Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MiNa

Yamaha MT 09

Recommended Posts

vandrovec

Škoda ker so "popravili" začetni osnutek.
2015mt09trsport-touringe.jpg(early sketch)
ampak dobro, saj ravno zelo napačna tudi ni... mogoče je še bolje, da se vsaj malo loči od večine...bo malo bolj razpoznavna:hmm:
...če ima dovolj navora in 115 KM, ne vem ,zakaj ne bi bil za v dvoje? Po moje se bo dalo peljati tudi v dveh.

 

...še nekaj podobnega pa bolj za teren...samo zaenkrat itak ne bom še menjal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Sploh ne dvomim, da ne bi šlo v dvoje. Zelo lepo se pelje, sem jo malo peljal.

Samo zadnje stopalke se mi zdijo preveč blizu sedeža in bodo dolgonoge sopotnice imele težave s pokrčenostjo kolen.

 

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ForU2

:OK: Hvala MiNa !  Sem že črtal iz liste :whistle:  Se precej dva voziva, pa oprema za daljše ture, pa bom že s tistim priveskom (meni precej mimo) za tablico, po tleh rajsal! :grrr

Pa saj lahko vsakega "overloading" :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

To je pa čudno, da potovalni motor ni primeren za obtežitev s prtljago...škoda, velika pomanjkljivost.

Pa še cena originalnih stranskih je nekam visoka na tistem linku... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal

:OK: Hvala MiNa !  Sem že črtal iz liste :whistle:  Se precej dva voziva, pa oprema za daljše ture, pa bom že s tistim priveskom (meni precej mimo) za tablico, po tleh rajsal! :grrr

Pa saj lahko vsakega "overloading" :slap:

V čem je problem, givi  nosilce in kovčke  gor in gas tile orginal je verjetno plastičen :blush: ! (originali pa niso poceni pri nobeni znamki)

Edited by royal

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal

V čem je problem, givi  nosilce in kovčke  gor in gas tile orginal je verjetno plastičen :blush: ! (originali pa niso poceni pri nobeni znamki)

tu se vidi  nosilec za top case......ostali sklop komentiram po testni vožnji :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

tu se vidi  nosilec za top case......ostali sklop komentiram po testni vožnji :grim

a to je dodatna oprema? A one pol kufre nosijo? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

tu se vidi  nosilec za top case......ostali sklop komentiram po testni vožnji :grim

Ja, opozorilo je le, da ni priporočljivo uporabljati vseh treh kovčkov hkrati zaradi možnosti preobremenitve motorja.

Torej, če ni v njih prevelike teže so tudi vsi trije hkrati lahko na motorju.

Saj tudi na TDM, če je bil zgornji preobtežen, posebno, ko sem v njem vozil 5 litrov tekočine, se je poznalo pri nagibanju v ovinkih.

Sem se spomnil na nekoga, ki je preuredil mmotor na plin ter v top case montiral 10 litrsko jeklenko za plin. Me zanima, kako je tista teža kar visoko na motorju in tekočina, ki se je pretakala z ene strani na drugo, vplivala na samo vožnjo? :hmm: 

 

Ima pa rdeči iz tistega videa poleg kovčkov in nosilca tudi konkretno večji sprednji vizir ali se le meni zdi? Je vse to le dodatna oprema ali gre za eno bolj opremljeno različico motorja? :? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

sej je tut na vseh kovčkih omejitev hitrosti..in kdo se tega drži??

Če ni sposobna peljat dveh konkretnih ljudi in cunj v vseh treh kovčkih potem ni za nikamor..

In sem prepričan da ni nobenga problema če se jo obteži..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Folk pa kaj je z vami. Pa kakšne obremenitve motorja? Obnašate se ko kakšne .ičke  :BUA: Včasih resnično lahko kar malo podvomim, da je nekdo pravi motorist. Pri vsakem kufru piše zraven navodil o montaži tudi s kakšno težo se ga lahko maximalno obremeni. Pri moji 52 literski Kappi je zapisano, da jo lahko naložim z max. 12 kg. Originalne stranske kufre pa 6 kg po komadu. Ti so vpeti na plastičnem ogrodju. Kadar odpotujem z motorjem na dopust je zadnji kufer v povprečju težak krepko čez 20 kg. Duplo sta obložena oba kufra pa še vsaj 15 kg je nabasanih v tank torbi. Plus sopotnica. 

