medion Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 zivjo imam velik problem .... namrec velikost ... sem malo mase postave 167 cm in me zanima kaksen motor bi laho sploh vozil? more bit pa motor ki se ga da vozit z A1 izpitom in enduro/cros ze unaprej hvala za odgovore
znj Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Imam prijatelja, ki je tudi manjše vesti in normalno vozi WR 125. Ni panike rast...lahko voziš praktično kar ti srce poželi. Ta tema naj se zaklene, ker jih je miljon na tem forumu...
Whitee Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Tudi jaz sem majhne rasti (168cm), pa sem na xt125 sedel kamot, skoraj noge do tal. Wr pa še nisem preizkusil.
medion Objavljeno Junij 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 sepravi nebi mel problemov pri voznji z ktm exc bom odstranil temo samo se ta odgovor dobim =)
medion Objavljeno Junij 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 ok hvala za odgovore olajsal ste mi delo
Whitee Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Ja no, exc je pa že konkretno visok, kolikor vem jaz. Tukaj je ena super stran, kjer lahko dobiš vsaj približen vtis, kako izgledaš na motorju, pa ne pozabi si naštelat višine, dolžine nog... http://cycle-ergo.com/ Bor Kiswarday 1
tintin Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 drugače pa se da motor tudi nižat ne
Bor Kiswarday Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Ja no, exc je pa že konkretno visok, kolikor vem jaz. Tukaj je ena super stran, kjer lahko dobiš vsaj približen vtis, kako izgledaš na motorju, pa ne pozabi si naštelat višine, dolžine nog... http://cycle-ergo.com/ hvala tole je res top aplikacija!!
cikadina Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Ja no, exc je pa že konkretno visok, kolikor vem jaz. Tukaj je ena super stran, kjer lahko dobiš vsaj približen vtis, kako izgledaš na motorju, pa ne pozabi si naštelat višine, dolžine nog... http://cycle-ergo.com/ pr teh hard endurah je višina sedeža lahko zelo varljiva, ker ima vzmetenje velik hod in se ko se vsedež takoj za kak cm posede. sicer pa je hard enduro za po gozdu ne pa da boš po mestu kolovratil in se na ne vem kako dolge fure po cesti vozil. sicer je pa sedež zelo ozek in ne bo tak problem zdrsnit na pol iz sedeža in dat noge dol.
budacki Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 pr teh hard endurah je višina sedeža lahko zelo varljiva, ker ima vzmetenje velik hod in se ko se vsedež takoj za kak cm posede. sicer pa je hard enduro za po gozdu ne pa da boš po mestu kolovratil in se na ne vem kako dolge fure po cesti vozil. sicer je pa sedež zelo ozek in ne bo tak problem zdrsnit na pol iz sedeža in dat noge dol. Bo sesekljalo mašino, če se bo po cesti vozil, kot da gre za neko nenabrito 2 taktno Aprilijo Je pa EXC na enduro kolesih še zmer dokaj visoka zadeva, vendar se da nagnt motor na stran al pa, kot si omenila, zdrsnt z zica dol. Imaš pa ti eno prednost pri teh zdrsih iz mopeda...nimaš si česa preščipnt.
