Žan96 Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 six days je verzija k ma boljse komponente (vilce, feltne,...) je se bl hard verzija hard endure
motornaglava Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Kar pomeni tudi precej dražja?
motornaglava Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Samo za začetnika ni potreben takšen ali pač? Eden, ki je še nekoliko toliko v redu je tale http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7471076 Pa recimo 450 kakšni so tu minusi glede vožnje?
rok418 Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Samo za začetnika ni potreben takšen ali pač? Eden, ki je še nekoliko toliko v redu je tale http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7471076 Pa recimo 450 kakšni so tu minusi glede vožnje? tega excja bi še js imel cena je tudi ugodna in tista sklopka pa res ni noben problem. 450 hard enduro al pa cross je za začetnika preveč že z tem se bos namatrau
motornaglava Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Aha samo škoda ki je samo eden, zato, ker bi rad malo primerjal. Bom še malo počakal nato ga pokličem, če bo še na voljo. Še to. Jaz se odločim naprimer da grem danes eno turco. Kako motor pripravim (preventivno) in kaj moram storiti ko z vožnjo zaključim ter na koliko časa delat male in velike servise
rok418 Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 Aha samo škoda ki je samo eden, zato, ker bi rad malo primerjal. Bom še malo počakal nato ga pokličem, če bo še na voljo. Še to. Jaz se odločim naprimer da grem danes eno turco. Kako motor pripravim (preventivno) in kaj moram storiti ko z vožnjo zaključim ter na koliko časa delat male in velike servise Prekontorilas use vijake, da mas olje da ti kje ne majnka da mas ketno dovol nasponano lepo motor segrejes in toeto
motornaglava Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Kakšen se vam zdi tale? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7529754 problem je ki ni WR.. ampak a bi se obnesel?
rok418 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Meu je kolega to husqvarno in jo je tudi na pisti vozu in se je dobro obnesla za zacetnika je dovol
motornaglava Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Ma zmoti me moč na tem motorju. 15 KM, to ni nič.. Pa tudi če jo odpreš proizvede tam 35 KM, KTM pa tja do 45 KM
Žan96 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Pol pa kup 450 kubicn 4 taktn motor al pa 500 kubicn 2 taktn motor. Bos meu konju kokr bos hotu
rok418 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Ce si zacetnik ti bo dovol ce mas denar useno raje ktmja ampak lej kot ti reku zan ce ti to premalo kupi hondo cr 500 pa gas in nbo nikoli zmankalo moci
motornaglava Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 Ne nisem mislil pretiravat ampak med 15 pa 45 konji je razlika več kot to pa ne rabim, to hočem povedat. Meni osebno se zdi 450 kubičen preokoren. 125 mi je všeč zaradi majhne teže.
rok418 Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 sej huso se da odpret pa ima okol 20 konjou pa jo kej prdelas pa lahko pride do 30-35 konjou sam se odloci kaj ti lepse in kaj je zate bolše
LoloMen Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7532058 ohohohohohoho dreams
motornaglava Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 A se to sploh da vozit? Priznam, da, če gremo mimo stroškov vzdrževanja sem pristaš 2t. Ko sem peljal EXC 525 je pač bil motor močan in vse ampak nekaj mu je manjkalo. Potem pa sem sedel na 125 SX... Motor je kot otrok, poskočen, lahek, res prava zabava je vozit motor. Ampak meni SX ne pride v poštev. Kupiti moram hard enduro. Škoda je edino to, ker ni neke lepe ponudbe. Samo dva. Rad bi videl malo konkurence. Sprobal bi tudi 250 EXC 2t. To zna biti šele raketa
rok418 Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 se da ja maš kr dosti posnetkov na yt tudi v supermoto verziji mas tudi ktm exc 300 je 2t mas vem na a.net enga ugodnega 2005 letnik mislim da
motornaglava Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 Tistega sem že videl je kar v redu ampak je 250 in precej zgonjen, zato tudi taka cena. Ne bom sicer trdil ampak tak občutek sem dobil. Je pa prišla še ena 125-ka in 250 f. To bi bilo tudi it za pogledat.
rok418 Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Ajja nvem no Po slikah zgleda ze tko ja Pejdi pogledat
budacki Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Ma zmoti me moč na tem motorju. 15 KM, to ni nič.. Pa tudi če jo odpreš proizvede tam 35 KM, KTM pa tja do 45 KM EXCjev 125 imaš na netu malo morje. Še prejšn tedn so bli gor 3. Tudi tale WRE ni švoh zadeva, je res manj poskočna, kot WR in tudi komponente so bolj soft in švoh...vendar za amatersko vožnjo s tem ne boš sfalil. Je pa mašina na obeh motorjih, mislim da, identična in lahko z določenimi posegi hitro ven spraviš blizu 40 konjev (kanali, vplinjač, izpuh...). Pa še dost poceni te pride.
