Skoči na vsebino

Kateri motor je primeren?


medion

Priporočene objave

Samo za začetnika ni potreben takšen ali pač?

Eden, ki je še nekoliko toliko v redu je tale http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7471076

Pa recimo 450 kakšni so tu minusi glede vožnje?

tega excja bi še js imel cena je tudi ugodna in tista sklopka pa res ni noben problem.

 

450 hard enduro al pa cross je za začetnika preveč že z tem se bos namatrau :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha samo škoda ki je samo eden, zato, ker bi rad malo primerjal. Bom še malo počakal nato ga pokličem, če bo še na voljo. 
Še to. Jaz se odločim naprimer da grem danes eno turco. Kako motor pripravim (preventivno) in kaj moram storiti ko z vožnjo zaključim ter na koliko časa delat male in velike servise

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha samo škoda ki je samo eden, zato, ker bi rad malo primerjal. Bom še malo počakal nato ga pokličem, če bo še na voljo.

Še to. Jaz se odločim naprimer da grem danes eno turco. Kako motor pripravim (preventivno) in kaj moram storiti ko z vožnjo zaključim ter na koliko časa delat male in velike servise

Prekontorilas use vijake, da mas olje da ti kje ne majnka da mas ketno dovol nasponano lepo motor segrejes in toeto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meu je kolega to husqvarno in jo je tudi na pisti vozu in se je dobro obnesla :) za zacetnika je dovol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce si zacetnik ti bo dovol ce mas denar useno raje ktmja ampak lej kot ti reku zan ce ti to premalo kupi hondo cr 500 pa gas in nbo nikoli zmankalo moci

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nisem mislil pretiravat ampak med 15 pa 45 konji je razlika več kot to pa ne rabim, to hočem povedat. Meni osebno se zdi 450 kubičen preokoren. 125 mi je všeč zaradi majhne teže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej huso se da odpret pa ima okol 20 konjou pa jo kej prdelas pa lahko pride do 30-35 konjou 

sam se odloci kaj ti lepse in kaj je zate bolše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se to sploh da vozit? :)
Priznam, da, če gremo mimo stroškov vzdrževanja sem pristaš 2t. Ko sem peljal EXC 525 je pač bil motor močan in vse ampak nekaj mu je manjkalo. Potem pa sem sedel na 125 SX... Motor je kot otrok, poskočen, lahek, res prava zabava je vozit motor. Ampak meni SX ne pride v poštev. Kupiti moram hard enduro. Škoda je edino to, ker ni neke lepe ponudbe. Samo dva. Rad bi videl malo konkurence.
Sprobal bi tudi 250 EXC 2t. To zna biti šele raketa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se da ja maš kr dosti posnetkov na yt tudi v supermoto verziji 

 

mas tudi ktm exc 300 je 2t mas vem na a.net enga ugodnega 2005 letnik mislim da 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistega sem že videl je kar v redu ampak je 250 in precej zgonjen, zato tudi taka cena. Ne bom sicer trdil ampak tak občutek sem dobil. 

Je pa prišla še ena 125-ka in 250 f. To bi bilo tudi it za pogledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma zmoti me moč na tem motorju. 15 KM, to ni nič.. Pa tudi če jo odpreš proizvede tam 35 KM, KTM pa tja do 45 KM

EXCjev 125 imaš na netu malo morje. Še prejšn tedn so bli gor 3. Tudi tale WRE ni švoh zadeva, je res manj poskočna, kot WR in tudi komponente so bolj soft in švoh...vendar za amatersko vožnjo s tem ne boš sfalil. Je pa mašina na obeh motorjih, mislim da, identična in lahko z določenimi posegi hitro ven spraviš blizu 40 konjev (kanali, vplinjač, izpuh...). Pa še dost poceni te pride. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EXCjev 125 imaš na netu malo morje. Še prejšn tedn so bli gor 3. Tudi tale WRE ni švoh zadeva, je res manj poskočna, kot WR in tudi komponente so bolj soft in švoh...vendar za amatersko vožnjo s tem ne boš sfalil. Je pa mašina na obeh motorjih, mislim da, identična in lahko z določenimi posegi hitro ven spraviš blizu 40 konjev (kanali, vplinjač, izpuh.. .). Pa še dost poceni te pride. :)

 

Iz amaterja hočem napredovat, zato kupujem motor ki mi to omogoča. 

