno opazil slabosti spreja, sploh pa na delih motorja, ki so bolj izpostavljeni naletom kamenčkov, drgnenja telesa ob motor, kake kapljice bencina, vremenski vplivi, razna čistila...

No, kakorkoli že, jaz motorja niti pod razno ne grem (več) barvat s sprejom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko tudi grundiras, nato dvo,- troslojni barvni sprej in nato prozorni lak kot zascita.

deluje tudi z spreji iz forstingerja.

sicer na kasnem airbrush-competition ne bos odnesel ravno nagrade, za vsakdan je cisto ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti črn zrx 1200 res izgleda lepo. Takšna retro zadeva :) Mogoče bi bil z okroglo lučjo lepši, pa je to že bolj stvar okusa... Kar se pa barve iz piksne tiče, so pa res bolj občutljive, pa še zbledijo hitro (pri mat črni je res čist vseen). Sem čelado barval na koncu z brezbarvnim sprejem, pa je lak po dveh letih porumenel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko tudi grundiras, nato dvo,- troslojni barvni sprej in nato prozorni lak kot zascita.

deluje tudi z spreji iz forstingerja.

sicer na kasnem airbrush-competition ne bos odnesel ravno nagrade, za vsakdan je cisto ok.

ali pa namečeš gor 20kg kroma, ali pa daš vse skupaj pozlatit, pač narediš kar ti paše.

meni paše sprej za žar :D in če bom moral ,,vsake pol leta" vzeti strehco dol ter porabiti tretjino piksne za par evrov, se ne bom prav dosti sekiral...

Popravljeno . Popravil BC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr je lep črn! Sm še mal razmišljal če bi ga, zdej pa vem da ga bom! Mat pa glanc kombinacija... :naughty:

A ma kdo špico za spodaj viška?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj se mi je "vklopila" rezerva pri 260km. Torej imam porabo v povprečju med 5,5 in 6l/100km.

Res pa je bilo zadnej čase večina furc in ne sračkanje po mestu. Čez 6.5 mi ga pa še nikoli ni uspelo spraviti. Tudi pri pretiravanjih. Seveda pa zna biti druga pesem pri tistih, ki se peljejo po pisti ali po cesti kot da bi bila pista.

Stil vožnje? Včeraj sem nekomu odgovoril, da jih precej ostane za menoj, dosti jih pa tudi pade mimo mene. Toraj nekaj srednjega.

Včeraj sem tudi zamenjal gume. Namesto dosedanjih AvonST Azaro so sedaj nameščene Avon Storm, ki so kot model nadomestile Azaro, ki gredo počasi v penzijo. Tako pravijo pri Avonu.

Nevihtnicam hvalijo izboljšanje lastnosti pri vožnji v dežju, dober oprijem in vzdržljivost. Po dobrih 30 prevoženih km lahko že trdim, da so bolj agilne od Azaro, vendar še vedno zelo lepo vodljive. Mislim, da bom z njimi zelo zadovoljen.

Kako bo z vzdržljivostjo, bomo pa videli. AzaroST so zdržale 10kKm, do 11 sem jih malo prisilil, predvsem prvo, ki se je bolj obrabila.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res da imam čist odprt auspuh, pa da morm vse skupaj mal na ure pelat, samo bom res vesel če mi bo kdaj ratal pri ene 220 na rezervo šaltat.

Mam kveščn... A ste kdaj razmišljali o zamenjavi zadnjega zobnika. Dal bi manjšega, ker moči je čez glavo, obratov mam pa pri 100 km/h okol 6500, pa bi to mal zmanjšal. Pospeškov ravno ne rabim, mam z-rexa za daljše fure...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj se mi je "vklopila" rezerva pri 260km. Torej imam porabo v povprečju med 5,5 in 6l/100km.

Res pa je bilo zadnej čase večina furc in ne sračkanje po mestu. Čez 6.5 mi ga pa še nikoli ni uspelo spraviti. Tudi pri pretiravanjih. Seveda pa zna biti druga pesem pri tistih, ki se peljejo po pisti ali po cesti kot da bi bila pista.

Stil vožnje? Včeraj sem nekomu odgovoril, da jih precej ostane za menoj, dosti jih pa tudi pade mimo mene. Toraj nekaj srednjega.

tudi jaz vozim podobno, sploh glede na to, da imam šele nekaj čez 2Mm in se še ,,privajam" na motor. pa komaj čez 200 naredim, se bo treba malo s fergazerji poigrat...

Mam kveščn... A ste kdaj razmišljali o zamenjavi zadnjega zobnika. Dal bi manjšega, ker moči je čez glavo, obratov mam pa pri 100 km/h okol 6500, pa bi to mal zmanjšal. Pospeškov ravno ne rabim, mam z-rexa za daljše fure...
v kateri prestavi? :huh:

jaz imam pri 100kmh nekje med 3 in 4000 in sem razmišljal o menjavi, samo bi raje spredaj zamenjal, če je dovolj prostora za večjega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v kateri prestavi? :huh:

jaz imam pri 100kmh nekje med 3 in 4000 in sem razmišljal o menjavi, samo bi raje spredaj zamenjal, če je dovolj prostora za večjega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v kateri prestavi? :huh:

jaz imam pri 100kmh nekje med 3 in 4000 in sem razmišljal o menjavi, samo bi raje spredaj zamenjal, če je dovolj prostora za večjega...

V peti. Kwa je pa to zej en hudič, a je to sploh možno. Mava drugačne menjalnike al pa zobnike? :blink:

Podgana, očitno nekaj nimaš kot drugi. Si kupil novega, ali iz druge roke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gebrauchte maschine. Bom mogu res mal fabrške podatke preverit, še posebej če mam vse zobnike tko kot treba. Jajc! Kolk se pa tebi zvrti (obrate mislim)? Men gre kvalitetno čez rdeče polje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gebrauchte maschine. Bom mogu res mal fabrške podatke preverit, še posebej če mam vse zobnike tko kot treba. Jajc! Kolk se pa tebi zvrti (obrate mislim)? Men gre kvalitetno čez rdeče polje...

Ne vrtim v rdeče polje. No. ja, mogoče je ene 2-3X ihta pripomogla tudi k temu.

Sicer pa se vrti tako kot je napisal BC.

110 km/h pri cca 4000 obratov. Tako da je potrebno za kakšno bolj živahno prehitevanje pri legalnih hitrostih (90) prestaviti navzdol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!