igorkr Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 (popravljeno) Je verjetno domina mislila rečt, da je yamaha boljša od triumpha tudi kar se vzmetenja tiče in ne govori neumnosti :grim Popravljeno November 26, 2013. Popravil igorkr
domina Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 khm... hehe, ti si pa nehi usta z varikino umivat, ker ti že mal škodi thumper, Frips, igorkr in 1 other 4
krucymucy Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 aaa, da si greš takoj usta z varikino umit, ker take traparije govoriš! Z unimi ki so jo vozili se pregovarjaj, jaz bom pocakal na pomlad in potem sodil kaj pa kako. Sej ti bom dal za en krog
cikadina Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Z unimi ki so jo vozili se pregovarjaj, jaz bom pocakal na pomlad in potem sodil kaj pa kako. Sej ti bom dal za en krog verejtno tudi odvisno s katerim primerjaš, al "navadnim" al pa R verzijo. sicer pa je po svoje res zanimivo, da triplčka v to kategorijo tlačijo, glede na to da ima kar nekaj manj kubature. domina 1
biker77 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Mt-09 ima dobro vzmetenje. Sploh zadaj. Spredaj si poceni po svojih zeljah zrihtas. Ce je seveda ostalo v redu. Tripl prov nc ne zaostaja med temi 800 kubicnimi motorji. Je se najbl prijazen in tudi najlepsi. cikadina, thumper in krucymucy 3
m0f0x Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Sem jo danes videl v živo... mislim, da bo večina dokupila Windscreen, ker malo čudno zgleda ta sprednja luč, pa še ključ se vtakne nad njo (pred krmilom) krucymucy 1
krucymucy Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Mt-09 ima dobro vzmetenje. Sploh zadaj. Spredaj si poceni po svojih zeljah zrihtas. Ce je seveda ostalo v redu. Tripl prov nc ne zaostaja med temi 800 kubicnimi motorji. Je se najbl prijazen in tudi najlepsi. Ne verjamem da ima dobro vzmetenje... bo treba probat. Tripl je pa kul ja. Bi mel, sam se raje bi imel pa kaj drugega prej.
krucymucy Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Sem jo danes videl v živo... mislim, da bo večina dokupila Windscreen, ker malo čudno zgleda ta sprednja luč, pa še ključ se vtakne nad njo (pred krmilom) Jp, flyscreen na tem mopedu je a must have Sej bodo puig, givi, ermax, mra, rizoma in podobni kej pogruntal, ker originalna je premajhna, vsaj zame no.
m0f0x Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 (popravljeno) Jp, flyscreen na tem mopedu je a must have Sej bodo puig, givi, ermax, mra, rizoma in podobni kej pogruntal, ker originalna je premajhna, vsaj zame no. Ma niso normalni, kak lahko kasirajo 200$ za jebeni kos plastike... http://www.bikebiz.com.au/products/-Yamaha-MT%252d09-Fly-Screen.html Aja, pa pokrivalo imajo za 220$ Popravljeno November 26, 2013. Popravil m0f0x
krucymucy Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Sam tale je original, pa MT-09 gor pise. Sicer pa je to okoli 133€.
Snečer Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Mt-09 ima dobro vzmetenje. Sploh zadaj. Spredaj si poceni po svojih zeljah zrihtas. Ce je seveda ostalo v redu. Tripl prov nc ne zaostaja med temi 800 kubicnimi motorji. Je se najbl prijazen in tudi najlepsi. Torej iz tovarne pride kot polizdelek, ki ga je potrebno popravljati?
Cartman Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Torej iz tovarne pride kot polizdelek, ki ga je potrebno popravljati? Ni potrebno. Ampak eni dajo gor nov spojler, vetrobran, led zmigovce in notranji blatnik, drugi dajo 100€ za prednje fedre in olje. Nekaterim to bol pase. Po navadi tistim, ki zivijo na robu. Pnevmatike. ELO, svobodnaptica01, gsxf750 in 3 others 6
biker77 Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Torej iz tovarne pride kot polizdelek, ki ga je potrebno popravljati? Sej nism reku da je polizdelek..ima dobro vzmetenje, sploh zadnje. bo zadovoljil prav vsakega.. mogoče se bo pa komu zdel ali pretrd ali pa premehak in je to lahko rešljivo. sploh ker so križi in okvir na nivoju in se zadeva ne zvija. z razliko od nekih drugih primerljivih polizdelkov ki so dražji in dvakrat slabši.. edina stvar ki bi jo na tem motorju jest menjal so pnevmatike..ampak zarad svojega občutka.. ostalo je dobr..tut piha ne, zgleda pa res čudno.. no, kakor je nekdo pred mano že rekel bi jest raj kej druzga..sam za tako ceno tistega žal tudi rabljenega še ne bi dobil.. super motorček je tole.. bolj zadovoljen z odgovorom? Buzdovan in thumper 2
Snečer Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Malo bolje, saj vzmetenje se da tudi nastavljati a ne? vsaj fedro zadaj, spredaj pa najbrž tudi eno vilico. Kateri primerljivi polizdelek je 2x slabši? to je kar močna ocena. Ti si pač zahteven šofer, če "vsak" dan na drugem sediš, pol z ničemer ne moreš biti zadovoljen. Meni se zdi kul model 09 in ne dvomim, da yamaha ne bi znala. Problem vidim edino, da ni dovolj uporaben = vsestranski, kar je očitno trend. Ne vem kaj čakajo s "tdm"ko?
krucymucy Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Torej iz tovarne pride kot polizdelek, ki ga je potrebno popravljati? Da, tako kot tvoj moped.
