HHV Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 Pobje, kdo od vas ima namontirane nosilce za vse tri kovčke? Katere znamke in kolikšne kufre? Nekaj mi ne znese skupaj, pa bi rad preveril, preden grem v nakup! LP
Guzzila Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 Pobje, kdo od vas ima namontirane nosilce za vse tri kovčke? Katere znamke in kolikšne kufre? Nekaj mi ne znese skupaj, pa bi rad preveril, preden grem v nakup! LP Imam Hepco&Beckerjev sistem nosilcev za dva stranska kovčka, ki pa se ga da dobiti tudi v verziji za tri kovčke. Sistem je zelo robusten in stabilen vendar ob neuporabi kovčkov precej kvari izgled motorja, montaža in demontaža pa je kar zapletena. Sam sem si nosilec za tretji kovček izdelal sam iz aluminijastih profilov.
HHV Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 Imam Hepco&Beckerjev sistem nosilcev za dva stranska kovčka, ki pa se ga da dobiti tudi v verziji za tri kovčke. Sistem je zelo robusten in stabilen vendar ob neuporabi kovčkov precej kvari izgled motorja, montaža in demontaža pa je kar zapletena. Sam sem si nosilec za tretji kovček izdelal sam iz aluminijastih profilov. Iiiiiiiiiiiiiiiii! Glih tako kravco maš kot jaz! :OK: Sem pogledal na Gugov oglas in ga pobaral, pa pravi, da ima original Kawasaki nosilce za vse tri kovčke in da paše vse tipi topi. Pa še žmigovci ostanejo kjer so. Naročil! Pa vseeno hvala za slikco in info! :yea1:
Guzzila Objavljeno April 15, 2006 Opozori Objavljeno April 15, 2006 Iiiiiiiiiiiiiiiii! Glih tako kravco maš kot jaz! :OK: Sem pogledal na Gugov oglas in ga pobaral, pa pravi, da ima original Kawasaki nosilce za vse tri kovčke in da paše vse tipi topi. Pa še žmigovci ostanejo kjer so. Naročil! Pa vseeno hvala za slikco in info! :yea1: Tudi meni so šli žmigavci na tistih dolgih "cuglih" na živce, zato sem nosilce originalnih žmigavcev skrajšal in jih namestil na njihovo prvotno mesto. Sicer pa je ta slika nastala takoj, ko sem ga pripeljal iz Dojčlanda. Sicer pa imaš prav, original je le original! :yea1:
HHV Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Pobje, ali je že kdo z originalnimi Kawasaki cevnimi rollbari nasedel oz. drgnil po tleh? Na včerajšnji furci mi je HHV Junior, ki je peljal za menoj rekel, da izgledajo v ovinku sumljivo blizu asfaltu. Kljub temu, da s tačko nisem niti enkrat "počohal". :blink: Vizuelni pregled ali nagibanje krave na dvorišču ne daje pravilnih predstav. Obremenjen motor v ovinku je nekaj drugega kot prazen na dvorišču... No, saj ni krize, samo info, da prideš prej do tačke in so ti rollbari nedotaknjeni bi pa le prišel prav.
Gugo Objavljeno April 18, 2006 Avtor Opozori Objavljeno April 18, 2006 (popravljeno) Pobje, ali je že kdo z originalnimi Kawasaki cevnimi rollbari nasedel oz. drgnil po tleh? Na včerajšnji furci mi je HHV Junior, ki je peljal za menoj rekel, da izgledajo v ovinku sumljivo blizu asfaltu. Kljub temu, da s tačko nisem niti enkrat "počohal". :blink: Vizuelni pregled ali nagibanje krave na dvorišču ne daje pravilnih predstav. Obremenjen motor v ovinku je nekaj drugega kot prazen na dvorišču... No, saj ni krize, samo info, da prideš prej do tačke in so ti rollbari nedotaknjeni bi pa le prišel prav. Do sedaj v svoji karieri ene 3x zadrajsal z ZRX tackami po kleh...na Rakitni se ve...ampak z enginguardi(originalnimi) pa nikoli. LP GUgo B) Popravljeno April 18, 2006. Popravil Gugo
Guzzila Objavljeno April 26, 2006 Opozori Objavljeno April 26, 2006 Zmontiral sem novo BT014 na prednje kolo in končno odpravil neprijetne tresljaje krmila. Tudi sicer imam z novo gumo boljši občutek pri vožnji v zavoje.
