Jagnje Objavljeno November 20, 2022 Opozori Objavljeno November 20, 2022 (popravljeno) Dan! Evo, Yamahe še edino nisem imel od od "the big 4" Kakorkoli, imam celo zimo časa, da poštimam malenkosti. Prvo kot prvo, še v vsak japonski motor sem dajal not motul 5100, na hitro sem mal pobrskal pa zgleda da se priporoča sintetika? Rad bi namontiral ročke za sopotnika, ampak bolj za to, da mam neke točke za kak šotor privezat. Kak predlog za kakšne? Izpuha mi neki ni za menjavat, ker mi je izgled ok kot je, bi pa mogoče kakšen k&n filter noter dal za globji zvok. Ima kdo kak podoben setup? Slučajno kej, na kar morm pazit pri teh motorjih? Popravljeno November 20, 2022. Popravil Jagnje MiNa, krucymucy, Zivnorc in 3 others 6
krucymucy Objavljeno November 21, 2022 Opozori Objavljeno November 21, 2022 12 hours ago, Jagnje said: Prvo kot prvo, še v vsak japonski motor sem dajal not motul 5100, na hitro sem mal pobrskal pa zgleda da se priporoča sintetika? Yamalube 10W-40. Menjalnik dela lepse kot z motulom 5100. Voodoo 1
ChuckNorris Objavljeno November 21, 2022 Opozori Objavljeno November 21, 2022 Srečno... Veselja ti na yamahi ne bo manjkalo 😁 Vidim da je mt09 2.generacije in je par stvari že izboljšanih(trše vzmetenje, TC, QS gor...) tako da se bo peljala dobro. V yamaho sem tudi jaz vedno točil yamalube. Če ne misliš menjati izpuha in delati remapa potem ti ne priporočam da daješ not bolj propusten filter. CP3 je pa zelo neproblematičen stroj, tako da samo gasa.
Voodoo Objavljeno November 21, 2022 Opozori Objavljeno November 21, 2022 V bistvu ima komplet K-tech vzmetenje, spredaj in zadaj, kar je bil tudi razlog da sem ga vzel. Yamalube it is Hvala! krucymucy, Kugelschreiber in Mavti 3
Hytech Objavljeno November 22, 2022 Opozori Objavljeno November 22, 2022 ja se ni za sekirat glede cp3 agregate, ČE le ni bil mrzel odpiran, bo delal dolgo...za tolažbo pa ena slikca, pa niso kmji , takih primerkov je kar nekaj po naši ravni zemlji mladench, DAMI34, Mavti in 4 others 7
krucymucy Objavljeno November 22, 2022 Opozori Objavljeno November 22, 2022 5 hours ago, Hytech said: ja se ni za sekirat glede cp3 agregate, ČE le ni bil mrzel odpiran, bo delal dolgo...za tolažbo pa ena slikca, pa niso kmji , takih primerkov je kar nekaj po naši ravni zemlji Na Tracerju ima en american preko 400.000km. Voodoo 1
Voodoo Objavljeno November 22, 2022 Opozori Objavljeno November 22, 2022 OK to je nekak pretehtalo, da sem vzel yamahco namesto ktm-a. Ja nič, se vidmo na cesti drugo sezono Če pa ma kdo kak dober predlog za vizir in pa ročke za sopotnika pa kar na plano. krucymucy 1
krucymucy Objavljeno November 22, 2022 Opozori Objavljeno November 22, 2022 2 hours ago, Voodoo said: OK to je nekak pretehtalo, da sem vzel yamahco namesto ktm-a. Jaz pa kontra. Iz CP3 na LC8C
Voodoo Objavljeno November 23, 2022 Opozori Objavljeno November 23, 2022 No evo, sam da smo vsi srečni
Hytech Objavljeno November 23, 2022 Opozori Objavljeno November 23, 2022 Ročke za sopotnika imaš tudi oem od Yamahe za 09...Lahko si jih sam narediš po želji, ali pa kupiš kak nosilec za kovcek ali pa stranske torbe če iščes bolj za uporabnost za prtljago,kot za styling in ne za sopotnika... tukaj je nekaj idej naprimer... https://www.google.com/search?q=yamaha+mt09+2018+grab+rail&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi_neay7MP7AhWS7qQKHcBPB04Q_AUoAXoECAEQAw&biw=2560&bih=1287&dpr=1 Voodoo 1
