Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Dan! Evo, Yamahe še edino nisem imel od od "the big 4" :)

Kakorkoli, imam celo zimo časa, da poštimam malenkosti. Prvo kot prvo, še v vsak japonski motor sem dajal not motul 5100, na hitro sem mal pobrskal pa zgleda da se priporoča sintetika? 

Rad bi namontiral ročke za sopotnika, ampak bolj za to, da mam neke točke za kak šotor privezat. Kak predlog za kakšne?

Izpuha mi neki ni za menjavat, ker mi je izgled ok kot je, bi pa mogoče kakšen k&n filter noter dal za globji zvok. Ima kdo kak podoben setup?

Slučajno kej, na kar morm pazit pri teh motorjih?

IMG-20221119-WA0001.jpg

Popravljeno . Popravil Jagnje
Objavljeno
12 hours ago, Jagnje said:

Prvo kot prvo, še v vsak japonski motor sem dajal not motul 5100, na hitro sem mal pobrskal pa zgleda da se priporoča sintetika?

 

Yamalube 10W-40. Menjalnik dela lepse kot z motulom 5100.

Objavljeno

Srečno...

Veselja ti na yamahi ne bo manjkalo 😁

Vidim da je mt09 2.generacije in je par stvari že izboljšanih(trše vzmetenje, TC, QS gor...) tako da se bo peljala dobro.

V yamaho sem tudi jaz vedno točil yamalube.

Če ne misliš menjati izpuha in delati remapa potem ti ne priporočam da daješ not bolj propusten filter.

CP3 je pa zelo neproblematičen stroj, tako da samo gasa.

Objavljeno

V bistvu ima komplet K-tech vzmetenje, spredaj in zadaj, kar je bil tudi razlog da sem ga vzel.

Yamalube it is ;)

Hvala!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ja se ni za  sekirat glede cp3 agregate, ČE le ni bil mrzel odpiran, bo delal dolgo...za tolažbo pa ena slikca, pa niso kmji :) , takih primerkov je kar nekaj po naši ravni zemlji :)

 

fzmt09.jpg

Objavljeno
5 hours ago, Hytech said:

ja se ni za  sekirat glede cp3 agregate, ČE le ni bil mrzel odpiran, bo delal dolgo...za tolažbo pa ena slikca, pa niso kmji :) , takih primerkov je kar nekaj po naši ravni zemlji :)

 

fzmt09.jpg

Na Tracerju ima en american preko 400.000km.

Objavljeno

OK :D to je nekak pretehtalo, da sem vzel yamahco namesto ktm-a. Ja nič, se vidmo na cesti drugo sezono ;) 

Če pa ma kdo kak dober predlog za vizir in pa ročke za sopotnika pa kar na plano.

Objavljeno
2 hours ago, Voodoo said:

OK :D to je nekak pretehtalo, da sem vzel yamahco namesto ktm-a.

Jaz pa kontra. Iz CP3 na LC8C

Objavljeno

Ročke za sopotnika imaš tudi oem od Yamahe za 09...Lahko si jih sam narediš po želji, ali pa kupiš kak nosilec za kovcek ali pa stranske torbe če iščes bolj za uporabnost za prtljago,kot za styling in ne za sopotnika...

tukaj je nekaj idej naprimer... https://www.google.com/search?q=yamaha+mt09+2018+grab+rail&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi_neay7MP7AhWS7qQKHcBPB04Q_AUoAXoECAEQAw&biw=2560&bih=1287&dpr=1

Objavljeno (popravljeno)

Sem že isto guglal, ampak je vse večinoma kitajsko, pol je na fotki motor 2014, prodajajo se kot 2017...pa mislim, da imata različne riti. No bom našu neki ;) Hvala!

Za torbe pa že imam, sem na srečo dobil zraven.