HHV Objavljeno April 26, 2006 Opozori Objavljeno April 26, 2006 Zmontiral sem novo BT014 na prednje kolo in končno odpravil neprijetne tresljaje krmila. Tudi sicer imam z novo gumo boljši občutek pri vožnji v zavoje. Na zadnjem kolesu imaš pa ?
Guzzila Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Na zadnjem kolesu imaš pa ? BT 020.
HHV Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 Upsssssaaa :eek: včeraj me je presenetil shimmy! malo nad 60km/h sem izpustil balanco in se nekaj čohal, ko je balanca pri cca 50km/h naenkrat divje začela opletati. Iznenada, ne po malem in potem bolj. Ko sem potem malo sprobaval, mi je uspelo le še enkrat. Isto kar naenkrat na divje. Mamicu mu! Moram sedaj narediti test še brez kufra! Javim...
Guest Brumer Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 Upsssssaaa :eek: včeraj me je presenetil shimmy! malo nad 60km/h sem izpustil balanco in se nekaj čohal, ko je balanca pri cca 50km/h naenkrat divje začela opletati. Iznenada, ne po malem in potem bolj. Ko sem potem malo sprobaval, mi je uspelo le še enkrat. Isto kar naenkrat na divje. Mamicu mu! Moram sedaj narediti test še brez kufra! Javim... Najraje ti nebi odgovoril,namreč včasih se neobnašaš spodobno,pa ti vseno odgovorim. Kufri niso nič krivi,najprej preveri tlak v obeh pnevmatikah,centriraj prednje kolo kar pa verjetno nebo pomagalo treba bo v delavnico (ali se tega lotiš sam) namreč potrebno bo zategniti (dotegniti) križe balance.To je namreč treba vsaj enkrat letno ali na ca 10 000 Km.
Dry Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 Najraje ti nebi odgovoril,namreč včasih se neobnašaš spodobno,pa ti vseno odgovorim. K spovedi najprej, potem pa k Brumerju na tečaj spodobnega obnašanja! :grim
Guest Brumer Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 K spovedi najprej, potem pa k Brumerju na tečaj spodobnega obnašanja! :grim Vidiš se že lepše obnašaš.Če boš šel slučajno k spovedi nepozab sabo kolesa vzet, ker fajmošter te bo kaznoval s tekom okoli župnišča,ti ga boš pa zeznu ker boš za vogalom kolo imel. :OK: :OK:
T 120 Objavljeno Julij 20, 2006 Opozori Objavljeno Julij 20, 2006 Najraje ti nebi odgovoril,namreč včasih se neobnašaš spodobno,pa ti vseno odgovorim. Kufri niso nič krivi,najprej preveri tlak v obeh pnevmatikah,centriraj prednje kolo kar pa verjetno nebo pomagalo treba bo v delavnico (ali se tega lotiš sam) namreč potrebno bo zategniti (dotegniti) križe balance.To je namreč treba vsaj enkrat letno ali na ca 10 000 Km. Kufri so še kako krivi. Imel er5 star dva meseca isti problemi kadar sem imel kovček, drugače tega ni bilo zaznati. Sicer pa mislim, da je HHV to že ugotovil. L.p.
SiR Objavljeno Julij 20, 2006 Opozori Objavljeno Julij 20, 2006 Ste pametni ni kufer edini krivec, je pa eden od vsaj treh faktorjev, ki prispevajo k tej nevarni posledici: - obraba prednje pnevmatike (povzroči vibriranje) - odtegnjeni križi (omogočijo nihanje pri vhodnem vibriranju) - kufer (zaradi geometrije/fizike deluje kot majhn jadro in motor nekoliko zašpona nazaj ter tako pripomore k omogočanju tega učinka) Meni recimo doslej ni noben moto tako nesramno vibriral na krmilu, verjetno zaradi moje substancialne telesne teže. Mnogi namreč poročajo, da jim pri solo vožnji vibrira, v dvoje pa ne (zaradi obremenitve z maso).
T 120 Objavljeno Julij 20, 2006 Opozori Objavljeno Julij 20, 2006 Ste pametni ni kufer edini krivec, je pa eden od vsaj treh faktorjev, ki prispevajo k tej nevarni posledici: - obraba prednje pnevmatike (povzroči vibriranje) - odtegnjeni križi (omogočijo nihanje pri vhodnem vibriranju) - kufer (zaradi geometrije/fizike deluje kot majhn jadro in motor nekoliko zašpona nazaj ter tako pripomore k omogočanju tega učinka) Meni recimo doslej ni noben moto tako nesramno vibriral na krmilu, verjetno zaradi moje substancialne telesne teže. Mnogi namreč poročajo, da jim pri solo vožnji vibrira, v dvoje pa ne (zaradi obremenitve z maso). Motor star dva meseca, 800 km (obraba prednje pnevmatike, odtegnjeni križi???)