Voodoo Objavljeno November 25, 2022 Opozori Objavljeno November 25, 2022 (popravljeno) Sem že isto guglal, ampak je vse večinoma kitajsko, pol je na fotki motor 2014, prodajajo se kot 2017...pa mislim, da imata različne riti. No bom našu neki Hvala! Za torbe pa že imam, sem na srečo dobil zraven. Popravljeno November 25, 2022. Popravil Voodoo
Voodoo Objavljeno Avgust 25, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2023 Dan! No, smo že globoko v sezono, pa da podam mogoče malo svoje mnenje glede motorje, ker vem, da že vsi komaj čakate, da preberete Naredil sem ene 8k km do zdaj: Potrebna je bila obnova vilic: se je vlilo olje, ne vem al so bile slabo skupaj sestavljene al karkoli pač, K-tech kartuše. Menjava sprednjega ABS senzorja: al sem skasiral kak kamen vanj, mogoče je bil že prej počen, ali pa se je to zgodilo pri obnovi vilic, ne vem, ampak zdej dela :D Zamenjal gume: prej so bile gor supercorse, ki so bile montirane rabljene iz piste in na začetku sezone, ko je bilo še hladno sem se na trenutke res bal za življenje Gor sem dal Michelin road 6, to vozim že vso sezono(ponavadi sem na vseh motorjih tak čas montiral že tretji komplet, ali pa vsaj tretjo zadnjo gumo). Če koga zanima mnenje glede gum, sem napisal v Michelin temo. Da napišem prvo kaj mi ni všeč: podajanje moči. To je to, mislim, da vsi veste za kaj se gre, iz zaprtega gasa in iz gasa na nič, pa sem prej vozil par V-twin motorjev, ampak tuki je kr slabo nastavljeno. Se navadiš, ampak to je stvar ki mi dejansko gre na živce. Ko je hladen je to še bolj očitno, včasih po mestu mislim, da ma že namen crknit, ko si na minimalnem gasu. Pol ko se ogreje je sprejemljivo. Ko pa enkrat šibaš v malo višjih obratih je pa super in se ti zdijo ostali motorji "premehki". Zavore, mislim da mam malo zraka v sistemu, ker ni šans, da ga postavimna sprednje kolo, dejansko potegnem ročko že do belance. Nisem pa nek stunt rider To zimo dobi pletene zavorne cevi, kake boljše ploščice in pa itak odzračit cel sistem. Če ima kdo kak predlog za pletenke in ploščice kr z besedo na dan Sedež...bohpomagi Upam, da najdem kakega rabljenega Shad, al pa še raje original ergo od Yamahe...če kdo kaj prodaja, me cuknite za rokav. Za mene, ki dosti časa predesim na motorju, je kar naporen. Zdej ko gre proti koncu sezona mislim, da sem si že malo rit utrdil, ampak fak, res je trd :D Kaj mi je pa všeč? Vse ostalo! To je res igrača za odrasle! Niti približno ga nebi priporočal začetnikom, pa ne da sem jaz nek majster, ampak se res zabavam na tej zadevi! Res se mi zdi, da je Yamaha malo skopirala KTM SM990 koncept in ga nardila zaneslivega in privoščlivega. Pred tem sem vozil večinoma Z1000 2016 in pa SV650, pa ta motor res dobro združi oba skup...hiter je realno isto kot tisočak, vozi se pa kot bicikl Aja, ne vem katero olje je bilo prej noter, amapak je bilo zamenjano ko sem ga kupil, glede na to da je bil pooblaščen yamaha servis, predvidevam, da yamalube in je quickshifter delal za en drek, v visokih obratih pa max sprejemljivo, do te mere, da ga skor nisem več uporabljal. Zdej sm dal noter Motul 7100 in je kot puter, v vseh obratih, priporočam! Pa končno imam motor z normalno porabo! Dejansko nardim 200km predno se mi lučka prižge vem, da se enim zdi to smešno, ampak vsi motorji so mi žrli preveč...100-150km, pa sem že pogledoval za bencinske. Malo sem že prerastel galsne izpuhe, tk da verjetno bo ostal kr stock, mi je pa super sound v obratih iz airboxa. Mislim, da bom dal kak bolje pretočni filter noter, če bo kaj pojačalo, drugega pa mislim da nebom friziral. Mogoče gre na optimizacijo ECU-ja, če