motornaglava Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Zdravo. Vprašanje. Namreč odločil sem se za nakup motorja tip hard endruo. Vsaj tako jaz mislim. Me pa bega veliko stvari. Imel sem že 125 motor 4t, supermoto in moram reči, da ko sem se nekega dne usedel na ktm sx 125 sem mislil, da sanjam. Torej. Velik sem 186 cm, 80+kg, budget 3000€. 1. Želim si motor ki bo primeren za začetnika s tem, da je lahek in da se ga lahkotno vodi. 2. 125 2t ali 250 4t. Mislm je sta v moči tam tam. Imam prav? Zanima me predvsem, če sta oba lahko vodljiva. 3. Vem da je že 10^9 takih tem ampak me resno zanima stroški enega in drugega motorja. 4. Kdaj pa kdaj bi do proge potreboval narediti tudi do 20-30 km, te to huda težava? 5. Mislim, da na avto netu trenutno ni nič pametnega ali pač? To je zaenkrat vse. Lp, Rok
Žan96 Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Pomoje edin kksna husqvarna, ktm, husaberg, sherco, hm moto(honda) kj druzga pa ni vec hard enduro? Za hmje nevem ce je to hard enduro
rok418 Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Zdravo. Vprašanje. Namreč odločil sem se za nakup motorja tip hard endruo. Vsaj tako jaz mislim. Me pa bega veliko stvari. Imel sem že 125 motor 4t, supermoto in moram reči, da ko sem se nekega dne usedel na ktm sx 125 sem mislil, da sanjam. Torej. Velik sem 186 cm, 80+kg, budget 3000€. 1. Želim si motor ki bo primeren za začetnika s tem, da je lahek in da se ga lahkotno vodi. 2. 125 2t ali 250 4t. Mislm je sta v moči tam tam. Imam prav? Zanima me predvsem, če sta oba lahko vodljiva. 3. Vem da je že 10^9 takih tem ampak me resno zanima stroški enega in drugega motorja. 4. Kdaj pa kdaj bi do proge potreboval narediti tudi do 20-30 km, te to huda težava? 5. Mislim, da na avto netu trenutno ni nič pametnega ali pač? To je zaenkrat vse. Lp, Rok hard enduro je edino kaka 125 2t kaka husa wre za 3.000€ kak ktm pa to za 3.000 bos bol tezko dubu da je uredu ohranjeno pa dokaj novo ostale firme pa se itak pr nas ne dobi tko da nimaš velike izbire. če nerabiš motor za na cesto raje kupi kako krosko 125 al 250 2t ce jo mislis met sam za mal po gozdu pa 1x na mesec na pisto ker ce jo lepo vzdrzujes bo majn stroskou kot s 4t
motornaglava Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 hard enduro je edino kaka 125 2t kaka husa wre za 3.000€ kak ktm pa to za 3.000 bos bol tezko dubu da je uredu ohranjeno pa dokaj novo ostale firme pa se itak pr nas ne dobi tko da nimaš velike izbire. če nerabiš motor za na cesto raje kupi kako krosko 125 al 250 2t ce jo mislis met sam za mal po gozdu pa 1x na mesec na pisto ker ce jo lepo vzdrzujes bo majn stroskou kot s 4t Ne, motor bo šel tudi nekaj malega na cesto. Gledam med 125 2t ali 250 4t. Hočem, da je lahko. Ampak 125 me odvrača zaradi stroškov vzdrževanja, 250 pa zato, ker malo težji, pa deluje mi malo švoh in ni tako ql kot je 125. Samo jaz sem v ospredje postavil denar, zato sprašujem.
rok418 Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 125 2t nimaš dosti stroškou če boš lepo skrbeu za njega usakih 10.000 tudi kej več menjaš tisti bat pa to pa lepo ketno mažeš in mešanco delaš z dobrim oljem in je toto generalka na 4t stane precej več glede na to pa da gledaš hardenduro gre za moje pojme dosti bolše 2t 125 kot pa 4t 250 ker hard enduro so majn naviti kot krosi in 2t se da lepo predelat na 4t pa nimaš kej dosti čarat, razen tega da ti bo 4t piu majn pa ker je hard enduro pa ni navit so najbrz tudi servisni intervali veliko majnši kot pri kroski ampak usen raje 2t kot 4 (moje mnenje)
motornaglava Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Okej hvala. Kaj pa vožnja z enim ali drugim. Ne zanima me moč ampak okretnost, vodljivost? Kateri je boljši za začetnika?
rok418 Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 To je use odvisno od posameznika. Enostaunejsi je pomoje 4t ker ma razporejeno moc medtem ko 2t vlece sam na visokih obratih kar pomeni da je treba tudi dosti menjavat. Probaj oba pa se bos sam pol odlocu kaj ti bol ustreza
motornaglava Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Samo na avto.net-u je ponudba res revna. Kdaj je po vašem mnenju motor najbolje kupiti?
motornaglava Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 V salonu od prodajalca Ne kje ampak kdaj?
rok418 Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 pozimi ker padejo cene itak pa je isti k poleti pa mas več izbire in razlika ni neki nevem kaj tko da je isti drek
motornaglava Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Trenutna izbira je res slaba.. Mislim, da ko sem gledal leta nazaj, ko sem kupoval 125 4t SM je bilo ogromno teh hard endurcov. Zdaj pa bore malo..
motornaglava Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Kaka je zanka v teh ktm-ih six days? Kako se razlikuje od navadnih?
Priporočene objave