motornaglava Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 EXCjev 125 imaš na netu malo morje. Še prejšn tedn so bli gor 3. Tudi tale WRE ni švoh zadeva, je res manj poskočna, kot WR in tudi komponente so bolj soft in švoh...vendar za amatersko vožnjo s tem ne boš sfalil. Je pa mašina na obeh motorjih, mislim da, identična in lahko z določenimi posegi hitro ven spraviš blizu 40 konjev (kanali, vplinjač, izpuh.. .). Pa še dost poceni te pride. Iz amaterja hočem napredovat, zato kupujem motor ki mi to omogoča. Trenutno so 3-je EXC 125 na izbiro ter en 250 EXC-F, ta tudi ni za spregledat. Vem, da je motor ustvarjen za brezpotja ampak če te zanese na cesto narediti kvečjemu 30 km na dan to predstavlja problem motorju? Gumam že razumem da. Imamo motocross progo, ki pa je 15km oddaljena. Predvsem me skrbi za vzdrževanje in če bo motor to zdržal.
budacki Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Iz amaterja hočem napredovat, zato kupujem motor ki mi to omogoča. Trenutno so 3-je EXC 125 na izbiro ter en 250 EXC-F, ta tudi ni za spregledat. Vem, da je motor ustvarjen za brezpotja ampak če te zanese na cesto narediti kvečjemu 30 km na dan to predstavlja problem motorju? Gumam že razumem da. Imamo motocross progo, ki pa je 15km oddaljena. Predvsem me skrbi za vzdrževanje in če bo motor to zdržal. Če zdrži 3 ure hard endura, mu tudi 15 km ceste ne bo škodovalo. Seveda se razume, da ga ne boš dal v šesto in tolkel po blokadi. Pa tudi to bi moral zdržat. WRE je pa itq še bolj primerna za na cesto in je zgolj prilagojena temu, da jo lahko tu in tam zapelješ na brezpotja. 250 F je dober stroj, mogoče te bo ovirala malček večja teža in togost motorja, kot pri 125 modelu, vendar to ne bi smel bit problem.
motornaglava Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 Ko bom šel gledat motor, kaj moram pazit? Najprej če z batom in ojnico vse v redu oz. kdaj sta bila nazadnje zamenjena, če je karkoli zvit in letnik (kako se to preveri?). Kaj še?
budacki Objavljeno Avgust 1, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2013 KTMi imajo letnico zapisano na 10. številki šasije. Preveri na googlu kaj pomeni katera cifra (verjetno je 2k5 letnik 2005), ampak preveri vseeno. Ojnico boš zelo težko preveril, mogoče še najbolj kakšen ležaj na njen zaradi pretiranih tresljajev. Bat se da dost lepo videt, če snameš izpuh, ampak samo tisto stran, ki je pri izpušnem kanalu. Bo pa kak večji majstr že po kompresiji lahko rekel kok je ura. Vsekakor vzmetenje(stanje vilic, če puščajo, sam to preveriš pač tako, da se malo zapelješ in med vožnjo, dokler lastnik ne gleda, zabiješ vilce s svojo težo in ko pridše nazaj boš videl ,če je mastno kaj dol pri semeringih), platišča, diske, ploščice, kiler (če je vozil HE)...pa ne vem kako imajo te KTMi pri zadnjem koncu...al nimajo vage al česa že nimajo. No, če je nimajo, potem ne rabiš sploh preverajt hahah odpri blok in poglej kakšno je olje, boš takoj videl na prstu barvo, delce noter, če maže al je že staro...dost se da pogledat, sam ponavadi smo ob nakupu tako vzhičeni, da pozabimo najpomembnejše stvari. Recimo jst sm zdej pozabil zobniški set, ki je kar draga zadeva. Še to preveri. Pa na teh ktmih takoj vidiš, če je blo kaj drkano s kilometrih/urah, ker se na števcu prec nekej pokvari al pa kaže čudno. Jih je pa dost u izi zamenjat, sam ne vem kok se to splača, ker niso ravno poceni. Potem pojdi s prstom in očesom po okvirju, pod plastike, vsepovsod, poglej vpetje pri balanci, če je kaj napokalo, če je balanca zvita...! Velik tega je. In verjemi, najmanjša stvar je, če so bile plastike barvane
Priporočene objave