se mi bo dalo. CP3 motor, res jim je ratal no, kadarkoli obrnem ročko, je vedno en kup moči na voljo. Za na cesto si niti ne želim nič močnejšega. Nisem vozil tega motorja s serijskim vzmetenjem, ampak moje je res zakon. Mini nepravilnosti pobere vse, dobolj togo da res redko grem po tleh s tačkaki, sicer imam aftermarker rearsete, tk da ko čohaš s temi po tleh je možno da si že na tleh Sam pegse zamentat, ker so negumirani, pa mi noga drsi na slabih cestah. Včaish sm bil mneenja, da rabiš 180 konjičkov, da se maš fajn, zdej pa vidim da je vseno kolk jih je, sam se tem more res dat...in tem yamahinim se res da! :D Ostalo niti ne vem kaj rečt o motorju, itak ga poznate. Bomba! Mislim, da bo ta ostal dlje časa z mano. Se vidimo na cesti ;) MiNa, XTR, Kugelschreiber in 3 others 6
Hytech Objavljeno Avgust 25, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2023 Kok si odštel za ktech kartuše, a to si cel kit vzel vse, z ventili vred? Ravno mal gledam tracer sicer gt do 19-20letnik, pa nevem a je tam pri ostrejši vožnji tudi treba razmisljat,da bo treba spredizadi upgrejdat... Za pletene cevi imaš na fb človka,ki jih dela, prej jih je delal od hel, zdej pa neke druge, koshir garage, gorenjska, pa ga povpraši za kok ti jih naredi... A imaš ti "emisijsko navlako" še vednona mtoorju? Ker to tudi vpliva na ročico on-off efekt gasa Drugače pa remap to odpravi, obenem pa še izboljšaš krivuljo moči,porabo... Voodoo 1
Voodoo Objavljeno Avgust 25, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2023 (popravljeno) K tech je komplet spredaj zadaj bil že gor na srečo. Kolega za za isti set spredaj-zadaj dal cca 2k, tk da predvidevam, da je blo tukaj podobno. To je bil tudi en od razlogov zakaj sem vzel ta motor, ker drugače že par bojnih ran, ampak nasrečo sam praske. Super, mislim da vem kdo je(za cevi), če se ne motim je Honde ( avte) predeloval včasih? Kaj je pa vsa emisijska navlaka? drugače pa ja, original izpuh, filter, pomoje vse Za remap je samo BM-racing pri nas, al je še kdo? Tole mam gor. https://store.ktechsuspension.com/front-fork-cartridges-20ids-yamaha-fz-mt-09-xsr900-2013--kyb-120-014-270-020.html https://store.ktechsuspension.com/shock-absorber-razor-r-yamaha-fz-mt-09-2021-60-80kg-279s-021-270-019.html Popravljeno Avgust 25, 2023. Popravil Voodoo Kugelschreiber in Hytech 2
Hytech Objavljeno Avgust 25, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2023 (popravljeno) Ja hondaš for life, sej še zdej predeluje Men jih je naredil za mojga kolega, sem mu jih kupil za rd za na imprezo,sicer hel, delajo bp še danes pa je že kar nekaj let od tega,še barva je še zmer kot nova rdeča nič zbledela.. Tale "navlaka" Za remap pa bm-racing baje jih je ze veliko motorjev naredil, lahko vprašaš tudi emila, če ima koga za remap, mislim,da njemu dela elektroniko ernest pancur ima valje pa ze kar leta se ukvarja z remapi...AJA pa Enigma, Loco,Lukaima tudi valje v stegnah, je tudi stručko za remape... Popravljeno Avgust 25, 2023. Popravil Hytech Kugelschreiber in Voodoo 2
Voodoo Objavljeno Avgust 25, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2023 No, pol bom pa mogoče še malo več šraufal to zimo, kot sem predvideval TNX! Kugelschreiber in Hytech 2
ChuckNorris Objavljeno Avgust 30, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2023 Če misliš da je stari CP3 stroj zaprt zaradi emisij pol malo poglej kako tunajo tanove. Je še dosti konjev skritih če se odločiš zamenjat auspuh in nardit remap. Samo za EU5 mašino so auspuhi dragi kot da jih delajo iz zlata. Pa ta yamahin triple res rabi malo več zvočne kulise. Še razmišljam če bi takšem poseg naredil na mojem. Kugelschreiber 1