SiR Objavljeno Julij 20, 2006 Opozori Objavljeno Julij 20, 2006 lahk da je guma sam slabo scentrirana, odtegnjen je pa tut lahko, ja ... mogoče ni dost dobro sestavljen bil. no, ne bom naprej pameti solil, ker nisem še nobenga motorja sestavil.
HHV Objavljeno Julij 20, 2006 Opozori Objavljeno Julij 20, 2006 Najraje ti nebi odgovoril,namreč včasih se neobnašaš spodobno,pa ti vseno odgovorim. ... Tudi sedaj ne bom spodoben. Kajti moj prispevek je bil le informacija lastnikom ZRX, katerim se nekaterim shimmy pojavlja, nekaterim pa ne. In si tvojega pametovanja sploh nisem želel. A žal je prepozno, doslej ena redkih od tebe nedolžna tema pa osvinjana. Jebat ga, mea culpa. Se pepelčkam! Gled shimmyja pri ZRXi smo že ugotovili, da nanj vpliva več faktorjev (pa ne samo na ZRX-u) in kot vidim bom najlažje eliminiral tistega iz Symovega nasveta. Grem malcat! :OK: :P :P :P Motor star dva meseca, 800 km (obraba prednje pnevmatike, odtegnjeni križi???) Pri mojem je edina sprememba obraba pnevmatik. Pa so gori šele dobrega 1, 5 jurja km. Tako, da ni čisto nemogoče...
Zoolo Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 Ne da se mi cele teme brat, ampak upoštevajte še faktor nastavitev vzmetenja. Vsaj na bivši CB 1300 je bil pojav in moč shimmyja izrrdno odvisen od samih nastavitev sprednjega in zadnjega konca. Pri enih nastavitvah bi me vrglo z motorja takoj ko bi spustil krmilo, pri drugih, komaj zaznaven problem vibriranja. Zoolo
HHV Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 ... Pri enih nastavitvah bi me vrglo z motorja takoj ko bi spustil krmilo, pri drugih, komaj zaznaven problem vibriranja. Zoolo Lahko te nastavitve vsaj v grobem opišeš? Mehko, trdo, minimalno, maksimalno??
Zoolo Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 spredaj je bilo premehko in čisto premehek povrat vzmetenja, zadaj pa je bil npr. nekoliko mehkejši od standarda in ponovno premehek povrat. Ko sem nastavil spredaj in zadaj na malenkost trše kot je standard nastavitev in samo za nianso pustil mehkejši povrat se je zadeva precej umirila. Če mene vprašaš niti ni problem sama nastavitev, temveč koliko sta sprednji in zadnji del zbalansirana med sabo. Ali motor lepo enakomerno počepne pod obremenitvijo. (enostaven test: daš dlan eno na drugo na greben tanka za odprtino, maš ga u prvi in se lepo nasloniš gor pa lahko takoj oceniš ali je vsaj približno enako). Npr. na Varotu ni bilo z gumami po 9500 km nič shimmyja, .... ampak, če sem se pa malenkost dotaknil zadnje zavore pa je takoj začelo opletati.
SiR Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 Npr. na Varotu ni bilo z gumami po 9500 km nič shimmyja, .... ampak, če sem se pa malenkost dotaknil zadnje zavore pa je takoj začelo opletati. sicer smo že mal :topic:, pa vendar ugibam, da z zadnjo zavoro motor malce zadaj dol pritisneš in povlečeš, podoben efekt povzroči recimo kufer na zadnjem nosilcu ...
HHV Objavljeno Avgust 9, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2006 (popravljeno) No kot že nekajkrat dosedaj sem tudi na zadnji furci na Veliki Klek ugotovil, da v tujini bolje vedo kaj je dober motor. Jih mnogo več srečam kot pri nas in se rado zgodi, da je moč fotografirati takele trojčke: Eden je imel zanimive ekstenzorje sopotnikovih stopalk, katere se baje dobi preko e-baya. Popravljeno Avgust 9, 2006. Popravil HHV
eMBe Objavljeno Avgust 9, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2006 K spovedi najprej, potem pa k Brumerju na tečaj spodobnega obnašanja! :grim :grim :grim :grim in to pod NUJNO :grim
HHV Objavljeno Avgust 9, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2006 (popravljeno) Internacionala: Popravljeno Avgust 9, 2006. Popravil HHV
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se