Snečer Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Da, tako kot tvoj moped. O tvojem raje sploh ne bi debatirali
krucymucy Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Moj trenutni je baš super. Se pa odločam ali bo drugi tudi super, ali bo MT-09. cikadina in gsxf750 2
domina Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Sej ti bom dal za en krog dil.
Snečer Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Moj trenutni je baš super. Se pa odločam ali bo drugi tudi super, ali bo MT-09. Očitno ni tako super, sicer ne bi menjaval
cikadina Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 sej verjetno je že super, samo je vsako leto toliko novega in privlačnega, da je zgleda treba poizkusit Buzdovan 1
Hytech Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Da nima ta bike vetrne zaščite ok no, kupiš dodaš in je boljš. Da ma bedne gume gor tudi recimo ok, zamenjaš pa je kul. Sam 14l rezervoar za benz pri 115hp motorju mi je pa fail na2,ker ob mal bolj dinamični voznji kar ta bike tudi omogoča si "skoz na benzi"... pa rezervoarja ne moreš zamenjat
krucymucy Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 (popravljeno) Očitno ni tako super, sicer ne bi menjaval Zaenkrat dokupujem Je pa res da tako dolgo nisem imel se nobenega motorja. Sicer pa prodajam marsikaj. Rabis kak avto? Popravljeno November 28, 2013. Popravil krucymucy
biker77 Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Nam je na testu dobrih 5 litrov porabu. Kar ni veliko. Sicer se mi pa zdi da tole ni motor za 400 km naenkrat delat. Se pac ustavis a ne. Al pa kupis dizla z 80 litrskim tankom gsxf750, thumper in Frips 3
bajsi Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 (popravljeno) gume so S20 ali pa D214, slednje naj ne bi bile najboljša izbira (so tudi prva vgradnja na Z800), kar sem sam zasledil in me malo bega, Nemci so na testu nastavili vzmetenje in pograjali prednji konec, Angleži vzmetenja niso nastavljali (4 testniki so testirali in nobenemu ni ustrezala tovarniška nastavitev.. .) in so pograjali zadnji konec, Nemci na testu zavor postavijo nov najboljši rezultat pri zaviranju iz 100kmh, ki je bil prej v lastni Street tripla, Angležem niso všeč Yamahine zavore in pri zaviranju iz 70mph dosežejo slabši rezultat 49,38m kot pa na "svojem" triplu 47,37m. Nemci ne testirajo končne hitrosti in verjamejo proizvajalcu (MT09 - 210kmh, Streety - 216kmh) Angleži stestirajo končno in ugotovijo da sta oba elektronsko omejena (Streety - 211,9, Yamaha naj bi bila malenkost hitrejša ampak podatka ne navedejo). Yamaha ga je posekala na 1/4 milje, Streety do 100ke... Še en kup razlik glede na to kateri test bereš.... poanta vsega pa je da Streety v preteklosti navduševal in zmagoval na testih in da mu je Yamaha zelo podobna včeraj sem sedel na MT09 in se mi zdi igrača med nogami (drugače prekladam kravico - XJR, ki je kar 60 kil težja) LP Bajsi Popravljeno November 29, 2013. Popravil bajsi Buzdovan, gsxf750, Cartman in 1 other 4
BloodWolf Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 (popravljeno) Kar se zadnjega vzmetenja tiče: -Monocross zadnje vzmetenje z progresivnim ročičevjem (vago) -Blažilnik je nameščen pod sedežem in je skoraj vodoravno položen. Ta enkratna postavitev prispeva k centralizaciji mase in vitki liniji. -Nastavljiva sta prednapetost vzmeti in povratno blaženje. Glede zavor pa: -Nova oblika zavornega sistema z radialnimi zavornimi čeljusti spredaj in drsnim tipom zadaj. -Radialna prednja zavorna čeljust je nove monoblok oblike, proizvajalec ADVICS. Ima dva različna premera za enakomerno obrabo zavornih ploščic. -Zadnja zavorna čeljust je enobatna z drsnim sornikom in so enake kot na FZ8. (vir: YTA- Yamaha technical academy) Popravljeno December 31, 2013. Popravil BloodWolf igorkr 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se