Zanima me tudi kdo od vas se drži max hitrosti z zadnjim kufrom, ki v večini velja 120 km/h.  :slap: Pa ne me basat s takšnimi veleumi no.

  

post-238-0-50226800-1415893262_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ForU2

sej je tut na vseh kovčkih omejitev hitrosti..in kdo se tega drži??

Če ni sposobna peljat dveh konkretnih ljudi in cunj v vseh treh kovčkih potem ni za nikamor..

In sem prepričan da ni nobenga problema če se jo obteži..

 

:OK: :OK:  :yes:

 

 

tam zgoraj je bil izpad neta...pa to.... :BUA:

Edited by ForU2

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Poglej Rocky, to je uradno opozorilo na strani Yamahe:

WARNING
Hard Saddlebags and Top Case not recommended to be used together due to increased risk of overloading the motorcycle. - See more at: https://www.yamahapartsandaccessories.com/product/details/hard-saddlebags?b=Street+Motorcycle&d=28%7C28#sthash.9H69T3pb.dpu

 

Nekateri drugi motocikli so pa že original opremeljeni s tremi kufri in tu je razlika...zakaj je tako.

 

Kar se tiče vsakega posameznika pa lahko sam spozna kje je meja in to je odvisno od motorja. Nekoga prične zanašati s tremi kufri pri hitrosti nad 150, drugega nad 170, nekateri se pa peljejo tudi 200 in več brez problemov,...npr. sedanji gs.

Obtežitev prav tako, če je fiksna niti ni problema, če se preklada pa ni prijetno in potem spet, če nimaš pravilno nastavljenega vzmetenja pač ne boš šel tako hitro, kot bi lahko vozil z idealno obtežitvijo motocikla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Ma zakon, to bo za dirkat motor. :evilgrin: Pa tale papir o obremenjenosti za sopotnico naprintat, pa aaaaajjjdeeeeee! :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench

Od začetka spremljam temo pa sem obračal glavo kot čuk, kva je narobe s tem motorjem :) 

 

no, vedno bolj mi je všeč in je trenutno glavni kandidat za nakup spomladi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

.... js pa čakam, da bo kje kaka testna, da se grem malo pelet :grim

Pelji navadno mt 09, Tracer ima enak gištel, enake vilice,enak zadnji amortizer,enake bremze !!!!!!, že na navadni je vse našteto prava katastrofa ( najhuje je zapiranje krivulje pri najmanjšem nagibu, obvezno potiskanje krmila v kontra smeri ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

Katastrofa? Kaksne kriterije pa imas?

Kriterije ?????

Imel čast to " Čudo od motorja vozit", ko je za Vas bil še na Dark side, naklepal nekaj čez 8000 km, tudi 600-800 km na dan, razen termalne grupe ( 3 CL ) , je vse ostalo  slabo. MT O7 se bistveno bolje pelje, je bolj stabilna, ji pa seveda manjka moči ( rank ER7 N ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Pelji navadno mt 09, Tracer ima enak gištel, enake vilice,enak zadnji amortizer,enake bremze !!!!!!, že na navadni je vse našteto prava katastrofa ( najhuje je zapiranje krivulje pri najmanjšem nagibu, obvezno potiskanje krmila v kontra smeri ).

 

Katastrofa?

 

Res zanimivo. No, bo v ZDA vpoklic, če je res tak nevarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Sem 100%, da se 09 izjemno pelje.

 

Sicer pa je zadevo testiral biker77 pa si tam preberite.

 

O nobeni katastrofi ni pisal, mislim da ga je motil izpuh a kaj :)

 

On bo kar prava referenca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Za zahtevnejše uporabnike, kot je Vezalka, verjamem, da je moped "skret". Lahko potrdim, da sem ga med testiranji srečal na jadranki, kjer sva se malce razgovorila o motorju in že takrat ni bil zadovoljen. Glede na to da ga osebno poznam, mu absolutno verjamem.

Kar pa ne pomeni, da je slab moped in lahko marsikomu čisto fajn odgovarja. Seveda pa je kot povsod, boljšega kot si navajen, več zahtevaš od mopeda. Tudi XJ6 je navaden skret (povprečno vzmetenje, povprečen agregat, povprečne zavore, povprečna ciklistika), ki se pa na njemu da čudovito uživat, sprejemljivo dobro žgati skozi ovinke, relativno nezahteven za vzdrževanje. Žal pa ga pa hitro prerasteš in takrat je "skret", pa čeprav je "prize/performance" best buy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!