Popularna objava Voodoo Objavljeno September 9 Popularna objava Opozori Objavljeno September 9 (popravljeno) No, nekdo more pisat v to temo Vreme gre v maloro, pa mi je že žal, da nism več km nardil :/ Mislim, da moja yahica zdej okrog 45k/km, torej sem delal po cca 10k na sezono, letos verjetno malo manj, ker... življenje :/ Kakorkoli, prebral sem kar sem napisal tekom prve sezone, ko sem imal ta motor, pa dejmo še enkrat se mal razpisat še vedno ga imam! Razen par težav, ki sem jih imel na začetku prve sezone predvidevam da zaradi "serviserjev" je motor v piko od takrat. Torej, motil me je gas, ko je bil motor hladen in v nizkih obratih...no zdej ne živim več v mestu, tako, da motor redko vidi nizke obrate in se je problem rešil sam sam do daske pa je. Al pa sem se pač navadil...kakorkoli, nič nisem postoril v tej smeri in sem srečen. Zavore. Res sem hotel pletenice, ampak ko sem videl ceno za abs modele in kolk dela bi blo zamenjat vse skup, sem malo prebolel ta problem. Ampak, sem vseeno odzračil sistem in zamenjal ploščice za EBS HH. Odzračitev ni bistveno spremenila stvari, je možno da sem tudi slabo opravil vse skup- baje moraš odzračit, se peljat, sprožit parkrat ABS in potem še enkrat odzračit-, js tega nisem vedel, nitit nardil ampak je kar je. Kdorkoli bo bleedal zavore na tem modelu, predno začnete pumpat, dejte eno krpo čez! Olje špricne slab meter visoko v zrak In pa itak JIS "križni vijaki", ki jih posnameš se predno se dotakneš vsega skupaj. M3 12mm imbus, 50 centov in gremo. Je pa s temi ploščicami občutno bolje. Reimo, da sem to odkljukal, razn če nabavim brembo radialni master... Sedež...zamenjal, dobil SHAD, tudi na pamet mi ne pride, da bi dal original nazaj gor. To je to. Olje...piomio, motul 7100 je delal res v piko, dokler mi ni začela skoz lučka svetit. Brez skrbi, olja je bilo ves čas več kot dovolj, niti ga ne žre. Sem prebral, da je kao na teh motorjih normalno, da se kdaj lučka prižge, ker je senzor malo nerodno postavljen, ampak js se prvih 20km vozim večinoma v klanec in je lučka konstantno gorela. Ni mi blo več jasno, sem bil tudi pri Elisi, pa je reku...sam gas Ampak ko gori lučka...ma ne vem, mal mi ni blo fajn to gledat. Zadnjo menjavo sem fliknil not Addinol poleposition in evo, lučka se mi ni več nikoli prižala, šalta se pa isto kot pri motulu. Priporočam. Gume ostajajo Michelin road 6, z zadnjo sem naredil cca 10k, sprednjo ene 13, razen tega, da so se(kot tudi ostale) v zadnjih dveh letih za ne vem 90485% podražile ne razmišljam o menjavi. Ko je hladno ni pametno tiščat sprednje v ovinek, ko je pa že toplo pa sam do daske. Pred tem sem gume menjaval na cca 3-6k. Nad motorjem sem še vedno totalno navdušen, na menjavo res nisem niti pomislil...mogoče tanov MT09 SP, ker lahko izklopiš zadnji abs Mel sem plan menjat nosilc tablice pod sedež, kot majo ostali modeli, ampak sem se raje vozil kot šraufal. Tačke bi še rad zamenjal, mal se poigravam z idejo kakih ala supermoto tačk. Naročil sem neke ročke za sopotnika, da bi lažje fiksiral gor šotor itd, ko ga ciganiram okrog in se fiksirajo na plastiko super. Še vedno iščem rešitev, mislim da bom mogu sam nekaj naumit. To je pa to, motor je dabest, še vedno ga ne priporočam začetnikom Popravljeno September 9. Popravil Voodoo DAMI34, Slash13, GoBobi in 8 others 11
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se