Popravljeno . Popravil Voodoo
  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Dan! No, smo že globoko v sezono, pa da podam mogoče malo svoje mnenje glede motorje, ker vem, da že vsi komaj čakate, da preberete :D

Naredil sem ene 8k km do zdaj:

Potrebna je bila obnova vilic: se je vlilo olje, ne vem al so bile slabo skupaj sestavljene al karkoli pač, K-tech kartuše.

Menjava sprednjega ABS senzorja: al sem skasiral kak kamen vanj, mogoče je bil že prej počen, ali pa se je to zgodilo pri obnovi vilic, ne vem, ampak zdej dela :D

Zamenjal gume: prej so bile gor supercorse, ki so bile montirane rabljene iz piste in na začetku sezone, ko je bilo še hladno sem se na trenutke res bal za življenje :D Gor sem dal Michelin road 6, to vozim že vso sezono(ponavadi sem na vseh motorjih tak čas montiral že tretji komplet, ali pa vsaj tretjo zadnjo gumo). Če koga zanima mnenje glede gum, sem napisal v Michelin temo.

Da napišem prvo kaj mi ni všeč: podajanje moči. To je to, mislim, da vsi veste za kaj se gre, iz zaprtega gasa in iz gasa na nič, pa sem prej vozil par V-twin motorjev, ampak tuki je kr slabo nastavljeno. Se navadiš, ampak to je stvar ki mi dejansko gre na živce. Ko je hladen je to še bolj očitno, včasih po mestu mislim, da ma že namen crknit, ko si na minimalnem gasu. Pol ko se ogreje je sprejemljivo. Ko pa enkrat šibaš v malo višjih obratih je pa super in se ti zdijo ostali motorji "premehki".

Zavore, mislim da mam malo zraka v sistemu, ker ni šans, da ga postavimna sprednje kolo, dejansko potegnem ročko že do belance. Nisem pa nek stunt rider :) To zimo dobi pletene zavorne cevi, kake boljše ploščice in pa itak odzračit cel sistem. Če ima kdo kak predlog za pletenke in ploščice kr z besedo na dan ;)

Sedež...bohpomagi :D Upam, da najdem kakega rabljenega Shad, al pa še raje original ergo od Yamahe...če kdo kaj prodaja, me cuknite za rokav. Za mene, ki dosti časa predesim na motorju, je kar naporen. Zdej ko gre proti koncu sezona mislim, da sem si že malo rit utrdil, ampak fak, res je trd :D

Kaj mi je pa všeč? Vse ostalo! :D :D To je res igrača za odrasle! Niti približno ga nebi priporočal začetnikom, pa ne da sem jaz nek majster, ampak se res zabavam na tej zadevi! Res se mi zdi, da je Yamaha malo skopirala KTM SM990 koncept in ga nardila zaneslivega in privoščlivega. Pred tem sem vozil večinoma Z1000 2016 in pa SV650, pa ta motor res dobro združi oba skup...hiter je realno isto kot tisočak, vozi se pa kot bicikl :) Aja, ne vem katero olje je bilo prej noter, amapak je bilo zamenjano ko sem ga kupil, glede na to da je bil pooblaščen yamaha servis, predvidevam, da yamalube in je quickshifter delal za en drek, v visokih obratih pa max sprejemljivo, do te mere, da ga skor nisem več uporabljal. Zdej sm dal noter Motul 7100 in je kot puter, v vseh obratih, priporočam! Pa končno imam motor z normalno porabo! Dejansko nardim 200km predno se mi lučka prižge :D vem, da se enim zdi to smešno, ampak vsi motorji so mi žrli preveč...100-150km, pa sem že pogledoval za bencinske. Malo sem že prerastel galsne izpuhe, tk da verjetno bo ostal kr stock, mi je pa super sound v obratih iz airboxa. Mislim, da bom dal kak bolje pretočni filter noter, če bo kaj pojačalo, drugega pa mislim da nebom friziral. Mogoče gre na optimizacijo ECU-ja, če se mi bo dalo. CP3 motor, res jim je ratal no, kadarkoli obrnem ročko, je vedno en kup moči na voljo. Za na cesto si niti ne želim nič močnejšega.  Nisem vozil tega motorja s serijskim vzmetenjem, ampak moje je res zakon. Mini nepravilnosti pobere vse, dobolj togo da res redko grem po tleh s tačkaki, sicer imam aftermarker rearsete, tk da ko čohaš s temi po tleh je možno da si že na tleh :D Sam pegse zamentat, ker so negumirani, pa mi noga drsi na slabih cestah. Včaish sm bil mneenja, da rabiš 180 konjičkov, da se maš fajn, zdej pa vidim da je vseno kolk jih je, sam se tem more res dat...in tem yamahinim se res da! :D