Trenutno so 3-je EXC 125 na izbiro ter en 250 EXC-F, ta tudi ni za spregledat. 

Vem, da je motor ustvarjen za brezpotja ampak če te zanese na cesto narediti kvečjemu 30 km na dan to predstavlja problem motorju? Gumam že razumem da. Imamo motocross progo, ki pa je 15km oddaljena. Predvsem me skrbi za vzdrževanje in če bo motor to zdržal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz amaterja hočem napredovat, zato kupujem motor ki mi to omogoča. 

Trenutno so 3-je EXC 125 na izbiro ter en 250 EXC-F, ta tudi ni za spregledat. 

Vem, da je motor ustvarjen za brezpotja ampak če te zanese na cesto narediti kvečjemu 30 km na dan to predstavlja problem motorju? Gumam že razumem da. Imamo motocross progo, ki pa je 15km oddaljena. Predvsem me skrbi za vzdrževanje in če bo motor to zdržal.

Če zdrži 3 ure hard endura, mu tudi 15 km ceste ne bo škodovalo. Seveda se razume, da ga ne boš dal v šesto in tolkel po blokadi. Pa tudi to bi moral zdržat. WRE je pa itq še bolj primerna za na cesto in je zgolj prilagojena temu, da jo lahko tu in tam zapelješ na brezpotja. 250 F je dober stroj, mogoče te bo ovirala malček večja teža in togost motorja, kot pri 125 modelu, vendar to ne bi smel bit problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bom šel gledat motor, kaj moram pazit? Najprej če z batom in ojnico vse v redu oz. kdaj sta bila nazadnje zamenjena, če je karkoli zvit in letnik (kako se to preveri?). Kaj še?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTMi imajo letnico zapisano na 10. številki šasije. Preveri na googlu kaj pomeni katera cifra (verjetno je 2k5 letnik 2005), ampak preveri vseeno.
Ojnico boš zelo težko preveril, mogoče še najbolj kakšen ležaj na njen zaradi pretiranih tresljajev.
Bat se da dost lepo videt, če snameš izpuh, ampak samo tisto stran, ki je pri izpušnem kanalu. Bo pa kak večji majstr že po kompresiji lahko rekel kok je ura.

Vsekakor vzmetenje(stanje vilic, če puščajo, sam to preveriš pač tako, da se malo zapelješ in med vožnjo, dokler lastnik ne gleda, zabiješ vilce s svojo težo in ko pridše nazaj boš videl ,če je mastno kaj dol pri semeringih), platišča, diske, ploščice, kiler (če je vozil HE)...pa ne vem kako imajo te KTMi pri zadnjem koncu...al nimajo vage al česa že nimajo. :D No, če je nimajo, potem ne rabiš sploh preverajt hahah odpri blok in poglej kakšno je olje, boš takoj videl na prstu barvo, delce noter, če maže al je že staro...dost se da pogledat, sam ponavadi smo ob nakupu tako vzhičeni, da pozabimo najpomembnejše stvari. Recimo jst sm zdej pozabil zobniški set, ki je kar draga zadeva. Še to preveri. Pa na teh ktmih takoj vidiš, če je blo kaj drkano s kilometrih/urah, ker se na števcu prec nekej pokvari al pa kaže čudno. Jih je pa dost u izi zamenjat, sam ne vem kok se to splača, ker niso ravno poceni.

Potem pojdi s prstom in očesom po okvirju, pod plastike, vsepovsod, poglej vpetje pri balanci, če je kaj napokalo, če je balanca zvita...! Velik tega je. In verjemi, najmanjša stvar je, če so bile plastike barvane :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!