Ostalo niti ne vem kaj rečt o motorju, itak ga poznate. Bomba! Mislim, da bo ta ostal dlje časa z mano. Se vidimo na cesti ;)

3885F16E-1582-4468-A672-6ABDCD3B0FBF.JPG

Objavljeno

Kok si odštel za ktech kartuše, a to si cel kit vzel vse, z ventili vred? Ravno mal gledam tracer sicer gt do 19-20letnik, pa nevem a je tam pri ostrejši vožnji tudi treba razmisljat,da bo treba spredizadi upgrejdat...

Za pletene cevi imaš na fb človka,ki jih dela, prej jih je delal od hel, zdej pa neke druge, koshir garage, gorenjska, pa ga povpraši za kok ti jih naredi...

A imaš ti "emisijsko navlako" še vednona mtoorju? Ker to tudi vpliva na ročico on-off efekt gasa ;) Drugače pa remap to odpravi, obenem pa še izboljšaš krivuljo moči,porabo...

Objavljeno (popravljeno)

K tech je komplet spredaj zadaj bil že gor na srečo. Kolega za za isti set spredaj-zadaj dal cca 2k, tk da predvidevam, da je blo tukaj podobno. To je bil tudi en od razlogov zakaj sem  vzel ta motor, ker drugače že par bojnih ran, ampak nasrečo sam praske.

Super, mislim da vem kdo je(za cevi), če se ne motim je Honde ( avte) predeloval včasih?

Kaj je pa vsa emisijska navlaka? drugače pa ja, original izpuh, filter, pomoje vse :) Za remap je samo BM-racing pri nas, al je še kdo?

 Tole mam gor.

https://store.ktechsuspension.com/front-fork-cartridges-20ids-yamaha-fz-mt-09-xsr900-2013--kyb-120-014-270-020.html

https://store.ktechsuspension.com/shock-absorber-razor-r-yamaha-fz-mt-09-2021-60-80kg-279s-021-270-019.html

Popravljeno . Popravil Voodoo
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ja hondaš for life, sej še zdej predeluje :) Men jih je naredil za mojga kolega, sem mu jih kupil za rd za na imprezo,sicer hel, delajo bp še danes pa je že kar nekaj let od tega,še barva je še zmer kot nova rdeča nič zbledela..

Tale "navlaka"

 

Za remap pa bm-racing baje jih je ze veliko motorjev naredil, lahko vprašaš tudi emila, če ima koga za remap, mislim,da njemu dela elektroniko ernest pancur ima valje pa ze kar leta se ukvarja z remapi...AJA pa Enigma, Loco,Lukaima tudi valje v stegnah, je tudi stručko za remape...

Popravljeno . Popravil Hytech
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No, pol bom pa mogoče še malo več šraufal to zimo, kot sem predvideval :D

TNX!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če misliš da je stari CP3 stroj zaprt zaradi emisij pol malo poglej kako tunajo tanove. 

Je še dosti konjev skritih če se odločiš zamenjat auspuh in nardit remap.

Samo za EU5 mašino so auspuhi dragi kot da jih delajo iz zlata. Pa ta yamahin triple res rabi malo več zvočne kulise.

Še razmišljam če bi takšem poseg naredil na mojem.

  • Všeč mi je 1
  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!